Dat kan ik niet helpen.quote:
Een contract opstellen om je werkgever erin te luizen kan niet op een legale manier, daarom topic dicht...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:13 schreef voetballeh het volgende:
Waarom wordt m'n topic gesloten??
Laptop van't werk, hoe regelen dat hij van MIJ wordt?
Ik vroeg expliciet om LEGALE manieren en wilde niks boven de wet doen.
Slotje lijkt me dus onterecht.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een contract opstellen om je werkgever erin te luizen kan niet op een legale manier, daarom topic dicht...
Klopt... is dus ook dicht nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:04 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Vrouwen.......net als tegen een muur praten soms....
Als je met gelijke monniken/kappen etc... meet....moet deze ook dicht lijkt me...
Hoe geld cashen Makaveli stijl?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:18 schreef ManAtWork het volgende:
Op verzoek van Echo99: Het inmiddels al iets grotere derde [WGR] SC-topic
Nee man! Juist een goed topicquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:19 schreef Heleeeen het volgende:
Kan mijn topic; 'Bah, wat kunnen mensen kort door de bocht zijn' verwijderd worden?
Had het achteraf gezien beter ff niet kunnen plaatsen aangezien ik nog steeds boos erover ben
Zo'n topic met de reacties helpt misschien bij de verwerking ervan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:19 schreef Heleeeen het volgende:
Kan mijn topic; 'Bah, wat kunnen mensen kort door de bocht zijn' verwijderd worden?
Had het achteraf gezien beter ff niet kunnen plaatsen aangezien ik nog steeds boos erover ben
Er komen best nuttige reacties in, waar je op zich nog iets mee kunt. Neem eens de tijd om ze te lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:19 schreef Heleeeen het volgende:
Grapje toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het iets van alle tijden, maar ik erger me de laatste tijd steeds meer aan mensen die een topic in WGR openen terwijl ze:
1) Belangrijke data om het probleem te analyseren, gewoon niet posten. Bijv. teksten uit contracten/voorwaarden of verwijzen naar CAO's etc.
2) Als ze een probleem met een instantie/persoon hebben EERST hier een topic openen terwijl ze net zo makkelijk ff die persoon/instantie kunnen bellen om het probleem ff voor te leggen.
Kan hier niet een soort van FAQ voor gemaakt worden? Dat maakt het lezen hier wat aangenamer
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het iets van alle tijden, .....
Waarom zouden wij mensen moeten voorschrijven hoe OP's gemaakt moeten worden? Als er te weinig info is, dan vragen mensen dat wel. Soms is zogenaamde essentiële info voor mensen niet zo essentieel of weten ze het gewoon niet....quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het iets van alle tijden, maar ik erger me de laatste tijd steeds meer aan mensen die een topic in WGR openen terwijl ze:
1) Belangrijke data om het probleem te analyseren, gewoon niet posten. Bijv. teksten uit contracten/voorwaarden of verwijzen naar CAO's etc.
2) Als ze een probleem met een instantie/persoon hebben EERST hier een topic openen terwijl ze net zo makkelijk ff die persoon/instantie kunnen bellen om het probleem ff voor te leggen.
Kan hier niet een soort van FAQ voor gemaakt worden? Dat maakt het lezen hier wat aangenamer
vervelend misschien maar dat is 1 van de eerste dingen dat gewoon eff moet doen.. even zelf zoeken is er anders kennelijk ook niet meer bij...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een stuk vervelender dat ik de laatste tijd weer een hoop posts tegenkom als ' -->> www.google.nl' of ' moeilijk he.....google?'
Eerder onzinnig, mensen komen hier met gerichte vragen, bij alles kun je wel naar google gaan verwijzen. Net zoals je ook bij alles wel "ga naar het JL" of "leg het voor aan je RBV" kunt roeptoeteren. Waar ik me dus net zo hard aan erger als F_H aan de google-roeperts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef mschol het volgende:
vervelend misschien maar dat is 1 van de eerste dingen dat gewoon eff moet doen.. even zelf zoeken is er anders kennelijk ook niet meer bij...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
vervelend misschien maar dat is 1 van de eerste dingen dat gewoon eff moet doen.. even zelf zoeken is er anders kennelijk ook niet meer bij...
Wat een drama weer. Het is gewoon handig als je een FAQ hebt waarin staat welke info je moet posten als je een oplossing zoekt voor het probleem, dan is het sneller opgelost en is iedereen blij. Nu zijn vaak de eerste 20 posts in een topic alleen maar speculaties over wat de TS eigenlijk bedoeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zouden wij mensen moeten voorschrijven hoe OP's gemaakt moeten worden? Als er te weinig info is, dan vragen mensen dat wel. Soms is zogenaamde essentiële info voor mensen niet zo essentieel of weten ze het gewoon niet....
Ik vind het persoonlijk een stuk vervelender dat ik de laatste tijd weer een hoop posts tegenkom als ' -->> www.google.nl' of ' moeilijk he.....google?'
Er is er hier maar één die drama maakt over dat 'ie niet snapt wat een TS bedoelt, hoorquote:
Ik zou niet eens weten wat ik in zo'n FAQ zou moeten zetten... Iedere situatie is uniek, hoe kan ik dan nou bepalen welke informatie in een OP moet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een drama weer. Het is gewoon handig als je een FAQ hebt waarin staat welke info je moet posten als je een oplossing zoekt voor het probleem, dan is het sneller opgelost en is iedereen blij. Nu zijn vaak de eerste 20 posts in een topic alleen maar speculaties over wat de TS eigenlijk bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |