Bij Otto wilde ik deze wasautomaat bestellen:
klikZoals jullie zien voor ¤169,-. Echter als ie in het winkelwagentje belandt staat er ineens een prijs van ¤229,-. Ik heb Otto hier van het weekend over gemaild maar ontving niks terug dus ben gister gaan bellen. Heb em telefonisch besteld en de mevrouw aan de telefoon kreeg bij de bestelling inderdaad ook ¤229,- te zien terwijl hij op de site dus voor minder staat. Maar ik moest me geen zorgen maken want als het voor die prijs op de site staat dan krijg ik em ook voor die prijs. Moest een printscreen maken en als het bedrag op de factuur afwijkt contact opnemen. Heb haar naam ook genoteerd.
Nu mailde Otto vandaag, ik denk compleet langs de telefonische bestelling heen, terug:
quote:
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
We hebben voor u navraag gedaan over de prijs van de wasmachine.
Het is helaas toch voor ¤229 euro te bestellen.
De site word nog gecorrigeerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Ik weet nog bij die televisies was de prijs niet redelijk, maar dat is deze wel. In hoeverre sta ik nu in mijn recht en wat moet ik doen? Ik heb geen bewijs dat ik ten tijde van deze prijs (mochten ze het gauw veranderen) de wasmachine besteld heb want het was mondeling.. Je kunt natuurlijk nu al zeggen dat er op de factuur ongetewijfeld het bedrag van ¤229,- zal komen te staan.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2008 19:12:26 ]