Nog meer tv-terreurquote:Op zondag 23 december 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Claudia is vanavond ook te zien met een of andere vage show... ned3 als ik mij niet vergis.
En geen fucking headlines nu aubquote:
Welke video-edit software gebruik je eigenlijk?quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
Voor tijdens de reclame: http://www.youtube.com/watch?v=b1PgFna88MI
Magix Music Makerquote:Op zondag 23 december 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke video-edit software gebruik je eigenlijk?
Ja, de regie gaat lekker vandaagquote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef Cootz het volgende:
En op de stream hebben ze weer een CD'tje opgezet voor tijdens het nieuws van 9:00 met een vertraging van circa 10 minuten.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef Felixa het volgende:
Foo Fighters!
Dave Grohl..., die wil ik wel voor Kerstmis.
quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 21:15 schreef Treezz het volgende:
[..]
Word die nou gedraait op de radio ???
Ge-wel-digquote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
niemand ???quote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef Treezz het volgende:
Weet iemand of Feist met 1234 al langs is geweest ?? (liedje)
quote:Op zondag 23 december 2007 21:17 schreef Tourniquet het volgende:
I"ll be there for youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Laten we het vooral neutraal houden, lijkt me wel zo handig.quote:Op zondag 23 december 2007 21:16 schreef D.Rose het volgende:
...of zullen we het maar netjes houden?
Was dat maar zo..quote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef gateway het volgende:
leuk dat claudia er is!!! Blijft Sophie ook slapen?
Vind het eigenlijk wel zielig voor 'mquote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef wormwood het volgende:
Die jongen staat er wel zeer verloren bij daar...
Nou, Stenders zoekt 'm duidelijk wel even op. Wel gaaf voor hem dat hij nu zo'n hele tijd in het huis mag zijnquote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef Treezz het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel zielig voor 'm
Giel sleurt die jongen het huis in, Sophie sleurt Claudia het huis in, zelf hebben ze er eigenlijk niets te zoeken, maar wel een potje interessant gaan zitten doen. Ik heb niets tegen Giel en Sophie, maar dat krijg ik wel als ze zo doorgaan.quote:Op zondag 23 december 2007 21:19 schreef wormwood het volgende:
Die jongen staat er wel zeer verloren bij daar...
die 2 zijn allebei....nouja....'onleuk'quote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef gateway het volgende:
leuk dat claudia er is!!! Blijft Sophie ook slapen?
neutraal....hmmm.....dan verzin ik wel iets andersquote:Op zondag 23 december 2007 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laten we het vooral neutraal houden, lijkt me wel zo handig.
't Is zo ook wel duidelijk dat de meningen over Claudia sterk verschillen.
Goooooooooooooooooeeeeeeeeedenavondquote:
Op en top vrouw die Claudiaquote:Op zondag 23 december 2007 21:22 schreef gateway het volgende:
Naja voor de jongens leuk dat er weer een dame in het huis is, en nog een Ex collega ook
Werd ineens een zooiitje daar binnen, maar het mannetje weet niet waar hij heen moet, hij blijft maar staan.. snoepigquote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel sleurt die jongen het huis in, Sophie sleurt Claudia het huis in, zelf hebben ze er eigenlijk niets te zoeken, maar wel een potje interessant gaan zitten doen. Ik heb niets tegen Giel en Sophie, maar dat krijg ik wel als ze zo doorgaan.
Begrijp ik hieruit dat jij een topic klaar gaat zetten? Dan weet ik dat alvast. Niet dat ik weer heel lang de kat uit de boom moet gaan zitten kijken om erachter te komen in welk topic we verder gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neutraal....hmmm.....dan verzin ik wel iets anders
Idd, Claudia is stoerquote:
Dat was erg tof idd. Vond die jongen er nogal zielig alleen bij staan eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nou, Stenders zoekt 'm duidelijk wel even op.
Ow, begreep jij dat eruit?quote:Op zondag 23 december 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij een topic klaar gaat zetten? Dan weet ik dat alvast. Niet dat ik weer heel lang de kat uit de boom moet gaan zitten kijken om erachter te komen in welk topic we verder gaan.
Ja hoor, moet lukken. Kwestie van midden in de nacht naar het Glazen Huis gaan. Dan ben je live op NED3 namelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 21:23 schreef MariaMena het volgende:
Wel 185 euro.. zou ik voor zo'n bedrag op de nationale televisie komen en op de radio worden geinterviewd? Denk het niet..
Graag jaquote:Op zondag 23 december 2007 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
neutraal....hmmm.....dan verzin ik wel iets anders
En vergeet dit keer het nummer niet!quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, begreep jij dat eruit?
Nouja, dna doe ik het wel, om verwariing te voorkomen
Nou ja... als niemand anders het roept. Maar de afgelopen dagen hebben een aantal mensen nogal de neiging om voor hun beurt een topic te openen.quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, begreep jij dat eruit?
Nouja, dna doe ik het wel, om verwariing te voorkomen
Eerder een sporthal dan een huiskamer als ik het zo hoorquote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef gateway het volgende:
17.000 eruo voor dat "huiskamer" concert....... Damn!!
huiskamer?quote:Op zondag 23 december 2007 21:26 schreef gateway het volgende:
17.000 eruo voor dat huiskamer concert....... Damn!!
of een heel grote huiskamer!!quote:Op zondag 23 december 2007 21:27 schreef valing het volgende:
[..]
Eerder een sporthal dan een huiskamer als ik het zo hoor
quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie die snol staan, met 'r flesje![]()
.
Snol? ik vind Claudia best wel liefquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie die snol staan, met 'r flesje![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |