quote:
'k heb er hier een in m'n handen, en ze zijn best stevig hoor.
Maar ach, we moeten maar gewoon kijken hoe en wat.
We hebben nu ons best gedaan om alles zo goed en zo kwaad als het ging voor te bereiden. En nou ja, dan komen er
maar 324 eendjes, en dan komen ze
pas donderdag, we mogen al lang blij zijn dat het uberhaupt gelukt is want een week geleden zag het er nog naar uit dat het helemaal niet meer zou lukken.
Zoals al gezegd, ik ga in ieder geval dagelijks richting Den Haag vanaf morgenochtend (met uitzondering van de zondag overdag), en dan zie ik daar ter plaatse wel of ik iets voor SR07 kan betekenen of niet. Want als het heel rustig is heeft collecteren met een "bus" natuurlijk geen zin, dan kan men net zo goed het geld in de brievenbus van het huis stopppen

.
Aan een iedereen die mij gemailt heeft, je ontvangt als het goed is ergens in het komende kwartier een e-mail terug met mijn mobiele nummer.
Aan een iedereen die mij
niet gemailt heeft, maar heel misschien deze week wel nog een keer een paar uurtjes naar Den Haag gaat, als je mij
e-mailt stuur ik je het nummer van m'n mobiele telefoon terug. Kan je me bellen als je me daar ter plaatste wilt ontmoeten of misschien zelfs op dat moment nog besluit te komen helpen.
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)