Hier komen linkjes voor de diverse media-aandacht.
Gerard Ekdom (Ekdom)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS headlines)
Robert-Jan Glasman (robertjanglasman, producer MoveYourAss)
Sander Guis (Guis)
Maricha Kroeske (Maricha, producer MetMichiel)
Kevin Moens (moveyourass-kevin, producer MoveYourAss)
Martijn Muijs (MartijnMuijs)
Roosmarijn Reijmer (antiroos)
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Annemieke Schollaardt (annemic)
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Zotheid 21-07, 00:05 Kwam in zijn korte broek 5 euro doneren:
10 Euro volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef Kolomo het volgende:
Is er eigenlijk een minimumaanvraagbedrag? Anders gewoon iedereen nog ff voor een euro Wombats aanvragen...
* Kolomo heeft haar SR-budget er al zo'n beetje doorgejaagd...
Dat kan in principe wel, maar is natuurlijk wel gierig (we kennen allemaal het verhaal van de 12 mensen die voor 10 euro een plaat aanvroegen). Ik denk ook dat ie al wel vaak genoeg is aangevraagd om de rest van de week elk uur gedraaid te worden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef Kolomo het volgende:
Is er eigenlijk een minimumaanvraagbedrag? Anders gewoon iedereen nog ff voor een euro Wombats aanvragen...
* Kolomo heeft haar SR-budget er al zo'n beetje doorgejaagd...
MInimum is ¤ 10,-, vanmiddag al uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat kan in principe wel, maar is natuurlijk wel gierig (we kennen allemaal het verhaal van de 12 mensen die voor 10 euro een plaat aanvroegen). Ik denk ook dat ie al wel vaak genoeg is aangevraagd om de rest van de week elk uur gedraaid te worden.
Zo goed toegevoegd?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Juweel heeft The Wombats aangevraagd maar die staat nog niet in het lijstje
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:51 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
quote:
Hé Vulture jouw ondertitel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Als we Pierre Wind een euro per woord laten betalen halen we dat miljoen vanavond nog
Cool, dank jequote:Op vrijdag 21 december 2007 18:55 schreef Kolomo het volgende:
Hier is OT Quartet te vinden, op 15 minuten
Ik zag je vraag in het vorige topic...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:55 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé Vulture jouw ondertitel!zo ken ik er nog wel één: Robinson Crusoë kwam iedere dag klaar, maar nooit op Vrijdag
Dat was toch met die sponsorloop? 700 leerlingen en dan 3000,- ophalenquote:
Als je het zo bekijkt is het maar een kutbedrag inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat was toch met die sponsorloop? 700 leerlingen en dan 3000,- ophalenIs gemiddeld ¤ 4,20 per persoon
Wij hadden donderdag sponsorloop op m'n stageschool, hadden we met 24 kinderen ¤ 420,- (17,5 p.p. gemiddeld) en dan zaten er nog genoeg tussen met één of twee sponsors
Die vind ik juist coolquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:56 schreef DJKoster het volgende:
Die irritante bongo reclame weer..
Was dat op mijn post bedoeld?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Meddo het volgende:
ow en?
nee, dat was de reclamequote:Op vrijdag 21 december 2007 19:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Was dat op mijn post bedoeld?
Het is wel een bak geld trouwens hoor, maar niet voor 700 leerlingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |