weer .....offttopic ..quote:Roellio Door Roellio - maandag 31 december 2007 @ 14:08
Je moe nie zitten aan me nikes
--------------------------------------------------------------------------------
Wel de Nederlandse wet in je voordeel laten werken maar niet fatsoenlijk Nederlands leren spreken en schrijven. Schandelijk!
Volgens mij klopt het gewoon hoor... Het is toch ook 'inlichten' en niet 'inligten'quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:54 schreef rolf2 het volgende:
Heb ik toch weer een typefout in een topictitel gemaakt... in dit geval schrijf je licht natuurlijk als ligt;) Kan iemand dit aanpassen? (topic Verkoop huis gaat niet door, maar niemand licht notaris in.)
Om hier nog even op terug te komen: we weten het eigenlijk nietquote:Op maandag 28 januari 2008 23:01 schreef Napalm het volgende:
iets is mis want ik zie dat ik in een gesloten topic kan reageren
Belastingaangifte 2006-topic (4)
Zo schokkend is die reactie toch nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Gewoon negerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren. Vandaar mijn wellicht overtrokken verzoek deze te verwijderen, ik erger me doodquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo schokkend is die reactie toch niet
Dat het niet de 'leukste' reactie van het topic is, geef ik grif toe, maar editten
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren.
Tuukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn om de OP te vervangen met de inhoud van deze post: [Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 27
Dat komt best goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ben ik niet zo goed in. Normaal reageert er dan niemand. Maar ik zal m'n best doen om een knaller-OP te maken.
*aan het werk gaat*
Hypotheken, deel 5quote:Op maandag 17 maart 2008 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi hoi,
Er is toch ook een hele serie topics voor hypotheken? Ik heb een tijd geleden meegekeken en gepost en Vijf Horizonten zat er vaak met goeie tips en hulp. Zie hem nu niet in de lijst van topics (zelfs niet in de lijst van F_H's topics).
BvD.
Tuuk! Ook meteen centraal gezetquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 28
In de TT van dit topic staat een L te weinig, zou dat aangepast kunnen worden?
Alvast bedankt
Och... op zich zijn het niet eens WGR topic, maar zou het in het DIG 'Grote Er is iets down topic' horen. Maar als je er gelukkiger van wordt, wil ik er best wel eentje opnieuw openen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:12 schreef Arcee het volgende:
Rabobank InternetBankieren werkt niet
Storing rabo internet bankieren?
internetbankieren werkt niet .. grrrrrr
Rabobank Internet bankieren werkt niet + niemand bereikbaar
Vreemde slotjesacties. Er is in WGR nu geen enkele meer open, alleen in KLB 1, maar die was later geopend dan die 2 in WGR.
En dat eerste topic loopt al 2 maanden, die in KLB nog geen uur.
Ik zag het. Bedankt!quote:
Topics zijn gemerged als ik goed kijk...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat nog duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |