Zo schokkend is die reactie toch nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Gewoon negerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Zou iemand deze rotreactie willen verwijderen? Wasmachine Otto Dat geblaat altijd van poepoog, echt nooit normaal.
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren. Vandaar mijn wellicht overtrokken verzoek deze te verwijderen, ik erger me doodquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo schokkend is die reactie toch niet
Dat het niet de 'leukste' reactie van het topic is, geef ik grif toe, maar editten
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is bepaald niet de eerste keer dat er een rotreactie van deze user komt. Zit altijd te irriteren.
Tuukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:12 schreef Jordy-B het volgende:
Zou een modje zo vriendelijk willen zijn om de OP te vervangen met de inhoud van deze post: [Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 27
Dat komt best goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:15 schreef jojomen4 het volgende:
Ben ik niet zo goed in. Normaal reageert er dan niemand. Maar ik zal m'n best doen om een knaller-OP te maken.
*aan het werk gaat*
Hypotheken, deel 5quote:Op maandag 17 maart 2008 21:09 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi hoi,
Er is toch ook een hele serie topics voor hypotheken? Ik heb een tijd geleden meegekeken en gepost en Vijf Horizonten zat er vaak met goeie tips en hulp. Zie hem nu niet in de lijst van topics (zelfs niet in de lijst van F_H's topics).
BvD.
Tuuk! Ook meteen centraal gezetquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[Centraal] TNT Medewerkerstopic - Deel 28
In de TT van dit topic staat een L te weinig, zou dat aangepast kunnen worden?
Alvast bedankt
Och... op zich zijn het niet eens WGR topic, maar zou het in het DIG 'Grote Er is iets down topic' horen. Maar als je er gelukkiger van wordt, wil ik er best wel eentje opnieuw openen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:12 schreef Arcee het volgende:
Rabobank InternetBankieren werkt niet
Storing rabo internet bankieren?
internetbankieren werkt niet .. grrrrrr
Rabobank Internet bankieren werkt niet + niemand bereikbaar
Vreemde slotjesacties. Er is in WGR nu geen enkele meer open, alleen in KLB 1, maar die was later geopend dan die 2 in WGR.
En dat eerste topic loopt al 2 maanden, die in KLB nog geen uur.
Ik zag het. Bedankt!quote:
Topics zijn gemerged als ik goed kijk...quote:Op woensdag 2 april 2008 21:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat dat nog duren?
Ik vind het topic in elk geval absoluut niet in WGR thuishoren... Mijn mening: Als de hoofdpersonen in kwestie ons op de hoogte willen brengen, prima. Als je oprecht interesse hebt, stuur je ze een pm of je post in een topic waar je hen tegenkomt. Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[Hoe gaat het tegenwoordig met...] Ingrid, Djeez & de GKB
Wat is dit voor slotje? Dit ga je werkelijk niet menen Sjeen. Leg eens uit waarom dit slotje volgens jou noodzakelijk is?
En dan graag met de reden waarom dergelijk topic niet op FOK! thuis hoort.
Dit is geen pesten of iemand in de zeik zetten. Dit laat zien waar het aan schort, mensen met flinke GELD (de G van wGr) problemen die gebruik maken van het RECHT (de R van wgR) om toegelaten te worden tot de WSNP, die door de WET (de W van Wgr) niks in de weg wordt gelegd om kinderen te NEMEN, maar bij de bank nog geen Euro mogen lenen omdat ze niet kredietwaardig zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het topic in elk geval absoluut niet in WGR thuishoren... Mijn mening: Als de hoofdpersonen in kwestie ons op de hoogte willen brengen, prima. Als je oprecht interesse hebt, stuur je ze een pm of je post in een topic waar je hen tegenkomt. Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.
Op dezelfde manier kan ik aantonen dat ieder topic in TTK thuishoort.quote:Op zondag 6 april 2008 22:36 schreef Dirkh het volgende:
Alle letters van dit sub-forum hebben betrekking op dat topic, WGR!
Toon dan eens aan waarom dat topic op slot moet. Met de beste wil kan ik geen reden vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Op dezelfde manier kan ik aantonen dat ieder topic in TTK thuishoort.
Prima, open daar maar een topic over in algemene termen, waar mensen die er meer van weten of er ervaring mee hebben kunnen posten als ze dat willen. Dat gesloten topic gaat over een specifiek geval, geopend door een buitenstaander, dat vind ik ook niet kunnen. Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.quote:Op zondag 6 april 2008 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is geen pesten of iemand in de zeik zetten. Dit laat zien waar het aan schort, mensen met flinke GELD (de G van wGr) problemen die gebruik maken van het RECHT (de R van wgR) om toegelaten te worden tot de WSNP, die door de WET (de W van Wgr) niks in de weg wordt gelegd om kinderen te NEMEN, maar bij de bank nog geen Euro mogen lenen omdat ze niet kredietwaardig zijn.
Alle letters van dit sub-forum hebben betrekking op dat topic, WGR!
Ze hebben vaak zat topic geopend met een vraag aan onbekenden inzake hun problemen, zo raar is het dan niet als die derden eens vragen of ze werkelijk de goede kant op gaan, of ze iets hebben gedaan met de tips .quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.
Wat kan je voor bezwaar hebben als het om een specifiek geval gaat als de persoon zelf al een keer (inmiddels vol) een topic heeft geopend?quote:Op zondag 6 april 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, open daar maar een topic over in algemene termen, waar mensen die er meer van weten of er ervaring mee hebben kunnen posten als ze dat willen. Dat gesloten topic gaat over een specifiek geval, geopend door een buitenstaander, dat vind ik ook niet kunnen. Als ze het zelf hadden geopend was het wat anders geweest.
Wacht even hoor...quote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Dit is puur pesten, een zwakker iemand even goed in de zeik zetten... En daar is WGR niet voor bedoeld.
Goed argument ook.quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
Ze melden zelf wel wat de stand van zaken is, als ze daar behoefte aan hebben. Punt uit.
Niemand dwingt ze toch om een statement af te leggen? Maar dat hoeft ons er toch niet van te weerhouden om in een relevant topic, in een relevant subforum op een volwassen manier er over te discussieren?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
Ze melden zelf wel wat de stand van zaken is, als ze daar behoefte aan hebben. Punt uit.
Dus een algemeen topic in WGR * Hoe ervaren mensen de WSNP ( Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen) in de praktijk ?* mag dus wel begrijp ik?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef remlof het volgende:
En daar heb je de kern te pakken.quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Niemand dwingt ze toch om een statement af te leggen? Maar dat hoeft ons er toch niet van te weerhouden om in een relevant topic, in een relevant subforum op een volwassen manier er over te discussieren?
Ja, wat mij betreft wel, zo lang er niet een specifieke situatie als voorbeeld wordt gebruikt en mensen uit eigen wil reageren. En dus geen gezeik van "hoe zou die en die er nu mee omgaan?".quote:Op maandag 7 april 2008 21:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus een algemeen topic in WGR * Hoe ervaren mensen de WSNP ( Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen) in de praktijk ?* mag dus wel begrijp ik?* Doet de curator wat hij/zij moet doen? * Kun je gezond eten van je leefgeld ? * Maak je gebruik van de voedselbank?
Ect ect...
Ben het niet met jullie beslissing eens, maar goed. So be it.quote:Op maandag 7 april 2008 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel, zo lang er niet een specifieke situatie als voorbeeld wordt gebruikt en mensen uit eigen wil reageren. En dus geen gezeik van "hoe zou die en die er nu mee omgaan?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |