ik heb ook nog niks van Zilveren Kruis... Geen brief, geen geld...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef yup het volgende:
Zilverenkruis: heb helemaal geen reet aan zorg gekregen of wat dan ook dit jaar dus ik verwacht 255 euronen.
Status: geen brief en ook geen geld
ze zijn je wettelijk verplicht om het op 1 april allemaal geregeld te hebben. als je dan nog niks hebt, kun je ze in ieder geval even bellen. aanklagen kan altijd nog, daarna...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef tylerdurden22 het volgende:
kan ik AGIS aanklagen als ik voor 1 april nog niets heb gehoord..?
Zonde gek, prijzen gaan erg snel behoorlijk dalenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:10 schreef Dovenwereld het volgende:
Ik heb ook brief gehad.. .255 euro ...wordt nu meteen besteden aan nieuwe comptuer ...
Het zal mij ook niks verbazen. Waarom stappen jullie ook niet over op een andere zorgverzekeraar, zoals de Friesland. Een uitstekende service en goedkoper. Agis is ruk, en stelt ook niet veel voor nu de politie niet meer collectief bij de Agis zit, dus jullie premie zal ook wel keihoog worden denk ik zo. Ik heb ook altijd bij de Agis gezeten tot vorig jaar, en het onnodige gestress door dat kutbedrijf Agis mis ik totaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:57 schreef Lekkerpeuk het volgende:
Het zal mij zeeeeeeeeeeer verbazen als ik 1 april mijn geld heb van Agis, wat een ellende heb ik met die gasten gehad. Ik vrees dat het weer uren bellen wordt, met die domme, domme, INTENS domme dames daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |