Eh nee hoor, ik geef aan dat het gesloten topic waar je maar op blijft hameren niets met de gewijzigde post te maken heeft. Met een onderbouwing.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik negeer de vragen niet, ik geef een antwoord wat je niet wil horen... Dat is iets anders.
Waarom? Daar had je toch zo'n grote mond over openstaan voor wijzigingen? En in je eigen forumpje ga je met de botte bijl rigide te keer, negeer je vervolgens oprechte opbouwend bedoelde krtiek en doe je het af met 'ik zie dat anders'.quote:En voor de rest... een zwaktebod hoor, nu aan komen zetten met OUD...
Oplichtingstopics zijn niet gewenst, als je zo'n plaat voor je hoofd hebt, dat je niet inziet dat dat fout is, dan zou je op zich al in de ZW moeten zitten, volgens mij....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:29 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Vraagje over ZW
Ik zie niet echt een reden waarom de mod tot sluiting overging. Zodoende verzoek tot heropening dan wel verklaring, zodat ik een nieuw topic kan openen dat wel aan de ongeschreven eisen voldoet.
B.v.d.
Ik zie heel goed in dat dat fout isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oplichtingstopics zijn niet gewenst, als je zo'n plaat voor je hoofd hebt, dat je niet inziet dat dat fout is, dan zou je op zich al in de ZW moeten zitten, volgens mij....
Nee, ik doe mezelf voor alsof ik redenen zoek, oim de ware reden te camoufleren. Geloof het of niet maar werken zal mij hoogstwaarschinlijk ooit drijven tot zelfmoord, tenzij ik eronder uit zie te komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat je wilt is illegaal.
Daar is niets mis mee.quote:
Dank je voor dat advies. Ander werk. Maar ieder baantje fokt mij op. Ik ben niet geschapen voor de arbeid.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Ik zou zeggen: Doe eens wat aan jezelf, zoals jezelf onder je hol schoppen en gewoon ander werk zoeken.
zoek dan verder huilliequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dank je voor dat advies. Ander werk. Maar ieder baantje fokt mij op. Ik ben niet geschapen voor de arbeid.
Dan zoek je een rijke oude weduwe die met je wilt trouwen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Dank je voor dat advies. Ander werk. Maar ieder baantje fokt mij op. Ik ben niet geschapen voor de arbeid.
Nee...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:51 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Wil een modje voor mij van Vraag over de WW de TT aanpassen tot Vraagjes over WW en ZW
Ken je een? Ik trouw met haar met liefde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zoek je een rijke oude weduwe die met je wilt trouwen...
Done.... nu nog überhaupt een lading dekkende TT en we zijn er helemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef wonko het volgende:
Help, advocaat achter me aan!
Iemand die een r in de tt wil zetten?
Ik vind het prima... open het topic, geef hier even een gil, dan gooi ik 'm centraalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:
Zou ik net zon topic als die van de AH medewerkers topic maar dan voor C1000?
voor meer info PM me maar even als je wilt
eerste topic wel zonder OP als je het niet erg vindt ben druk bezig met van alles nmlkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het prima... open het topic, geef hier even een gil, dan gooi ik 'm centraal
Neeeeeej, kom... je wilt het graag, dan wel meteen helemaal goed doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
eerste topic wel zonder OP als je het niet erg vindt ben druk bezig met van alles nmlk
heb er al 1 uit onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb 'm centraal gegooid, wel zelf collega's zoeken dan he
uuuuuuuuu?quote:
Niet meer in reageren, dan zakt 'ie vanzelf weg.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef JapieGijs het volgende:
Reparatie gedaan zonder toestemming
Mag deze nu aub dicht?
Het zal best bij WGR passen, maar het is zo logisch dat ook ik eigenlijk wel vind dat het in [KLB] thuishoort.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:34 schreef Kiegie het volgende:
Zeg es, Sjeen, waarom heb je mijn topic 'Parkeerboete' naar KLB heeft verplaatst? Ik zit toch niet zomaar enkel alleen maar te klagen? Ik vraag naar ervaringen van Fok!kers met een specifieke boete, en werp (o.a.) de vraag op in hoeverre ambtenaren overtredingen mogen concluderen uit verdachte omstandigheden.
Lijken me toch vragen die bij WGR thuishoren. Waarom besloot jij anders?
Ja, ik zit even te bedenken wat wél een de lading dekkende titel is....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:35 schreef freako het volgende:
Vraag mbt recht
Hij staat in het goede subforum, maar de topictitel is wel erg algemeen...
Bemiddelen tussen personen in zake illegale software strafbaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het zal best bij WGR passen, maar het is zo logisch dat ook ik eigenlijk wel vind dat het in [KLB] thuishoort.
[..]
Ja, ik zit even te bedenken wat wél een de lading dekkende titel is....
Doe hem zo en dan mag je hem wat mij betreft veranderenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bemiddelen tussen personen inzake illegale software strafbaar?
Zoiets?
en mag het oude topic dan dicht? Er worden reacties op mijn eerste vraag gegeven in plaats van de vraag van Cathy. Mijn vraag is al niet actueel meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:01 schreef meurtelken het volgende:
Hallo,
vrienden van me zouden graag een broodjeszaak starten en ik krijg de kans om daar als zelfstandig gerant aan het werk te gaan. Wat zijn hier de voor- en nadelen van? Wat is een goed loon en hoe zit het met commissie op de winst? Waar moet ik op letten en welke kosten zijn voor mij of voor de werkgever? Heb ik recht op verlof/verlofgeld/eindejaarspremie/....
Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben Belg. Misschien is het in Nederland anders?
Groetjes,
Cathy
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef dekkered het volgende:
zou er een modje zo vriendelijk willen zijn om de topic titel van dit topic C1000-Medewerkerstopic [deel 1] Sterrenstrijd!!! als naam sterrenstrijd!!! inplaats van sterrenactie!! (was een eigen foutje en kwam daar vandaag achter)
thxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]omdat je het zo lief vraagt... en ik genoeg gedronken heb...
Er gaat geen slotje op... Je krijgt zat serieuze reacties, je wordt alleen niet in je mening bevestigd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Hier kan een slotje op Openen in eigen tijd
Ik krijg niet ehct serieuze reacties
ik vraag wat mijn recht is... niet om al die andere reacties.... dus nee ik krijg geen serieuze reacties....quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er gaat geen slotje op... Je krijgt zat serieuze reacties, je wordt alleen niet in je mening bevestigd.
Dan lees je over die andere reacties heen, er staat genoeg tussen wat wel serieus is... En ja, een werkgever mag van je verwachten dat je voor opening op je werkplek bent, zodat je meteen kunt beginnen als open gaat. Het is zelfs eerder regel dan uitzondering...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vraag wat mijn recht is... niet om al die andere reacties.... dus nee ik krijg geen serieuze reacties....
donequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
No Claim, 2006 Ziektekostenverzekering deel 2
typo in de topictitelmoet No Claim 2006... zijn
wil iemand t even aanpassen?
Dat zakt wel weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:57 schreef Qwea het volgende:
rabo totaal pakket rente?
mag dichtik heb het antwoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |