yup! in de bouw als (hulp) monteurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:22 schreef flappiewappie het volgende:
werkte je full time toen je 16 was?
hoe is dat als je 1600 bruto verdient wat houdt je dan over???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:57 schreef ozzyat105 het volgende:
Dit topic is niet nieuw maar het is wel eens tijd weer met een schone lei te beginnen dit nieuwe jaar
zeker met alle veranderingen.
Dus:
-Salaris bruto: 2750 per maand
-Salaris Netto: 1750 per maand
kijk daarvoor op:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:28 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
hoe is dat als je 1600 bruto verdient wat houdt je dan over???![]()
Das niet in NL, of wel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Drive-r het volgende:
Vrijedagen totaal: 19 ofzo
Nee. In Nederland zou ik ook niet aan een dergelijk salaris + bonus komen.quote:
Had al zo'n vermoeden. Desalniettemin zeker een oke salaris I must say!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee. In Nederland zou ik ook niet aan een dergelijk salaris + bonus komen.
Moet +- 41,75% zijn wat van je bruto salaris af gaat. Woon je samen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:21 schreef MikelenniuM het volgende:
Functie: Allround medewerker in de sportschool (o.a. les geven, fitness, receptie, bar)
..
Maar... kan het dan kloppen dat ik dan dik 600 euro moet inleveren??had ook al een beetje op de site van Reat gekeken, maar kwam er zo snel niet uit...
Ja, woon samen. Heeft dat nog enige invloed?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Moet +- 41,75% zijn wat van je bruto salaris af gaat. Woon je samen?
Voglens mij kom je dan in een ander belastingvakje terecht. Of dat nu positief of negatief heb ik even geen idee van. De BD verstrekt zelf heel veel info daarover: http://www.belastingdienst.nlquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:04 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Ja, woon samen. Heeft dat nog enige invloed?
Minus je belastingvrijevoetquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:41 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Voglens mij kom je dan in een ander belastingvakje terecht. Of dat nu positief of negatief heb ik even geen idee van. De BD verstrekt zelf heel veel info daarover: http://www.belastingdienst.nl
Berekening op jaarbasis:
Over de eerste 16.893 euro betaal je 34,40% belasting
Daarna betaal je 41,95% tot 30.357 euro.
Dan 42% tot 51.762
Vanaf 51.763 betaal je 52%
Dus alsj e 20.000 euro per jaar verdiend, betaal je over 16.893 euro dus 34,40% belasting en over de overige 3.107 euro betaal je 41,95% belasting
eisen is not done.. zeker niet na 2 maanden.. vragen is ander verhaal..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:10 schreef off_topic het volgende:
Is het normaal om bij een promotie een salarisverhoging te eisen als je er pas 2 maanden zit?
je vergeet je pensioenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:03 schreef DonGorgon het volgende:
ik blijf het een gek gezicht vinden .. verdient er een 2000 bruto waarvan 1300 netto overblijf...vedient er een 1500 bruto waar er 1150 overblijft. nog al een verschil ... 500 bruto meer en maar 150 netto meer ... :s is echt 1 van de meest achterlijke regeling van NL
enig voordeel als je meer bruto verdient is als je en huis wil kopen ...
90 euro onkosten vergoeding, werk je soms bij een ict bedrijf dat begint met een Lquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Oeps ik ben vergeten erbij te zetten dat ik ook nog spaarloon en leaseauto betaal... als ik dat niet zou hebben zou ik netto toch iets van 200 meer overhouden p/m
Le Koe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
90 euro onkosten vergoeding, werk je soms bij een ict bedrijf dat begint met een L![]()
bijna allemaal.. er ziiten daar ookquote:
Dat is wel een erg algemene vraag...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef DonGorgon het volgende:
Ik heb ook een vraagje.
Hoe zit het met loonsverhoging. Moet je dat elk jaar vragen als je dat niet automatisch krijgt?
Hoe zit dat?
Ja we hebben bepaalde Arbiedsvoorwaarden, maar daar zit geen salaristreden in verwerkt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Dat is wel een erg algemene vraag...
Volgens mij hebben bijna alle grotere bedrijven hun beloningsstuctuur ingedeeld in schalen met bepaalde tredes. Ieder jaar ga je dan een trede omhoog tot je aan de max van die schaal zit.
Als jouw werkgever niet op zo'n manier werkt dan kan je natuurlijk zelf om een verhoging vragen. Dat moet niet net zo min als de werkgever jou jaarlijks een loonsverhoging moet geven..
Als je onder een CAO valt is er waarschijnlijk een collectieve verhoging afgesproken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef DonGorgon het volgende:
Ik heb ook een vraagje.
Hoe zit het met loonsverhoging. Moet je dat elk jaar vragen als je dat niet automatisch krijgt?
Hoe zit dat?
Wat is daar zo grappig aan? Hier is het niet normaal dat je jaarlijks meer salaris krijgt, behalve die magere 1,5 % wat standaard is.quote:
Een normaal bedrag om als verhoging te vragen is 2 tot 3 procent. En dat is inclusief die 1.5 die je standaard krijgt. Als er andere omstandigheden zijn die je kan verdedigen kan je natuurlijk hoger vragen. 5 tot een kleine 10 procent, afhankelijk van die omstandigheden. (Salaris ligt een stuk onder marktconform, je hebt een opleiding afgerond en bent beter inzetbaar, nieuwe functie etc.)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Ja we hebben bepaalde Arbiedsvoorwaarden, maar daar zit geen salaristreden in verwerkt.
Wat is over het algemeen, in mijn geval, een normaal bedrag om als verhoging te vragen?
Hoe zit dat bijv. bij jou werkgever. Gaan die treden bijv. per 50 of per 100 euro (brutom per maand) omhoog jaarlijks?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Hier is het niet normaal dat je jaarlijks meer salaris krijgt, behalve die magere 1,5 % wat standaard is.
1444 bruto, 24 jaar, 3,5 jaar ervaring, op een helpdesk. niet echt marktconform lijkt mij. Hier kan ik wel over vallen denk ik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Een normaal bedrag om als verhoging te vragen is 2 tot 3 procent. En dat is inclusief die 1.5 die je standaard krijgt. Als er andere omstandigheden zijn die je kan verdedigen kan je natuurlijk hoger vragen. 5 tot een kleine 10 procent, afhankelijk van die omstandigheden. (Salaris ligt een stuk onder marktconform, je hebt een opleiding afgerond en bent beter inzetbaar, nieuwe functie etc.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |