abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221364999
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-20000-euro-aandelen

weer wat anders dan max 250 voor een crossfiets.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 23:20:30 #77
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_221366046
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 17:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ook echt, hè. En dan is de reisafstand ook nog eens gebaseerd op de kortste route, en niet op de snelste. Zo hebben ze bij mij er ook weer een kilometertje afgesnoept, door mij via woonerven en onverharde bospaadjes te sturen.

Ondertussen zitten er hier postbezorgers doorbetaald duimen te draaien (met TBS of flex op het rooster), omdat er onvoldoende werk zou zijn, en tegelijkertijd lopen er hier uitzendkrachten rond.

PostNL is echt een schoolvoorbeeld van penny wise, pound foolish. Aan de ene kant bakken met geld uitgeven aan elektrische fietsen en scooters en zo iets onzinnigs als een brand refresh (lees: dure reclamejongens veel geld betalen om een gekleurde streep onder ons logo te tekenen), maar aan de andere kant beknibbelen op kleinigheden. Vroeger kocht de TC nog wel eens wat lekkers voor op het depot, of een paar zakken koffiepads, maar daar is nu geen geld meer voor.
Echt hoor, er gaat zoveel zitten in dat hele sluiten depot aan extra hulpmiddelen. Grootste deel waren bakken waar niet eens heel veel geld in zit. En je kan heel wat ritten rijden van al die extra elektrische fietsen en dingen die ze moeten kopen.

Hoewel ze daarin ook wel weer gierig zijn. Blijkbaar zit er geen afloop in de tijd zelfs niet als je terug moet naar het depot. Dat moet je dan maar weer zelf verrekenen. Weer een paar cent bespaard.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  vrijdag 17 juli 2026 @ 23:41:24 #78
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_221366120
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 23:20 schreef V__L_N het volgende:

[..]
Echt hoor, er gaat zoveel zitten in dat hele sluiten depot aan extra hulpmiddelen. Grootste deel waren bakken waar niet eens heel veel geld in zit. En je kan heel wat ritten rijden van al die extra elektrische fietsen en dingen die ze moeten kopen.

Hoewel ze daarin ook wel weer gierig zijn. Blijkbaar zit er geen afloop in de tijd zelfs niet als je terug moet naar het depot. Dat moet je dan maar weer zelf verrekenen. Weer een paar cent bespaard.
Ja, hier ook. De e-bikes moet je terugbrengen, want de e-bike die ik dinsdag voor een X-wijk gebruik, heeft mijn collega woensdag voor z'n Y-wijk nodig.

Bij ons staat de aflooptijd wel op het de lijst met looptijden op het depot, en bij de wijken in het definitieve werkpatroon was het ook inbegrepen,maar in het rooster in de app ontbreekt ie. Dat is toch weer 10-25 minuten per wijk per dag, wat wordt afgepakt. Ik plus dat iedere dag er dus weer bij, maar er zijn genoeg mensen die dat niet doen omdat ze niet weten dat het gewoon werktijd is.

Ik hoor en lees ook verhalen van mensen waar de reiskostenvergoeding niet klopt, of die te weinig of zelfs helemaal geen reistijdcompensatie (was afgesproken in het sociaal plan) uitbetaald hebben gekregen. En dat zijn dan nog de assertieveren onder mijn collega's, die dat soort dingen opmerken en aan de bel trekken. Er zijn genoeg mensen die nooit hun loonstrookjes controleren, die het allemaal wel best vinden, en die gaan nu dus voor tientallen tot wel honderden euro's het schip in.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 18 juli 2026 @ 10:44:02 #79
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_221367222
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 23:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ja, hier ook. De e-bikes moet je terugbrengen, want de e-bike die ik dinsdag voor een X-wijk gebruik, heeft mijn collega woensdag voor z'n Y-wijk nodig.

Bij ons staat de aflooptijd wel op het de lijst met looptijden op het depot, en bij de wijken in het definitieve werkpatroon was het ook inbegrepen,maar in het rooster in de app ontbreekt ie. Dat is toch weer 10-25 minuten per wijk per dag, wat wordt afgepakt. Ik plus dat iedere dag er dus weer bij, maar er zijn genoeg mensen die dat niet doen omdat ze niet weten dat het gewoon werktijd is.

Ik hoor en lees ook verhalen van mensen waar de reiskostenvergoeding niet klopt, of die te weinig of zelfs helemaal geen reistijdcompensatie (was afgesproken in het sociaal plan) uitbetaald hebben gekregen. En dat zijn dan nog de assertieveren onder mijn collega's, die dat soort dingen opmerken en aan de bel trekken. Er zijn genoeg mensen die nooit hun loonstrookjes controleren, die het allemaal wel best vinden, en die gaan nu dus voor tientallen tot wel honderden euro's het schip in.
De reiskostenvergoeding is gewoon voor een halve maand gedaan en niet per dag. Dus dat is gewoon een heel raar ding weer. Betaal gewoon per dag.

Mijn bc probeerde me zand in de ogen te strooien door te zeggen dat de aflooptijd er wel bij zat. Ik zag het verkeerd omdat het niet klopte door de zomerdaltijd. Nu zegt ie dat het een it fout is. Tuurlijk... Toevallig is het altijd een it fout als het het bedrijf 5 cent kan opleveren.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_221371296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 23:20 schreef V__L_N het volgende:
Blijkbaar zit er geen afloop in de tijd zelfs niet als je terug moet naar het depot. Dat moet je dan maar weer zelf verrekenen. Weer een paar cent bespaard.
het echte pakken ze hiermee, doordat er heel veel niet verbaal genoeg/of bang zijn.Kort gezegd is het je reinste uitbuiting.
pi_221371311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 10:44 schreef V__L_N het volgende:
Mijn bc probeerde me zand in de ogen te strooien door te zeggen dat de aflooptijd er wel bij zat.
ja de "kosten" moeten wel ergens vandaan gehaald worden.
pi_221372810
Sinds ze een aantal brievenbussen weg hebben gehaald (waaronder eentje die op mijn route terug lag, waardoor ik vanaf het eind van mijn wijk eerst de andere kant op zou moeten, daar de retourpost in de bugs doen en mijn tijd stoppen en dan langs mijn wijk terug naar huis) en een aantal depots hebben verplaatst is mijn werktijd bij mij vanaf het moment dat ik van huis vertrek tot het moment dat ik weer thuis terug ben.

Overigens is mijn ervaring dat je beter met het plussen je extra tijd terug kunt pakken dan erover te gaan klagen
pi_221377979
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef zerebus het volgende:
Sinds ze een aantal brievenbussen weg hebben gehaald (waaronder eentje die op mijn route terug lag, waardoor ik vanaf het eind van mijn wijk eerst de andere kant op zou moeten, daar de retourpost in de bugs doen en mijn tijd stoppen en dan langs mijn wijk terug naar huis) en een aantal depots hebben verplaatst is mijn werktijd bij mij vanaf het moment dat ik van huis vertrek tot het moment dat ik weer thuis terug ben.

Overigens is mijn ervaring dat je beter met het plussen je extra tijd terug kunt pakken dan erover te gaan klagen
Bedoelde je niet "de bugs in de bus doen"? :P
  zondag 19 juli 2026 @ 15:26:53 #84
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_221379746
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 10:44 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Mijn bc probeerde me zand in de ogen te strooien door te zeggen dat de aflooptijd er wel bij zat. Ik zag het verkeerd omdat het niet klopte door de zomerdaltijd. Nu zegt ie dat het een it fout is. Tuurlijk... Toevallig is het altijd een it fout als het het bedrijf 5 cent kan opleveren.
Ik hoor hier zoveel mensen over klagen dat ik de indruk heb dat het een landelijk probleem is. Mijn BC probeerde eerst ook mij wijs te maken dat het door de zomerdalkorting kwam, maar ik heb een screenshot gemaakt van het lijstje met zomerdalkorting, en dat was afgelopen week maar 2,8% doordeweeks, dat kost je geen half uur per dag. Of je moet een wijk hebben met een basistijd van 15 uur per dag.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  maandag 20 juli 2026 @ 11:58:39 #85
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_221391372
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 21:51 schreef zerebus het volgende:

Ik doe dit al tijden idd. Er ligt er gewoon ook geen 1 meer op de route. Het is werk, dus het zal gewoon moeten.
Je kan ook beter plussen, maar er zijn zoveel mensen die het niet doen. Dat het bedrijf soms echt rare vergelijkingen tref.

Ging van de week helpen tassen uitlopen op mijn nieuwe depot. Zie ik ook niemand zijn telefoon aanzetten. Blijkt dat ze dat allemaal gratis doen... Je bent toch echt een dief van jezelf als je dat doet.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2026 15:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik hoor hier zoveel mensen over klagen dat ik de indruk heb dat het een landelijk probleem is. Mijn BC probeerde eerst ook mij wijs te maken dat het door de zomerdalkorting kwam, maar ik heb een screenshot gemaakt van het lijstje met zomerdalkorting, en dat was afgelopen week maar 2,8% doordeweeks, dat kost je geen half uur per dag. Of je moet een wijk hebben met een basistijd van 15 uur per dag.
Niemand hier krijgt het. Dus het is duidelijk wel echt iets groters. Maar er wordt ook niet over gecommuniceert dat het probleem er is. Dat doe je dan toch gewoon?
Loesje
pi_221392252
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 11:58 schreef V__L_N het volgende:
Blijkt dat ze dat allemaal gratis doen... Je bent toch echt een dief van jezelf als je dat doet.
angst ,daar pakken ze landelijk zoveel geld mee, dat de betaling van de " loonsverhoging" een fooi voor ze is
pi_221407768
quote:
quote:
„Iedereen mag van ons een vriendelijke en professionele bezorger verwachten”, laat een woordvoerder van het postbedrijf weten. „
Ik verwacht morgen ook miljonair te zijn.. helaas :'). De tijd dat de pakketbezorger nog daadwerkelijk aanbelde en tijd had ligt al 15 jaar achter ons hoor... Zonder te vragen dumpen ze het maar al te graag in de centrale hal en komen absoluut niet naar boven terwijl ze dit wel gewoon verplicht zijn. Ze moeten het immers leveren tot aan de privè drempel en niet centrale deurdrempel bij een appartementencomplex. Helaas is het verloop ondertussen zo hoog dat je elke 2 weken een andere bezorger hebt dus succes met je recht op juiste bezorging claimen...

quote:
PostNL doet daarnaast een oproep aan klanten om bij een misgelopen levering altijd de klantenservice in te schakelen, in plaats van video’s lukraak online te zetten.
ja zodat het lekker onder de pet blijft. Tegenwoordig is alles achter een chatbot verscholen en zie maar eens echt contact te krijgen met een medewerker in de gebrekkige openingsuren en ellenlange wachtrij. Mijn melding over achtergelaten postbundels op straat vorige week is nog steeds niet in behandeling genomen :') gelukkig had ik deze post maar direct bezorgd bij de ontvangers...
pi_221413256
Ik had net een rouwkaart tussen de post met stempel 17-7. Er zat geen barcode op.
Hij was niet dichtgeplakt, dus ik spiekte er even in om te kijken wanneer de begravenis had moeten plaatsvinden, Er zat enkel een wit velletje in met het woord: "Test" en een smiley face.
Ik geloof dat 6 dagen onderweg voor een rouwkaart niet veel goeds belooft....

Het is ons hier opgevallen dat verschillende soorten medische post (ook 24-uurs!) tussen de post zit met een soort frankeerstempel van SBpost uit Eerbeek. Al die brieven hadden stempels van 15 tot 17 juli. Ook de 24-uurs.
Dus die medische post is ook al bijna een week onderweg.

[ Bericht 13% gewijzigd door YBouncer op 23-07-2026 14:40:39 ]
pi_221413436
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 14:29 schreef YBouncer het volgende:
Ik had net een rouwkaart tussen de post met stempel 17-7. Er zat geen barcode op.
Hij was niet dichtgeplakt, dus ik spiekte er even in om te kijken wanneer de begravenis had moeten plaatsvinden, Er zat enkel een wit velletje in met het woord: "Test" en een smiley face.
Ik geloof dat 6 dagen onderweg voor een rouwkaart niet veel goeds belooft....

Het is ons hier opgevallen dat verschillende soorten medische post (ook 24-uurs!) tussen de post zit met een soort frankeerstempel van SBpost uit Eerbeek. Al die brieven hadden stempels van 15 tot 17 juli. Ook de 24-uurs.
Dus die medische post is ook al bijna een week onderweg.

Had je niet de neiging om onder 'test' 'gefaald' te schrijven?

De eerste kaart van Greetz die ik tegenkwam na de invoering van de nieuwe bezorgwijze had een code van Packs erop staan. Dat vond ik ook al vrij vreemd.
  donderdag 23 juli 2026 @ 17:03:32 #93
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_221414065
Jammer dat je in dit soort gevallen niet te horen krijgt wat die mevrouw heeft gezegd. Zeker weten dat het niet vriendelijk en netjes was, gezien de reactie van de pakketbezorger.
pi_221414370
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:03 schreef tanteklara het volgende:
Jammer dat je in dit soort gevallen niet te horen krijgt wat die mevrouw heeft gezegd. Zeker weten dat het niet vriendelijk en netjes was, gezien de reactie van de pakketbezorger.
ja een soort van hoor/wederhoor, iedereen hier weet dat sommigen het bloed onder je nagels kunnen halen.
pi_221414414
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:03 schreef tanteklara het volgende:
Het filmpje staat op Dumpert, ik heb niet het idee dat mevrouw iets heel onbehoorlijks zegt. Ze zegt er wat van dat de chauffeur het pakje zomaar voor haar deur zet, vervolgens wil ze met het pakket naar binnen lopen en dan loopt de chauffeur snel achter haar aan en probeert het pakket uit haar handen te trekken, omdat hij het zogenaamd nog moet scannen. Als zij het loslaat, loopt hij weg met medeneming van het pakket, en weigert het terug te geven. Dus in mijn ogen is de klacht van die vrouw volkomen terecht. Dat PostNL hem simpelweg een andere wijk geeft, in plaats van hem op z'n minst voor een week of 2 te schorsen, is schandalig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')