Game on!quote:Ben het niet geworden, ze gaan verder met anderen die meer ervaring op het autisme-vlak hebben.
Mooi klote dus...
ja hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:34 schreef Ikook het volgende:
Oh trouwens, de schaal staat vast....dat had ik niet goed vermeld.
Heb net op m'n oude stage even gesproken met de personeelsfunctionaris en het schijnt aan de orde van de dag te zijn in het onderwijs, het vragen naar de laatste loonstrook.
Ik heb me al bedacht wat voor redenen ik kan hebben voor een hogere indeling in de schaal:
- leeftijd (25)
- opleidingen (Havo, MBO en HBO)
- ervaringen op stage (ze kan hiervoor m'n oud stagebegeleider bellen)
- cijferlijsten
Bovendien zijn ze erg enthousiast over me en belden ze me dus een dag na het gesprek al op.
Hier kan ik ook gebruik van maken. Heb geen idee of dat allemaal goede redenen zijn....
je kunt het op 2 manieren aanpakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:34 schreef Ikook het volgende:
Oh trouwens, de schaal staat vast....dat had ik niet goed vermeld.
Heb net op m'n oude stage even gesproken met de personeelsfunctionaris en het schijnt aan de orde van de dag te zijn in het onderwijs, het vragen naar de laatste loonstrook.
Ik heb me al bedacht wat voor redenen ik kan hebben voor een hogere indeling in de schaal:
- leeftijd (25)
- opleidingen (Havo, MBO en HBO)
- ervaringen op stage (ze kan hiervoor m'n oud stagebegeleider bellen)
- cijferlijsten
Bovendien zijn ze erg enthousiast over me en belden ze me dus een dag na het gesprek al op.
Hier kan ik ook gebruik van maken. Heb geen idee of dat allemaal goede redenen zijn....
Maar dát is nu juist iets wat ze niet uit die loonstrook kunnen halen. Ik had toen nog niet eens een HBO diploma...het is totaal niet te vergelijken en dus laat ik hun eerst een bod doen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:31 schreef hydra77 het volgende:
Nooit je loonstrook meenemen, gewoon een bod laten doen.
Minimum van de schaal heb je al, en met onderhandelen kun je hoger uitkomen.
Met een lage loonstrook zul je op precies het minimum uitkomen omdat ze vinden dat je 'al genoeg stijgt'
Hey Rupicola, als ik het goed begrijp heb je een management development traject bij Ormit gedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:39 schreef rupicola het volgende:
Ze kunnen je wel vragen om een loonstrook, maar ze kunnen die niet eisen. Jij moet dus voet bij stuk houden; bedenken in welke trede / schaal je aan de slag wil en daar dan op inzetten. Je moet je onderhandeling ook niet voeren met de P&O-miep, maar met de baas die jou nodig heeft!
Dat gebrek aan ervaring loop ik ook tegenaan.. of nja bij hetgeen ik wil doen. Commerciele banen (bank, verzekering, call center senior etc ) is geen enkel probleem, maar ik wil nu even een rustige kantoorfunctie zonder mijn babbel te hoeven gebruikenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:29 schreef Ikook het volgende:
Ik ben uiteindelijk terecht gekomen bij mijn oude stage, wat me erg goed bevalt. Netwerken dus!
Ook ik kreeg heel vaak te horen dat ik te weinig ervaring had, of dat ze iemand anders aangenomen hadden met meer ervaring (hoewel dat misschien op hetzelfde neerkomt).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |