Lol, met als onderwerp 'pik' kreeg ik net deze pm van die TS:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:58 schreef r_one het volgende:
Boete van justitie maar deze onmogelijk kunnen betalen
't Was al niet veel maar nu is 't helemaal niks meer.
Over het hoofd gezienquote:Op woensdag 5 november 2008 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het sollicitatiegesprek... deel 2
Werk vinden is lastig,maar we gaan gewoon door! [deeltje 13]
Deze twee topics lopen nu naast elkaar, maar zijn redelijk gelijkwaardig. Mergen?
Dank jequote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef Anniie het volgende:
SNEL EN MAKKELIJK GELD VERDIENEN
spam.
Omdat die posts (en de reacties daarop) flamebaits richting TS waren en het topic off topic zouden hebben kunnen sturen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:39 schreef keesjeislief het volgende:
Waarom is mijn post en die van anderen verdwenen uit Geveinsde doctorandus titel?
Ja, is gezien... vind het niet modwaardig.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit gezien? 32 en nog iets van je leven willen maken.
ooit gehoord van PM? of Mail?quote:Op zondag 28 december 2008 14:37 schreef StockPro het volgende:
Waarom is HULP dicht?
Mogelijk ken ik de user, via via. Alleen heb ik geen contactgegevens of iets dergelijks, mag het topic even open zodat hij kan reageren? Het is geen troll/hoax/whatever, dat kan ik je verzekeren. Dit soort mensen bestaan.
Dan bel je 'm even...quote:
Een gevaarlijke vrouw.quote:
Sticky topics worden niet gelezen, gek genoeg. (buiten dat: ik denk dat we in [WGR] wel voor een stuk of 20 onderwerpen een dergelijk topic zouden kunnen makenquote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef trifko het volgende:
zou het niet handig zijn om een sticky topic te maken voor vragen over invullen van formulieren voor de Belastingdienst, dingen waar je niet uit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |