Sinds 12 juli heeft rouwpost alleen nog prioriteit als het met de speciale priorouwzegel van ¤ 3,25 per stuk wordt verzonden. Met de reguliere postzegel of de oude rouwzegel van ¤ 1,40 is het geen priopost meer, maar 48 uurs post.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:55 schreef DoubleDip het volgende:
Huh prio rouwpost als aparte categorie? Rouwpost (de kaarten) heeft altijd prio? Wtf..
Dan laten ze ons wel goed in de stront zakken zeg!quote:Op dinsdag 1 september 2026 22:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Sinds 12 juli heeft rouwpost alleen nog prioriteit als het met de speciale priorouwzegel van ¤ 3,25 per stuk wordt verzonden. Met de reguliere postzegel of de oude rouwzegel van ¤ 1,40 is het geen priopost meer, maar 48 uurs post.
Ja, sorry, ik heb het ook niet bedacht.quote:Op woensdag 2 september 2026 09:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan laten ze ons wel goed in de stront zakken zeg!
Schofterig gewoonquote:Op woensdag 2 september 2026 19:33 schreef YBouncer het volgende:
Ik had vandaag een rouwkaart die 28 augustus gestempeld was. Hij zat ook nog in een verkeerde wijk.
En de crematie stond gepland voor 3 september...
Je denkt toch als rouwcentrum dat je op tijd de kaarten hebt verstuurd, maar dan blijkt dat PostNL er naast 24- en 48 uurs post ook 120 uurs post op na houdt.
Ik hoop dat die arme mensen het nog voor elkaar krijgen om morgen op de crematie aanwezig te zijn.
Nou dit bedoel ik dus.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:33 schreef YBouncer het volgende:
Ik had vandaag een rouwkaart die 28 augustus gestempeld was. Hij zat ook nog in een verkeerde wijk.
En de crematie stond gepland voor 3 september...
Je denkt toch als rouwcentrum dat je op tijd de kaarten hebt verstuurd, maar dan blijkt dat PostNL er naast 24- en 48 uurs post ook 120 uurs post op na houdt.
Ik hoop dat die arme mensen het nog voor elkaar krijgen om morgen op de crematie aanwezig te zijn.
Met dit mooie verhaal van hun was het al in het begin bekend dat het zou gaan mislukken, ze weten immers alles beter,en leggen zowel de klanten als pbz veel bedrijfsrisico op,terwijl ze hier uiteraard zelf ,als "ondernemer" voor verantwoordelijk zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:03 schreef V__L_N het volgende:
Het hele idee is ook krom. Als je al 2 keer in de week wil bezorgen zou je dat gelijkmatig over de week moeten verdelen. Niet al 4 dagen achter elkaar uitsluiten. Dat is bizar. Je zou dan eigenlijk maandag-dinsdag en donderdag-vrijdag als bezorgdagen moeten nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |