abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219104015
We verliezen trouwens weer een klant, MAKRO stopt met hun papieren folder en gaat digitaal verder...

pi_219105913
Zodeju, je had beter postzegels kunnen kopen dan postnl aandelen
pi_219121673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 23:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Hey, ik ben er ook nog! }:|
De Or nieuwsbrief gelezen, belachelijk dat wij buiten die ATR vallen diverse lopen hier wel 8/9uur per dag rond, wat niet eens mag.Verder het gpsproject komt weer bovendrijven, ja alles voor de winst. Hier meerdere incl. me 40/45min per week over 2 dagen(1 wijk) aan tijd pissen. Deze is belangrijk dat ze het weten:GPS gebruik kan alleen als het vrijwillig is.
pi_219122220
Ik lees in de nieuwsbrief van de OR tot mijn verbazing deze zin, onder het kopje Minnen en Plussen:
"....De afspraken over verplicht plussen en minnen geldt dus niet voor deze wijken."

Hoezo verplicht? Welke afspraken? Sinds wanneer? En vooral hoezo?
pi_219122239
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 17:30 schreef YBouncer het volgende:
Ik lees in de nieuwsbrief van de OR tot mijn verbazing deze zin, onder het kopje Minnen en Plussen:
"....De afspraken over verplicht plussen en minnen geldt dus niet voor deze wijken."

Geen idee, met mij is niks afgesproken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 27 oktober 2025 @ 22:39:45 #282
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_219124325
Het is ook zo lekker dat ze zichzelf niet aan de afspraken houden. Heb ik eerst 1,5 week discussie moeten voeren over de afgekeurde plustijd (omdat het niet de juiste code had). Miste ik vorige week 1 tas klein en 2 tassen pakjes. Dus ik braaf gemind, doorgegeven... Maar die tijd is dus niet gecorrigeerd. Moet je daar weer achteraan gaan lopen.

Ben ik weer tijd aan het corrigeren van hun idiote dingen. Tijd die je dan ook weer niet betaald krijgt (en wat een ontzettende zonde van mijn energie is). Dus van mij kunnen ze mooi de regenboog in.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_219130415
Wij hebben een andere tc of hoe ze nu ook heten en werkoverleg. Sorteercentrum Arnhem verdwijnt, daldagen ook. Waarschijnlijk binnen een jaar al.. Als ik geen 60 plusser was was ik allang naar iets anders gegaan, en vrees dat er binnenkort wel een ontslaggolf gaat komen. Wel triest hoe een ooit fijnvertakt en goedwerkende bedrijf de nek is omgedraaid.
pi_219130452
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 17:30 schreef YBouncer het volgende:

OR zijn echt een stelletje slappe zakken. De wet is gewoon dat ingeroosterde tijd betaalde tijd is, dus minnen is geheel vrijwillig, net zoals je eigen tijd meten. Jammer dat bezorgers niet op een lijn te krijgen zijn.
pi_219130864
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef Bezorgertje het volgende:
Jammer dat bezorgers niet op een lijn te krijgen zijn
Jammer dat bezorgers niet op een lijn te krijgen zijn: dat zooitje van dat vest zeker niet,beroerd word je er van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')