abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57862694
Toevallig kwam ik viaviavia bij het volgende topic terecht:

GKB en hoe nu verder

Aangezien het topic uit eind 2006 stamt en de TS en zijn partner beweerden deze keer (na 5 jaar stilzitten en aanklooien) er écht werk van te maken en we dat nog wel zouden zien, dit topic.

Oftewel:
- Is er reeds kinderopvang geregeld
- Werkt Ingrid inmiddels
- Heeft Djeez de promotie gekregen
- Beheert GKB hun financien daadwerkelijk?
- Hoeveel lossen ze maandelijks af?

Oh, hier gaan we trouwens een vaste reeks van maken met telkens nieuwe, in het verleden veelbesproken, hoofdpersonen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57863452
Interessant!
pi_57863549
alles wat ik weet is dat ze voor een tweede kind van de rekening gaan
pi_57864343
Hoe bedoel je tweede kind?
Toch niet nog een baby er bij? En dat terwijl ze jammer genoeg voor de eerste, nog geen geld hebben om 1 kind te verzorgen.
pi_57866147
quote:
Op zondag 6 april 2008 05:16 schreef Xennia het volgende:
alles wat ik weet is dat ze voor een tweede kind van de rekening gaan
Neeeeeee, you've gotta be kidding .

Naja, ik had zelf inderdaad al het idee dat ze nog steeds niet werkte gezien haar posthistory, maar dit zou weer een ander uiterste zijn .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 6 april 2008 @ 17:33:40 #6
103012 Nies
Die hekse
pi_57872546
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Neeeeeee, you've gotta be kidding .

Naja, ik had zelf inderdaad al het idee dat ze nog steeds niet werkte gezien haar posthistory, maar dit zou weer een ander uiterste zijn .
Het brengt wel extra geld in het laatje
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 6 april 2008 @ 17:41:23 #7
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_57872690
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:20 schreef benzje het volgende:
Hoe bedoel je tweede kind?
Toch niet nog een baby er bij? En dat terwijl ze jammer genoeg voor de eerste, nog geen geld hebben om 1 kind te verzorgen.
'k Snap niet dat mensen zo verbaasd zijn over dat soort besluiten.
In mijn omgeving heb ik het al veel vaker gezien.

Volgens mij hebben (krijgen?) mensen die een dergelijke 'beslissing' nemen, geen besef van geld.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  zondag 6 april 2008 @ 18:09:33 #8
103012 Nies
Die hekse
pi_57873226
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:41 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

'k Snap niet dat mensen zo verbaasd zijn over dat soort besluiten.
In mijn omgeving heb ik het al veel vaker gezien.

Volgens mij hebben (krijgen?) mensen die een dergelijke 'beslissing' nemen, geen besef van geld.
Ow, ik zie het hier ook geregeld. Toch blijf ik verbaasd.

Krijg je uiteindelijk alleen maar van die flauwekul dat paps het hele gezin ombrengt omdat er zoveel schulden waren en geen andere uitweg meer zag. Je zou kunnen proberen eens te leven buiten je eigen happy place...... in de realiteit ofzo.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  † In Memoriam † zondag 6 april 2008 @ 19:37:21 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57875021
quote:
Op zondag 6 april 2008 02:12 schreef kastanova het volgende:
- Werkt Ingrid inmiddels

Het is al ver ná 1 april hoor.
Ingrid versus werken, hoe verzin je het, dat kan ze emotioneel, lichamelijk en vooral geestelijk niet aan man
  zondag 6 april 2008 @ 19:50:19 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57875274
Ik stuitte toevallig enkele weken geleden op een topic in OUD waarin ze aankondigde te gaan werken, maar geen idee of ze dat ook is gaan doen
Dat ze een kind erbij heeft genomen, omdat ze toch al lekker stabiel is, is natuurlijk een bijzaak.

Ergens steekt dat wel. Je steekt zelf je kinderwens in je achterzak omdat je vind dat je (nog) geen mommy-material bent en werkt hard aan jezelf. En zo'n mormel doet gewoon; lijkt er niet eens over na te denken of zich uberhaupt te realiseren welke verantwoordelijkheden ze draagt. Want ze MOET en ze ZAL nog een kind werpen.
Primitief, een beter woord kon ik er niet voor verzinnen.
pi_57875618
Ik vind het wel apart dat jullie Ingrid en Djeez zo sterk durven te veroordelen.
  zondag 6 april 2008 @ 20:24:12 #12
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_57875955
Wat ik wel weet is dat hij geen knaapje meer is
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 6 april 2008 @ 20:40:12 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57876312
Lees en huiver vanaf hier: Wachten op een tweede streepje - deel 105 en Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? Deel 54

[ Bericht 29% gewijzigd door E.T. op 06-04-2008 20:46:55 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 april 2008 @ 21:12:42 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57876999
Tja, je moet je kind natuurlijk geen broertje of zusje onthouden. Want dat is sielug.
Waarom wachten tot je uit de shit bent, dan is het kind al 7 ! en dan is een broertje of zusje echt niet meer leuk natuurlijk.
pi_57877217
Als ik het goed begrijp krijgen ze meer leefgeld als er een kleine bij komt?
Dus blijft er weer minder over voor schuldeisers?
Zo leren ze het nooit
pi_57877408
quote:
Vind je het erg als ik snel stop met lezen, voordat ik helemaal ontplof?
pi_57877489
Het is dan ook een misvatting dat een broertje of zusje erbij zo leuk is voor het eerste kind.
Kinderen wíllen heul geen broertje of zusje erbij! Ze willen alle aandacht zelf!
Pas veel later gaan ze het kind tolereren, en krijgen ze soms een goede band.
pi_57877490
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:12 schreef SHE het volgende:
Tja, je moet je kind natuurlijk geen broertje of zusje onthouden. Want dat is sielug.
Waarom wachten tot je uit de shit bent, dan is het kind al 7 ! en dan is een broertje of zusje echt niet meer leuk natuurlijk.
Eens!
Zorg eerst maar eens dat je je financiele verplichtingen nakomt, en godver, zelfs in de wsnp presteren ze het om te wijzen naar een ander als de energierekening niet betaald wordt! WAT????
Als dat al je hele gedachtegang is, dan hoop ik dat het kindje... (te grof om te posten) geboren wordt.
  zondag 6 april 2008 @ 21:35:27 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57877513
Tsjongejonge Kasta, moet je het tegenwoordig van dit soort dingen hebben?
Heb je niet iemand van je eigen kaliber?
pi_57877597
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef Dirkh het volgende:

[..]
Als dat al je hele gedachtegang is, dan hoop ik dat het kindje... (te grof om te posten) geboren wordt.

Dat wens je toch níemand toe. In deze situatie lijkt me het kind erg gewenst, en dat is het allerbelangrijkste.
  zondag 6 april 2008 @ 21:43:10 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57877666
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Eens!
Zorg eerst maar eens dat je je financiele verplichtingen nakomt, en godver, zelfs in de wsnp presteren ze het om te wijzen naar een ander als de energierekening niet betaald wordt! WAT????
De wat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57877689
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat wens je toch níemand toe. In deze situatie lijkt me het kind erg gewenst, en dat is het allerbelangrijkste.
Ik wens het niemand toe, ik wens ook een kind deze ellende niet toe. Sterker nog, ik veracht de mensen die dit kinderen aan doen. Bewust!
Zij wensen het kind allerlei ellende toe door ze midden in een bult ellende op de wereld te zetten.
Hoe moeilijk is het om even de drie jaar uit te zitten en de zaakjes op orde te brengen, zodat je de kinderen het leven kan geven wat ze minimaal verdienen?
Wat als ze weer de energierekening niet betalen? Wat als er een week geen geld is om normaal te eten of geen normale kleding voor ze te kopen?
Hoezo onverantwoord? Hoezo zeg je tegen mij dat je iemand zoiets niet toewenst?
Hoezo is datgene wat ik denk erger dan wat zij doen? (zie je het verschil, denken en doen?)
  zondag 6 april 2008 @ 21:45:21 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57877708
BE, ik vind het heel mooi aan je dat jij altijd in de bres springt voor mensen, maar vind je niet dat er zoiets is als eigen verantwoordelijkheid?
Zij flikkeren hun hele vuile was hier neer, met (hopelijk) de intentie er wat van te leren en dan zou je het niet toestaan dat iemand die ******* eens verteld dat ze krankzinnig zijn?
Misschien, ooit, bij Gods gratie...denken ze de volgende keer een beetje na.
pi_57877744
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De wat?
Nou ja, als ik lees dat Ingrid meldt dat ze in de schuldsanering zit, zie ik wsnp. Anders heet het gewoon schuldhulpverlening.
Alsof dat in deze verschil maakt.
  zondag 6 april 2008 @ 21:49:31 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57877796
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Nou ja, als ik lees dat Ingrid meldt dat ze in de schuldsanering zit, zie ik wsnp. Anders heet het gewoon schuldhulpverlening.
Alsof dat in deze verschil maakt.
Ah oké, kende de term niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')