Neeeeeee, you've gotta be kiddingquote:Op zondag 6 april 2008 05:16 schreef Xennia het volgende:
alles wat ik weet is dat ze voor een tweede kind van de rekening gaan
Het brengt wel extra geld in het laatjequote:Op zondag 6 april 2008 12:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neeeeeee, you've gotta be kidding.
Naja, ik had zelf inderdaad al het idee dat ze nog steeds niet werkte gezien haar posthistory, maar dit zou weer een ander uiterste zijn.
'k Snap niet dat mensen zo verbaasd zijn over dat soort besluiten.quote:Op zondag 6 april 2008 10:20 schreef benzje het volgende:
Hoe bedoel je tweede kind?
Toch niet nog een baby er bij? En dat terwijl ze jammer genoeg voor de eerste, nog geen geld hebben om 1 kind te verzorgen.
Ow, ik zie het hier ook geregeld. Toch blijf ik verbaasd.quote:Op zondag 6 april 2008 17:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
'k Snap niet dat mensen zo verbaasd zijn over dat soort besluiten.
In mijn omgeving heb ik het al veel vaker gezien.
Volgens mij hebben (krijgen?) mensen die een dergelijke 'beslissing' nemen, geen besef van geld.
quote:Op zondag 6 april 2008 02:12 schreef kastanova het volgende:
- Werkt Ingrid inmiddels
Vind je het erg als ik snel stop met lezen, voordat ik helemaal ontplof?quote:Op zondag 6 april 2008 20:40 schreef E.T. het volgende:
Lees en huiver vanaf hier: Wachten op een tweede streepje - deel 105 en Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? Deel 54
Eens!quote:Op zondag 6 april 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Tja, je moet je kind natuurlijk geen broertje of zusje onthouden. Want dat is sielug.
Waarom wachten tot je uit de shit bent, dan is het kind al 7 ! en dan is een broertje of zusje echt niet meer leuk natuurlijk.
quote:Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als dat al je hele gedachtegang is, dan hoop ik dat het kindje... (te grof om te posten) geboren wordt.
De wat?quote:Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eens!
Zorg eerst maar eens dat je je financiele verplichtingen nakomt, en godver, zelfs in de wsnp presteren ze het om te wijzen naar een ander als de energierekening niet betaald wordt! WAT????
Als dat al je hele gedachtegang is, dan hoop ik dat het kindje... (te grof om te posten) geboren wordt.
Ik wens het niemand toe, ik wens ook een kind deze ellende niet toe. Sterker nog, ik veracht de mensen die dit kinderen aan doen. Bewust!quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Dat wens je toch níemand toe. In deze situatie lijkt me het kind erg gewenst, en dat is het allerbelangrijkste.
Nou ja, als ik lees dat Ingrid meldt dat ze in de schuldsanering zit, zie ik wsnp. Anders heet het gewoon schuldhulpverlening.quote:
Ah oké, kende de term niet.quote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou ja, als ik lees dat Ingrid meldt dat ze in de schuldsanering zit, zie ik wsnp. Anders heet het gewoon schuldhulpverlening.
Alsof dat in deze verschil maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |