quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:02 schreef roburt het volgende:
zou deze post weg mogen? (verkeerde account)
onterechte deurwaarder voor lesgeld.
en kan daarna deze post verwijderd worden?
vriendelijk bedankt.
In dat topic heb je dit account wel vaker gebruikt, dus dat zou niet zoveel zin hebben. Maar goed: wissen op verzoek doen we sowieso niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:02 schreef roburt het volgende:
zou deze post weg mogen? (verkeerde account)
onterechte deurwaarder voor lesgeld.
en kan daarna deze post verwijderd worden?
vriendelijk bedankt.
En in plaats van gewoon in te springen met antwoord op vragen of verkeerde veronderstellingen, ga je dom lopen gniffelen... als zogenaamde expert EN als mod zijnde.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:05 schreef Five_Horizons het volgende:
P_C: Ik vind het prima als je het ergens niet mee eens bent, maar als je niet met normaal kunt discussieren, dan heb ik liever dat je het topic voortaan overslaat.
Als jij in een topic met een reactie komt als: " complete nonsens dus ", terwijl je er blijkbaar weinig tot niets van weet (je geeft zelf al aan dat je moet inlezen), dan krijg je van mij een "quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Even uit het topic over de mailwisseling tussen collega's met sappige roddels e.d., een reactie op Five_Horizons.
[..]
En in plaats van gewoon in te springen met antwoord op vragen of verkeerde veronderstellingen, ga je dom lopen gniffelen... als zogenaamde expert EN als mod zijnde.
Om dan vervolgens heel schijnheilig een reactie als deze te geven als je op de mod stoel zit.
Buiten het feit dat dit je ongeschikt maakt als mod zou ik van een beetje vent wel wat beter verwachten dan dit misselijkmakende gedoe.
Mocht ik het verkeerd hebben opgevat dan hoor ik het wel, maar dit is in ieder geval hoe het over komt.
Ik krijg het idee dat... stond er voor. Slaat vooral op het feit dat dit onder WBP valt. Ik zie daar geen logica in, maar die ga ik dus zoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als jij in een topic met een reactie komt als: " complete nonsens dus ", terwijl je er blijkbaar weinig tot niets van weet (je geeft zelf al aan dat je moet inlezen), dan krijg je van mij een "". Dat ik mod ben, doet daar niet ter zake. Daarnaast ben ik geen expert (ben geen jurist), maar ik heb me wél ingelezen.
Nee, maar dat had ook geen diepere betekenis hoor. Gewoon een ordinaire uiting van frustratie. Blijf ik zo lekker gewoon vanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar dan nog: ik begrijp niet dat het nodig is om dan " kankerjuristen " te gebruiken. Het maakt je stukje niet sterker, integendeel.
gvdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In dat topic heb je dit account wel vaker gebruikt, dus dat zou niet zoveel zin hebben. Maar goed: wissen op verzoek doen we sowieso niet.
Waarom zouden we het wél doen? Dat jij (tot twee keer toe) een 'verkeerd' account gebruikt, daar kan ik toch niets aan doen?quote:
nee daar kan je niks aandoen maar dat valt wel prima aan te passen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zouden we het wél doen? Dat jij (tot twee keer toe) een 'verkeerd' account gebruikt, daar kan ik toch niets aan doen?
Dan help ik je door je door te verwijzen naar: http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:49 schreef roburt het volgende:
[..]
nee daar kan je niks aandoen maar dat valt wel prima aan te passen.
en ik zit hier in feedback en voor zover ik weet is dit een topic voor hulp m.b.t. dit subforum.
quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Je was me voorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat ga jij doen met 25 miljoen?
Vanwaar het slotje?
Sorry, en toch bedanktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik gooi 'm wel weer open... En dat heb je niet aan Mark te danken
PMS en ik trek scheve vergelijkingen slecht vandaagquote:
Geld sparen of aflossenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef iamredleader het volgende:
Depositogarantiestelsel
Kan wel dicht, TS wil de argumenten van alle andere posters niet accepteren. Beetje triest welles-nietes verhaaltje
Maar wilde je nou langskomen? Of is een pilsje op het Vrijthof ook al voldoende?quote:
Ik ga nu sporten... Heb je van het weekend tijd?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wilde je nou langskomen? Of is een pilsje op het Vrijthof ook al voldoende?
Thanksquote:Op woensdag 10 september 2008 14:09 schreef ManAtWork het volgende:
Een topic van een jaar oud kicken met reclame,... Incassokosten
En een topic van twee jaar oud kicken met dezelfde reclame,... Belachelijk hoge incassokosten na 1e brief (Graydon)
En omdat drie keer scheepsrecht is,... incasso kosten zelfde als exploot kosten?
En dan was ik de andere twee nog vergeten. Wel of geen Incasso kosten betalen ? en Incassokosten betalen of niet?
Lekkere postgeschiedenis. Alleen registreren om reclame te maken.![]()
YWquote:
Volgende keer mag jij, OK.quote:
Iemand is me voor geweest...quote:Op woensdag 10 september 2008 14:20 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Deze en deze niet vergeten, Sjeen.
Werk vinden is op dit moment lastig (deel 8) is de laatste die ik terug kon vinden. Ik kan me haast niet voorstellen dat er niet een aantal ná zijn gekomen, maar wat mij betreft ga je gewoon verder met een nieuw topicquote:Op zondag 21 september 2008 18:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag dat er in het verleden een topic was voor werkzoekenden (Waarom is er geen werk? oid). Volgens mij loopt die reeks nu niet meer, maar het lijkt me wel leuk om een centraal topic te hebben voor mensen die op zoek zijn naar werk. Zodat ze ergens hun frustratie kunnen uiten als ze weer eens zijn afgewezen of juist andersom: evenals ze op gesprek mogen komen. Goed idee of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |