Nee, deze foto heb ik van Facebook geplukt, die van mij heeft beide pootjes (nog) ik las op Facebook dat er enkele waren met gebroken pootjes...quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu ook. Maar de mijne heeft pootjes. Zijn die er bij jou afgebroken?
Bij de mijne zijn de pootjes wel schots en scheef. Het is leuk bedoeld, maar dit is wel extreem goedkope rommel. Temu-kwaliteitquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef the_X het volgende:
[..]
Nee, deze foto heb ik van Facebook geplukt, die van mij heeft beide pootjes (nog) ik las op Facebook dat er enkele waren met gebroken pootjes...
Kan je die presentatie ergens terugkijken?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:48 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
heb je de onlinepresentatie gezien?
Ze vragen veel doe maar eens wat terug aan de uitvoering,na alle inzet van iedereen,de afgelopen jaren.
Het 1e wat in me op kwam ,was dat er vast wel een hoop weggaan.
Afbrekende pootjes, weekmakers, giftige verf, wat kan er misgaan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef Semargofni het volgende:
Achja, misschien leuk om aan een kind te geven voor de grap.
ja in videovorm op de website(3 delen totaal 30 min of zo, en in de vorm van een pdf)quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:31 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Kan je die presentatie ergens terugkijken?
Ik heb hem niet gekregen (of iemand heeft de mijne mee genomen). Zo jammer, ik verzamel kerstballen en ik heb al een hele collectie postnl kerstboomhangers.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef Semargofni het volgende:
Achja, misschien leuk om aan een kind te geven voor de grap. Of gewoon ergens in een krat voor mensen die het willen meenemen als klein aandenken. Maar PostNL brengt het als een blijk van waardering. Net als die goedkope kruidnoten zonder smaak.
Ja dat is wel minder, maar ik bedoel meer als de kwaliteit wat beter zou zijn wellicht. Bij mij zijn de pootjes er ook al af.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Afbrekende pootjes, weekmakers, giftige verf, wat kan er misgaan?
Van mij is al kapot anders kon ik hem eventueel opsturen. Volgens mij kan je de pootjes wel makkelijk plakken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:42 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekregen (of iemand heeft de mijne mee genomen). Zo jammer, ik verzamel kerstballen en ik heb al een hele collectie postnl kerstboomhangers.
Thx! zal eens lezen/kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:21 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja in videovorm op de website(3 delen totaal 30 min of zo, en in de vorm van een pdf)
Misschien heeft je bezorgcoach (zo heten ze toch tegenwoordig?) er nog 1?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:42 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekregen (of iemand heeft de mijne mee genomen). Zo jammer, ik verzamel kerstballen en ik heb al een hele collectie postnl kerstboomhangers.
Hier heb je de link mocht je het nog niet gevonden hebben https://www.loginpostnl.n(...)3RkcAQAg3nq7SAAAAA.3quote:Thx! zal eens lezen/kijken.
Ja zo heten ze tegenwoordig. Heb de beste man deze week 2 keer gesproken... Wanneer gaat het weer weg?quote:Op zondag 14 december 2025 11:27 schreef the_X het volgende:
[..]
Misschien heeft je bezorgcoach (zo heten ze toch tegenwoordig?) er nog 1?
Voor al dat werk van afgelopen weken hadden ze wel 20 punten mogen geven.quote:Op zondag 14 december 2025 15:52 schreef the_X het volgende:
Ik zag net dat je op de kerstpakket site ook punten bij kan kopen a ¤6,25 per stuk dus mocht je te weinig punten hebben en/of nog meer spul willen bestellen, links onderin staat een IDeal logootje, klik erop en je kunt zoveel punten kopen als je wil! (4 punten is dus ¤25,-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |