Haha, zouden we hier eens moeten proberen. Ik snap er trouwens ook niks van, waarom zijn ze daar zo bang voor? Denken ze echt dat ik daar na m'n afstuderen jaren blijf hangen voor 3 uur op zaterdag?quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Carport het volgende:
Hier worden er ook weer contracten omgezet naar contracten voor onbepaalde tijd. Niet voor iedereen, maar als je drie jaar lang goed hebt gewerkt, doen ze wel je best voor je.
En dan nog... Ervaren zaterdagwerkers kunnen behoorlijk belangrijk zijn om de boel soepel te laten verlopen.quote:Op zondag 24 december 2006 17:45 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Haha, zouden we hier eens moeten proberen. Ik snap er trouwens ook niks van, waarom zijn ze daar zo bang voor? Denken ze echt dat ik daar na m'n afstuderen jaren blijf hangen voor 3 uur op zaterdag?
Klopt. Zeker als ze ook nog in de vakantie's bijspringen.quote:Op zondag 24 december 2006 18:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En dan nog... Ervaren zaterdagwerkers kunnen behoorlijk belangrijk zijn om de boel soepel te laten verlopen.
Je gaat naar EUR 6,83 volgens het CAO boekje. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 december 2006 17:39 schreef Bartaz het volgende:
Zaterdagwerker
Volgens het contract 3 uur per week, postbode
Ben sinds mei 2005 in dienst, mocht dat nog iets uitmakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is toch een aardig verschilquote:Op woensdag 27 december 2006 17:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je gaat naar EUR 6,83 volgens het CAO boekje. Gefeliciteerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah heb al het één en ander gehoord van een collega die in Nieuwegein rondhangt. Analfabeten, blowende uitzendkrachten en gekleurde medemensen die pas actief worden in de pauze.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef Beach het volgende:
nog steeds heel veel fouten (en nog veel kaarten) achter de rooie kaart.
wat voor apen hebben ze op die sorteercentra rondlopen zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Owh, die gasten die in de pauzes naar hun familie in het thuisland gingen bellen, waardoor er nu geen openbare telefoons meer zijn binnen de Post?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mwah heb al het één en ander gehoord van een collega die in Nieuwegein rondhangt. Analfabeten, blowende uitzendkrachten en gekleurde medemensen die pas actief worden in de pauze.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop