quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:46 schreef Slarioux het volgende:
Niks naar het goede doel in elk geval.
En dan aan het eind vh jaar nog even 5 miljoen belasting betalen omdat je niet zomaar ongestraft geld aan je familie mag geven. Verstandig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef Liquidootje het volgende:
5 bankpassen maken met een limit van 1 miljoen euro en geven aan mijn gezinsleden om eventjes te doen wat ze willen zonder te hoeven overleggen.
Daarom zijn dat gemachtige bankpassen van mijn rekening. Ik geef ze niets, maar ze snoepen gewoon van mijn rekening. Alle aankopen staan dan ook gewoon op mijn naamquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan aan het eind vh jaar nog even 5 miljoen belasting betalen omdat je niet zomaar ongestraft geld aan je familie mag geven. Verstandig.
gewoon rekening op je eigen naam maken, daar 5 mil opzetten. En als iemand van je familie iets nodig heeft pasje meegeven. Dit alles onder het mom van dat ze het geld lenen van je.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan aan het eind vh jaar nog even 5 miljoen belasting betalen omdat je niet zomaar ongestraft geld aan je familie mag geven. Verstandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |