Afstand maakt (binnen Nederland) niet zo veel uit. Pakjes en aangetekenden worden gewoon de volgende dag bezorgd. Tenminste, als alles goed gaat danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef Toeps het volgende:
Beste TPG luitjes,
Hoe lang doet een aangetekend pakje er gemiddeld over, van Haarlem naar Den Haag? Ik kan dat nergens op de site vinden.
Aha, weet ik dat ook.. heeft daar dus toch mee te makenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:36 schreef Carport het volgende:
@DigiJasper:
Dat heeft ermee te maken dat de pakketjes gescand moeten worden en niet direct naar het juiste afhaalpunt worden gebracht.
Mocht je mij trouwens achter de balie tegenkomen zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen
Done.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:28 schreef OMG het volgende:
* OMG schiet elastiekjes in de rondte.
Je vergeet de link voor het Spaarpuntenprogramma.
Hmm, dan klopt er ergens iets niet. Ik zit al een week te wachten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef Carport het volgende:
[..]
Afstand maakt (binnen Nederland) niet zo veel uit. Pakjes en aangetekenden worden gewoon de volgende dag bezorgd. Tenminste, als alles goed gaat dan
Edit:
Alleen als je je pakje op vrijdag verstuurt kan het ook zijn dat het maandag pas bezorgd wordt. Dat hangt een beetje van het soort verzending en de geadresseerde zelf af.
Check dan met de 3S code waar je pakket is...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hmm, dan klopt er ergens iets niet. Ik zit al een week te wachten.
Ik zou ook niet meer naar buiten durven hoorquote:Wel grappig, want hiervoor was ie er echt elke dag...hij zal wel bang zijn voor de elastieken-knokploeg
Ga je alleen op vakantie!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:04 schreef Troeta het volgende:
Ik mag trouwens geen vrij de eerste 2 weken van augustus
Want dan is iedereen al op vakantie, wel begrijpelijk hoor, maar kan ik er wat aan doen dat ik er pas bij gekomen ben toen iedereen zijn vakantie al gepland had?
Het maakt mij zelf in principe niet uit wanneer ik vakantie heb, maar die 2 weken zijn nou net de enige weken die mijn vriend vrij kan krijgen.
Nu kunnen we dus niet op vakantie..
Ik baal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |