Wat me ook opvalt zijn de stuurlui in de reacties. Jullie hebben helemaal geen eigen fietsen, Post.nl (denk dat hij PostNL bedoelt, maar goed...) moet die aan de bezorgers geven!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:30 schreef liedetector het volgende:
https://archive.ph/6ud8m
er vallen een paar dingen op...de houding van PostNl en de man zn leeftijd!
kortom nog meer plussen want elke stop 2 sloten erop en dat ook aangeven in de app! dat zal ze leren!
(nog elke dag dankbaar dat ik ontslag genomen heb trouwens)
quote:Frans Schaffels
4 minuten geleden
als het goed is, heeft de postbode een fiets van Post.nl. daar is een gerechtelijke uitspraak over geweest dat de post fietsen beschikbaar moeten stellen, zodat de postbode niet zijn eigen fiets hoeft te gebruiken.
Leuk voor de bühne, denk dat 99% van de consumenten FedEx niet zelf gebruikt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:07 schreef wbwb het volgende:
https://twinklemagazine.n(...)-verzenden/index.xml
Ja, ik snap niet hoe zoveel mensen steeds "Post.nl" blijven zeggen en het is vaak *zo* duidelijk dat mensen er echt geen verstand van hebben…quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt zijn de stuurlui in de reacties. Jullie hebben helemaal geen eigen fietsen, Post.nl (denk dat hij PostNL bedoelt, maar goed...) moet die aan de bezorgers geven!
[..]
Staat zelfs in het artikel dat de beste man 8 euro vergoeding krijgt.....quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat me ook opvalt zijn de stuurlui in de reacties. Jullie hebben helemaal geen eigen fietsen, Post.nl (denk dat hij PostNL bedoelt, maar goed...) moet die aan de bezorgers geven!
[..]
Daarom reageer ik ook nooit meer op dat soort berichten. De meeste posters op dat soort plekken (en ook op nu.nl) hebben overal een mening over, maar nergens verstand van. Alsof zo'n bezorger zelf niet weet of hij met z'n eigen fiets bezorgt of met een fiets van PostNL. Dat post.nl is trouwens een hardnekkig misverstand, zo hardnekkig dat zelfs sommige van mijn collega's het verkeerd zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Ik werk hier ook al ruim 25 jaar, en het klopt dat er vroeger veel meer post werd verstuurd dan nu. Maar wat veel mensen, en dus ook die herintreder, gemakshalve even vergeten, is dat de wijken vroeger wel veel kleiner waren dan nu EN dat je met veel meer bezorgers was (in FTE in elk geval) om de post weg te brengen. En de post was ook nog eens evenredig verdeeld over 5 werkdagen, in terwijl ze het nu voor het overgrote deel in 2 piekdagen proppen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Ja lekker vanuit de gekoelde ruimte met koffie een beetje interessant lopen te doen.
Dat stuk van die herintreder, met z'n vroeger was de post van een wijk van vandaag, net zoveel als vroeger in 3 straten,nou je had echt geen 15-20 zakken toen(zelf oudgediende)idd zoals iemand al zei, dikke propaganda.Stormlopen met nieuwe aanwas zal het niet meer,die tijd is geweest.
Ik vermoed dat eea verkeerd begrepen/ gecommuniceerd is door deze postbezorger. Ik heb namelijk ook eens een gestolen fiets gehad, en toen was de eis ( hartverwarmend als je overstuur bent) dat ik de twee sleuteltjes van het slot kon laten zien. Niet dat ik die had.. Vond gelukkig de fiets uren later terug voor een coffeeshop met de post er nog in. Heb de zoektijd overigens niet geplust. Morgen even de tc ( we hebben er weer gewoon één) aanschrijven voor een nieuwe standaard. Doe koop ik namelijk elk jaar zelf, en lees dat dat niet hoeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:30 schreef liedetector het volgende:
kortom nog meer plussen want elke stop 2 sloten erop en dat ook aangeven in de app! dat zal ze leren!
wel top dat de buurt even de beste man uit de brand helpt,als je goed voor de mensen bent,komt dat altijd een keer terugquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:30 schreef liedetector het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |