Ach, we kunnen er alsnog wel wat mee hoorquote:
Minimumbedrag wordt 5 euro?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, we kunnen er alsnog wel wat mee hoor
Geniaal nummer.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef Broekie het volgende:
Over de badeendsleutelhangers: het zijn er helaas maar 324, en ze komen donderdag pas.
Ik ga zelf wel al morgen naar het Plein om te collecteren, maar deel dus nog geen eendjes uit.
Dat zekerquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is het al wel zeker dat we iets van officieel uitziende collectebussen krijgen? Of moeten we met die kartonnen dingen rond gaan lopenquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Tot zo.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, ik ga onderweg naar den haag voor een meet met Zotheid
Later!
* MutZ knuffelt PR warmquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Ok, DIT was niet leuk! *bibber* *bibber*
Had ook niet genoeg energie en geen goeie suikerspiegel dus ik ging bijna van me stokje en bijna over me nek(dat krijg ik altijd als ik me inspan en niet genoeg eten in me maag heb voor goeie suikerspiegel
)
Maar mijn god, de kou! de kou!! bibber bibber
Idem op het Preview Kanaal van @Home, morgen maar aanzettenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:32 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens aan wat ik tegenkom op het Multikabel Etalagekanaal!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op dit moment is het alleen nog een filmpje van niet eens 1 minuut op repeat...
Eet eerst is een banaan en loop daarna hard, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Ok, DIT was niet leuk! *bibber* *bibber*
Had ook niet genoeg energie en geen goeie suikerspiegel dus ik ging bijna van me stokje en bijna over me nek(dat krijg ik altijd als ik me inspan en niet genoeg eten in me maag heb voor goeie suikerspiegel
)
Maar mijn god, de kou! de kou!! bibber bibber
Jep, om 6 uur beginnen de uitzendingen vanuit Den Haag en om 9 uur gaat de deur volgens mij officieel dicht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Begint het specktakel morgen?
Ah mooi, kwart voor 9 even de wekker zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, om 6 uur beginnen de uitzendingen vanuit Den Haag en om 9 uur gaat de deur volgens mij officieel dicht.
Hmm, hopen dat je het beetje goed hebt gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:02 schreef borisz het volgende:
Avond
tentamens weer achter de rug,
wiskunde ging
Management accounting
Dat was gisteren ook al hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:04 schreef FrozenOne23 het volgende:
[..]
Hmm, hopen dat je het beetje goed hebt gedaan![]()
Ik heb na de kerstvakantie 9 tentamensEn wat doe je met "Management accounting", studeer je accountancy of iets dergelijks?
Oja, iedereen straks kijken he!
20:00
Serious Request update
Op Nederland 3
Serious Request update
Journaal
waarin Sophie en Giel de drie 3FM dj's volgen tijdens hun voorbereidingen en het verblijf in Het Glazen Huis op Het Plein in Den Haag. Daarnaast bespreken zij de hoogtepunten van de dag en is er aandacht voor bijzondere (burger)initiatieven, huiskamerconcerten en workshops. Ook zijn er reportages te zien van onder andere Eric Corton en Sander Lantinga. Eric Corton laat zien hoe schrijnend het gebrek aan water in de Centraal-Afrikaanse Republiek is. Sander Lantinga gaat Nederland in: leeft Serious Request ook buiten Den Haag en welke goede initiatieven zijn er opgestart om geld in te zamelen? De finale van Serious Request staat helemaal in het teken van de 3FM dj's die na zes dagen Het Glazen Huis verlaten en het bekendmaken van het eindbedrag. De Serious Request-actie gaat dit jaar het vierde seizoen in. Drie 3FM DJ's brengen zes dagen zonder eten door in Het Glazen Huis op Het Plein in Den Haag. Zij maken non-stop radio en proberen daarmee zoveel mogelijk geld op te halen voor het Rode Kruis. Dit jaar is het thema schoon drinkwater en sanitatie. Één op de zes mensen in de wereld heeft geen toegang tot veilig drinkwater en jaarlijks overlijden gemiddeld 4 miljoen mensen als gevolg van gebrek aan (schoon) drinkwater.
quote:
Die LUCHT!!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:24 schreef purplerose het volgende:
Zo damn Michiel, je gaat je ernstig leegschijten daar in dat huis!![]()
Agnie!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
TT #349: WebHawkjuh is een 3FM rukker
Wat zou Gerard nu eigenlijk aan het doen zijn...?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:36 schreef purplerose het volgende:
Ze lijken wel een stelletje uitgehongerde wolven zoals je ze heen en weer ziet schuiven met malende kaken en vreten in de hand![]()
Wat is er mis met de collectebussen van karton dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is het al wel zeker dat we iets van officieel uitziende collectebussen krijgen? Of moeten we met die kartonnen dingen rond gaan lopen
Zolang het niet regent of sneeuwt nixquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de collectebussen van karton dan?
Die zijn vast niet stevig genoeg voor al dat geldquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de collectebussen van karton dan?
Me pizza gaat zo de oven inquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Al dat eten! Het ziet er zelfs op de brakke webcam echt zóóóóóó lekker uit!![]()
'k heb er hier een in m'n handen, en ze zijn best stevig hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die zijn vast niet stevig genoeg voor al dat geld
het is heeeeuuuuuul lekker! Alles door elkaar etenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Al dat eten! Het ziet er zelfs op de brakke webcam echt zóóóóóó lekker uit!![]()
Sterktequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Even.... want na het nuttigen van zijn avond eten, mag Litton weer aan het werk....
* Litton-Lane broodje krab ett
Waar waar waar?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik kijk al naar live beelden van het huis
Is het niet het loopje van nog net geen minuut wat op dit moment al door 3FM richting de etalagekanalen van de diverse kabelaars gestuurd wordt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik kijk al naar live beelden van het huis
Eetze en sterkte met werkenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
Even.... want na het nuttigen van zijn avond eten, mag Litton weer aan het werk....
* Litton-Lane broodje krab ett
"Is die met artisjokke hartjes?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idem dito. Oftewel een Quattro Formaggi.
"Het gaat hier bar aan toe". Unstopable die manquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Ook thuis voorzien van woordgrappen....
Kan of moet....quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hoe zie je dat voor je seksueel gezien?"
Wat een vragen. Ik kan maanden, wat zeg ik, jaren zonder sex. En hij zou zes daagjes niet zonder kunnen [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |