Groot nieuws! Na vanaf juli 2007 thuisgezeten te hebben, heb ik nu eindelijk een baan gevonden!
Ik ga aan de slag bij een ROC, als trainer en coach
Ik had afgelopen dinsdag het sollicitatiegesprek en ik zou eind volgende week iets horen, omdat ze nog meer gesprekken hadden. Wel had ik een ontzettend goed gevoel na het gesprek en als ze me zouden uitnodigen voor een tweede, zou ik het meteen doen, dacht ik nog.
Werd ik de dag erop 's middags al teruggebeld...met de vraag hoe mijn gevoel was na het gesprek.
Supergoed natuurlijk! En van hun ook zeiden ze
Ze hadden dan nog wel andere gesprekken, maar ze wilden mij gewoon in het team. Wat een compliment!
Maandag is een soort meekijk dag en waarschijnlijk veel handjes schudden.
Ik heb dan 's middags mijn arbeidsvoorwaardengesprek. Nu heb ik de CAO en die ga ik een klein beetje doorkijken zodat ik weet wat ik kan verwachten (wbt vakantiedagen, loon etc).
Maar ze vroegen me van P&O om mijn laatste loonstrook mee te nemen. Ik heb vandaag m'n laatste dag gehad bij een baantje via het uitzendbureau, waar ik natuurlijk lang niet zoveel ga verdienen als de schaal waar ik bij hun in terecht ga komen. Dat zei ik ook....en zij vroeg wanneer ik nog fulltime gewerkt had.
Dat is in 2004 geweest, toen had ik m'n HBO nog niet binnen. Maar een loonstrook daarvan was ook goed, ze willen iets om in het dossier te doen en ook voor de onderhandeling.
In mijn ogen kunnen ze daar niet mee onderhandelen, omdat het totaal niet te vergelijken is.
Ik vind het zelfs een beetje brutaal om om een laatste loonstrook te vragen!
Maar ben ik niet heel brutaal als ik gewoon geen loonstrook wil geven, omdat het toch geen zin heeft qua vergelijking? Ik weet helemaal niet hoe de procedure werkt, kan iemand met ervaring me hiermee helpen?