abonnement Unibet Coolblue
pi_29716040


Hét klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TPG Post & TNT.
Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TPG'ers zijn van harte welkom!

Vorige delen:
  • [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deelt 4 wat dus deel 9 moet zijn.
  • [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 10
  • [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12

    Het vorige deel ging onder andere over:
  • Telefoonboeken
  • Huis aan huis
  • TNT kleding
  • Elastieken schieten
  • HSM

    Handige linkjes:
    TPG voor Thuis: Klik
    TPG Business: Klik
    Over TPG: Klik
    Posttarieven: Klik
    Verhuisservice: Klik
    Postzegeluitgiften: Klik
    Juist adresseren: Klik
    Bewaarservice: Klik
    Intranet TPG'ers: Klik
    TPG en Vlaaien: Klik
    TPG en klagen: Klik
    TPG wordt TNT: Klik
    TPG Spaarpuntenprogramma: Klik
  • Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_29716085
    Hoi, ik ben nog steeds geen medewerker, maar nog wel een fan En ik fotografeer TNT en TPG auto's

    Merk en type: Scania P230
    Eigenaar: TNT
    Land van herkomst: Nederland
    Locatie: Leeuwarden: Hemrik
    Datum: 15-8-2005
    Fotograaf/Bron: Alex Miedema
    pi_29716412
    We hebben een fan .

    Zouden ze het op prijs stellen als ik aangeef in december weg te willen gaan? .
    Als dat al mogelijk is natuurlijk .
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_29716483
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 12:43 schreef OMG het volgende:
    We hebben een fan .

    Zouden ze het op prijs stellen als ik aangeef in december weg te willen gaan? .
    Als dat al mogelijk is natuurlijk .
    Tuurlijk, dan komt er toch hulp zat.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_29718374
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 12:43 schreef OMG het volgende:
    We hebben een fan .

    Zouden ze het op prijs stellen als ik aangeef in december weg te willen gaan? .
    Als dat al mogelijk is natuurlijk .
    Ik zou dan in elk geval zo regelen dat je nog wel die kerstbonus meepikt
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_29719080
    Ik heb het vorige topic gemist, maar wat is er zo vervelend aan telefoonboeken?
    Toen op het kantoor waar ik werkte de zaterdagwerkers nog de telefoonboeken mochten doen was dat echt de meest gezellige periode van het jaar. Lekker met 3-4 man een auto volgooien en dan een wijk door die dingen bezorgen.
    Nou moet ik wel zeggen dat Enschede een van de weinige regio's is met dikke telefoongidsen waardoor het iets anders bezorgen is. Echt overal aanbellen.
    A mind with a heart of it's own
    pi_29721297
    degene die ik moest opleleiden kwam niet opdagen
    nu mag ik de laatste week van de vakantie ook nog lopen
    pi_29721505
    Lang leve de proefperiode, zonder probleem zo'n figuur eruit gooien

    Wij hebben een keer een meisje gehad die op maandag geen zin had om alles te bezorgen, heeft ze anderhalve bundel in de rode bus ergens in de wijk gegooid. Jammer dat dit werd gezien door een collega van een ander kantoor. Een paar telefoontjes verder en ontslag was een feit
    A mind with a heart of it's own
    pi_29722258
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 15:49 schreef DrMarten het volgende:
    Lang leve de proefperiode, zonder probleem zo'n figuur eruit gooien

    Wij hebben een keer een meisje gehad die op maandag geen zin had om alles te bezorgen, heeft ze anderhalve bundel in de rode bus ergens in de wijk gegooid. Jammer dat dit werd gezien door een collega van een ander kantoor. Een paar telefoontjes verder en ontslag was een feit
    Je hoeft niet eens in je proefperiode te zitten om voor zoiets eruit te vliegen. Valt onder werkweigering.
    Vandaag weer een containertje of 4 ANWB binnen gekregen. Dat wordt dus morgen weer slepen.
    pi_29723234
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 16:14 schreef ultra_ivo het volgende:

    [..]

    Je hoeft niet eens in je proefperiode te zitten om voor zoiets eruit te vliegen. Valt onder werkweigering.
    Vandaag weer een containertje of 4 ANWB binnen gekregen. Dat wordt dus morgen weer slepen.
    Ware het niet dat zij het stellig bleef ontkennen. Dan moet je moeilijk doen met bewijzen en getuigschriften e.d. (niet dat dat een heel erg probleem zou zijn) en dat is gewoon een rompslomp die je niet wil.
    Nu was het simpel, bus lichten, post naar kantoor, post na laten kijken door degene die de wijk klaar had gemaakt (had ze niet zelf gedaan), bevestiging krijgen dat die post die dag op kantoor was geweest, telefoontje naar betreffende muts dat ze de volgende dag haar spullen in moest leveren en daarna niet meer terug hoefde te komen.
    A mind with a heart of it's own
    pi_29723922
    Sinds vandaag staan de pallets met Ikea boeken er... en ga ik er geen wegbrengen, want ik werk er vanaf volgende week niet meer

    Wel veel post vandaag, die TV-gidsen en de Kampioen
    Ever higher. Ever better.
    pi_29724705
    maandag bij ons begonnen met huisnr sortering...

    gelukkig ben ik zelf zaterdagpostbode en heb ik er nog niks mee te maken gehad, maar hoor nu al 'mooie' verhalen
      woensdag 17 augustus 2005 @ 18:06:54 #13
    102735 Zoot
    12:50, press return..
    pi_29725460
    Oh een TPG reeks (*Zelf vakantiebezorger)

    *TVP*
    pi_29725643
    Eey,

    Wat leuk, een topic over tpg!
    Heb eigenlijk geen zin om alles wat voorafgaand is door te lezen.
    Maar zitten hier ook post bezorgsters uit landgraaf bij?
    Ik werk zelf als postbezorgster zo'n 10 maanden bij de post.
    Maar er gaat veel veranderen door de machines.
    . en of ik mijn contract verlengd krijg is nog maar de vraag.
    It takes years to built trust,
    And a few seconds to destroy it...
    pi_29727474
    Ik heb de lading ikea boeken gezien, ik ben bang Iets van 20 pallets vol met die 8rlijke dingen
    † The 3 Kings †
      woensdag 17 augustus 2005 @ 19:24:15 #16
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_29727559
    sinds wanneer kunnen kinderen hun boeken niet meer op school ophalen, had vandaag meer dan 50 van die loeizware takke pakjes
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_29728335
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Klonk het volgende:
    sinds wanneer kunnen kinderen hun boeken niet meer op school ophalen, had vandaag meer dan 50 van die loeizware takke pakjes
    dat komt omdat van dijk zonodig meer wil verdienen
    pi_29728792
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 14:19 schreef DrMarten het volgende:
    Ik heb het vorige topic gemist, maar wat is er zo vervelend aan telefoonboeken?
    Toen op het kantoor waar ik werkte de zaterdagwerkers nog de telefoonboeken mochten doen was dat echt de meest gezellige periode van het jaar. Lekker met 3-4 man een auto volgooien en dan een wijk door die dingen bezorgen.
    Nou moet ik wel zeggen dat Enschede een van de weinige regio's is met dikke telefoongidsen waardoor het iets anders bezorgen is. Echt overal aanbellen.
    Telefoonboeken lopen vond geloof ik niemand erg. 's Avonds met elkaar die boeken wegbrengen was altijd hartstikke gezellig. Het was ook niet verplicht, dus je had altijd gemotiveerde mensen. Ik vind het echt jammer dat ze naar de concurrent zijn gegaan
    De IKEA-gidsen zijn alleen wel iets minder leuk Die gaan gewoon mee als HAH en dat wordt dus sjouwen met je post en de rest van je HAH.
      woensdag 17 augustus 2005 @ 20:10:32 #19
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_29729060
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 19:49 schreef sk888er het volgende:

    [..]

    dat komt omdat van dijk zonodig meer wil verdienen
    de paracetamol fabrikant doet goeie zaken, dat staat vast
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_29738486
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef Carport het volgende:

    [..]

    Telefoonboeken lopen vond geloof ik niemand erg. 's Avonds met elkaar die boeken wegbrengen was altijd hartstikke gezellig. Het was ook niet verplicht, dus je had altijd gemotiveerde mensen. Ik vind het echt jammer dat ze naar de concurrent zijn gegaan
    De IKEA-gidsen zijn alleen wel iets minder leuk Die gaan gewoon mee als HAH en dat wordt dus sjouwen met je post en de rest van je HAH.
    Ikea deden wij op dezelfde manier als de telefoonboeken, gewoon een auto volgooien, 2 of 3 man erin en lopen maar
    A mind with a heart of it's own
    pi_29757562
    Vandaag 13 pallets Ikea gelost. Hopelijk blijft iedereen met z'n poten van de onderste pallets af. Geeft zo'n enorme zooi als dubbelgestekte pallets omdonderen.
    pi_29758545
    niemand uit landgraaf???
    vandaag van die ellendige kleine boekjes erbij met korting couponnen,
    ahhhhh!!!
    It takes years to built trust,
    And a few seconds to destroy it...
    pi_29760600
    DIe krengen had ik er ook bij. Hele loop met de schoudertas kunnen lopen. Normaal kan ik 'm na de eerste 3 rondjes opbergen.
    pi_29760728
    ja maar was vergeten mijn tas mee te nemen, dus kon ik steeds maar kleine stukken pakken anders vielen ze op de grond, ( wat ook gebeurd is :-( )
    waar werk jij ?
    It takes years to built trust,
    And a few seconds to destroy it...
    pi_29760943
    Kantoor Maastricht-Korvetweg
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')