abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219301687
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Vandaag had een collega al zijn grote post in zijn piekwijk, voor alle straten, achterste voren gesorteerd.
Dus lekker plussen in de regen.
Janken.
Ik had dat alleen bij de Max magazine, ik vroeg me al af hoe dat mogelijk was, iemand enig idee?

De laatste tijd zie ik ook opvallend veel herstelstickers in de wijken die ik loop, dat soort dingen lijken ook wel in periodes te gaan, een paar jaar terug met kerst had iedere wijk tientalle fouten in de machinepost, weken lang, had echt geen zin om dat te stickeren dus lekker in de rode bus.
pi_219301717
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Vandaag had een collega al zijn grote post in zijn piekwijk, voor alle straten, achterste voren gesorteerd.
Dus lekker plussen in de regen.
Janken.

Wordt er bij jullie wat met de meldingen over de afschuwelijk slechte sortering gedaan?
Mijn meldingen staan vanaf augustus nog steeds "in behandeling".
Nee, ze doen er niks mee. Ze blijven eerst een paar maanden op "in behandeling" staan, en daarna worden ze zonder commentaar afgesloten.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_219303599
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 22:50 schreef V__L_N het volgende:
ervolgens elke keer als je belt: blijf maar even wachten,
denk dat velen met mij,er nog een leven naast hebben,als ik een 2uur moet gaan zitten wachten is :doeii fijn weekend. :)
pi_219303604
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 16:31 schreef Zelva het volgende:
De ACM maakt gehakt van de plannen voor verruiming van de bezorgtijd.

Is ook volkomen bizar dat de termijn voor het bezorgen van poststukken met dagen wordt opgehoogd en dan nog 1 op de 10 poststukken (!) niet op tijd bezorgd hoeft te worden. En dat in het land waar postbezorgen het allermakkelijkst is.
ja alles voor hun eigen,je hebt een onderneming daar zitten eenmaal lusten en "lasten" aan vast, met die verruiming gaan er een heleboel wieberen,door de massale hoeveelheden op piekdagen.Nieuw aanwas,forget it.
pi_219303610
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Vandaag had een collega al zijn grote post in zijn piekwijk, voor alle straten, achterste voren gesorteerd.
Dus lekker plussen in de regen.
Janken.

Wordt er bij jullie wat met de meldingen over de afschuwelijk slechte sortering gedaan?
Mijn meldingen staan vanaf augustus nog steeds "in behandeling".
heb dat ook al een paar keer meegemaakt,een belletje en ze mogen het op komen halen.
pi_219303619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 00:39 schreef zevenmijlslaars het volgende:

[..]
Ik maak geen meldingen meer, dat is een verspilling van mijn tijd. Soms wel een berichtje naar de lc zodat hij weet waarom ik er langer mee bezig ben geweest.
sinds een tijd is alles een beetje meer werk geworden,het ontmoedigd ook om alles te gaan invullen,en idd er niets meegedaan wordt,2 maanden non activity zegt al een hoop hoe serieus je wordt genomen.
pi_219304221
https://www.rtl.nl/nieuws(...)kketbezorgers-zetten

voor de incassodiensten worden het ook drukke tijden,veel wordt op later betalen gekocht :)
pi_219304658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:24 schreef YBouncer het volgende:
Vandaag had een collega al zijn grote post in zijn piekwijk, voor alle straten, achterste voren gesorteerd.
Dus lekker plussen in de regen.
Janken.

Wordt er bij jullie wat met de meldingen over de afschuwelijk slechte sortering gedaan?
Mijn meldingen staan vanaf augustus nog steeds "in behandeling".
Eerst probeerde ik altijd alles netjes aan te geven en ook meldingen te maken. Na wat vervelende situaties doe ik tegenwoordig wat dat betreft niks meer. Laatst 2x kapotte band op één dag, normaal zou ik dat even laten weten dat ik extra plus onder calamiteit. Nu denk ik: "ach zal de coach een biet wezen" en plus ik gewoon. Als er iets niet goed is hoor ik het wel maar ga zelf geen moeite meer in dingen steken.
pi_219304732
Ik heb ooit eens gehoord dat PostNL aan de OR moet doorgeven hoeveel meldingen bezorgers maken over slechte sortering. Dus ik blijf melden, ook als wordt er niet gereageerd, ook al treedt er geen verbetering op. Want als ik stop met melden roept PostNL straks dat de kwaliteit van de sortering veel beter is geworden, en dat bezorgers minder klagen. Dat genoegen gun ik ze niet, dus ik maak rustig meerdere meldingen per dag. En de tijd die dat melden me kost plus ik bij onder "kwaliteit".
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')