De Or nieuwsbrief gelezen, belachelijk dat wij buiten die ATR vallen diverse lopen hier wel 8/9uur per dag rond, wat niet eens mag.Verder het gpsproject komt weer bovendrijven, ja alles voor de winst. Hier meerdere incl. me 40/45min per week over 2 dagen(1 wijk) aan tijd pissen. Deze is belangrijk dat ze het weten:GPS gebruik kan alleen als het vrijwillig is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hey, ik ben er ook nog!
Geen idee, met mij is niks afgesproken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:30 schreef YBouncer het volgende:
Ik lees in de nieuwsbrief van de OR tot mijn verbazing deze zin, onder het kopje Minnen en Plussen:
"....De afspraken over verplicht plussen en minnen geldt dus niet voor deze wijken."
Hoezo verplicht? Welke afspraken? Sinds wanneer? En vooral hoezo?
OR zijn echt een stelletje slappe zakken. De wet is gewoon dat ingeroosterde tijd betaalde tijd is, dus minnen is geheel vrijwillig, net zoals je eigen tijd meten. Jammer dat bezorgers niet op een lijn te krijgen zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:30 schreef YBouncer het volgende:
Ik lees in de nieuwsbrief van de OR tot mijn verbazing deze zin, onder het kopje Minnen en Plussen:
"....De afspraken over verplicht plussen en minnen geldt dus niet voor deze wijken."
Hoezo verplicht? Welke afspraken? Sinds wanneer? En vooral hoezo?
Jammer dat bezorgers niet op een lijn te krijgen zijn: dat zooitje van dat vest zeker niet,beroerd word je er van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:53 schreef Bezorgertje het volgende:
Jammer dat bezorgers niet op een lijn te krijgen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |