Ben je een roker of niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef Neleos het volgende:
De E-smoker zuigt. Het is niet de Real deal. Stop dan helemaal.
Toch zie ik een tegenstrijdigheid in deze post.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een roker of niet?
Lichamelijk kan ik eigenlijk prima zonder sigaretten, heb niet echt last van ontwenningsverschijnselen als ik een paar dagen niet rook, wat me op zich wel lukt.
Maar die gewoonte, die is veel lastiger te bestrijden...
Vertel...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch zie ik een tegenstrijdigheid in deze post.
quote:
Eerst zeg je dat je lichamelijk prima zonder sigaretten kunt. Dan zeg je dat het je "op zich" wel lukt ervan af te blijven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
Lichamelijk kan ik eigenlijk prima zonder sigaretten, heb niet echt last van ontwenningsverschijnselen als ik een paar dagen niet rook, wat me op zich wel lukt.
Ik heb het afgelopen half jaar gerookt. En ben nu 3 weken gestopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een roker of niet?
Maar het staat wel stoer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
roken
- je kleren gaan ervan stinken
- MIJN kleren gaan ervan stinken
- je meurt uit je bek
- je roggelt 's ochtends de hele boel onder met je uitgebrande, gore, droge strot
- je verpest mijn avond omdat ik halverwege mijn ogen niet meer open kan houden omdat je steeds rook in mijn ogen wasemt.
- het ziets er campy uit.
Ja, zie mijn laatste punt. Campy != stoerquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe je het ook went of keert....het is geen psychische gewoonte.
Op zich wel, heel erg zelfs, maar niet in Tilburg...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nog geinteresseerden in Gogol Bordello in April? Er zijn nog steeds kaarten
Okeej, maar het werkt ook wel stressverlagend en je wordt er relaxed van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zie mijn laatste punt. Campy != stoer
Nicotineverslaving schijnt maar 7 dagen te duren. Het is verder puur psychisch denk ik..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik begrijp je standpunt, maar ik denk dat het feit dat ik er voor langere tijd er redelijk van af kan blijven de lichamelijke afhankelijkheid bepaald. Of niet dus, als ik er tijdelijk mee stop dus...
De jarenlange gewoonte van roken is iets wat tussen je oren is gaan zitten, die je zelf niet vervelend vindt en die je dus accepteert. Stomme gewoonte dus, wat m.i. psychisch ligt.
Ik ga me hier niet vrij proberen te pleiten of zo, maar ik denk dat het (in mijn geval) iets genuanceerder ligt dan alleen maar lichamelijk. Ik rook vaak ongemerkt, word er soms zelfs kotsmisselijk van en toch ga ik het na een kortere of langere tijd weer doen, dat roken duidt m.i. niet op iets zuiver lichamelijks...
Hehe, ik nog niet. En ik ben al 26.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar die tijd ben ik wel voorbij...
Ik rook al bijna 30 jaar en vond het destijds misschien ook wel stoer, omdat anderen het ook deden.quote:
Toch blijft roken altijd een soort van trap tegen de maatschappij, of zoiets.. en dat is stoer..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rook al bijna 30 jaar en vond het destijds misschien ook wel stoer, omdat anderen het ook deden.
Maar met de huidige regeltjes is roken sowieso niet stoer meer...
Later.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik stop nu wel met dit hier, mijn ogen trekken het niet meer en mijn peuken raken op...
Adios...
Waar zit je nog maar weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Slaap ze
Ik ben nog wel even op denk ik
Gewoon weer in Nederland. Vanochtend geland en daarna naar bed gedaan. Om 22:00 ofzo wakker. Dus mijn ritme is nu even wat andersquote:
waar was je heen dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon weer in Nederland. Vanochtend geland en daarna naar bed gedaan. Om 22:00 ofzo wakker. Dus mijn ritme is nu even wat anders
Hoe kun je dat nou gemist hebben als zijnde trouwe AKQ-SC-erquote:
Wel logisch want je had gepokerdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou gemist hebben als zijnde trouwe AKQ-SC-er
Las Vegas
Jazeker, 60 dollar buy-in en 100 gewonnen. Ik was 10e geworden van het tournament. Hoofdprijs was 1500 dollar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel logisch want je had gepokerd
Nog iets gewonnen?
Vind ik wel meevallen. Mensen met echt kroeguithoudingsvermogen blijven tot ze eruit worden geschoptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen. Weer mijn uithoudingsvermogen in de kroeg wezen testen. Ik was goed
Oh...binkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh. Ik ben nu in een klein gat ergens in nederland waar de laatse ronde om 01.30 gegeven wordt....
heb ik het nog best aardig gedaan
iet met licht aan en muziek uit enzo
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:20 schreef ElizabethR het volgende:
tpvtvppvtptvtvvvptt
Daarnaast is dit item veel gaver dan een e-sigaretquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef Neleos het volgende:
De E-smoker zuigt. Het is niet de Real deal. Stop dan helemaal.
Mijn koffer was ook op de heen en terugweg opengemaakt, denk dat ze al die draadjes niet vertrouwdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik gisteren mijn backpack van de bagageband pakte vond ik 'm al zo raar aanvoelen en mijn bandjes zaten ook anders.
Gisteravond maar even opengemaakt en mijn vermoedens klopten: briefje erin van de TSA. Ze hadden mijn tas opengemaakt bij de airport security
Raar, want ze scannen alle bagage altijd voor zover ik weet.
Nou ja, alles zat er nog in dus ik vind het best
Ik had dingen als tandpasta en eau de toilettes in mijn tas gestopt. Misschien dat dat wat gek eruit zag ofzo. Maar dat doe ik altijd. Of het was gewoon een routineklus. Dan kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn koffer was ook op de heen en terugweg opengemaakt, denk dat ze al die draadjes niet vertrouwden
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word 9 van de 10 keer gefouilleerd op luchthavens, waarschijnlijk door mijn onschuldige blik
dat maar dan zonder gestotterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:20 schreef ElizabethR het volgende:
tpvtvppvtptvtvvvptt
Nee, dat gebeurt me dan weer zeldenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?
Dan ben je toch ook stom als je zoiets doetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat mijn lachen lijkt zijn de andere mensen die ik in heb zien checken die complete hangsloten aan hun koffer hadden zitten. Die worden gewoon opengeknipt en als dat niet lukt dan heb je gewoon een probleem
Juist, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook stom als je zoiets doetvolgens mij wordt daat zelf overal voor gewaarschuwd dat je koffer niet op slot mag. anders wordt ie opengebroken.
Oh, dat is wel gek dan. Ik zie mensen alleen maar gefoullieerd worden als de metaaldetector afgaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt me dan weer zelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |