Ben je een roker of niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef Neleos het volgende:
De E-smoker zuigt. Het is niet de Real deal. Stop dan helemaal.
Toch zie ik een tegenstrijdigheid in deze post.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een roker of niet?
Lichamelijk kan ik eigenlijk prima zonder sigaretten, heb niet echt last van ontwenningsverschijnselen als ik een paar dagen niet rook, wat me op zich wel lukt.
Maar die gewoonte, die is veel lastiger te bestrijden...
Vertel...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch zie ik een tegenstrijdigheid in deze post.
quote:
Eerst zeg je dat je lichamelijk prima zonder sigaretten kunt. Dan zeg je dat het je "op zich" wel lukt ervan af te blijven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
Lichamelijk kan ik eigenlijk prima zonder sigaretten, heb niet echt last van ontwenningsverschijnselen als ik een paar dagen niet rook, wat me op zich wel lukt.
Ik heb het afgelopen half jaar gerookt. En ben nu 3 weken gestopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je een roker of niet?
Maar het staat wel stoer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
roken
- je kleren gaan ervan stinken
- MIJN kleren gaan ervan stinken
- je meurt uit je bek
- je roggelt 's ochtends de hele boel onder met je uitgebrande, gore, droge strot
- je verpest mijn avond omdat ik halverwege mijn ogen niet meer open kan houden omdat je steeds rook in mijn ogen wasemt.
- het ziets er campy uit.
Ja, zie mijn laatste punt. Campy != stoerquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe je het ook went of keert....het is geen psychische gewoonte.
Op zich wel, heel erg zelfs, maar niet in Tilburg...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn er nog geinteresseerden in Gogol Bordello in April? Er zijn nog steeds kaarten
Okeej, maar het werkt ook wel stressverlagend en je wordt er relaxed van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zie mijn laatste punt. Campy != stoer
Nicotineverslaving schijnt maar 7 dagen te duren. Het is verder puur psychisch denk ik..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik begrijp je standpunt, maar ik denk dat het feit dat ik er voor langere tijd er redelijk van af kan blijven de lichamelijke afhankelijkheid bepaald. Of niet dus, als ik er tijdelijk mee stop dus...
De jarenlange gewoonte van roken is iets wat tussen je oren is gaan zitten, die je zelf niet vervelend vindt en die je dus accepteert. Stomme gewoonte dus, wat m.i. psychisch ligt.
Ik ga me hier niet vrij proberen te pleiten of zo, maar ik denk dat het (in mijn geval) iets genuanceerder ligt dan alleen maar lichamelijk. Ik rook vaak ongemerkt, word er soms zelfs kotsmisselijk van en toch ga ik het na een kortere of langere tijd weer doen, dat roken duidt m.i. niet op iets zuiver lichamelijks...
Hehe, ik nog niet. En ik ben al 26.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar die tijd ben ik wel voorbij...
Ik rook al bijna 30 jaar en vond het destijds misschien ook wel stoer, omdat anderen het ook deden.quote:
Toch blijft roken altijd een soort van trap tegen de maatschappij, of zoiets.. en dat is stoer..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik rook al bijna 30 jaar en vond het destijds misschien ook wel stoer, omdat anderen het ook deden.
Maar met de huidige regeltjes is roken sowieso niet stoer meer...
Later.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik stop nu wel met dit hier, mijn ogen trekken het niet meer en mijn peuken raken op...
Adios...
Waar zit je nog maar weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Slaap ze
Ik ben nog wel even op denk ik
Gewoon weer in Nederland. Vanochtend geland en daarna naar bed gedaan. Om 22:00 ofzo wakker. Dus mijn ritme is nu even wat andersquote:
waar was je heen dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon weer in Nederland. Vanochtend geland en daarna naar bed gedaan. Om 22:00 ofzo wakker. Dus mijn ritme is nu even wat anders
Hoe kun je dat nou gemist hebben als zijnde trouwe AKQ-SC-erquote:
Wel logisch want je had gepokerdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou gemist hebben als zijnde trouwe AKQ-SC-er
Las Vegas
Jazeker, 60 dollar buy-in en 100 gewonnen. Ik was 10e geworden van het tournament. Hoofdprijs was 1500 dollar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel logisch want je had gepokerd
Nog iets gewonnen?
Vind ik wel meevallen. Mensen met echt kroeguithoudingsvermogen blijven tot ze eruit worden geschoptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen. Weer mijn uithoudingsvermogen in de kroeg wezen testen. Ik was goed
Oh...binkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh. Ik ben nu in een klein gat ergens in nederland waar de laatse ronde om 01.30 gegeven wordt....
heb ik het nog best aardig gedaan
iet met licht aan en muziek uit enzo
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:20 schreef ElizabethR het volgende:
tpvtvppvtptvtvvvptt
Daarnaast is dit item veel gaver dan een e-sigaretquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:08 schreef Neleos het volgende:
De E-smoker zuigt. Het is niet de Real deal. Stop dan helemaal.
Mijn koffer was ook op de heen en terugweg opengemaakt, denk dat ze al die draadjes niet vertrouwdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik gisteren mijn backpack van de bagageband pakte vond ik 'm al zo raar aanvoelen en mijn bandjes zaten ook anders.
Gisteravond maar even opengemaakt en mijn vermoedens klopten: briefje erin van de TSA. Ze hadden mijn tas opengemaakt bij de airport security
Raar, want ze scannen alle bagage altijd voor zover ik weet.
Nou ja, alles zat er nog in dus ik vind het best
Ik had dingen als tandpasta en eau de toilettes in mijn tas gestopt. Misschien dat dat wat gek eruit zag ofzo. Maar dat doe ik altijd. Of het was gewoon een routineklus. Dan kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mijn koffer was ook op de heen en terugweg opengemaakt, denk dat ze al die draadjes niet vertrouwden
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
ik word 9 van de 10 keer gefouilleerd op luchthavens, waarschijnlijk door mijn onschuldige blik
dat maar dan zonder gestotterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:20 schreef ElizabethR het volgende:
tpvtvppvtptvtvvvptt
Nee, dat gebeurt me dan weer zeldenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?
Dan ben je toch ook stom als je zoiets doetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat mijn lachen lijkt zijn de andere mensen die ik in heb zien checken die complete hangsloten aan hun koffer hadden zitten. Die worden gewoon opengeknipt en als dat niet lukt dan heb je gewoon een probleem
Juist, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook stom als je zoiets doetvolgens mij wordt daat zelf overal voor gewaarschuwd dat je koffer niet op slot mag. anders wordt ie opengebroken.
Oh, dat is wel gek dan. Ik zie mensen alleen maar gefoullieerd worden als de metaaldetector afgaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt me dan weer zelden
Dat zal het zijn, of anders mijn ijzeren wilquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat is wel gek dan. Ik zie mensen alleen maar gefoullieerd worden als de metaaldetector afgaat.
Maar misschien zijn het je stalen ballen
Mn moeder moest dr schoenen uit doen maar gelukkig zagen ze de bio-bom Banaan Over het hoofdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet omdat je stiekum je horloge en je room omlaat? Of je losgeld in je zak laat zitten?
Ik twijfel, ik wil eigenlijk wel, maar ik ga ook zeker naar Werchter, dus het hangt er nog ff omquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ZIjn er SC'ers van plan om dit jaar naar Pinkpop te gaan?
Nee...wel LL en RWquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel zin om dit jaar naar een groot festival te gaan en ik wil Flogging Molly nog es live zien, en volgens de geruchten komen die op Pinkpop. Maar voor ik besluit wil ik eerst weten of dat echt zo is of niet
Klein nadeel: dit jaar is pinkpop niet met pinksteren en begint het op een gewone vrijdag. En ik weet niet wat voor rooster ik dan heb...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Flogging Molly komt ook naar de Melkweg in Amsterdam, ben ik ook bij...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel zin om dit jaar naar een groot festival te gaan en ik wil Flogging Molly nog es live zien, en volgens de geruchten komen die op Pinkpop. Maar voor ik besluit wil ik eerst weten of dat echt zo is of niet
Klein nadeel: dit jaar is pinkpop niet met pinksteren en begint het op een gewone vrijdag. En ik weet niet wat voor rooster ik dan heb...
Gezien (toch bedankt), een dag later zouden ze op Lowlands staan. Ik wacht het programma wel even afquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=960559&l=NL&C=
Ik zit er ernstig aan te denken om naar Sziget te gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is echt onzin nem, dat is het wél. Uit onderzoek is gebleken dat de nicotine na 3 dagen uit je lichaam is, dan ben je dus 'lichamelijk afgekickt'. Waarom is het dan toch zo moeilijk om gestopt te blijven? Juist, omdat het een psychische verslaving is. Het is niet zoals bij drugs dat je mega-ontwenningsverschijnselen krijgt als je stopt (lichamelijke verslaving). Het is echt puur geestelijk, pas als je de wil hebt om te stoppen lukt het je. Anders zou iedereen na 3 dagen toch makkelijk van het roken af zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Hoe je het ook went of keert....het is geen psychische gewoonte.
Dank je voor je bijval, je komt net op tijd binnen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:44 schreef MaJo het volgende:
Dat is echt onzin nem, dat is het wél. Uit onderzoek is gebleken dat de nicotine na 3 dagen uit je lichaam is, dan ben je dus 'lichamelijk afgekickt'. Waarom is het dan toch zo moeilijk om gestopt te blijven? Juist, omdat het een psychische verslaving is. Het is niet zoals bij drugs dat je mega-ontwenningsverschijnselen krijgt als je stopt (lichamelijke verslaving). Het is echt puur geestelijk, pas als je de wil hebt om te stoppen lukt het je. Anders zou iedereen na 3 dagen toch makkelijk van het roken af zijn?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Tering...
Heb gisteren niet gezopen, ging al om 1.30 uur of zoiets naar bed, maar ben gebroken...
Net een DVD gekeken 'The Hamburg Cell', over de voorbereidingen van de aanslagen op 11 september, in de hoop dat ik wakker zou worden, maar het wil niet erg lukken...
Vandaag wordt niet mijn dag, ondanks het etentje wat ik straks nog heb...
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar PinkPop, lijkt me toch wel leukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:43 schreef LadyBlack het volgende:Goeiemorgen! Gisteren weer eens ouderwets wezen dansen in de stad, de hele avond in één kroeg en alleen maar goeie muziek
[..]
Ik zit er ernstig aan te denken om naar Sziget te gaanGisteren aan mn vriend voorgelegd en hij wil ook wel
You're welcomequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je voor je bijval, je komt net op tijd binnen...
Had ik eigenlijk algezegd?
Ik denk dat ik PinkPop als festival minder leuk vind dan Lowlands, maar anders was ik er afgelopen jaar wel heen geweest: die hadden een toffe line upquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar PinkPop, lijkt me toch wel leukEn Rage Against the Machine zou ik graag live zien
Alleen wacht ik nog even op de rest van de line up omdat ie vaak een herhaling is van Lowlands het jaar ervoor
![]()
En SzigetIk zou wel weer willen maar het valt dit jaar tegelijk met Lowlands en dat wil ik echt niet missen
Te lang geslapenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeWerd om 2 uur wakker en ben supergaar. Gister een chillavondje gehad zonder alcohol of iets, dus snap niet hoe ik zo moe kan zijn
Mwah dat valt wel mee hoor, Lowlands en PinkPop hadden vorig jaar een veel toffere line up dan Sziget. Maar voor de line up moet je ook niet naar Sziget gaan, dat moet je doen voor de sfeer. Ik was wel blij dat er niet zo heel veel bands waren die ik wilde zien (maar 1 of 2 per dag) want anders had ik veel te veel gemistquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat ik PinkPop als festival minder leuk vind dan Lowlands, maar anders was ik er afgelopen jaar wel heen geweest: die hadden een toffe line up![]()
![]()
Maar volgens mij heeft Sziget doorgaans alles wat op PinkPop én Lowlands speelt plus nog wat
Het gave van Sziget is dat je midden inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sziget klonk ook wel lollig, maar het leek me geen slecht idee om eerst een driedaagsfestival te proberen voor ik een week in Hongarije zit en op dag 2 al naar huis wil...
Het is dit jaar 5 dagenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sziget klonk ook wel lollig, maar het leek me geen slecht idee om eerst een driedaagsfestival te proberen voor ik een week in Hongarije zit en op dag 2 al naar huis wil...
Bestaat die winterdepressie dan toch wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb precies hetzelfdeWerd om 2 uur wakker en ben supergaar. Gister een chillavondje gehad zonder alcohol of iets, dus snap niet hoe ik zo moe kan zijn
Ik ga donderdags altijd gewoon borrelen in een café, maar als ik verder uitga, ga ik altijd dansen. Gisteren van 1 tot 5 op de dansvloer gestaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Dansen in een kroeg wat LB gedaan heeft, ik kan me de tijd niet herinneren dat ik dat gedaan heb...
Last call: gaan er hier nog meer mensen naar The Black Crowes op 11 april a.s.?
Ik zie dat de link dood is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gezien (toch bedankt), een dag later zouden ze op Lowlands staan. Ik wacht het programma wel even af
Hier ben ik gestopt met lezen. Dat het uit je lichaam is betekent niet dat je er niet meer afhankelijk van bent. Sterker nog, je drang ernaar is in eerste instantie alleen maar groter juist OMDAT het uit je lichaam is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is echt onzin nem, dat is het wél. Uit onderzoek is gebleken dat de nicotine na 3 dagen uit je lichaam is, dan ben je dus 'lichamelijk afgekickt'.
Ik denk het welquote:Maar goed, ga je nog mee naar Rascal vanavond?
4 Uur lang? Killing...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga donderdags altijd gewoon borrelen in een café, maar als ik verder uitga, ga ik altijd dansen. Gisteren van 1 tot 5 op de dansvloer gestaan
Hard To Handle en Remedy zeggen je niets?quote:
Ohja, en de Black Crowes; mijn vriend had er een cd van gekocht en ik kwam erachter dat ik alleen She Talks To Angels kenin een live-uitvoering die wel erg gaaf is trouwens.
Sorry, mijn fout. Ik bedoelde Pinkpopquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat de link dood is.
Maar dat LL-verhaal lijkt me stug want de datum is: Do, 29/05/08
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. Ik bedoelde Pinkpop
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Hard To Handle en Remedy zeggen je niets?
Ja het moet weer lente/zomer wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het irritante van laat opstaan is dat je echt geen fuck aan je dag hebt.....Over een uurtje gaat het al donker worden!
Jaaaaaa een meter sneeuw erbij en dan mooi sneeuwpoppen bouwen in het parkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het moet weer lente/zomer worden
Of gewoon heel hard gaan vriezen
Inderdaad. Of gewoon lekker schaatsen op natuurijsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaa een meter sneeuw erbij en dan mooi sneeuwpoppen bouwen in het park
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Het rook vandeweek wel verdacht lente-achtig trouwens
Emigreren naar boven de poolcirkel is dan zeker geen oplossing in de winter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
Het irritante van laat opstaan is dat je echt geen fuck aan je dag hebt.....Over een uurtje gaat het al donker worden!
Preciesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Of gewoon lekker schaatsen op natuurijs
En dan thuis komen en voor de open haard opwarmen
Niet van die regen en druilerige rotzooi.
Heb je Miserère nog voorgesteld?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies
Helaas moet ik nu wel even door het nep-winterweer.... toneelvoorstelling van mn huisgenootje
Ik snap het wel. Een beetje wakker worden met een camera op je neus en je wéét gewoon dat het op Youtube komt...dan zou ik er ook niet uitkomenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Mocht iemand nog het wel of niet nemen van kinderen overwegen, watch this: Mijn Amerikaanse neefje (met de MaJo look-a-like moeder) wil niet meer opstaan...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Wow stil hier
@nem: uurtje of 12 bij Club8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |