Ga gerust je gang...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie dat de OP ook weer eens bijgewerkt dient te worden
Vroeger op de nachtdienst als we met een jonge ploeg waren Studio Brussel. Waren de beste radiouren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:44 schreef Beach het volgende:
Bij ons Veronica.
Gaat nog wel.
Soms zet ik hem weleens op 538 maar dan is het heibel in de tent
quote:
Jup. En geen idee, het werd me in de schoot gegooid toen ik vroeg of het mogelijk was om van bezorger naar bode te gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar dan op zaterdag ook sorteren? En wie gaat je inwerken?
Nope.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:21 schreef Sjoewe het volgende:
Hmm, eigenlijk hoor je drie inwerkdagen te krijgen. Niet dat het heel erg moeilijk is hoor, maar sommige dingen moet je gewoon even weten. En als je dacht dat huisnummers logische opeenvolgende dingen zijn. No wai
Heb je al een idee welke wijk je krijgt?
Bij ons weigeren ze dat...quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:57 schreef Kaos het volgende:
Als zaterdagwerker kan je ook nu al je vakantieuren laten uitbetalen met een maximum van 200 uur per jaar.
In geval van een buspakje (zonder streepjescode dan dus): afwachten. Deze dingen zijn niet traceerbaar en de klantenservice kan hier sowieso weinig mee doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi TNT'ers.
Vorige week zaterdag iets in een bubbeltjesenvelop verstuurd en laten frankeren. 't pakketje is nog steeds niet aangekomen. Wat denken jullie dat ik nu kan doen?
Bij ons ook. Wat ze vergeten is dat ze het toch ooit een keer moeten uitbetalen, nml wanneer je ontslag neemt. En ieder jaar dat ze langer wachten gaat het ze meer geld kosten, want je uurloon gaat alsmaar omhoog! Dus is het goedkoper om het nu uit te betalen.quote:
Dat argument heb ik ook eens aangedragen. Een beetje stom dat ze er niet op in gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons ook. Wat ze vergeten is dat ze het toch ooit een keer moeten uitbetalen, nml wanneer je ontslag neemt. En ieder jaar dat ze langer wachten gaat het ze meer geld kosten, want je uurloon gaat alsmaar omhoog! Dus is het goedkoper om het nu uit te betalen.
Ja dat wel...quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:33 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zit het met de belasting? Is die niet erg hoog als je de verlofuren laat uitkeren?
Da's volgens mij waar het probleem zit... We hebben bij ons best vaak dat als een collega weggaat, hij/zij eerst een paar maanden verlof heeft en dan nog één keer 'n wijkje moet wegbrengen (maar voornamelijk bezig is met handjes schudden, zoenen uitdelen en taart snijden)quote:
De HRSSC heeft nooit een opdracht gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
het zou nu al uitbetaald moeten zijn. Ik denk dat je even contact op moet nemen met het HRSSC van de regio waar jij gewerkt hebt. Nummer staat wel op het salarisstrookje wat je altijd kreeg van TNT
Hier is het droog en schijnt de zon!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |