yup! in de bouw als (hulp) monteurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef flappiewappie het volgende:
werkte je full time toen je 16 was?
hoe is dat als je 1600 bruto verdient wat houdt je dan over???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:57 schreef ozzyat105 het volgende:
Dit topic is niet nieuw maar het is wel eens tijd weer met een schone lei te beginnen dit nieuwe jaar
zeker met alle veranderingen.
Dus:
-Salaris bruto: 2750 per maand
-Salaris Netto: 1750 per maand
kijk daarvoor op:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
hoe is dat als je 1600 bruto verdient wat houdt je dan over???![]()
Das niet in NL, of wel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Drive-r het volgende:
Vrijedagen totaal: 19 ofzo
Nee. In Nederland zou ik ook niet aan een dergelijk salaris + bonus komen.quote:
Had al zo'n vermoeden. Desalniettemin zeker een oke salaris I must say!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee. In Nederland zou ik ook niet aan een dergelijk salaris + bonus komen.
Moet +- 41,75% zijn wat van je bruto salaris af gaat. Woon je samen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:21 schreef MikelenniuM het volgende:
Functie: Allround medewerker in de sportschool (o.a. les geven, fitness, receptie, bar)
..
Maar... kan het dan kloppen dat ik dan dik 600 euro moet inleveren??had ook al een beetje op de site van Reat gekeken, maar kwam er zo snel niet uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |