quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Game on:
[..]
Er zijn maar een paar centrale topics en eigenlijk willen we er niet meer. Zeker niet met zo'n onderwerp als dit. Dat kan best in de AT van [WGR] staan. Daar stond het topic gewoon te zien, overigens. Dus het was niet weggezakt o.i.d. Kan gebeuren toch?
Er zijn maar een paar centrale topics en eigenlijk willen we er niet meer. Zeker niet met zo'n onderwerp als dit. Dat kan best in de AT van [WGR] staan. Daar stond het topic gewoon te zien, overigens. Dus het was niet weggezakt o.i.d. Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 5 november 2007 23:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Centrale topics vind ik op zich best handig, maar dan moeten ze wel langer onderin de lijst blijven staan.Had er overigens ook op gezocht, maar niet gevonden.
Bedoelde het ook niet verwijtend.quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Game on:
[..]
Dus het was niet weggezakt o.i.d. Kan gebeuren toch?
Ik geloof dat je het zelf ook niet doorhebt. Je daagt zelf uit in dat topic. Het verzoek is dan ook daarmee te stoppen. Je post normaal of je post niet. Termen als "kneus" hoef ik dan ook niet meer te lezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:24 schreef StefanP het volgende:
Ik denk dat DAM het na z'n honderd bans nog steeds niet doorheeft.
[Centraal] Beleggen & Aandelen deel 22
En bedankt he?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Ga je gangbang!
Voor zover ik kan zien, niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is er al een nieuw "salaris 2007" topic?
Dat is wat de meeste posters in dat topic ervan maken. Ik zeg niet dat ik het verhaal geloofwaardig vind, maar een topic compleet verkloten is gewoon sneu. Ik ben begonnen het topic op te schonen, maar al snel bleek dat het gewoon geen doen was. 5 pagina's met bagger....quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Loedertje het volgende:
Kan Seksuele intimidatie? Hoe aanpakken? naar Onzin?
Als dit werkelijk iéts met werk te maken heeft dan gaat iemand met die functie geen R&P-achtige soap opvoeren op een forum en handelt ze dat soort dingen ter plaatse af (op haar werk) of gaat ze naar een vertrouwenspersoon om het niet te laten escaleren, dit is pure onzin.
Dus m.a.w ik moet even de DA opbellen met de vraag of het goed isquote:Op donderdag 22 november 2007 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Flyeren mag prima. Als het Jochem-fonds het goed vindt dat je de naam gebruikt.
Dat is voor als je in de stad wilt gaan staan met een collectebusquote:Op donderdag 22 november 2007 21:04 schreef Qwea het volgende:
Klik url korter gemaakt
En die dan? Want daar staat dat ik een vergunning nodig heb
Of is dat voor collecteren langs de deuren? Net zoals de kankerbestrijding zeg maar...
Mwoch, ik vind het netjes dat je het komt meldenquote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was even een momentje van onwetendheid![]()
Jij bedanktquote:
Waarom mogen mensen wel zeiken over mijn taalgebruik, maar wordt mijn terechte opmerking meteen verwijderd onder het mom van "Dat doe je maar in je eigen topic"quote:Op zondag 30 december 2007 00:14 schreef Dovenwereld het volgende:
karr-1 Door karr-1 - zondag 30 december 2007 @ 00:09
One man can make a difference
--------------------------------------------------------------------------------
Sorry hoor, maar dit vreselijke Nederlands weiger ik verder te lezen.
Het kan een terechte opmerking zijn in ieder ander topic, maar niet hier. Het is nogal onzinnig om een topic te verbaggeren met opmerkingen over taalgebruik of wat dan ook.quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen wel zeiken over mijn taalgebruik, maar wordt mijn terechte opmerking meteen verwijderd onder het mom van "Dat doe je maar in je eigen topic"
Kortom, ik mag mijn eigen mening niet uiten. Oke, ik zal me inhouden voortaan.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan een terechte opmerking zijn in ieder ander topic, maar niet hier. Het is nogal onzinnig om een topic te verbaggeren met opmerkingen over taalgebruik of wat dan ook.
Zoals je zelf al zegt: als je het weigert te lezen, hoef je dus ook niet te posten.
Een ontopic mening is prima. Dit is offtopic geneuzel waar de TS niets aan heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kortom, ik mag mijn eigen mening niet uiten. Oke, ik zal me inhouden voortaan.
Wat jij wilt.....quote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een ontopic mening is prima. Dit is offtopic geneuzel waar de TS niets aan heeft.
weer .....offttopic ..quote:Roellio Door Roellio - maandag 31 december 2007 @ 14:08
Je moe nie zitten aan me nikes
--------------------------------------------------------------------------------
Wel de Nederlandse wet in je voordeel laten werken maar niet fatsoenlijk Nederlands leren spreken en schrijven. Schandelijk!
Volgens mij klopt het gewoon hoor... Het is toch ook 'inlichten' en niet 'inligten'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef rolf2 het volgende:
Heb ik toch weer een typefout in een topictitel gemaakt... in dit geval schrijf je licht natuurlijk als ligt;) Kan iemand dit aanpassen? (topic Verkoop huis gaat niet door, maar niemand licht notaris in.)
Om hier nog even op terug te komen: we weten het eigenlijk nietquote:Op maandag 28 januari 2008 23:01 schreef Napalm het volgende:
iets is mis want ik zie dat ik in een gesloten topic kan reageren
Belastingaangifte 2006-topic (4)
Zo schokkend is die reactie toch nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Gewoon negerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren. Vandaar mijn wellicht overtrokken verzoek deze te verwijderen, ik erger me doodquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo schokkend is die reactie toch niet
Dat het niet de 'leukste' reactie van het topic is, geef ik grif toe, maar editten
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren.
Tuukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn om de OP te vervangen met de inhoud van deze post: [Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 27
Dat komt best goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ben ik niet zo goed in. Normaal reageert er dan niemand. Maar ik zal m'n best doen om een knaller-OP te maken.
*aan het werk gaat*
Hypotheken, deel 5quote:Op maandag 17 maart 2008 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi hoi,
Er is toch ook een hele serie topics voor hypotheken? Ik heb een tijd geleden meegekeken en gepost en Vijf Horizonten zat er vaak met goeie tips en hulp. Zie hem nu niet in de lijst van topics (zelfs niet in de lijst van F_H's topics).
BvD.
Tuuk! Ook meteen centraal gezetquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 28
In de TT van dit topic staat een L te weinig, zou dat aangepast kunnen worden?
Alvast bedankt
Och... op zich zijn het niet eens WGR topic, maar zou het in het DIG 'Grote Er is iets down topic' horen. Maar als je er gelukkiger van wordt, wil ik er best wel eentje opnieuw openen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:12 schreef Arcee het volgende:
Rabobank InternetBankieren werkt niet
Storing rabo internet bankieren?
internetbankieren werkt niet .. grrrrrr
Rabobank Internet bankieren werkt niet + niemand bereikbaar
Vreemde slotjesacties. Er is in WGR nu geen enkele meer open, alleen in KLB 1, maar die was later geopend dan die 2 in WGR.
En dat eerste topic loopt al 2 maanden, die in KLB nog geen uur.
Ik zag het. Bedankt!quote:
Topics zijn gemerged als ik goed kijk...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat nog duren?
Ik vind het topic in elk geval absoluut niet in WGR thuishoren... Mijn mening: Als de hoofdpersonen in kwestie ons op de hoogte willen brengen, prima. Als je oprecht interesse hebt, stuur je ze een pm of je post in een topic waar je hen tegenkomt. Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[Hoe gaat het tegenwoordig met...] Ingrid, Djeez & de GKB
Wat is dit voor slotje? Dit ga je werkelijk niet menen Sjeen. Leg eens uit waarom dit slotje volgens jou noodzakelijk is?
En dan graag met de reden waarom dergelijk topic niet op FOK! thuis hoort.
Dit is geen pesten of iemand in de zeik zetten. Dit laat zien waar het aan schort, mensen met flinke GELD (de G van wGr) problemen die gebruik maken van het RECHT (de R van wgR) om toegelaten te worden tot de WSNP, die door de WET (de W van Wgr) niks in de weg wordt gelegd om kinderen te NEMEN, maar bij de bank nog geen Euro mogen lenen omdat ze niet kredietwaardig zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het topic in elk geval absoluut niet in WGR thuishoren... Mijn mening: Als de hoofdpersonen in kwestie ons op de hoogte willen brengen, prima. Als je oprecht interesse hebt, stuur je ze een pm of je post in een topic waar je hen tegenkomt. Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.
Op dezelfde manier kan ik aantonen dat ieder topic in TTK thuishoort.quote:Op zondag 6 april 2008 22:36 schreef Dirkh het volgende:
Alle letters van dit sub-forum hebben betrekking op dat topic, WGR!
Toon dan eens aan waarom dat topic op slot moet. Met de beste wil kan ik geen reden vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Op dezelfde manier kan ik aantonen dat ieder topic in TTK thuishoort.
Prima, open daar maar een topic over in algemene termen, waar mensen die er meer van weten of er ervaring mee hebben kunnen posten als ze dat willen. Dat gesloten topic gaat over een specifiek geval, geopend door een buitenstaander, dat vind ik ook niet kunnen. Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.quote:Op zondag 6 april 2008 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is geen pesten of iemand in de zeik zetten. Dit laat zien waar het aan schort, mensen met flinke GELD (de G van wGr) problemen die gebruik maken van het RECHT (de R van wgR) om toegelaten te worden tot de WSNP, die door de WET (de W van Wgr) niks in de weg wordt gelegd om kinderen te NEMEN, maar bij de bank nog geen Euro mogen lenen omdat ze niet kredietwaardig zijn.
Alle letters van dit sub-forum hebben betrekking op dat topic, WGR!
Ze hebben vaak zat topic geopend met een vraag aan onbekenden inzake hun problemen, zo raar is het dan niet als die derden eens vragen of ze werkelijk de goede kant op gaan, of ze iets hebben gedaan met de tips .quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.
Wat kan je voor bezwaar hebben als het om een specifiek geval gaat als de persoon zelf al een keer (inmiddels vol) een topic heeft geopend?quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, open daar maar een topic over in algemene termen, waar mensen die er meer van weten of er ervaring mee hebben kunnen posten als ze dat willen. Dat gesloten topic gaat over een specifiek geval, geopend door een buitenstaander, dat vind ik ook niet kunnen. Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.
Wacht even hoor...quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.
Goed argument ook.quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
Ze melden zelf wel wat de stand van zaken is, als ze daar behoefte aan hebben. Punt uit.
Niemand dwingt ze toch om een statement af te leggen? Maar dat hoeft ons er toch niet van te weerhouden om in een relevant topic, in een relevant subforum op een volwassen manier er over te discussieren?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
Ze melden zelf wel wat de stand van zaken is, als ze daar behoefte aan hebben. Punt uit.
Dus een algemeen topic in WGR * Hoe ervaren mensen de WSNP ( Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen) in de praktijk ?* mag dus wel begrijp ik?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
En daar heb je de kern te pakken.quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Niemand dwingt ze toch om een statement af te leggen? Maar dat hoeft ons er toch niet van te weerhouden om in een relevant topic, in een relevant subforum op een volwassen manier er over te discussieren?
Ja, wat mij betreft wel, zo lang er niet een specifieke situatie als voorbeeld wordt gebruikt en mensen uit eigen wil reageren. En dus geen gezeik van "hoe zou die en die er nu mee omgaan?".quote:Op maandag 7 april 2008 21:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus een algemeen topic in WGR * Hoe ervaren mensen de WSNP ( Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen) in de praktijk ?* mag dus wel begrijp ik?* Doet de curator wat hij/zij moet doen? * Kun je gezond eten van je leefgeld ? * Maak je gebruik van de voedselbank?
Ect ect...
Ben het niet met jullie beslissing eens, maar goed. So be it.quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel, zo lang er niet een specifieke situatie als voorbeeld wordt gebruikt en mensen uit eigen wil reageren. En dus geen gezeik van "hoe zou die en die er nu mee omgaan?".
Werk vinden is lastig,maar we gaan gewoon door! [deeltje 13]quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:23 schreef kaatjejannie het volgende:
er was toch ook een topic over de zoektocht naar werk?? ik kan hem nergens vinden
Eens in de zoveel tijd (hoelang dát is, durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:34 schreef gronk het volgende:
Is 't misschien een idee om die vragen over 'importeren uit amerika, hoe zit het met invoerrechten/BTW/kan ik pakketjes als 'gift' markeren' in de FAQ te zetten?
quote:Op zondag 18 september 2005 00:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ben ontslagen, wat nu?
Heeft je werkgever je laten weten dat je je baan kwijtraakt? Ga dan niet zomaar akkoord met het ontslag. En probeer ook op zoek te gaan naar nieuw werk. Maar wel erg belangrijk als je straks misschien een WW-uitkering moet aanvragen. Bij het bepalen van het recht op WW bekijkt UWV namelijk of je er wel alles aan heeft gedaan om te voorkomen dat je een beroep moet doen op de WW.
Zorg altijd dat je weet wat je rechten zijn, dus vraag er naar bij je (eventuele) vakbond, het CWI of je rechtsbijstandsverzekeraar.
Bewaar alle papieren die met je ontslag te maken hebben, zoals brieven van je werkgever, brieven die je zelf daarover hebt geschreven aan je werkgever of je vakbond.
Yep, het door mij geopende topic moet dichtquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dubbel. Ik maakte het vorige deel vol en meestal mag / moet diegene het volgende topic starten...
Ervaringen met werkgevers binnen de ICT (deel 3)
Ervaringen met werkgevers binnen de ICT [deel 3]
Je kunt ze doorverwijzen, ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
kan ik dan wel spammen naar mijn topic?
Ik zou gewoon een nieuw topic openen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:29 schreef donroyco het volgende:
Waar kan ik terecht met vragen over belastingdienst in combinatie met terugvragen, mag daar een topic voor geopend worden?
Het hele topic slaat nergens op, aangezien het een kopie van een topic uit 2006 is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef mschol het volgende:
kunnen jullie de OP herstellen in Strafblad na OV inname? ?
nu slaat de hele discussie nergens meer op, en kan er ook niet meer normaal gereageerd op worden...
Die zakt vanzelf wel weg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Huurtoeslag berekening
Opgelost en kan op slot.
Mja, dat kan allemaal, maar ik ben het ermee eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:40 schreef rudedeltadude het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het optreden van Sjeen in het volgende topic niet erg chique vind?
TS biedt gratis hulp aan bij het starten van een bedrijf en wordt simpelweg bestempeld als spammer.
Droom je ervan om voor jezelf werken? hulp nodig?
mee eens? waarmee? dat het spam is??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, dat kan allemaal, maar ik ben het ermee eens.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:47 schreef ruud_fr het volgende:
onbegrijpelijk dat de mod's hier in mee gaan met de kortzichtige, ondoordachte uitspraken van sommige users
Geweldig. Ik niet.quote:de post waarmee het topic op slot wordt gegooid slaat werkelijk alles: "koop maar een banner"![]()
lees je ff in man...
ik vind het een goed topic
Maar je kan wel luisteren naar argumenten.quote:
Kinderachtig.... echt...quote:Geweldig. Ik niet.
dat heeft geen zin denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:50 schreef Sport_Life het volgende:
wacht maar ik open wel een nieuwe
Thanks Five_Horizons!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:39 schreef Five_Horizons het volgende:
Na uitleg TS onder voorbehoud open
Wat is er gewist dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Sollicitatie gesprek (kennismakingsgesprek) wel/niet... waarom word hier mijn post gewist?
ik snap eigenlijk de rede hiervoor niet.
Het word ook helemaal niet uitgelegd.
Neem aan dat je als modje iets weghaalt er ook een rede bijstaat.
Er was geen persoonlijk gewin in het spel of commerciële uitbuiting van personen.
Ik voel me in mijn eer aangetast dat ik als spammer word neergezet terwijl ik alleen maar probeerde te helpen.
Dat wanneer mensen freelance of ZZP-er zijn in de IT markt ik ze goed kan helpen met het zoeken naar projecten en ze aanwijzingen kan gevenquote:
Ow... niets in het topic dat je linkt, ik vond het al niet...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Dat wanneer mensen freelance of ZZP-er zijn in de IT markt ik ze goed kan helpen met het zoeken naar projecten en ze aanwijzingen kan gevendat ze me dan maar even moeten PM-en.
Was niet commercieel bedoelt.
als reactie krijg ik "dit doen we hier dus niet"
vind ik een beetje onbeschoft.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen... maar zeg dat dan normaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow... niets in het topic dat je linkt, ik vond het al niet...
Persoonlijk vind ik het niet onbeschoft, maar heel logisch. Als je tips hebt, dan kunnen die perfect in het topic, waar iedereen er iets aan heeft.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Thanks Five_Horizons!
Netjes opgelost!
En de TS is nog teruggekomen ook!
Ik denk dat er in de bestaande topics al voldoende aandacht voor is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:54 schreef petre86 het volgende:
Een topic met mensen die (vakantie) werk zoeken en mensen zie nog plaats hebben een idee?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:02 schreef roburt het volgende:
zou deze post weg mogen? (verkeerde account)
onterechte deurwaarder voor lesgeld.
en kan daarna deze post verwijderd worden?
vriendelijk bedankt.
In dat topic heb je dit account wel vaker gebruikt, dus dat zou niet zoveel zin hebben. Maar goed: wissen op verzoek doen we sowieso niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:02 schreef roburt het volgende:
zou deze post weg mogen? (verkeerde account)
onterechte deurwaarder voor lesgeld.
en kan daarna deze post verwijderd worden?
vriendelijk bedankt.
En in plaats van gewoon in te springen met antwoord op vragen of verkeerde veronderstellingen, ga je dom lopen gniffelen... als zogenaamde expert EN als mod zijnde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef Five_Horizons het volgende:
P_C: Ik vind het prima als je het ergens niet mee eens bent, maar als je niet met normaal kunt discussieren, dan heb ik liever dat je het topic voortaan overslaat.
Als jij in een topic met een reactie komt als: " complete nonsens dus ", terwijl je er blijkbaar weinig tot niets van weet (je geeft zelf al aan dat je moet inlezen), dan krijg je van mij een "quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Even uit het topic over de mailwisseling tussen collega's met sappige roddels e.d., een reactie op Five_Horizons.
[..]
En in plaats van gewoon in te springen met antwoord op vragen of verkeerde veronderstellingen, ga je dom lopen gniffelen... als zogenaamde expert EN als mod zijnde.
Om dan vervolgens heel schijnheilig een reactie als deze te geven als je op de mod stoel zit.
Buiten het feit dat dit je ongeschikt maakt als mod zou ik van een beetje vent wel wat beter verwachten dan dit misselijkmakende gedoe.
Mocht ik het verkeerd hebben opgevat dan hoor ik het wel, maar dit is in ieder geval hoe het over komt.
Ik krijg het idee dat... stond er voor. Slaat vooral op het feit dat dit onder WBP valt. Ik zie daar geen logica in, maar die ga ik dus zoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als jij in een topic met een reactie komt als: " complete nonsens dus ", terwijl je er blijkbaar weinig tot niets van weet (je geeft zelf al aan dat je moet inlezen), dan krijg je van mij een "". Dat ik mod ben, doet daar niet ter zake. Daarnaast ben ik geen expert (ben geen jurist), maar ik heb me wél ingelezen.
Nee, maar dat had ook geen diepere betekenis hoor. Gewoon een ordinaire uiting van frustratie. Blijf ik zo lekker gewoon vanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar dan nog: ik begrijp niet dat het nodig is om dan " kankerjuristen " te gebruiken. Het maakt je stukje niet sterker, integendeel.
gvdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In dat topic heb je dit account wel vaker gebruikt, dus dat zou niet zoveel zin hebben. Maar goed: wissen op verzoek doen we sowieso niet.
Waarom zouden we het wél doen? Dat jij (tot twee keer toe) een 'verkeerd' account gebruikt, daar kan ik toch niets aan doen?quote:
nee daar kan je niks aandoen maar dat valt wel prima aan te passen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zouden we het wél doen? Dat jij (tot twee keer toe) een 'verkeerd' account gebruikt, daar kan ik toch niets aan doen?
Dan help ik je door je door te verwijzen naar: http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:49 schreef roburt het volgende:
[..]
nee daar kan je niks aandoen maar dat valt wel prima aan te passen.
en ik zit hier in feedback en voor zover ik weet is dit een topic voor hulp m.b.t. dit subforum.
quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Je was me voorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat ga jij doen met 25 miljoen?
Vanwaar het slotje?
Sorry, en toch bedanktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik gooi 'm wel weer open... En dat heb je niet aan Mark te danken
PMS en ik trek scheve vergelijkingen slecht vandaagquote:
Geld sparen of aflossenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef iamredleader het volgende:
Depositogarantiestelsel
Kan wel dicht, TS wil de argumenten van alle andere posters niet accepteren. Beetje triest welles-nietes verhaaltje
Maar wilde je nou langskomen? Of is een pilsje op het Vrijthof ook al voldoende?quote:
Ik ga nu sporten... Heb je van het weekend tijd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wilde je nou langskomen? Of is een pilsje op het Vrijthof ook al voldoende?
Thanksquote:Op woensdag 10 september 2008 14:09 schreef ManAtWork het volgende:
Een topic van een jaar oud kicken met reclame,... Incassokosten
En een topic van twee jaar oud kicken met dezelfde reclame,... Belachelijk hoge incassokosten na 1e brief (Graydon)
En omdat drie keer scheepsrecht is,... incasso kosten zelfde als exploot kosten?
En dan was ik de andere twee nog vergeten. Wel of geen Incasso kosten betalen ? en Incassokosten betalen of niet?
Lekkere postgeschiedenis. Alleen registreren om reclame te maken.![]()
YWquote:
Volgende keer mag jij, OK.quote:
Iemand is me voor geweest...quote:Op woensdag 10 september 2008 14:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Deze en deze niet vergeten, Sjeen.
Werk vinden is op dit moment lastig (deel 8) is de laatste die ik terug kon vinden. Ik kan me haast niet voorstellen dat er niet een aantal ná zijn gekomen, maar wat mij betreft ga je gewoon verder met een nieuw topicquote:Op zondag 21 september 2008 18:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag dat er in het verleden een topic was voor werkzoekenden (Waarom is er geen werk? oid). Volgens mij loopt die reeks nu niet meer, maar het lijkt me wel leuk om een centraal topic te hebben voor mensen die op zoek zijn naar werk. Zodat ze ergens hun frustratie kunnen uiten als ze weer eens zijn afgewezen of juist andersom: evenals ze op gesprek mogen komen. Goed idee of niet?
Ik snap je bezwaren.quote:Op maandag 29 september 2008 23:47 schreef dyna18 het volgende:
Kan het [centraal] Beleggen & Aandelen deel 28 topic aub weer terug naar WGR?
Het kredietcrises forum lijkt Onzin wel. Hier werd er tenminste nog serious over beleggen gepost.
Dat was eigenlijk ook de bedoelingquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:21 schreef SeLang het volgende:
Ik stel voor om de centrale "aandelen & beleggen" reeks [centraal] Beleggen & Aandelen deel 29 weer terug te halen naar WGR in plaats van AEX.
Dit is al jarenlang een kwalitatief zeer goede reeks met veel inhoudelijk goede posts. De strekking is ook veel breder dan alleen de krediet crisis, dus het hoort gewoon in WGR.
Mijn voornaamste angst is dat de reeks gaat verbaggeren nu het in AEX staat. Het is leuk dat er nu een apart forum over de krediet crisis is, maar het trekt (met alle respect) wel veel ramptoeristen aan die maar iets roepen zonder onderbouwing. Tot nu toe is de centrale "aandelen & beleggen" reeks een plek geweest waar ook nieuwkomers vragen konden stellen en daadwerkelijk een nuttig en onderbouwd antwoord kregen. Het zou jammer zijn als deze reeks verloren zou gaan.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:43 schreef hoipim het volgende:
ksst het hoort gewoon in aex.![]()
het lijkt me duidelijk dat de functie van aex beter bij deze reeks pas dan wgr.![]()
![]()
Lol, met als onderwerp 'pik' kreeg ik net deze pm van die TS:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:58 schreef r_one het volgende:
Boete van justitie maar deze onmogelijk kunnen betalen
't Was al niet veel maar nu is 't helemaal niks meer.
Over het hoofd gezienquote:Op woensdag 5 november 2008 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sollicitatiegesprek... deel 2
Werk vinden is lastig,maar we gaan gewoon door! [deeltje 13]
Deze twee topics lopen nu naast elkaar, maar zijn redelijk gelijkwaardig. Mergen?
Dank jequote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Anniie het volgende:
SNEL EN MAKKELIJK GELD VERDIENEN
spam.
Omdat die posts (en de reacties daarop) flamebaits richting TS waren en het topic off topic zouden hebben kunnen sturen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom is mijn post en die van anderen verdwenen uit Geveinsde doctorandus titel?
Ja, is gezien... vind het niet modwaardig.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit gezien? 32 en nog iets van je leven willen maken.
ooit gehoord van PM? of Mail?quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef StockPro het volgende:
Waarom is HULP dicht?
Mogelijk ken ik de user, via via. Alleen heb ik geen contactgegevens of iets dergelijks, mag het topic even open zodat hij kan reageren? Het is geen troll/hoax/whatever, dat kan ik je verzekeren. Dit soort mensen bestaan.
Dan bel je 'm even...quote:
Een gevaarlijke vrouw.quote:
Sticky topics worden niet gelezen, gek genoeg. (buiten dat: ik denk dat we in [WGR] wel voor een stuk of 20 onderwerpen een dergelijk topic zouden kunnen makenquote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef trifko het volgende:
zou het niet handig zijn om een sticky topic te maken voor vragen over invullen van formulieren voor de Belastingdienst, dingen waar je niet uit komt.
Wexy bedenkt vast wel weer een OP.quote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Sticky topics worden niet gelezen, gek genoeg. (buiten dat: ik denk dat we in [WGR] wel voor een stuk of 20 onderwerpen een dergelijk topic zouden kunnen maken)
Open gewoon een topic
hier sluit ik me bij aan, ookal was de intentie van het topic om een advies te krijgen over wat hij moest doen, het is een beetje zielig om gelijk de bedrijfsgegevens weg te halen, wat heeft dit voor meerwaarde?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Maanvis het volgende:
Euh sinds wanneer zijn verwijzingen naar bedrijven verboden?
Ja, dat haal ik inderdaad weg. Ik geef de TS nog het voordeel van de twijfel, maar wie zegt mij dat het verhaal waar is en TS niet de plaatselijke concurrent is? De verwijderde posts waren alleen bedoeld om dit topic bij Google naar boven te krijgen. Schandpaal-verhalen heb ik geen behoefte aan. Dat soort dingen blijft eeuwig staan, terwijl het misschien niet eens waar is. En ja; we missen vast weleens een topic. We kunnen niet alles lezen. Nu toevallig wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef Maanvis het volgende:
Euh sinds wanneer zijn verwijzingen naar bedrijven verboden?
Wat is de relevantie van het noemen van de naam van de winkel? Niets. Het weghalen is wel relevant om bovengenoemde reden.quote:
Ook niet. Buiten dat het niet te checken is, kan het makkelijk zo zijn dat die ondernemer een slechte dag heeft. (vader dood, ruzie met z`n vrouw, weet ik het). Dat maakt z`n gedrag niet minder achterlijk, maar dat hoeft hem niet tot in lengte van dagen te achtervolgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
ah ok duidelijk
mocht het wel waar zijn, zou die dan wél weer gepost mogen worden![]()
Ik heb geen idee. Heel WGR staat vol met bedrijvennamen dus zo nauw neem je het niet met die regel. Bijv. de problemen bij Oxxio of bij dat leenbedrijf waarvan ik de naam ff kwijt ben, dan kan naam er ook wel bij staan denk ik zo. Dus; wees consequent, en vermeld dit soort dingen ook netjes in je FAQ of laat alles toe, maar niet het 1 wel en het ander niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van het noemen van de naam van de winkel? Niets. Het weghalen is wel relevant om bovengenoemde reden.
Even voor de goede orde; dat trollen door de naam te noemen, daar mag je nu mee kappen. (en ja, dat was de laatste waarschuwing). Dat je niet begrijpt dat we a: niet alles zien, b:Oxxio niet te vergelijken is met dit individuele geval en c:de eventuele Google-impact voor een kleine ondernemer groot kan zijn, kan ik niet helpen. Een beetje langer nadenken dan de gemiddelde user in 49 zal vast niet zo moeilijk zijn. Dit hoeft niet in een policy te staan, dat is nergens voor nodig. Zeker omdat we anders constant grenzen moet gaan aangeven voor welke ondernemer het wel of niet geldt. Verder heb ik al aangegeven; we zien niet alles.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heel WGR staat vol met bedrijvennamen dus zo nauw neem je het niet met die regel. Bijv. de problemen bij Oxxio of bij dat leenbedrijf waarvan ik de naam ff kwijt ben, dan kan naam er ook wel bij staan denk ik zo. Dus; wees consequent, en vermeld dit soort dingen ook netjes in je FAQ of laat alles toe, maar niet het 1 wel en het ander niet.
Misschien is het wel een concurrent.. tja gebeurt dat dan?
Dan zouden andere modjes toch moeten inspringen zo lijkt me. Of eh.. nee dat deden ze niet, ze deden zelfs mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Even voor de goede orde; dat trollen door de naam te noemen, daar mag je nu mee kappen. (en ja, dat was de laatste waarschuwing). Dat je niet begrijpt dat we a: niet alles zien,
Dat maakt niet uit. Oplichters zijn oplichters. Een benadeelde voor 150E bij Oxxio heeft net zoveel rechten van klagen met naam en toenaam als een benadeelde voor 150E bij dat bedrijfje uit dat topic.quote:b:Oxxio niet te vergelijken is met dit individuele geval
Zoals een user in het topic al zei: Wie gaat er nu op google kijken voordat ie een klein boetiekje binnenstapt. Alvorens het overstappen naar Oxxio kan ik me voorstelln dat je eerst wat research doet.quote:en c:de eventuele Google-impact voor een kleine ondernemer groot kan zijn,
Nou, wat ik dus zei: Doe het bij alles of doe het bij niets. Dat is makkelijk in de policy aan te geven. Als je dat niet wilt moet je niet versteld staan dat er constant schandpaal topics geopend wordenquote:kan ik niet helpen. Een beetje langer nadenken dan de gemiddelde user in 49 zal vast niet zo moeilijk zijn. Dit hoeft niet in een policy te staan, dat is nergens voor nodig. Zeker omdat we anders constant grenzen moet gaan aangeven voor welke ondernemer het wel of niet geldt. Verder heb ik al aangegeven; we zien niet alles.
Doe zelf ook eens langer nadenken voordat je iets zegt. Al zou het een seconde langer zijn dan in 49.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, dat haal ik inderdaad weg. Ik geef de TS nog het voordeel van de twijfel, maar wie zegt mij dat het verhaal waar is en TS niet de plaatselijke concurrent is? De verwijderde posts waren alleen bedoeld om dit topic bij Google naar boven te krijgen. Schandpaal-verhalen heb ik geen behoefte aan. Dat soort dingen blijft eeuwig staan, terwijl het misschien niet eens waar is. En ja; we missen vast weleens een topic. We kunnen niet alles lezen. Nu toevallig wel.
Ja en? Je geeft zelf al aan dat je niet weet of wel of niet waar is. Wie ben jij in hemelsnaam om ergens geen behoefte aan te hebben. Het is niet tegen de policy en het is niet tegen de wet. Ook staat het gezond verstand niet in de weg. Kortom, jouw mening doet net zo min ter zake als die van ieder andere user. Als je je daar boven gaat verheffen, wat je dus doet, dan kan je beter een afscheidstopic aanmaken voordat een ander het voor je doet.quote:Schandpaal-verhalen heb ik geen behoefte aan.
Als je zo gaat redeneren dan kan je het halve forum en drie kwart van de FP wel platgooien. Wat als...quote:Dat soort dingen blijft eeuwig staan, terwijl het misschien niet eens waar is.
Iemand? Het is een bedrijf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik voel me nergens boven verheven. Er valt niets te rectificeren bij Google.(gezond verstand, je geeft het zelf al aan) Verder is het nog steeds zo dat iemand zich niet kan verdedigen.(de helft van dat topic was een heksenjacht, dat sloeg nergens op) Het noemen van de naam is to-taal niet relevant voor het topic.
Het slaat gewoon nergens op als iemand neergesabeld wordt op basis van 1 verhaal.
Ik kan jouw gedachtegang helemaal niet volgen. Ook een rectificatie wordt geindexeerd door Google. Daarbij, sinds wanneer wordt er gemod op eventuele gevolgen die een Google search oplevert. Of er moet sinds vandaag wat in de, zoals je het schrijft "Geest van FOK!" veranderd zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik voel me nergens boven verheven. Er valt niets te rectificeren bij Google.(gezond verstand, je geeft het zelf al aan) Verder is het nog steeds zo dat iemand zich niet kan verdedigen.(de helft van dat topic was een heksenjacht, dat sloeg nergens op) Het noemen van de naam is to-taal niet relevant voor het topic.
Het slaat gewoon nergens op als iemand neergesabeld wordt op basis van 1 verhaal.
Echt een topic met potentiequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
En hij was zo heel erg grappig.
Heus! En hilarisch ook!
Daar heb ik alle begrip voor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:17 schreef Sjeen het volgende:
Echt een topic met potentieGooi het maar op PMS
Check! Thanks.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Die is er. Deel 7 alweer
Hypotheken, deeltje 7
In dat geval is een centraal topic misschien toch niet zo handig. De AH'ers zijn een redelijk grote groep en weten hun topic wel te vinden. Dat geldt natuurlijk niet voor jouw collega's. Af en toe een kickje laat het topic hoger in de [WGR]-topiclist staan in plaats van zo onderaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:01 schreef The_Hives het volgende:
thnx. Nu kijken of er ook collega's zijn
dat vind ik ook primaquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In dat geval is een centraal topic misschien toch niet zo handig. De AH'ers zijn een redelijk grote groep en weten hun topic wel te vinden. Dat geldt natuurlijk niet voor jouw collega's. Af en toe een kickje laat het topic hoger in de [WGR]-topiclist staan in plaats van zo onderaan.
Erm.... ik zie gewoon het hele topic?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:04 schreef r_one het volgende:
Wie is hier verantwoordelijk, Vodafone of Belcompany?
Er staan nog maar 2 posts in (de OP en een reply van RAC), (my)AT velmeldt wel 62 posts.
Bugje
Naja ... ik nu ook weerquote:Op maandag 2 februari 2009 08:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Erm.... ik zie gewoon het hele topic?
Dat kan ik niet helpen.quote:
Een contract opstellen om je werkgever erin te luizen kan niet op een legale manier, daarom topic dicht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef voetballeh het volgende:
Waarom wordt m'n topic gesloten??
Laptop van't werk, hoe regelen dat hij van MIJ wordt?
Ik vroeg expliciet om LEGALE manieren en wilde niks boven de wet doen.
Slotje lijkt me dus onterecht.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een contract opstellen om je werkgever erin te luizen kan niet op een legale manier, daarom topic dicht...
Klopt... is dus ook dicht nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:04 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Vrouwen.......net als tegen een muur praten soms....
Als je met gelijke monniken/kappen etc... meet....moet deze ook dicht lijkt me...
Hoe geld cashen Makaveli stijl?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef ManAtWork het volgende:
Op verzoek van Echo99: Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic
Nee man! Juist een goed topicquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:19 schreef Heleeeen het volgende:
Kan mijn topic; 'Bah, wat kunnen mensen kort door de bocht zijn' verwijderd worden?
Had het achteraf gezien beter ff niet kunnen plaatsen aangezien ik nog steeds boos erover ben
Zo'n topic met de reacties helpt misschien bij de verwerking ervan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:19 schreef Heleeeen het volgende:
Kan mijn topic; 'Bah, wat kunnen mensen kort door de bocht zijn' verwijderd worden?
Had het achteraf gezien beter ff niet kunnen plaatsen aangezien ik nog steeds boos erover ben
Er komen best nuttige reacties in, waar je op zich nog iets mee kunt. Neem eens de tijd om ze te lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:19 schreef Heleeeen het volgende:
Grapje toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het iets van alle tijden, maar ik erger me de laatste tijd steeds meer aan mensen die een topic in WGR openen terwijl ze:
1) Belangrijke data om het probleem te analyseren, gewoon niet posten. Bijv. teksten uit contracten/voorwaarden of verwijzen naar CAO's etc.
2) Als ze een probleem met een instantie/persoon hebben EERST hier een topic openen terwijl ze net zo makkelijk ff die persoon/instantie kunnen bellen om het probleem ff voor te leggen.
Kan hier niet een soort van FAQ voor gemaakt worden? Dat maakt het lezen hier wat aangenamer
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het iets van alle tijden, .....
Waarom zouden wij mensen moeten voorschrijven hoe OP's gemaakt moeten worden? Als er te weinig info is, dan vragen mensen dat wel. Soms is zogenaamde essentiële info voor mensen niet zo essentieel of weten ze het gewoon niet....quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het iets van alle tijden, maar ik erger me de laatste tijd steeds meer aan mensen die een topic in WGR openen terwijl ze:
1) Belangrijke data om het probleem te analyseren, gewoon niet posten. Bijv. teksten uit contracten/voorwaarden of verwijzen naar CAO's etc.
2) Als ze een probleem met een instantie/persoon hebben EERST hier een topic openen terwijl ze net zo makkelijk ff die persoon/instantie kunnen bellen om het probleem ff voor te leggen.
Kan hier niet een soort van FAQ voor gemaakt worden? Dat maakt het lezen hier wat aangenamer
vervelend misschien maar dat is 1 van de eerste dingen dat gewoon eff moet doen.. even zelf zoeken is er anders kennelijk ook niet meer bij...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een stuk vervelender dat ik de laatste tijd weer een hoop posts tegenkom als ' -->> www.google.nl' of ' moeilijk he.....google?'
Eerder onzinnig, mensen komen hier met gerichte vragen, bij alles kun je wel naar google gaan verwijzen. Net zoals je ook bij alles wel "ga naar het JL" of "leg het voor aan je RBV" kunt roeptoeteren. Waar ik me dus net zo hard aan erger als F_H aan de google-roeperts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef mschol het volgende:
vervelend misschien maar dat is 1 van de eerste dingen dat gewoon eff moet doen.. even zelf zoeken is er anders kennelijk ook niet meer bij...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
vervelend misschien maar dat is 1 van de eerste dingen dat gewoon eff moet doen.. even zelf zoeken is er anders kennelijk ook niet meer bij...
Wat een drama weer. Het is gewoon handig als je een FAQ hebt waarin staat welke info je moet posten als je een oplossing zoekt voor het probleem, dan is het sneller opgelost en is iedereen blij. Nu zijn vaak de eerste 20 posts in een topic alleen maar speculaties over wat de TS eigenlijk bedoeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zouden wij mensen moeten voorschrijven hoe OP's gemaakt moeten worden? Als er te weinig info is, dan vragen mensen dat wel. Soms is zogenaamde essentiële info voor mensen niet zo essentieel of weten ze het gewoon niet....
Ik vind het persoonlijk een stuk vervelender dat ik de laatste tijd weer een hoop posts tegenkom als ' -->> www.google.nl' of ' moeilijk he.....google?'
Er is er hier maar één die drama maakt over dat 'ie niet snapt wat een TS bedoelt, hoorquote:
Ik zou niet eens weten wat ik in zo'n FAQ zou moeten zetten... Iedere situatie is uniek, hoe kan ik dan nou bepalen welke informatie in een OP moet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een drama weer. Het is gewoon handig als je een FAQ hebt waarin staat welke info je moet posten als je een oplossing zoekt voor het probleem, dan is het sneller opgelost en is iedereen blij. Nu zijn vaak de eerste 20 posts in een topic alleen maar speculaties over wat de TS eigenlijk bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |