quote:Akkrum F.C. (147575)
Ik kan evt wel joinen, maar dan doe ik wel voor het neppie meequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef maniack28 het volgende:
Er zijn nog steeds 6 plekken in de Fok Youth Division One.... nog even en we kunnen zondag over een week wel beginnen, dan kunnen die andere lutsers ook meedingen naar een plekkie
Da's dan überhaupt wel een goed idee, want wij hebben er denk ik wel meer dan acht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef maniack28 het volgende:
Er zijn nog steeds 6 plekken in de Fok Youth Division One.... nog even en we kunnen zondag over een week wel beginnen, dan kunnen die andere lutsers ook meedingen naar een plekkie
Die kan nog wel effe mee en m'n huidige coach is net gezakt naar redelijk leiderschap, dus die kan nog wel een seizoen of twee, drie mee. Hopelijk heb ik dan z'n passen wat opgekrikt, maar dat vind ik minder belangrijk.quote:Ksenofont Talkowski (50224047)
26 jaar en 89 dagen, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap goed.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 23-11-2007
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 5 210
Loon: 4 236 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Hahaha dacht dat ie al vol wasquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:42 schreef nicomart het volgende:
heel knap.. de oude volspammen en dan nog een verkeerde TT ook
Jah ok maar ik had haastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef rompompom het volgende:
Oja, als je de tt aangepast wil hebben, is het handig om een topicreport in te vullen. Nu hebben we met JD toevallig een huismod, maar toch..
Dat wordt dus PICen voor jouquote:Op donderdag 1 november 2007 00:42 schreef Grumpey het volgende:
mijn tegenstander in de beker heeft 4,5 ster keep....
....en dat is ongeveer ook het totaal van alle sterren van de rest van het team
quote:Aage Justesen (47380277) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
26 jaar en 76 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap redelijk.
Volgende verjaardag: 07-12-2007
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 14 220
Loon: 3 804 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: (Geschorst)
Gezondheid: in orde
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: goddelijk
Wat een waailap...quote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond om 22.08 loopt af een prachtige WB met set pieces, bieden begint bij 1,25 mil
[..]
hahahahaquote:Op donderdag 1 november 2007 08:07 schreef Yurzinho het volgende:
Heb ik weer....ik speel uit tegen Flikker Club LUAP...zijn stadion heet De Gaybar ...
pas maar op dat je niet genaaid wordtquote:Op donderdag 1 november 2007 08:07 schreef Yurzinho het volgende:
Heb ik weer....ik speel uit tegen Flikker Club LUAP...zijn stadion heet De Gaybar ...
Hiero ookquote:Op donderdag 1 november 2007 10:49 schreef Yankee_One het volgende:
100 hatstats uit VIII is mij ten dele gevallen
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet genaaid wordt
Ik heb mn 1e 2 seizoenen in de Div VIII ook geen beker gespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Als je in de 8ste divisie speelt zit je toch automatisch in de beker, of moet je dan afgelopen seizoen in de 8ste divisie hebben gespeeld? Ik zie nml geen tegenstander.
ach die is toch maar wiskunde leraar.. die heeft alleen maar verstand van cijfertjes en niet van lettertjesquote:Op donderdag 1 november 2007 11:58 schreef Grumpey het volgende:
het zal wel "de loting gebeurt" zijn, voordat die mod van een JD hier weer de leraar komt uithangen
Waa-rom?quote:Op donderdag 1 november 2007 14:34 schreef qyn het volgende:
Nieuwe keeper gekocht
Wel veel voor betaald maar kan lang mee enzo![]()
Eindelijk verstandig dus.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:48 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Waa-rom?
Geen Nederlander! Heb je dan helemaal niets opgestoken van die bijspijkercursus in #fokhattrick? Ik verkoop zometeen zelfs mijn goddelijk++++ spelhervatter omdat hij een kutallochtoon is.
1 kutbuitenlanderquote:Verschillende nationaliteiten: 2
je moet ook boven een bepaalde positie in je compo eindigen geloof ik. 4 of 5 dacht ikquote:Op donderdag 1 november 2007 12:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e 2 seizoenen in de Div VIII ook geen beker gespeeld.
Nederlanders kunnen niet voetballenquote:Op donderdag 1 november 2007 14:48 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Waa-rom?
Geen Nederlander! Heb je dan helemaal niets opgestoken van die bijspijkercursus in #fokhattrick? Ik verkoop zometeen zelfs mijn goddelijk++++ spelhervatter omdat hij een kutallochtoon is.
Zal wel 3e of zo zijn dan want in mn 1e seizoen werd ik 4e en t 2e mocht ik niet mee doen. Werd toen 3e en mocht t seizoen daarna wel mee doen.quote:Op donderdag 1 november 2007 14:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je moet ook boven een bepaalde positie in je compo eindigen geloof ik. 4 of 5 dacht ik
Slechte prestaties en mooi weer is dat ja.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Is het zo dat je als grove inschatting voor het aantal toeschouwers bij normaal weer je je hoeveelheid supporters x 20 kunt doen (bij slechte prestaties)? In mijn geval dus 420 x 20 = 8400 toeschouwers ?? ik ben namelijk bezig een kleine begroting te maken.
Verkocht voor 1,65 miljoenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:25 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond om 22.08 loopt af een prachtige WB met set pieces, bieden begint bij 1,25 mil
[..]
Ietsie pietsie minder salaris. Maar ook dik minde in positie spel maar goed. Beter kon ik nog niet betalen en had drasties een mid nodig na verkoop van 2 en 1 naar de Eregalerij gegooit.quote:Nicola Kovačević (113916241)
22 jaar en 72 dagen, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 11-12-2007
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 6 480
Loon: 2 844 ¤/weekclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Wouter-Jan Waagemans (178373296)
17 jaar en 60 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 24-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 790
Loon: 490 ¤/week
Eigenaar: TeamKoekje
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wel een leuke passen stijgert! Helaas maar 1 in dit tussen seizoen. Maar wel een (vind ik) erg leuke:quote:TSI: 840 (+1280/-440)
Passen: 1 (+1/-)
Vorm: 1 (+3/-2)
Conditie: 0 (+2/-2)
Zal toch weer wat meer gaan doen mocht ik m verkopen als ie briliant gaat halen dit seizoen.(zou moeten kunnen hij staat nu al op 82% volgens ham)quote:Borislav Andreev (148200661)
19 jaar en 71 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 13-12-2007
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 7 630
Loon: 1 284 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
aangezien een seizoen 14 weken duurt.......quote:19 jaar 9,0309 weken
20 jaar 9,7443 weken
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 17-jarige gestegen naar formidabel:
[..]
Lekkere stijgerquote:Howard Hubbard
TSI = 13 820, 18 jaar en 98 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!quote:
Heb net de BC van Oceanie even gecontact. Moest hem op de hoogte houden. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!![]()
Zo valt mijn trainie niet eens meer op want zo lijkt ie wel een waailap!!!![]()
![]()
GAAF MAN!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heb net de BC van Oceanie even gecontact. Moest hem op de hoogte houden. Ben benieuwd
Wacht maar totdat ik mijn volgende talentje uit de jeugdopleiding promoveer. Voor minder dan uitstekend doe ik het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Willen jullie niet allemaal van die leuke spelers posten!![]()
Zo valt mijn trainie niet eens meer op want zo lijkt ie wel een waailap!!!![]()
![]()
[pimpmodus aan] Het zou mn 2e U20 zijn van dit momentquote:
GAAF MAN!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
[pimpmodus aan] Het zou mn 2e U20 zijn van dit moment[/pimpmodus uit]
![]()
![]()
Ga even lekker motorrijdenquote:
Ach.. het blijft toch leuker als het lekker weer isquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:06 schreef Lennox het volgende:
Ik heb al een maand niet meer gereden geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |