ja, dat is uiteraard een mogelijkheid, alleen hoe kom je daar dus achter?quote:
studenten van de kunstacademie zekerquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef fs180 het volgende:
wellicht is dit met andere medestudenten die van ver komen en geen kamer hie rkunnen krijgen?
er zijn altijd kamers vrij voor studentenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef fs180 het volgende:
wellicht is dit met andere medestudenten die van ver komen en geen kamer hie rkunnen krijgen?
Nee joh, je moet morgen gewoon even de auto van TS openbreken en mee weg rijden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef starla het volgende:
[..]
Kraken is het in gebruik nemen van een ongebruikte ruimte, terrein of pand, (meestal) zonder toestemming van de eigenaar.
Noem mij een gemeente waar ze je auto niet wegslepen als die al meer dan een jaar lang een openbare gemeenteparkeerplaats in neemt en daar weg staat te rotten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:50 schreef CRoNiXX het volgende:
[..]
Nee joh, je moet morgen gewoon even de auto van TS openbreken en mee weg rijden.
Als de auto op straat staat betekend het dat hij niet in gebruik is, dus dan mag 't gewoon!
als ik een auto zou hebben mag je hem best ff lenen hoor, mist je netjes terugbrengtquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:50 schreef CRoNiXX het volgende:
[..]
Nee joh, je moet morgen gewoon even de auto van TS openbreken en mee weg rijden.
Als de auto op straat staat betekend het dat hij niet in gebruik is, dus dan mag 't gewoon!
hmm geen idee..quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Noem mij een gemeente waar ze je auto niet wegslepen als die al meer dan een jaar lang een openbare gemeenteparkeerplaats in neemt en daar weg staat te rotten?
uitvoering is zorg voor de gemeente, heeft er verder niets mee te maken, maar leuke poging hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:55 schreef CRoNiXX het volgende:
[..]
hmm geen idee..
of wacht, misschien elke gemeente waar parkeren gratis is en dus geen hond komt checken of een auto misschien een heel jaar op dezelfde plek staat.... (weg te rotten).
touche.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
uitvoering is zorg voor de gemeente, heeft er verder niets mee te maken, maar leuke poging hoor
Almelo, helaas. APV voorziet niet in een wegsleepregelingquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Noem mij een gemeente waar ze je auto niet wegslepen als die al meer dan een jaar lang een openbare gemeenteparkeerplaats in neemt en daar weg staat te rotten?
Makkelijkst is het om direct na de kraak de politie te bellen voor zgn leegstandscontrole. En daar een mutatie van laten opmaken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef Yildiz het volgende:
Regels zijn regels. Succes..
Je moet het volgens mij wel ergens melden als je het gekraakt hebt.
En even een dienstmededeling aan de users die de woningmarkt met andere eigendommen willen vergelijken, zoals auto's..
Ja, na het kraken moet je de politie laten komen zodat er huisvrede geconstateerd kan wordenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef Yildiz het volgende:
Regels zijn regels. Succes..
Je moet het volgens mij wel ergens melden als je het gekraakt hebt.
En even een dienstmededeling aan de users die de woningmarkt met andere eigendommen willen vergelijken, zoals auto's..
Elke gemeente zolang de auto verzekerd is, apk gekeurd en er wegenbelasting voor word betaald.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
laat maar lariekoek.....quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:39 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Elke gemeente zolang de auto verzekerd is, apk gekeurd en er wegenbelasting voor word betaald.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
je mag kraken, maar niet gesnapt worden met het daadwerkelijk naar binnen "breken"
dan na 24 uur daar gezeten te hebben met een bed en een stoel de politie bellen zodat zij kunnen zien dat je er echt woont.. ( maar dat is moeilijk te zien kwa 24 uur, dus gooi wat eet verpakkingen neer enzo en bel ze na een paar uurtjes)
dan is t net zo lang van jouw tot er een "bestemming" voor is...
let opp dat t geen opslag plaats is want dat mag niet.. en in t kadaster kan je vaak voor een paar knaken de gegevens opvragen
Hoe zou je het vinden als iemand ongevraagd je auto leent op de momenten dat jij hem toch niet nodig hebt. En er elke keer een zooitje van maaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf heeft iedereen trouwens tegen kraken? Is het pand van jou? Heb jij er last van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |