poefquote:
Hopelijk spoelt hij alles wel een beetje grondig weg in de douche..je zou d'r maar in staan zegquote:
Whehehehehehquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Van Arie en Sylvester:
[..]
[ afbeelding ]
Jep en damn wat was het koud godverdomme!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fijn meid. Nog door de kou naar de sportschool geweest?
Ai, da's minder!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jep en damn wat was het koud godverdomme!Ben dr ook bijna flauwgevallen weer door lage suikerspiegel
Heb het weer overleeft zullen we maar zeggenquote:
Ach, liever die Maurice de Hond dan deze:quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:19 schreef Glacier het volgende:
Arme Michiel..die moet het doen met een hond op zijn kussen
Komt dat dan door suikergebrek?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb het weer overleeft zullen we maar zeggen![]()
Hij staat op Uitzendinggemist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef FrozenOne23 het volgende:
[..]
*Schaamt zich ervoor dat hij bijna nooit tv kijkt*
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, liever die Maurice de Hond dan deze:
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Broekie het volgende:
Ben ik nou de enige hier die gewoon naar MetMichiel aan het kijken/luisteren is?
Programma is alweer afgelopen dus radio kan weer aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Broekie het volgende:
Ben ik nou de enige hier die gewoon naar MetMichiel aan het kijken/luisteren is?
Ja, die suikerspiegel is dan net te laag terwijl ik dan nog energie aan het spenderen ben en dan gaat het foutquote:
Waar heb je die vandaan...?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
De linkjes naar de webcams:
De live stream: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asx
Cam 1: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis1.asx
Cam 2: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis2.asx
Cam 3: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis3.asx
Cam 4: http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis4.asx
Inmiddels ben ik wel weer aan het luisterenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:21 schreef Broekie het volgende:
Die was gister toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wel weer aan het luisteren
Hoewel ik zo The Green Mile ga kijken
Maar toen had ik avonddienst, dus ik ga het nu inhalenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die was gister toch?
althans ik ben hem gister met zappen tegengekomen
Goeie film!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:30 schreef MutZ het volgende:
Inmiddels ben ik wel weer aan het luisteren
Hoewel ik zo The Green Mile ga kijken
Had jij niet ooit eens voor BB z'on handig 4-in-1-schermpje gemaakt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan...?
[edit]
Oh, ik zie het al.
Was ik al mee bezig...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Had jij niet ooit eens voor BB z'on handig 4-in-1-schermpje gemaakt?
Mag je best nog eens doen hoor
ik sta met bier in de keuken, schoonmakenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
sta nu (met bier) in het cafe plein 19. gezellig hier
Mwaaah.. doe mij The Zutons maar en Johan vind ik sowieso wel goed.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:46 schreef Toad het volgende:
Kom op mensen, stemmen op Valerie.
dank je wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben weg. Heel veel succes in het Glazen Huis Michiel. En breng mn succeswensen ook over aan Gerard.
En Maricha natuurlijk ook succes gewenst.
Jammer alleen dat die mediaplayer voor geen meter werkt in Firefox...quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef MichielV het volgende:
En DIT is geil: http://live.3fm.nl/seriousrequest07/mashup/
Cardigans aangevraagd in Den Haagquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:49 schreef MichielV het volgende:
En DIT is geil: http://live.3fm.nl/seriousrequest07/mashup/
we gaan er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:04 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat jullie ook verlaten
Heel veel plezier (en ook wel sterkte) de komende dagen Michiel, Maricha en Domien! Maak er weer een recordopbrengst van
Die middelste is wel het knapst trouwens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:59 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Vlnr: Ik, sophie & WebHawkjuh.
Volkomen mee eens!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die middelste is wel het knapst trouwens.
Ik zit in precies dezelfde sfeer. Ga ook veel tv kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Nog 20 minuten mensen en dan is de show afgelopen! De tijd tikt weg en het Glazen Huis komt steeds dichterbij. Super trio in het huis en hopelijk veel mooie request en een record geldbedrag. Voor de 3FM fanatics worden het veel uurtjes aan de radio gekluisterd zitten en genieten van hetgeen wat gaat komen. Voor de jocks afzien maar ook veel mooie momenten.. Goh, nog een paar uurtjes en dan begint het weer mensen!![]()
Gaat tof worden!!
En andersom natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef alwaysleft het volgende:
Kijken hoe veel Rob Stenders van de camera gaat houden![]()
Bang dat ze stuk springen ofzo?quote:
Ik ook zeker weten! Ben ook wel erg benieuwd hoe Rob het gaat doen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:44 schreef alwaysleft het volgende:
Ik zit in precies dezelfde sfeer. Ga ook veel tv kijkenKijken hoe veel Rob Stenders van de camera gaat houden
![]()
eerste jaar was Chemical Brothers - Galvanizequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Ben benieuwd wat de hit gaat worden van dit jaar.
2004: ???
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: ????
Ja, goeie! Moet wel een gezellig feestplaatje zijn natuurlijk. Zijn die er op dit moment??quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
ik probeer soms wel even hier te spieken! Veel plezier met luisteren en kijken!:W
Jij ook veel suc6 !!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:54 schreef Maricha het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
ik probeer soms wel even hier te spieken! Veel plezier met luisteren en kijken!:W
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Michiel heel veel suc6 in het Glazen Huis!!!!!!!!!!! zet hem op man en geniet ervan!
Ik begreep dat Alain Clark (of zoiets) de themesong had gemaaktquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Vorig jaar was het ook een beetje Koop - Come To Me. Althans, Gerard heeft het flink geprobeerd. Maar het mocht niet baten. Hopelijk probeert-ie het dit jaar weer.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
want? ik zal wel even mn signature wijzigenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
Ga je nou na vanavond een nieuwe account aanmaken?
Om dezelfde reden dat je je sig gaat wijzigen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
want? ik zal wel even mn signature wijzigen
ow, ik zat weer niet op te letten blijkbaarquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
et voila...
Zijn jullie een beetje blij met het nieuwe tijdslot? Volgens mij gaat de vrijdagavond echt een knaller worden. Disco Classics, Ekstra weekend, MYA en de Freaknacht. Wow!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
et voila...
Heb die show 2x gehoord maar het was niet mijn muziek en ook de opzet van het programma kon mij niet echt boeien. Gasten zullen binnenkort wel op FunX oid te horen zijn. Al staat mij ook iets bij dat ze helemaal zouden stoppen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef D.Rose het volgende:
Wel goed nieuws trouwens, MYA in plaats van die boze negers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |