Donequote:Op zondag 23 december 2007 20:38 schreef Babsie22 het volgende:
[..]
Radiohead- High and Dry mag er ook bij![]()
Wat denk je, is hij een insider van 3FM die een stille hint geeftquote:Op zondag 23 december 2007 20:41 schreef Cootz het volgende:
Die evangelist had het over Henkjan Smits.
Hahaha, ja het is gewoon een act!quote:Op zondag 23 december 2007 20:41 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Wat denk je, is hij een insider van 3FM die een stille hint geeft?
ach, ik moet er toch vroeg uit morgen, heb ik nog leuke radioquote:
Me 2. En nog een dag leuke radio @ work...quote:Op zondag 23 december 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik moet er toch vroeg uit morgen, heb ik nog leuke radio
Zat jij aan de knopjes?quote:
dat is ook waarquote:Op zondag 23 december 2007 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik moet er toch vroeg uit morgen, heb ik nog leuke radio
Ik ook, na de OP te quoten, editten en quote in OP te plakken is het nu allemaal weer goedquote:Op zondag 23 december 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben het juiste knopje weer gevonden.
quote:
leuke radio thuis. ik start heel vroeg van alles op voor werk vanaf huis, en verder blijft hte gewoon vakantie hierquote:Op zondag 23 december 2007 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Me 2. En nog een dag leuke radio @ work...
Ideaal!quote:Op zondag 23 december 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuke radio thuis. ik start heel vroeg van alles op voor werk vanaf huis, en verder blijft hte gewoon vakantie hier
en daarna top serious requestquote:Op zondag 23 december 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuke radio thuis. ik start heel vroeg van alles op voor werk vanaf huis, en verder blijft hte gewoon vakantie hier
Ff een kamer opzoeken met een betere radio-tv combo. Zal wel zonder computer zijn...quote:Op zondag 23 december 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Serious Request update nu @ ned 3 !
Ze wonen grootquote:Op zondag 23 december 2007 20:50 schreef Cootz het volgende:
Eh, dat is niet echt een huiskamerconcert geloof ik
Helaas...quote:Op zondag 23 december 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
en daarna top serious request![]()
hopelijk met annemic op een leuk tijdstip
volgens mij is de boodschap doorgekomen !quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef wormwood het volgende:
Kan iemand ze zeggen dat hun chromakey al een tijdje aanstaat!
Alles wat een beetje groen is gaat rafelen....
nou, woehoe, wat is íe weer stoerquote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Giel komt gewoon met een sigaret het huis binnen![]()
Muchas gracias..quote:
Tsja..quote:Op zondag 23 december 2007 20:57 schreef Tourniquet het volgende:
Meeeen je niet. Claudia de Breij is slaapgast.
Top gear begint zo gelukkigquote:Op zondag 23 december 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Ah, denk dat Roel nu een andere zender opzoekt.
Now Playing: Sesamstraat - [Feest #07] - Ernie / Ik Ben Mijn Lieve Hondje Kwijt [3:00]quote:Op zondag 23 december 2007 20:56 schreef linebear het volgende:
heeft iemand het stukje van Bert en Ernie van vanmorgen wat Michiel draaide....
Over dat Ernie zijn hondje kwijt was
Je bedoelt dit filmpje?quote:Op zondag 23 december 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Claudia de Breij als slaapgast...
Ineens krijg ik een flashback naar een moment van vorig jaar (oktober?) dat Gerard en Michiel aan het fantaseren waren over het Glazen Huis delen met Claudia en haar laarzen. Volgens mij dachten ze dat het dampend zou zijn
Subtiel.quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia als slaapgast... Konden ze écht niks beters (of minder slechts) vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Tief toch op, domme kut.
hwb je Ajax al gezien?quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben al doodop en moet zo een nachtdienst draaien komt Claudia nog langs ook.
Shoot me.
My thoughts exactly!quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia als slaapgast... Konden ze écht niks beters (of minder slechts) vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bij Claudia loopt dit topic altijd drie keer zo hardquote:Op zondag 23 december 2007 21:01 schreef Seraphina het volgende:
Hahahahaha wat lopen de reacties lekker uiteen over Claudia
Nee. Tenzij iemand de webcamstream heeft opgenomen, is er denk ik geen filmpje van. Een geluidsfragment tegenkomen lijkt me waarschijnlijker.quote:Op zondag 23 december 2007 21:01 schreef valing het volgende:
[..]
Je bedoelt dit filmpje?
http://youtube.com/watch?v=VPt2bFhcWIA
En ook nog eens een vreselijke amateur.quote:Op zondag 23 december 2007 21:02 schreef MariaMena het volgende:
OMG het glazen huis in Maastricht met een 12 jarige puber?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op zondag 23 december 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Happy Radio ?
Geen idee johquote:Op zondag 23 december 2007 21:05 schreef MariaMena het volgende:
OMGHoeveel betaald die pipo daar voor??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |