10 Euro volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef Kolomo het volgende:
Is er eigenlijk een minimumaanvraagbedrag? Anders gewoon iedereen nog ff voor een euro Wombats aanvragen...
* Kolomo heeft haar SR-budget er al zo'n beetje doorgejaagd...
Dat kan in principe wel, maar is natuurlijk wel gierig (we kennen allemaal het verhaal van de 12 mensen die voor 10 euro een plaat aanvroegen). Ik denk ook dat ie al wel vaak genoeg is aangevraagd om de rest van de week elk uur gedraaid te worden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef Kolomo het volgende:
Is er eigenlijk een minimumaanvraagbedrag? Anders gewoon iedereen nog ff voor een euro Wombats aanvragen...
* Kolomo heeft haar SR-budget er al zo'n beetje doorgejaagd...
MInimum is ¤ 10,-, vanmiddag al uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat kan in principe wel, maar is natuurlijk wel gierig (we kennen allemaal het verhaal van de 12 mensen die voor 10 euro een plaat aanvroegen). Ik denk ook dat ie al wel vaak genoeg is aangevraagd om de rest van de week elk uur gedraaid te worden.
Zo goed toegevoegd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Juweel heeft The Wombats aangevraagd maar die staat nog niet in het lijstje
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:51 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
quote:
Hé Vulture jouw ondertitel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Als we Pierre Wind een euro per woord laten betalen halen we dat miljoen vanavond nog
Cool, dank jequote:Op vrijdag 21 december 2007 18:55 schreef Kolomo het volgende:
Hier is OT Quartet te vinden, op 15 minuten
Ik zag je vraag in het vorige topic...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:55 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé Vulture jouw ondertitel!zo ken ik er nog wel één: Robinson Crusoë kwam iedere dag klaar, maar nooit op Vrijdag
Dat was toch met die sponsorloop? 700 leerlingen en dan 3000,- ophalenquote:
Als je het zo bekijkt is het maar een kutbedrag inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat was toch met die sponsorloop? 700 leerlingen en dan 3000,- ophalenIs gemiddeld ¤ 4,20 per persoon
Wij hadden donderdag sponsorloop op m'n stageschool, hadden we met 24 kinderen ¤ 420,- (17,5 p.p. gemiddeld) en dan zaten er nog genoeg tussen met één of twee sponsors
Die vind ik juist coolquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:56 schreef DJKoster het volgende:
Die irritante bongo reclame weer..
Was dat op mijn post bedoeld?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Meddo het volgende:
ow en?
nee, dat was de reclamequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Was dat op mijn post bedoeld?
Het is wel een bak geld trouwens hoor, maar niet voor 700 leerlingen
so what?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Was dat op mijn post bedoeld?
Het is wel een bak geld trouwens hoor, maar niet voor 700 leerlingen
Mjah, hebben alle 700 kinderen meegelopen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat was toch met die sponsorloop? 700 leerlingen en dan 3000,- ophalenIs gemiddeld ¤ 4,20 per persoon
Wij hadden donderdag sponsorloop op m'n stageschool, hadden we met 24 kinderen ¤ 420,- (17,5 p.p. gemiddeld) en dan zaten er nog genoeg tussen met één of twee sponsors
Ik heb nog steeds niets gewonnen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Die vind ik juist cool
Gave Wii-avatar nog trouwens
Weet ik niet, maar zo kwam het wel over in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:04 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mjah, hebben alle 700 kinderen meegelopen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:04 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets gewonnen..
Wanneer heb je 'm aangevraagd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:04 schreef D.Rose het volgende:
Gerard zei niet dat de request voor mij was, maar dat vergeven we 'm maar
Nee, inderdaad, zeker met al die kokos. Smaak daarvan is wel sterk genoeg om al dat andere spul te overheersen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Sapje klinkt niet eens zo heel vies dit keer..
Het ergste lijkt mij dat ze niet mogen roken in het huis.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:12 schreef Maurisico het volgende:
toe was koffie verboden.. dat was veel erger..
19:50u gisteravondquote:
Ik rook niet maar ben wel een fervent koffie drinker... maar ik vermoed dat dat gebrek aan koffie twee dagen wel in de richting gaat van niet roken...quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:15 schreef broer het volgende:
[..]
Het ergste lijkt mij dat ze niet mogen roken in het huis.
Was dat roken trouwens ook de reden dat Giel dit jaar niet meer wilde?
Giel heeft in januari al aangegeven niet in het Glazen Huis te gaan. Ik denk niet dat het niet-roken toen al besloten was.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:15 schreef broer het volgende:
[..]
Het ergste lijkt mij dat ze niet mogen roken in het huis.
Was dat roken trouwens ook de reden dat Giel dit jaar niet meer wilde?
Veel plezier bij vriendliefquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik piep er even een paar uur tussenuit...tot middernacht ongeveer
Nee, dat zal inderdaad wel niet. Had ik wel een typische Giel-overweging gevonden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Giel heeft in januari al aangegeven niet in het Glazen Huis te gaan. Ik denk niet dat het niet-roken toen al besloten was.
over koffie gesproken... ik ga eens ff aan bakkie maken, nog meer liefhebbers??quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik rook niet maar ben wel een fervent koffie drinker... maar ik vermoed dat dat gebrek aan koffie twee dagen wel in de richting gaat van niet roken...
Het zal me niets verbazen dat ie zelf het voorstel had gedaan om Gerard te pesten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat zal inderdaad wel niet. Had ik wel een typische Giel-overweging gevonden.
Jow, mzzls!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik piep er even een paar uur tussenuit...tot middernacht ongeveer
mietjequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:21 schreef Impry het volgende:
Bicycle!!! Zat net nog te twijfelen morgenvroeg te gaan MTB-en, maar is veeel te koud
van koffie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
over koffie gesproken... ik ga eens ff aan bakkie maken, nog meer liefhebbers??
Vorige week wel geweest, toen bijna m'n handen eraf gevrorenquote:
Handschoenen een idee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorige week wel geweest, toen bijna m'n handen eraf gevroren![]()
Lig liever in een warm bed SR te luisteren
Nou BA trix... giet maar in!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
over koffie gesproken... ik ga eens ff aan bakkie maken, nog meer liefhebbers??
Haha, dat is dan inderdaad het geval: hij was al gedraaid.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
19:50u gisteravond
klopt de tijd in de OP dan wel?
Dan was ie al geweest zonder dat ik het wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |