wssl wel, nog niet zeker, moet nog met een website bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:39 schreef Zotheid het volgende:
Ik snap het.
Kom jij vanavond nog naar DH?
Nouja ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
wssl wel, nog niet zeker, moet nog met een website bezig.
Ook moet ik nog enige interessen tonen in mn schoolwerk
Of je doet normaal en neemt je brood gewoon mee van thuisquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens is de lunch slecht gevallen. Als dit zo door gaat ga ik toch straks een klacht indienen. Dit gebeurt vaker als ik hamburgers haal :/
Moet je ook maar geen junkfood etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens is de lunch slecht gevallen. Als dit zo door gaat ga ik toch straks een klacht indienen. Dit gebeurt vaker als ik hamburgers haal :/
Ik ben een snackbek, maar dat ga ik vanaf volgend jaar wel doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Of je doet normaal en neemt je brood gewoon mee van thuis
FOTOOOOO.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, hij is gewoonn klaar en het display met 79 LED's doet het![]()
![]()
Supervet
Meneer gaat even op en neer naar Clevelandquote:Zal morgen of als ik terug ben uit Cleveland ff wat foto's plaatsen van mijn hevige soldeerpartijen
Hè, gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dub a dub a dum dum
Dub a dub a dum dum
Dub a dub a dum dum
uquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:13 schreef cosmick het volgende:
[ afbeelding ] > [ afbeelding ].
Wat is Fok traag trouwens.
Verstandigquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef purplerose het volgende:
ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om de kou in te gaan om naar de sportschool te gaan![]()
Ik ben net juist weer uit de kou. Zit in een lekker warme trein.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef purplerose het volgende:
ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om de kou in te gaan om naar de sportschool te gaan![]()
Heb je geen muts?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef purplerose het volgende:
Het is zeker haske koudow brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja natuurlijk!quote:
probeer maar es een pot nutella te verkerstenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's bij mijn ava wel een stukje lastiger.
Mwah, 1 keer een muts tekenen en per frame ff verplaatsen. Wel leuk als die muts dan iets meeslingert natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's bij mijn ava wel een stukje lastiger.
Als ik daarmee verzekerd zou zijn dat ze voor altijd bij me blijft, zou ik mijn vriendin ook ten huwelijk vragen. Leuk accesoirequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Sarkozy heeft model ten huwelijk gevraagd'
Doe es rustig, Sarkozy.
Ik zit in een t-shirtje hier....quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef purplerose het volgende:
Het is zeker haske koudow brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jij bent op werkbezoek naar Hawaii?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit in een t-shirtje hier....
Ik ben gewoon een beetje jaloersquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als ik daarmee verzekerd zou zijn dat ze voor altijd bij me blijft, zou ik mijn vriendin ook ten huwelijk vragen. Leuk accesoire
En daarnaast; Carla Brúni... Geef hem eens ongelijk!
omg, zelfs met de kachel aan heb ik het nog koudquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit in een t-shirtje hier....
http://youtube.com/watch?v=tEJrR9PgZ-Mquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje jaloers![]()
![]()
. Heerlijk, die fluisterende lieve woordjes voordat je gaat slapen....
.
* om zich heen kijkt....quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent op werkbezoek naar Hawaii?
Juistquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=tEJrR9PgZ-M
Dat is een understatement...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef Litton-Lane het volgende:ik heb het niet al te snel koud.
Zo ga je toch niet om met vrouwenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als ik daarmee verzekerd zou zijn dat ze voor altijd bij me blijft, zou ik mijn vriendin ook ten huwelijk vragen. Leuk accesoire
En daarnaast; Carla Brúni... Geef hem eens ongelijk!
Sterktequote:
Training in wat?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Kut, zo training geven in de kou
Pubers
Koud
1,5 uur lang
Mooi. Anders was ik je persoonlijk komen uitleggen hoe je wel met vrouwen om gaatquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
NeeGrapje. Ik ben heel erg blij met C.
Isgoed, ik merk het wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zotheid, ik bel je later vandaag even of ik nog kom.
Das wel jammer...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef Broekie het volgende:
Over de badeendsleutelhangers: het zijn er helaas maar 324, en ze komen donderdag pas.
Ik ga zelf wel al morgen naar het Plein om te collecteren, maar deel dus nog geen eendjes uit.
ja, dat is uitermate ruk ja!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Door het heeeeeeeeeele intro geluld![]()
![]()
.
Ach, we kunnen er alsnog wel wat mee hoorquote:
Minimumbedrag wordt 5 euro?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, we kunnen er alsnog wel wat mee hoor
Geniaal nummer.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef Broekie het volgende:
Over de badeendsleutelhangers: het zijn er helaas maar 324, en ze komen donderdag pas.
Ik ga zelf wel al morgen naar het Plein om te collecteren, maar deel dus nog geen eendjes uit.
Dat zekerquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is het al wel zeker dat we iets van officieel uitziende collectebussen krijgen? Of moeten we met die kartonnen dingen rond gaan lopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Tot zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, ik ga onderweg naar den haag voor een meet met Zotheid
Later!
* MutZ knuffelt PR warmquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Ok, DIT was niet leuk! *bibber* *bibber*
Had ook niet genoeg energie en geen goeie suikerspiegel dus ik ging bijna van me stokje en bijna over me nek(dat krijg ik altijd als ik me inspan en niet genoeg eten in me maag heb voor goeie suikerspiegel
)
Maar mijn god, de kou! de kou!! bibber bibber
Idem op het Preview Kanaal van @Home, morgen maar aanzettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens aan wat ik tegenkom op het Multikabel Etalagekanaal!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op dit moment is het alleen nog een filmpje van niet eens 1 minuut op repeat...
Eet eerst is een banaan en loop daarna hard, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Ok, DIT was niet leuk! *bibber* *bibber*
Had ook niet genoeg energie en geen goeie suikerspiegel dus ik ging bijna van me stokje en bijna over me nek(dat krijg ik altijd als ik me inspan en niet genoeg eten in me maag heb voor goeie suikerspiegel
)
Maar mijn god, de kou! de kou!! bibber bibber
Jep, om 6 uur beginnen de uitzendingen vanuit Den Haag en om 9 uur gaat de deur volgens mij officieel dicht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Begint het specktakel morgen?
Ah mooi, kwart voor 9 even de wekker zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, om 6 uur beginnen de uitzendingen vanuit Den Haag en om 9 uur gaat de deur volgens mij officieel dicht.
Hmm, hopen dat je het beetje goed hebt gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Avond
tentamens weer achter de rug,
wiskunde ging
Management accounting
Dat was gisteren ook al hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:04 schreef FrozenOne23 het volgende:
[..]
Hmm, hopen dat je het beetje goed hebt gedaan![]()
Ik heb na de kerstvakantie 9 tentamensEn wat doe je met "Management accounting", studeer je accountancy of iets dergelijks?
Oja, iedereen straks kijken he!
20:00
Serious Request update
Op Nederland 3
Serious Request update
Journaal
waarin Sophie en Giel de drie 3FM dj's volgen tijdens hun voorbereidingen en het verblijf in Het Glazen Huis op Het Plein in Den Haag. Daarnaast bespreken zij de hoogtepunten van de dag en is er aandacht voor bijzondere (burger)initiatieven, huiskamerconcerten en workshops. Ook zijn er reportages te zien van onder andere Eric Corton en Sander Lantinga. Eric Corton laat zien hoe schrijnend het gebrek aan water in de Centraal-Afrikaanse Republiek is. Sander Lantinga gaat Nederland in: leeft Serious Request ook buiten Den Haag en welke goede initiatieven zijn er opgestart om geld in te zamelen? De finale van Serious Request staat helemaal in het teken van de 3FM dj's die na zes dagen Het Glazen Huis verlaten en het bekendmaken van het eindbedrag. De Serious Request-actie gaat dit jaar het vierde seizoen in. Drie 3FM DJ's brengen zes dagen zonder eten door in Het Glazen Huis op Het Plein in Den Haag. Zij maken non-stop radio en proberen daarmee zoveel mogelijk geld op te halen voor het Rode Kruis. Dit jaar is het thema schoon drinkwater en sanitatie. Één op de zes mensen in de wereld heeft geen toegang tot veilig drinkwater en jaarlijks overlijden gemiddeld 4 miljoen mensen als gevolg van gebrek aan (schoon) drinkwater.
quote:
Die LUCHT!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef purplerose het volgende:
Zo damn Michiel, je gaat je ernstig leegschijten daar in dat huis!![]()
Agnie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
TT #349: WebHawkjuh is een 3FM rukker
Wat zou Gerard nu eigenlijk aan het doen zijn...?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:36 schreef purplerose het volgende:
Ze lijken wel een stelletje uitgehongerde wolven zoals je ze heen en weer ziet schuiven met malende kaken en vreten in de hand![]()
Wat is er mis met de collectebussen van karton dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is het al wel zeker dat we iets van officieel uitziende collectebussen krijgen? Of moeten we met die kartonnen dingen rond gaan lopen
Zolang het niet regent of sneeuwt nixquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de collectebussen van karton dan?
Die zijn vast niet stevig genoeg voor al dat geldquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de collectebussen van karton dan?
Me pizza gaat zo de oven inquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Al dat eten! Het ziet er zelfs op de brakke webcam echt zóóóóóó lekker uit!![]()
'k heb er hier een in m'n handen, en ze zijn best stevig hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die zijn vast niet stevig genoeg voor al dat geld
het is heeeeuuuuuul lekker! Alles door elkaar etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Al dat eten! Het ziet er zelfs op de brakke webcam echt zóóóóóó lekker uit!![]()
Sterktequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Even.... want na het nuttigen van zijn avond eten, mag Litton weer aan het werk....
* Litton-Lane broodje krab ett
Waar waar waar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik kijk al naar live beelden van het huis
Is het niet het loopje van nog net geen minuut wat op dit moment al door 3FM richting de etalagekanalen van de diverse kabelaars gestuurd wordt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik kijk al naar live beelden van het huis
Eetze en sterkte met werkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Even.... want na het nuttigen van zijn avond eten, mag Litton weer aan het werk....
* Litton-Lane broodje krab ett
"Is die met artisjokke hartjes?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idem dito. Oftewel een Quattro Formaggi.
"Het gaat hier bar aan toe". Unstopable die manquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook thuis voorzien van woordgrappen....
Kan of moet....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hoe zie je dat voor je seksueel gezien?"
Wat een vragen. Ik kan maanden, wat zeg ik, jaren zonder sex. En hij zou zes daagjes niet zonder kunnen [afbeelding].
poefquote:
Hopelijk spoelt hij alles wel een beetje grondig weg in de douche..je zou d'r maar in staan zegquote:
Whehehehehehquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van Arie en Sylvester:
[..]
[ afbeelding ]
Jep en damn wat was het koud godverdomme!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fijn meid. Nog door de kou naar de sportschool geweest?
Ai, da's minder!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jep en damn wat was het koud godverdomme!Ben dr ook bijna flauwgevallen weer door lage suikerspiegel
Heb het weer overleeft zullen we maar zeggenquote:
Ach, liever die Maurice de Hond dan deze:quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:19 schreef Glacier het volgende:
Arme Michiel..die moet het doen met een hond op zijn kussen
Komt dat dan door suikergebrek?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb het weer overleeft zullen we maar zeggen![]()
Hij staat op Uitzendinggemist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef FrozenOne23 het volgende:
[..]
*Schaamt zich ervoor dat hij bijna nooit tv kijkt*
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, liever die Maurice de Hond dan deze:
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Broekie het volgende:
Ben ik nou de enige hier die gewoon naar MetMichiel aan het kijken/luisteren is?
Programma is alweer afgelopen dus radio kan weer aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Broekie het volgende:
Ben ik nou de enige hier die gewoon naar MetMichiel aan het kijken/luisteren is?
Ja, die suikerspiegel is dan net te laag terwijl ik dan nog energie aan het spenderen ben en dan gaat het foutquote:
Waar heb je die vandaan...?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
De linkjes naar de webcams:
De live stream: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asx
Cam 1: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis1.asx
Cam 2: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis2.asx
Cam 3: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis3.asx
Cam 4: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis4.asx
Inmiddels ben ik wel weer aan het luisterenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Broekie het volgende:
Die was gister toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wel weer aan het luisteren
Hoewel ik zo The Green Mile ga kijken
Maar toen had ik avonddienst, dus ik ga het nu inhalenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die was gister toch?
althans ik ben hem gister met zappen tegengekomen
Goeie film!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:30 schreef MutZ het volgende:
Inmiddels ben ik wel weer aan het luisteren
Hoewel ik zo The Green Mile ga kijken
Had jij niet ooit eens voor BB z'on handig 4-in-1-schermpje gemaakt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan...?
[edit]
Oh, ik zie het al.
Was ik al mee bezig...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Had jij niet ooit eens voor BB z'on handig 4-in-1-schermpje gemaakt?
Mag je best nog eens doen hoor
ik sta met bier in de keuken, schoonmakenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
sta nu (met bier) in het cafe plein 19. gezellig hier
Mwaaah.. doe mij The Zutons maar en Johan vind ik sowieso wel goed.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Toad het volgende:
Kom op mensen, stemmen op Valerie.
dank je wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben weg. Heel veel succes in het Glazen Huis Michiel. En breng mn succeswensen ook over aan Gerard.
En Maricha natuurlijk ook succes gewenst.
Jammer alleen dat die mediaplayer voor geen meter werkt in Firefox...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef MichielV het volgende:
En DIT is geil: http://live.3fm.nl/seriousrequest07/mashup/
Cardigans aangevraagd in Den Haagquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef MichielV het volgende:
En DIT is geil: http://live.3fm.nl/seriousrequest07/mashup/
we gaan er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:04 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat jullie ook verlaten
Heel veel plezier (en ook wel sterkte) de komende dagen Michiel, Maricha en Domien! Maak er weer een recordopbrengst van
Die middelste is wel het knapst trouwens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr: Ik, sophie & WebHawkjuh.
Volkomen mee eens!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die middelste is wel het knapst trouwens.
Ik zit in precies dezelfde sfeer. Ga ook veel tv kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Nog 20 minuten mensen en dan is de show afgelopen! De tijd tikt weg en het Glazen Huis komt steeds dichterbij. Super trio in het huis en hopelijk veel mooie request en een record geldbedrag. Voor de 3FM fanatics worden het veel uurtjes aan de radio gekluisterd zitten en genieten van hetgeen wat gaat komen. Voor de jocks afzien maar ook veel mooie momenten.. Goh, nog een paar uurtjes en dan begint het weer mensen!![]()
Gaat tof worden!!
En andersom natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef alwaysleft het volgende:
Kijken hoe veel Rob Stenders van de camera gaat houden![]()
Bang dat ze stuk springen ofzo?quote:
Ik ook zeker weten! Ben ook wel erg benieuwd hoe Rob het gaat doen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef alwaysleft het volgende:
Ik zit in precies dezelfde sfeer. Ga ook veel tv kijkenKijken hoe veel Rob Stenders van de camera gaat houden
![]()
eerste jaar was Chemical Brothers - Galvanizequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Ben benieuwd wat de hit gaat worden van dit jaar.
2004: ???
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: ????
Ja, goeie! Moet wel een gezellig feestplaatje zijn natuurlijk. Zijn die er op dit moment??quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
ik probeer soms wel even hier te spieken! Veel plezier met luisteren en kijken!:W
Jij ook veel suc6 !!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
ik probeer soms wel even hier te spieken! Veel plezier met luisteren en kijken!:W
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Michiel heel veel suc6 in het Glazen Huis!!!!!!!!!!! zet hem op man en geniet ervan!
Ik begreep dat Alain Clark (of zoiets) de themesong had gemaaktquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Vorig jaar was het ook een beetje Koop - Come To Me. Althans, Gerard heeft het flink geprobeerd. Maar het mocht niet baten. Hopelijk probeert-ie het dit jaar weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
want? ik zal wel even mn signature wijzigenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
Ga je nou na vanavond een nieuwe account aanmaken?
Om dezelfde reden dat je je sig gaat wijzigen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
want? ik zal wel even mn signature wijzigen
ow, ik zat weer niet op te letten blijkbaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
et voila...
Zijn jullie een beetje blij met het nieuwe tijdslot? Volgens mij gaat de vrijdagavond echt een knaller worden. Disco Classics, Ekstra weekend, MYA en de Freaknacht. Wow!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
et voila...
Heb die show 2x gehoord maar het was niet mijn muziek en ook de opzet van het programma kon mij niet echt boeien. Gasten zullen binnenkort wel op FunX oid te horen zijn. Al staat mij ook iets bij dat ze helemaal zouden stoppen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
Wel goed nieuws trouwens, MYA in plaats van die boze negers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |