quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Game on:
[..]
Er zijn maar een paar centrale topics en eigenlijk willen we er niet meer. Zeker niet met zo'n onderwerp als dit. Dat kan best in de AT van [WGR] staan. Daar stond het topic gewoon te zien, overigens. Dus het was niet weggezakt o.i.d. Kan gebeuren toch?
Er zijn maar een paar centrale topics en eigenlijk willen we er niet meer. Zeker niet met zo'n onderwerp als dit. Dat kan best in de AT van [WGR] staan. Daar stond het topic gewoon te zien, overigens. Dus het was niet weggezakt o.i.d. Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 5 november 2007 23:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Centrale topics vind ik op zich best handig, maar dan moeten ze wel langer onderin de lijst blijven staan.Had er overigens ook op gezocht, maar niet gevonden.
Bedoelde het ook niet verwijtend.quote:Op maandag 5 november 2007 23:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Game on:
[..]
Dus het was niet weggezakt o.i.d. Kan gebeuren toch?
Ik geloof dat je het zelf ook niet doorhebt. Je daagt zelf uit in dat topic. Het verzoek is dan ook daarmee te stoppen. Je post normaal of je post niet. Termen als "kneus" hoef ik dan ook niet meer te lezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:24 schreef StefanP het volgende:
Ik denk dat DAM het na z'n honderd bans nog steeds niet doorheeft.
[Centraal] Beleggen & Aandelen deel 22
En bedankt he?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Ga je gangbang!
Voor zover ik kan zien, niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is er al een nieuw "salaris 2007" topic?
Dat is wat de meeste posters in dat topic ervan maken. Ik zeg niet dat ik het verhaal geloofwaardig vind, maar een topic compleet verkloten is gewoon sneu. Ik ben begonnen het topic op te schonen, maar al snel bleek dat het gewoon geen doen was. 5 pagina's met bagger....quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Loedertje het volgende:
Kan Seksuele intimidatie? Hoe aanpakken? naar Onzin?
Als dit werkelijk iéts met werk te maken heeft dan gaat iemand met die functie geen R&P-achtige soap opvoeren op een forum en handelt ze dat soort dingen ter plaatse af (op haar werk) of gaat ze naar een vertrouwenspersoon om het niet te laten escaleren, dit is pure onzin.
Dus m.a.w ik moet even de DA opbellen met de vraag of het goed isquote:Op donderdag 22 november 2007 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Flyeren mag prima. Als het Jochem-fonds het goed vindt dat je de naam gebruikt.
Dat is voor als je in de stad wilt gaan staan met een collectebusquote:Op donderdag 22 november 2007 21:04 schreef Qwea het volgende:
Klik url korter gemaakt
En die dan? Want daar staat dat ik een vergunning nodig heb
Of is dat voor collecteren langs de deuren? Net zoals de kankerbestrijding zeg maar...
Mwoch, ik vind het netjes dat je het komt meldenquote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Was even een momentje van onwetendheid![]()
Jij bedanktquote:
Waarom mogen mensen wel zeiken over mijn taalgebruik, maar wordt mijn terechte opmerking meteen verwijderd onder het mom van "Dat doe je maar in je eigen topic"quote:Op zondag 30 december 2007 00:14 schreef Dovenwereld het volgende:
karr-1 Door karr-1 - zondag 30 december 2007 @ 00:09
One man can make a difference
--------------------------------------------------------------------------------
Sorry hoor, maar dit vreselijke Nederlands weiger ik verder te lezen.
Het kan een terechte opmerking zijn in ieder ander topic, maar niet hier. Het is nogal onzinnig om een topic te verbaggeren met opmerkingen over taalgebruik of wat dan ook.quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen wel zeiken over mijn taalgebruik, maar wordt mijn terechte opmerking meteen verwijderd onder het mom van "Dat doe je maar in je eigen topic"
Kortom, ik mag mijn eigen mening niet uiten. Oke, ik zal me inhouden voortaan.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan een terechte opmerking zijn in ieder ander topic, maar niet hier. Het is nogal onzinnig om een topic te verbaggeren met opmerkingen over taalgebruik of wat dan ook.
Zoals je zelf al zegt: als je het weigert te lezen, hoef je dus ook niet te posten.
Een ontopic mening is prima. Dit is offtopic geneuzel waar de TS niets aan heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kortom, ik mag mijn eigen mening niet uiten. Oke, ik zal me inhouden voortaan.
Wat jij wilt.....quote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een ontopic mening is prima. Dit is offtopic geneuzel waar de TS niets aan heeft.
weer .....offttopic ..quote:Roellio Door Roellio - maandag 31 december 2007 @ 14:08
Je moe nie zitten aan me nikes
--------------------------------------------------------------------------------
Wel de Nederlandse wet in je voordeel laten werken maar niet fatsoenlijk Nederlands leren spreken en schrijven. Schandelijk!
Volgens mij klopt het gewoon hoor... Het is toch ook 'inlichten' en niet 'inligten'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef rolf2 het volgende:
Heb ik toch weer een typefout in een topictitel gemaakt... in dit geval schrijf je licht natuurlijk als ligt;) Kan iemand dit aanpassen? (topic Verkoop huis gaat niet door, maar niemand licht notaris in.)
Om hier nog even op terug te komen: we weten het eigenlijk nietquote:Op maandag 28 januari 2008 23:01 schreef Napalm het volgende:
iets is mis want ik zie dat ik in een gesloten topic kan reageren
Belastingaangifte 2006-topic (4)
Zo schokkend is die reactie toch nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Gewoon negerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren. Vandaar mijn wellicht overtrokken verzoek deze te verwijderen, ik erger me doodquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo schokkend is die reactie toch niet
Dat het niet de 'leukste' reactie van het topic is, geef ik grif toe, maar editten
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren.
Tuukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn om de OP te vervangen met de inhoud van deze post: [Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 27
Dat komt best goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ben ik niet zo goed in. Normaal reageert er dan niemand. Maar ik zal m'n best doen om een knaller-OP te maken.
*aan het werk gaat*
Hypotheken, deel 5quote:Op maandag 17 maart 2008 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi hoi,
Er is toch ook een hele serie topics voor hypotheken? Ik heb een tijd geleden meegekeken en gepost en Vijf Horizonten zat er vaak met goeie tips en hulp. Zie hem nu niet in de lijst van topics (zelfs niet in de lijst van F_H's topics).
BvD.
Tuuk! Ook meteen centraal gezetquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 28
In de TT van dit topic staat een L te weinig, zou dat aangepast kunnen worden?
Alvast bedankt
Och... op zich zijn het niet eens WGR topic, maar zou het in het DIG 'Grote Er is iets down topic' horen. Maar als je er gelukkiger van wordt, wil ik er best wel eentje opnieuw openen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:12 schreef Arcee het volgende:
Rabobank InternetBankieren werkt niet
Storing rabo internet bankieren?
internetbankieren werkt niet .. grrrrrr
Rabobank Internet bankieren werkt niet + niemand bereikbaar
Vreemde slotjesacties. Er is in WGR nu geen enkele meer open, alleen in KLB 1, maar die was later geopend dan die 2 in WGR.
En dat eerste topic loopt al 2 maanden, die in KLB nog geen uur.
Ik zag het. Bedankt!quote:
Topics zijn gemerged als ik goed kijk...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat nog duren?
Ik vind het topic in elk geval absoluut niet in WGR thuishoren... Mijn mening: Als de hoofdpersonen in kwestie ons op de hoogte willen brengen, prima. Als je oprecht interesse hebt, stuur je ze een pm of je post in een topic waar je hen tegenkomt. Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[Hoe gaat het tegenwoordig met...] Ingrid, Djeez & de GKB
Wat is dit voor slotje? Dit ga je werkelijk niet menen Sjeen. Leg eens uit waarom dit slotje volgens jou noodzakelijk is?
En dan graag met de reden waarom dergelijk topic niet op FOK! thuis hoort.
Dit is geen pesten of iemand in de zeik zetten. Dit laat zien waar het aan schort, mensen met flinke GELD (de G van wGr) problemen die gebruik maken van het RECHT (de R van wgR) om toegelaten te worden tot de WSNP, die door de WET (de W van Wgr) niks in de weg wordt gelegd om kinderen te NEMEN, maar bij de bank nog geen Euro mogen lenen omdat ze niet kredietwaardig zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het topic in elk geval absoluut niet in WGR thuishoren... Mijn mening: Als de hoofdpersonen in kwestie ons op de hoogte willen brengen, prima. Als je oprecht interesse hebt, stuur je ze een pm of je post in een topic waar je hen tegenkomt. Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.
Op dezelfde manier kan ik aantonen dat ieder topic in TTK thuishoort.quote:Op zondag 6 april 2008 22:36 schreef Dirkh het volgende:
Alle letters van dit sub-forum hebben betrekking op dat topic, WGR!
Toon dan eens aan waarom dat topic op slot moet. Met de beste wil kan ik geen reden vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Op dezelfde manier kan ik aantonen dat ieder topic in TTK thuishoort.
Prima, open daar maar een topic over in algemene termen, waar mensen die er meer van weten of er ervaring mee hebben kunnen posten als ze dat willen. Dat gesloten topic gaat over een specifiek geval, geopend door een buitenstaander, dat vind ik ook niet kunnen. Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.quote:Op zondag 6 april 2008 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is geen pesten of iemand in de zeik zetten. Dit laat zien waar het aan schort, mensen met flinke GELD (de G van wGr) problemen die gebruik maken van het RECHT (de R van wgR) om toegelaten te worden tot de WSNP, die door de WET (de W van Wgr) niks in de weg wordt gelegd om kinderen te NEMEN, maar bij de bank nog geen Euro mogen lenen omdat ze niet kredietwaardig zijn.
Alle letters van dit sub-forum hebben betrekking op dat topic, WGR!
Ze hebben vaak zat topic geopend met een vraag aan onbekenden inzake hun problemen, zo raar is het dan niet als die derden eens vragen of ze werkelijk de goede kant op gaan, of ze iets hebben gedaan met de tips .quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.
Wat kan je voor bezwaar hebben als het om een specifiek geval gaat als de persoon zelf al een keer (inmiddels vol) een topic heeft geopend?quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, open daar maar een topic over in algemene termen, waar mensen die er meer van weten of er ervaring mee hebben kunnen posten als ze dat willen. Dat gesloten topic gaat over een specifiek geval, geopend door een buitenstaander, dat vind ik ook niet kunnen. Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.
Wacht even hoor...quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.
Goed argument ook.quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
Ze melden zelf wel wat de stand van zaken is, als ze daar behoefte aan hebben. Punt uit.
Niemand dwingt ze toch om een statement af te leggen? Maar dat hoeft ons er toch niet van te weerhouden om in een relevant topic, in een relevant subforum op een volwassen manier er over te discussieren?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
Ze melden zelf wel wat de stand van zaken is, als ze daar behoefte aan hebben. Punt uit.
Dus een algemeen topic in WGR * Hoe ervaren mensen de WSNP ( Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen) in de praktijk ?* mag dus wel begrijp ik?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
En daar heb je de kern te pakken.quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Niemand dwingt ze toch om een statement af te leggen? Maar dat hoeft ons er toch niet van te weerhouden om in een relevant topic, in een relevant subforum op een volwassen manier er over te discussieren?
Ja, wat mij betreft wel, zo lang er niet een specifieke situatie als voorbeeld wordt gebruikt en mensen uit eigen wil reageren. En dus geen gezeik van "hoe zou die en die er nu mee omgaan?".quote:Op maandag 7 april 2008 21:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus een algemeen topic in WGR * Hoe ervaren mensen de WSNP ( Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen) in de praktijk ?* mag dus wel begrijp ik?* Doet de curator wat hij/zij moet doen? * Kun je gezond eten van je leefgeld ? * Maak je gebruik van de voedselbank?
Ect ect...
Ben het niet met jullie beslissing eens, maar goed. So be it.quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel, zo lang er niet een specifieke situatie als voorbeeld wordt gebruikt en mensen uit eigen wil reageren. En dus geen gezeik van "hoe zou die en die er nu mee omgaan?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |