Of iemand veel besteld zou niet echt een referentiekader moeten zijn. Ik kom in iets duurdere buurten waar ik bij mensen elke dag pakketjes bezorg. Ik trek het ook iets breder dan alleen post gerelateerde zaken.
Ik heb even opgezocht. Heb 4 keer een melding gedaan.
1 keer: tuin overwoekerd met onkruid, komt nare lucht uit brievenbus. 2/3 maanden later kwam ik terug in die wijk. Huis was leeg en ontruimt door de woningbouw. Blijkbaar had de bewoner een ver gevorderd stadium van dementie en geen mensen in omgeving. Ga er vanuit dat mijn melding iets heeft gedaan.
1 keer: brievenbus vol ongeopende post met dito problemen. Daar is nooit iets mee gebeurt voor zover ik kan zien.
1 keer: bewoner had een enorme lading sloten op de deur, rolluiken altijd dicht enz. Tegenwoordig zijn de ramen open en zie ik de bewoner wel... Ga er vanuit dat het iets geholpen heeft.
2 weken geleden 1 gedaan: oudere bewoner. Dat huis raakt in verval. Benieuwd of daar ook iets veranderen gaat.
Denk dat het lastig is als een bewoner dan uiteindelijk geen hulp wil en ook lastig want niet elke instantie zal alles zo willen oppakken.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje