Ik! Ik!quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb twee gratis Itunes downloads in de aanbieding btw, van mn requests. Wie wil ze?
Ik twijfel ook. Vind m'n huidige ringtone ook best grappig namelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef Seraphina het volgende:
Dank voor de downloads!
Nu twijfel ik of ik m`n ringtone (theme song van Dharma & Greg) ga vervangen door deze
Wel geil gedaanquote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Wie is dat eigenlijk wie "oh Gerard, ik ruik de dennennaalden al" heeft ingesproken? Tamara?
Ik heb er hier ook nog een, wie wil deze hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Seraphina het volgende:
Ik heb twee gratis Itunes downloads in de aanbieding btw, van mn requests. Wie wil ze?
Ik! Ik!quote:Op zondag 23 december 2007 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook nog een, wie wil deze hebben?
Je hebt tot eind januari de tijdquote:Op zondag 23 december 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik voor mijn iTunes-codes moet gaan downloaden.
z'n vrouw?quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Wie is dat eigenlijk wie "oh Gerard, ik ruik de dennennaalden al" heeft ingesproken? Tamara?
Joe hev a pm.quote:
In de OP staan een aantal filmpjes (vooral van vandaag). Moet je zeker kijkenquote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef Treezz het volgende:
**IK heb veel gemist, Op Youtube.com heb ik een stukje gerard gezien die z'n broek naar beneden deed., verders heb ik die fabeltjeskrant ook moeten horen via de audio. veel gemist vandaag, verjaardag van mij namelijk, dus heb ik iets gemist wat grappig was/is
OP ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
In de OP staan een aantal filmpjes (vooral van vandaag). Moet je zeker kijken
OpeningsPost.quote:
Heb er al 2 toegevoegdquote:Op zondag 23 december 2007 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie zet de requests uit dit topic in de OP? Piles?
quote:Op zondag 23 december 2007 20:25 schreef Cootz het volgende:
Chris PizzaRea, om met de befaamde gezongen woorden van Stenders te spreken
Nu je het zegt, de letters op Michiels shirt zijn ook opeens zwart ipv groen geworden...quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef wormwood het volgende:
Kan iemand ze zeggen dat hun chromakey al een tijdje aanstaat!
Alles wat een beetje groen is gaat rafelen....
Bedanktquote:
Nog nietquote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef MariaMena het volgende:
Jongens is die evangelist al op YouTube?
Eigenlijk moeten ze bij 3FM iemand aannemen die de hele dag het FOK!-forum checkt om te zien wat er allemaal niet helemaal goed gaatquote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de letters op Michiels shirt zijn ook opeens zwart ipv groen geworden...
Prutsers.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze bij 3FM iemand aannemen die de hele dag het FOK!-forum checkt om te zien wat er allemaal niet helemaal goed gaat
Donequote:Op zondag 23 december 2007 20:38 schreef Babsie22 het volgende:
[..]
Radiohead- High and Dry mag er ook bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |