abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2025 @ 23:44:43 #26
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_218224676
quote:
Dit vind ik dus best een goed initatief. Heb zelf ook al een paar meldingen gedaan.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_218230863
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:44 schreef V__L_N het volgende:

[..]
Dit vind ik dus best een goed initatief. Heb zelf ook al een paar meldingen gedaan.
https://www.bnnvara.nl/ka(...)ijk-kwetsbare-mensen

die 1e reactie , domme mensen zijn er toch
pi_218233186
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 17:28 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
https://www.bnnvara.nl/ka(...)ijk-kwetsbare-mensen

die 1e reactie , domme mensen zijn er toch
Ook weer een hoop mensen die de benaming van zowel bedrijf als personeel niet kennen. Letten jullie "postbodes" van "Post Punt En El" wel op of mensen niet teveel spulletjes kopen?

quote:
Lastig....de een van Post.nl zal zich ertoe geroepen voelen en de ander zal zijn schouders ophalen...overigens,hier in de flat woont een bejaarde met zijn dochter,hij in de 80,gesloopt door Corona,kan niets meer..,zij in de 50 schat ik,met het geestelijk vermogen van een 6-8 jarige ofzo,koopt alles wat los en vast zit bij Alie en Bol..krijgt derhalve veel bezorgers aan de deur,die het afgeven en weer weg zijn..de enorme vervuilde stinkende situatie binnen niet meekrijgen..hoe zien deze post.nl-ers dit dan..?
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:44:58 #30
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_218234298
Of iemand veel besteld zou niet echt een referentiekader moeten zijn. Ik kom in iets duurdere buurten waar ik bij mensen elke dag pakketjes bezorg. Ik trek het ook iets breder dan alleen post gerelateerde zaken.

Ik heb even opgezocht. Heb 4 keer een melding gedaan.
1 keer: tuin overwoekerd met onkruid, komt nare lucht uit brievenbus. 2/3 maanden later kwam ik terug in die wijk. Huis was leeg en ontruimt door de woningbouw. Blijkbaar had de bewoner een ver gevorderd stadium van dementie en geen mensen in omgeving. Ga er vanuit dat mijn melding iets heeft gedaan.

1 keer: brievenbus vol ongeopende post met dito problemen. Daar is nooit iets mee gebeurt voor zover ik kan zien.

1 keer: bewoner had een enorme lading sloten op de deur, rolluiken altijd dicht enz. Tegenwoordig zijn de ramen open en zie ik de bewoner wel... Ga er vanuit dat het iets geholpen heeft.

2 weken geleden 1 gedaan: oudere bewoner. Dat huis raakt in verval. Benieuwd of daar ook iets veranderen gaat.

Denk dat het lastig is als een bewoner dan uiteindelijk geen hulp wil en ook lastig want niet elke instantie zal alles zo willen oppakken.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')