uquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:13 schreef cosmick het volgende:
[ afbeelding ] > [ afbeelding ].
Wat is Fok traag trouwens.
Verstandigquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef purplerose het volgende:
ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om de kou in te gaan om naar de sportschool te gaan![]()
Ik ben net juist weer uit de kou. Zit in een lekker warme trein.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:23 schreef purplerose het volgende:
ik ben me geestelijk aan het voorbereiden om de kou in te gaan om naar de sportschool te gaan![]()
Heb je geen muts?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef purplerose het volgende:
Het is zeker haske koudow brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja natuurlijk!quote:
probeer maar es een pot nutella te verkerstenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's bij mijn ava wel een stukje lastiger.
Mwah, 1 keer een muts tekenen en per frame ff verplaatsen. Wel leuk als die muts dan iets meeslingert natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's bij mijn ava wel een stukje lastiger.
Als ik daarmee verzekerd zou zijn dat ze voor altijd bij me blijft, zou ik mijn vriendin ook ten huwelijk vragen. Leuk accesoirequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Sarkozy heeft model ten huwelijk gevraagd'
Doe es rustig, Sarkozy.
Ik zit in een t-shirtje hier....quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef purplerose het volgende:
Het is zeker haske koudow brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jij bent op werkbezoek naar Hawaii?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit in een t-shirtje hier....
Ik ben gewoon een beetje jaloersquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als ik daarmee verzekerd zou zijn dat ze voor altijd bij me blijft, zou ik mijn vriendin ook ten huwelijk vragen. Leuk accesoire
En daarnaast; Carla Brúni... Geef hem eens ongelijk!
omg, zelfs met de kachel aan heb ik het nog koudquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit in een t-shirtje hier....
http://youtube.com/watch?v=tEJrR9PgZ-Mquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje jaloers![]()
![]()
. Heerlijk, die fluisterende lieve woordjes voordat je gaat slapen....
.
* om zich heen kijkt....quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent op werkbezoek naar Hawaii?
Juistquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=tEJrR9PgZ-M
Dat is een understatement...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:43 schreef Litton-Lane het volgende:ik heb het niet al te snel koud.
Zo ga je toch niet om met vrouwenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als ik daarmee verzekerd zou zijn dat ze voor altijd bij me blijft, zou ik mijn vriendin ook ten huwelijk vragen. Leuk accesoire
En daarnaast; Carla Brúni... Geef hem eens ongelijk!
Sterktequote:
Training in wat?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Kut, zo training geven in de kou
Pubers
Koud
1,5 uur lang
Mooi. Anders was ik je persoonlijk komen uitleggen hoe je wel met vrouwen om gaatquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
NeeGrapje. Ik ben heel erg blij met C.
Isgoed, ik merk het wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zotheid, ik bel je later vandaag even of ik nog kom.
Das wel jammer...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:39 schreef Broekie het volgende:
Over de badeendsleutelhangers: het zijn er helaas maar 324, en ze komen donderdag pas.
Ik ga zelf wel al morgen naar het Plein om te collecteren, maar deel dus nog geen eendjes uit.
ja, dat is uitermate ruk ja!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Door het heeeeeeeeeele intro geluld![]()
![]()
.
Ach, we kunnen er alsnog wel wat mee hoorquote:
Minimumbedrag wordt 5 euro?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, we kunnen er alsnog wel wat mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |