Eh nee hoor, ik geef aan dat het gesloten topic waar je maar op blijft hameren niets met de gewijzigde post te maken heeft. Met een onderbouwing.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik negeer de vragen niet, ik geef een antwoord wat je niet wil horen... Dat is iets anders.
Waarom? Daar had je toch zo'n grote mond over openstaan voor wijzigingen? En in je eigen forumpje ga je met de botte bijl rigide te keer, negeer je vervolgens oprechte opbouwend bedoelde krtiek en doe je het af met 'ik zie dat anders'.quote:En voor de rest... een zwaktebod hoor, nu aan komen zetten met OUD...
Oplichtingstopics zijn niet gewenst, als je zo'n plaat voor je hoofd hebt, dat je niet inziet dat dat fout is, dan zou je op zich al in de ZW moeten zitten, volgens mij....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Vraagje over ZW
Ik zie niet echt een reden waarom de mod tot sluiting overging. Zodoende verzoek tot heropening dan wel verklaring, zodat ik een nieuw topic kan openen dat wel aan de ongeschreven eisen voldoet.
B.v.d.
Ik zie heel goed in dat dat fout isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oplichtingstopics zijn niet gewenst, als je zo'n plaat voor je hoofd hebt, dat je niet inziet dat dat fout is, dan zou je op zich al in de ZW moeten zitten, volgens mij....
Nee, ik doe mezelf voor alsof ik redenen zoek, oim de ware reden te camoufleren. Geloof het of niet maar werken zal mij hoogstwaarschinlijk ooit drijven tot zelfmoord, tenzij ik eronder uit zie te komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat je wilt is illegaal.
Daar is niets mis mee.quote:
Dank je voor dat advies. Ander werk. Maar ieder baantje fokt mij op. Ik ben niet geschapen voor de arbeid.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Ik zou zeggen: Doe eens wat aan jezelf, zoals jezelf onder je hol schoppen en gewoon ander werk zoeken.
zoek dan verder huilliequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dank je voor dat advies. Ander werk. Maar ieder baantje fokt mij op. Ik ben niet geschapen voor de arbeid.
Dan zoek je een rijke oude weduwe die met je wilt trouwen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dank je voor dat advies. Ander werk. Maar ieder baantje fokt mij op. Ik ben niet geschapen voor de arbeid.
Nee...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:51 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Wil een modje voor mij van Vraag over de WW de TT aanpassen tot Vraagjes over WW en ZW
Ken je een? Ik trouw met haar met liefde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zoek je een rijke oude weduwe die met je wilt trouwen...
Done.... nu nog überhaupt een lading dekkende TT en we zijn er helemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef wonko het volgende:
Help, advocaat achter me aan!
Iemand die een r in de tt wil zetten?
Ik vind het prima... open het topic, geef hier even een gil, dan gooi ik 'm centraalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:
Zou ik net zon topic als die van de AH medewerkers topic maar dan voor C1000?
voor meer info PM me maar even als je wilt
eerste topic wel zonder OP als je het niet erg vindt ben druk bezig met van alles nmlkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het prima... open het topic, geef hier even een gil, dan gooi ik 'm centraal
Neeeeeej, kom... je wilt het graag, dan wel meteen helemaal goed doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
eerste topic wel zonder OP als je het niet erg vindt ben druk bezig met van alles nmlk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |