Nee, dat zal inderdaad wel niet. Had ik wel een typische Giel-overweging gevonden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Giel heeft in januari al aangegeven niet in het Glazen Huis te gaan. Ik denk niet dat het niet-roken toen al besloten was.
over koffie gesproken... ik ga eens ff aan bakkie maken, nog meer liefhebbers??quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik rook niet maar ben wel een fervent koffie drinker... maar ik vermoed dat dat gebrek aan koffie twee dagen wel in de richting gaat van niet roken...
Het zal me niets verbazen dat ie zelf het voorstel had gedaan om Gerard te pesten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:18 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat zal inderdaad wel niet. Had ik wel een typische Giel-overweging gevonden.
Jow, mzzls!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik piep er even een paar uur tussenuit...tot middernacht ongeveer
mietjequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:21 schreef Impry het volgende:
Bicycle!!! Zat net nog te twijfelen morgenvroeg te gaan MTB-en, maar is veeel te koud
van koffie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
over koffie gesproken... ik ga eens ff aan bakkie maken, nog meer liefhebbers??
Vorige week wel geweest, toen bijna m'n handen eraf gevrorenquote:
Handschoenen een idee?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorige week wel geweest, toen bijna m'n handen eraf gevroren![]()
Lig liever in een warm bed SR te luisteren
Nou BA trix... giet maar in!quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
over koffie gesproken... ik ga eens ff aan bakkie maken, nog meer liefhebbers??
Haha, dat is dan inderdaad het geval: hij was al gedraaid.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
19:50u gisteravond
klopt de tijd in de OP dan wel?
Dan was ie al geweest zonder dat ik het wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |