Ik had dat alleen bij de Max magazine, ik vroeg me al af hoe dat mogelijk was, iemand enig idee?quote:Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Vandaag had een collega al zijn grote post in zijn piekwijk, voor alle straten, achterste voren gesorteerd.
Dus lekker plussen in de regen.
Janken.
Nee, ze doen er niks mee. Ze blijven eerst een paar maanden op "in behandeling" staan, en daarna worden ze zonder commentaar afgesloten.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Vandaag had een collega al zijn grote post in zijn piekwijk, voor alle straten, achterste voren gesorteerd.
Janken.
Wordt er bij jullie wat met de meldingen over de afschuwelijk slechte sortering gedaan?
Mijn meldingen staan vanaf augustus nog steeds "in behandeling".
denk dat velen met mij,er nog een leven naast hebben,als ik een 2uur moet gaan zitten wachten is :doeii fijn weekend.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:50 schreef V__L_N het volgende:
ervolgens elke keer als je belt: blijf maar even wachten,
ja alles voor hun eigen,je hebt een onderneming daar zitten eenmaal lusten en "lasten" aan vast, met die verruiming gaan er een heleboel wieberen,door de massale hoeveelheden op piekdagen.Nieuw aanwas,forget it.quote:Op maandag 17 november 2025 16:31 schreef Zelva het volgende:
De ACM maakt gehakt van de plannen voor verruiming van de bezorgtijd.
Is ook volkomen bizar dat de termijn voor het bezorgen van poststukken met dagen wordt opgehoogd en dan nog 1 op de 10 poststukken (!) niet op tijd bezorgd hoeft te worden. En dat in het land waar postbezorgen het allermakkelijkst is.
heb dat ook al een paar keer meegemaakt,een belletje en ze mogen het op komen halen.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Janken.
Wordt er bij jullie wat met de meldingen over de afschuwelijk slechte sortering gedaan?
sinds een tijd is alles een beetje meer werk geworden,het ontmoedigd ook om alles te gaan invullen,en idd er niets meegedaan wordt,2 maanden non activity zegt al een hoop hoe serieus je wordt genomen.quote:Op donderdag 20 november 2025 00:39 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Ik maak geen meldingen meer, dat is een verspilling van mijn tijd. Soms wel een berichtje naar de lc zodat hij weet waarom ik er langer mee bezig ben geweest.
Eerst probeerde ik altijd alles netjes aan te geven en ook meldingen te maken. Na wat vervelende situaties doe ik tegenwoordig wat dat betreft niks meer. Laatst 2x kapotte band op één dag, normaal zou ik dat even laten weten dat ik extra plus onder calamiteit. Nu denk ik: "ach zal de coach een biet wezen" en plus ik gewoon. Als er iets niet goed is hoor ik het wel maar ga zelf geen moeite meer in dingen steken.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Janken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |