Stukkie relaxter nuquote:Op zondag 20 januari 2008 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de vlinders Tim?
Maar ze fladderen dus nog welquote:Op zondag 20 januari 2008 18:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stukkie relaxter nu. Tijdje terug was ik er van overtuigd dat ze echt met iemand anders had en toen viel er best wat druk weg, had niet meer (of in elk geval veel minder) de neiging om domme dingen te gaan doen
Die gedachte blijkt overigens niet waar te zijn (ze is nog steeds vrijgezel) maar vind het nu wel wat makkelijker om gewoon te blijven doen
Dat welquote:
Hoiquote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bonsoir!
Oh mjammie tapasquote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten bij Cervantes, een heel goed tapasrestaurant hier in Groningen![]()
![]()
Zal ik onthouden voor 1 maart als we Groningen onveilig komen maken...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo uit eten bij Cervantes, een heel goed tapasrestaurant hier in Groningen![]()
![]()
We hebben nog inktvis (ook te scharen onder de noemer 'tappas') over, dus je bent van harte welkom...quote:
waarover?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik mopper!
Nou dat is wel een beetje gekquote:
Mis ik iets? ik ben niet helemaal wakker, dus het zal vast aan mij liggenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou dat is wel een beetje gek
Nee het is een gekke reden waarom ik mopper...quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mis ik iets? ik ben niet helemaal wakker, dus het zal vast aan mij liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |