Ja dat is waarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe maar 23:30 dan weet ik zeker dat je er om 00:00 bent
is goed hoor
Mijn naam +4, dus ik mag 4 mensen meenemenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
gezellie
Wat bedoel je met +4 op de lijst?
Oh zo. En betekend dat dat ik bij die 4 hoor en niet hoef te betalen? Of hoe zit het?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn naam +4, dus ik mag 4 mensen meenemen
Nee jij bent dus één van de 4, daarom zeg ik het ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo. En betekend dat dat ik bij die 4 hoor en niet hoef te betalen? Of hoe zit het?
Het maakt me niet uit maar het is natuurlijk zonde van mijn geld als blijkt dat dat niet hoeft en ik sta binnen met een kaartje
Ja, nee, okayquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee jij bent dus één van de 4, daarom zeg ik het ookOok zo lullig om te pochen met het feit dat ik +4 op de lijst sta en dat jij daar niet bijhoort
Gewoon zeggen dat je bij mij hoort en dan komt het goed
Hehe, dat is ook zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, nee, okay
Gewoon even dubbel checken
Assumption is the mother of all fuck-ups, werd ik hier eerder al mee geqoute en ik heb vaker kaartjes gekocht terwijl het helemaal niet hoefde
Ga je nog naar Fink trouwens?
Werkt wel beter dan flitsen denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Lb5q_YYpxB0 tering wat een reclame
*disclaimer* kan als schokkend worden ervaren*
Ik heb de link op ons forum gepost en gezegd dat ik dat héél graag nog een keer zou zingenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je Miserère nog voorgesteld?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
Jojo, kiek es: Fok! Movie Trivia - Januari 2008 IV
Ik woon er zelfs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij jou in de buurt?
Nog plannen vandaag?quote:
Idd het slechte weer, de KNVB heeft alle wedstrijden eruit gegooid voor ons district.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom niet? regen -> knollen veld?
Heb een activiteit staan voor vandaag die door slecht weer net wat draaglijker wordt...
Schoonmaken
Op zich is dat een goed idee, maar daar heb ik ook weinig zin in natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 10:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ook maar schoonmaken?
Frankrijk, weekje snowboardenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarschijnlijk heb je het vast al wel een keer vermeld, maar waar gaat de reis naar toe (als ik vragen mag)?
Verklaar u naderquote:
die fase heb ik vorig jaar (een klein beetje) gehad...quote:
Dat gevoel ken ikquote:Op zondag 20 januari 2008 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, met een bulldozer door je kamer heen moeten gaan om alle troep op te kunnen ruimen...
Je komt hier proggen?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
DS'en zijn klaar, ga nu een vertragingstaktiek toepassen v.w.b. het puinruimen...
Proggenquote:
PuinRuim Ontwijkend Gedragquote:Op zondag 20 januari 2008 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proggen
Hou er s.v.p. wel rekening mee dat ik wat ouder ben...
Ben nu wat DVD's met software aan het samenstellen die ik op Aruba moet gebruiken...
Maar wel een goeie dus? valt weer mee danquote:Op zondag 20 januari 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
voor mn gevoel is het nog op een ontzettende manier goedemorgen
Ach.. ik kan terugkijken op een leuke zaterdagavond.... Dat maakt een hoop goedquote:Op zondag 20 januari 2008 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar wel een goeie dus? valt weer mee dan
Dat kan ik ook gelukkigquote:Op zondag 20 januari 2008 13:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. ik kan terugkijken op een leuke zaterdagavond.... Dat maakt een hoop goed
Je was om !8! uur thuis?quote:Op zondag 20 januari 2008 08:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...thuis
Het was erg gezellig in Amsterdam.
Klein puntje van kritiek: de ontzettende corpsballen in de trein
De Lullo's waren er nog gewoontjes bij. Ze moesten er uit in Leiden en ze zeiden steeds: "gadfurrrr".
En vervolgens trok er ook nog iemand aan de noodrem
Ik niet meer...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM,
Krijg ik gisteren een fles Whisky cadeau, is het een Nederlandse
Een echte Millstone. Ben benieuwd....
Het probleem met dit soort akties is dat men zo snel mogelijk inkomsten uit de investering wil hebben en dat ze daarom op dag 1 na de minimale rijptijd van 3 jaar al beginnen met bottelen i.p.v. de whisky rustig te laten rijpen totdat 'ie echt drinkbaar is of te wachten tot men hem kan mengen met andere vaten.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik meende me al te herinneren dat je dat al eens gemeld had hier. Ga vandaag nog niet proeven, maar ik zal laten weten wat ik er van vond
Slechts 3 jaar is in 99,9% van de gevallen sowieso te kort voor een drinkbare whisky...quote:Op zondag 20 januari 2008 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die heb ik wel eens gehad. Was ik niet wild van. En ja, zoals we weten is ouder meestal beter bij Whisky. Was het ook maar zo met andere zaken
Tussen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En toch is er een verschil....
Ik weet ook wel dat er verschil zit tussen urgentie en belangrijkheid, dequote:Op zondag 20 januari 2008 16:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik reageerde op Tim
Stukkie relaxter nuquote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de vlinders Tim?
Maar ze fladderen dus nog welquote:Op zondag 20 januari 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stukkie relaxter nu. Tijdje terug was ik er van overtuigd dat ze echt met iemand anders had en toen viel er best wat druk weg, had niet meer (of in elk geval veel minder) de neiging om domme dingen te gaan doen
Die gedachte blijkt overigens niet waar te zijn (ze is nog steeds vrijgezel) maar vind het nu wel wat makkelijker om gewoon te blijven doen
Dat welquote:
Hoiquote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bonsoir!
Oh mjammie tapasquote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten bij Cervantes, een heel goed tapasrestaurant hier in Groningen![]()
![]()
Zal ik onthouden voor 1 maart als we Groningen onveilig komen maken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten bij Cervantes, een heel goed tapasrestaurant hier in Groningen![]()
![]()
We hebben nog inktvis (ook te scharen onder de noemer 'tappas') over, dus je bent van harte welkom...quote:
waarover?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mopper!
Nou dat is wel een beetje gekquote:
Mis ik iets? ik ben niet helemaal wakker, dus het zal vast aan mij liggenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou dat is wel een beetje gek
Nee het is een gekke reden waarom ik mopper...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mis ik iets? ik ben niet helemaal wakker, dus het zal vast aan mij liggen
Gooi het in de groep zou ik zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee het is een gekke reden waarom ik mopper...
Of ook weer niet, whatever
Zo rond het begin van de kerstvakantie leerden mijn beste vriendin en ik het fenomeen 'Les Enfoirés' kennen, nou nee okee om preciezer (en eerlijkerquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gooi het in de groep zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |