Vooruit danquote:Op zondag 23 december 2007 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb net ff tijd om 2 broodjes naar binnen te werken
quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef valing het volgende:
Eindelijk, ik ging al bijna met servies gooien.
Ik ken iemand die met servies ging gooien... nooit meer wat van gehoord!quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef valing het volgende:
Eindelijk, ik ging al bijna met servies gooien.
Zou je niet liever voorzitter zijn van de Van Morisson-fanclub ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:13 schreef MariaMena het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooohhhhhh
quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zou je niet liever voorzitter zijn van de Van Morisson-fanclub ?![]()
.
Swingt de pan uit kerel!quote:Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel luchtmondharmonica speelt
quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef wormwood het volgende:
Ook maar eens een plaatje aangevraagd.
Doel vind ik deze keer niet zo bijzonder als de vorige jaar, maar de actie is gewoon zo leuk.
Doel niet zo bijzonder? Een gebrek aan schoon drinkwater maakt meer slachtoffers dan landmijnen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef wormwood het volgende:
Ook maar eens een plaatje aangevraagd.
Doel vind ik deze keer niet zo bijzonder als de vorige jaar, maar de actie is gewoon zo leuk.
Held!quote:Op zondag 23 december 2007 20:13 schreef Piles het volgende:
http://www.televisiontunes.com/Police_Squad.html [afbeelding]
Die kwaliteit is brak!quote:Op zondag 23 december 2007 20:13 schreef Piles het volgende:
http://www.televisiontunes.com/Police_Squad.html
quote:Op zondag 23 december 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
http://www.zshare.net/audio/5858470ad21e1b/ is beter.
Hij zegt dat 'ie op zichzelf zou gaan bieden als het bod zo laag zou blijven staan.quote:Op zondag 23 december 2007 20:23 schreef Horloge het volgende:
Heeft 'ie echt op zichzelf geboden?
Ik! Ik!quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb twee gratis Itunes downloads in de aanbieding btw, van mn requests. Wie wil ze?
Ik twijfel ook. Vind m'n huidige ringtone ook best grappig namelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef Seraphina het volgende:
Dank voor de downloads!
Nu twijfel ik of ik m`n ringtone (theme song van Dharma & Greg) ga vervangen door deze
Wel geil gedaanquote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Wie is dat eigenlijk wie "oh Gerard, ik ruik de dennennaalden al" heeft ingesproken? Tamara?
Ik heb er hier ook nog een, wie wil deze hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb twee gratis Itunes downloads in de aanbieding btw, van mn requests. Wie wil ze?
Ik! Ik!quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook nog een, wie wil deze hebben?
Je hebt tot eind januari de tijdquote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik voor mijn iTunes-codes moet gaan downloaden.
z'n vrouw?quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Wie is dat eigenlijk wie "oh Gerard, ik ruik de dennennaalden al" heeft ingesproken? Tamara?
Joe hev a pm.quote:
In de OP staan een aantal filmpjes (vooral van vandaag). Moet je zeker kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef Treezz het volgende:
**IK heb veel gemist, Op Youtube.com heb ik een stukje gerard gezien die z'n broek naar beneden deed., verders heb ik die fabeltjeskrant ook moeten horen via de audio. veel gemist vandaag, verjaardag van mij namelijk, dus heb ik iets gemist wat grappig was/is
OP ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
In de OP staan een aantal filmpjes (vooral van vandaag). Moet je zeker kijken
OpeningsPost.quote:
Heb er al 2 toegevoegdquote:Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie zet de requests uit dit topic in de OP? Piles?
quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Cootz het volgende:
Chris PizzaRea, om met de befaamde gezongen woorden van Stenders te spreken
Nu je het zegt, de letters op Michiels shirt zijn ook opeens zwart ipv groen geworden...quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef wormwood het volgende:
Kan iemand ze zeggen dat hun chromakey al een tijdje aanstaat!
Alles wat een beetje groen is gaat rafelen....
Bedanktquote:
Nog nietquote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef MariaMena het volgende:
Jongens is die evangelist al op YouTube?
Eigenlijk moeten ze bij 3FM iemand aannemen die de hele dag het FOK!-forum checkt om te zien wat er allemaal niet helemaal goed gaatquote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de letters op Michiels shirt zijn ook opeens zwart ipv groen geworden...
Prutsers.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze bij 3FM iemand aannemen die de hele dag het FOK!-forum checkt om te zien wat er allemaal niet helemaal goed gaat
Donequote:Op zondag 23 december 2007 20:38 schreef Babsie22 het volgende:
[..]
Radiohead- High and Dry mag er ook bij![]()
Wat denk je, is hij een insider van 3FM die een stille hint geeftquote:Op zondag 23 december 2007 20:41 schreef Cootz het volgende:
Die evangelist had het over Henkjan Smits.
Hahaha, ja het is gewoon een act!quote:Op zondag 23 december 2007 20:41 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Wat denk je, is hij een insider van 3FM die een stille hint geeft?
ach, ik moet er toch vroeg uit morgen, heb ik nog leuke radioquote:
Me 2. En nog een dag leuke radio @ work...quote:Op zondag 23 december 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik moet er toch vroeg uit morgen, heb ik nog leuke radio
Zat jij aan de knopjes?quote:
dat is ook waarquote:Op zondag 23 december 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik moet er toch vroeg uit morgen, heb ik nog leuke radio
Ik ook, na de OP te quoten, editten en quote in OP te plakken is het nu allemaal weer goedquote:Op zondag 23 december 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben het juiste knopje weer gevonden.
quote:
leuke radio thuis. ik start heel vroeg van alles op voor werk vanaf huis, en verder blijft hte gewoon vakantie hierquote:Op zondag 23 december 2007 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Me 2. En nog een dag leuke radio @ work...
Ideaal!quote:Op zondag 23 december 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuke radio thuis. ik start heel vroeg van alles op voor werk vanaf huis, en verder blijft hte gewoon vakantie hier
en daarna top serious requestquote:Op zondag 23 december 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuke radio thuis. ik start heel vroeg van alles op voor werk vanaf huis, en verder blijft hte gewoon vakantie hier
Ff een kamer opzoeken met een betere radio-tv combo. Zal wel zonder computer zijn...quote:Op zondag 23 december 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Serious Request update nu @ ned 3 !
Ze wonen grootquote:Op zondag 23 december 2007 20:50 schreef Cootz het volgende:
Eh, dat is niet echt een huiskamerconcert geloof ik
Helaas...quote:Op zondag 23 december 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
en daarna top serious request![]()
hopelijk met annemic op een leuk tijdstip
volgens mij is de boodschap doorgekomen !quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef wormwood het volgende:
Kan iemand ze zeggen dat hun chromakey al een tijdje aanstaat!
Alles wat een beetje groen is gaat rafelen....
nou, woehoe, wat is íe weer stoerquote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Giel komt gewoon met een sigaret het huis binnen![]()
Muchas gracias..quote:
Tsja..quote:Op zondag 23 december 2007 20:57 schreef Tourniquet het volgende:
Meeeen je niet. Claudia de Breij is slaapgast.
Top gear begint zo gelukkigquote:Op zondag 23 december 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Ah, denk dat Roel nu een andere zender opzoekt.
Now Playing: Sesamstraat - [Feest #07] - Ernie / Ik Ben Mijn Lieve Hondje Kwijt [3:00]quote:Op zondag 23 december 2007 20:56 schreef linebear het volgende:
heeft iemand het stukje van Bert en Ernie van vanmorgen wat Michiel draaide....
Over dat Ernie zijn hondje kwijt was
Je bedoelt dit filmpje?quote:Op zondag 23 december 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Claudia de Breij als slaapgast...
Ineens krijg ik een flashback naar een moment van vorig jaar (oktober?) dat Gerard en Michiel aan het fantaseren waren over het Glazen Huis delen met Claudia en haar laarzen. Volgens mij dachten ze dat het dampend zou zijn
Subtiel.quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia als slaapgast... Konden ze écht niks beters (of minder slechts) vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Tief toch op, domme kut.
hwb je Ajax al gezien?quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben al doodop en moet zo een nachtdienst draaien komt Claudia nog langs ook.
Shoot me.
My thoughts exactly!quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia als slaapgast... Konden ze écht niks beters (of minder slechts) vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij Claudia loopt dit topic altijd drie keer zo hardquote:Op zondag 23 december 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
Hahahahaha wat lopen de reacties lekker uiteen over Claudia
Nee. Tenzij iemand de webcamstream heeft opgenomen, is er denk ik geen filmpje van. Een geluidsfragment tegenkomen lijkt me waarschijnlijker.quote:Op zondag 23 december 2007 21:01 schreef valing het volgende:
[..]
Je bedoelt dit filmpje?
http://youtube.com/watch?v=VPt2bFhcWIA
En ook nog eens een vreselijke amateur.quote:Op zondag 23 december 2007 21:02 schreef MariaMena het volgende:
OMG het glazen huis in Maastricht met een 12 jarige puber?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op zondag 23 december 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Happy Radio ?
Geen idee johquote:Op zondag 23 december 2007 21:05 schreef MariaMena het volgende:
OMGHoeveel betaald die pipo daar voor??
Nog meer tv-terreurquote:Op zondag 23 december 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Claudia is vanavond ook te zien met een of andere vage show... ned3 als ik mij niet vergis.
En geen fucking headlines nu aubquote:
Welke video-edit software gebruik je eigenlijk?quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
Voor tijdens de reclame: http://www.youtube.com/watch?v=b1PgFna88MI
Magix Music Makerquote:Op zondag 23 december 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke video-edit software gebruik je eigenlijk?
Ja, de regie gaat lekker vandaagquote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef Cootz het volgende:
En op de stream hebben ze weer een CD'tje opgezet voor tijdens het nieuws van 9:00 met een vertraging van circa 10 minuten.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef Felixa het volgende:
Foo Fighters!
Dave Grohl..., die wil ik wel voor Kerstmis.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 21:15 schreef Treezz het volgende:
[..]
Word die nou gedraait op de radio ???
Ge-wel-digquote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
niemand ???quote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef Treezz het volgende:
Weet iemand of Feist met 1234 al langs is geweest ?? (liedje)
quote:Op zondag 23 december 2007 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
I"ll be there for youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Laten we het vooral neutraal houden, lijkt me wel zo handig.quote:Op zondag 23 december 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
...of zullen we het maar netjes houden?
Was dat maar zo..quote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef gateway het volgende:
leuk dat claudia er is!!! Blijft Sophie ook slapen?
Vind het eigenlijk wel zielig voor 'mquote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef wormwood het volgende:
Die jongen staat er wel zeer verloren bij daar...
Nou, Stenders zoekt 'm duidelijk wel even op. Wel gaaf voor hem dat hij nu zo'n hele tijd in het huis mag zijnquote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef Treezz het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel zielig voor 'm
Giel sleurt die jongen het huis in, Sophie sleurt Claudia het huis in, zelf hebben ze er eigenlijk niets te zoeken, maar wel een potje interessant gaan zitten doen. Ik heb niets tegen Giel en Sophie, maar dat krijg ik wel als ze zo doorgaan.quote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef wormwood het volgende:
Die jongen staat er wel zeer verloren bij daar...
die 2 zijn allebei....nouja....'onleuk'quote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef gateway het volgende:
leuk dat claudia er is!!! Blijft Sophie ook slapen?
neutraal....hmmm.....dan verzin ik wel iets andersquote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het vooral neutraal houden, lijkt me wel zo handig.
't Is zo ook wel duidelijk dat de meningen over Claudia sterk verschillen.
Goooooooooooooooooeeeeeeeeedenavondquote:
Op en top vrouw die Claudiaquote:Op zondag 23 december 2007 21:22 schreef gateway het volgende:
Naja voor de jongens leuk dat er weer een dame in het huis is, en nog een Ex collega ook
Werd ineens een zooiitje daar binnen, maar het mannetje weet niet waar hij heen moet, hij blijft maar staan.. snoepigquote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel sleurt die jongen het huis in, Sophie sleurt Claudia het huis in, zelf hebben ze er eigenlijk niets te zoeken, maar wel een potje interessant gaan zitten doen. Ik heb niets tegen Giel en Sophie, maar dat krijg ik wel als ze zo doorgaan.
Begrijp ik hieruit dat jij een topic klaar gaat zetten? Dan weet ik dat alvast. Niet dat ik weer heel lang de kat uit de boom moet gaan zitten kijken om erachter te komen in welk topic we verder gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neutraal....hmmm.....dan verzin ik wel iets anders
Idd, Claudia is stoerquote:
Dat was erg tof idd. Vond die jongen er nogal zielig alleen bij staan eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nou, Stenders zoekt 'm duidelijk wel even op.
Ow, begreep jij dat eruit?quote:Op zondag 23 december 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij een topic klaar gaat zetten? Dan weet ik dat alvast. Niet dat ik weer heel lang de kat uit de boom moet gaan zitten kijken om erachter te komen in welk topic we verder gaan.
Ja hoor, moet lukken. Kwestie van midden in de nacht naar het Glazen Huis gaan. Dan ben je live op NED3 namelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 21:23 schreef MariaMena het volgende:
Wel 185 euro.. zou ik voor zo'n bedrag op de nationale televisie komen en op de radio worden geinterviewd? Denk het niet..
Graag jaquote:Op zondag 23 december 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neutraal....hmmm.....dan verzin ik wel iets anders
En vergeet dit keer het nummer niet!quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, begreep jij dat eruit?
Nouja, dna doe ik het wel, om verwariing te voorkomen
Nou ja... als niemand anders het roept. Maar de afgelopen dagen hebben een aantal mensen nogal de neiging om voor hun beurt een topic te openen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, begreep jij dat eruit?
Nouja, dna doe ik het wel, om verwariing te voorkomen
Eerder een sporthal dan een huiskamer als ik het zo hoorquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef gateway het volgende:
17.000 eruo voor dat "huiskamer" concert....... Damn!!
huiskamer?quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef gateway het volgende:
17.000 eruo voor dat huiskamer concert....... Damn!!
of een heel grote huiskamer!!quote:Op zondag 23 december 2007 21:27 schreef valing het volgende:
[..]
Eerder een sporthal dan een huiskamer als ik het zo hoor
quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie die snol staan, met 'r flesje![]()
.
Snol? ik vind Claudia best wel liefquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie die snol staan, met 'r flesje![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |