Kleine elektronica zaken.. ik heb zelf de hdmi kabels van Sony voor ¤25,- gekocht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar kan ik voor weinig een HDMI kabeltje kopen? Bij de MediaMarkt werken zulke ukkels die me kabel van 90 euro proberen aan te smeren, omdat ik dan beter beeld zou hebben dan met een goedkoop kabeltje![]()
Ik heb hem alquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welkom bij de club Gamedemon![]()
Ratchet gaat ook hier tergend langzaam, maar wat wil je ook, heel Amerika zit hem te downen![]()
Maar no prob, kan ik ondertussen mooi een paar levels stijgen met Crisis Core
25 euro? Vind ik nog een hoop geld voor een kabeltje wat alleen maar 1'tjes en 0'en hoeft door te gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kleine elektronica zaken.. ik heb zelf de hdmi kabels van Sony voor ¤25,- gekocht.
Even snel tussendoor is de Japanse Crisis Core te spelen dan? Dan importeer ik hem, ik dacht dat het vol zat met japanse teksten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welkom bij de club Gamedemon![]()
Ratchet gaat ook hier tergend langzaam, maar wat wil je ook, heel Amerika zit hem te downen![]()
Maar no prob, kan ik ondertussen mooi een paar levels stijgen met Crisis Core
Ik wil een PS3, maar niemand is aardig om het uit te lenen. Ik wil Warhawk spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:43 schreef Kremers het volgende:
?
Inderdaad,... standaard platformer zoals ik het zo zag en speelde. Zeker geen musthave ofzo,.. maar dat is mijn mening. Het demo-level heb ik niet eens afgerond,.... heb het allemaal al een keertje gezien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
R&C is dus niks voor mij, grafisch prachtig, maar best boring..
www.flatscreenproducts.nlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar kan ik voor weinig een HDMI kabeltje kopen? Bij de MediaMarkt werken zulke ukkels die me kabel van 90 euro proberen aan te smeren, omdat ik dan beter beeld zou hebben dan met een goedkoop kabeltje![]()
ja hoor prima te spelen, uiteraard is alles japans, maar als je eenmaal weet waar alles in de menu's zit, is het geen probleem meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:57 schreef Nudie het volgende:
[..]
Even snel tussendoor is de Japanse Crisis Core te spelen dan? Dan importeer ik hem, ik dacht dat het vol zat met japanse teksten?
www.electronica-online.nl heeft heel wat verschillende HDMI kabeltjes voor een kleine prijs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Wat is dat voor onzin?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Warhawk laat ik liggen, online gamen heb ik mijn 360 voor.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Cyberia, je loopt achter met je submits: Releasedate en demo voor Uncharted: Drake\'s Fortune
Dan zal het ook wel niet zo veel voor mij zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad,... standaard platformer zoals ik het zo zag en speelde. Zeker geen musthave ofzo,.. maar dat is mijn mening. Het demo-level heb ik niet eens afgerond,.... heb het allemaal al een keertje gezien.
Moeilijk te zeggen. Volgens mij weet bijna niemand hoe groot de voorraad 60gig's is en momenteel lijkt ie erg goed te verkopen, dus hoe lang er nog voorraad gaat zijn is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik had gelezen dat de 60 GB van de PS3 op een gegeven moment zou verdwijnen, denken jullie dat ik hem nog kan kopen omstreeks 10 december, of zal hij dat al uitverkocht zijn?
Kijk hier moeten 1e klas lamzakken zoals Gabe (quote:"Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU. Regardless, every console owner will proudly use Call of Duty 4 to showcase their high-definition TV, because COD4 is by far the best-looking console game you will see this year"
Zo duur zijn ze ook niet meer. Voor 500 euro heb je al goede HD ready-tv's. Full-hd heb je echt nog niet nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:00 schreef ryangozer het volgende:
ooit... komt er een tijd, dat er een nieuwe soort hd word uitgevonden, en de full hd's van nu dan voor 200 euro te krijgen zijn... dan... ga ik er een halen
Ik zou daar echt niet op gokken. Volgens mij is ie er over 2 weken al niet meer. Die dingen verkopen als een tiet nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik had gelezen dat de 60 GB van de PS3 op een gegeven moment zou verdwijnen, denken jullie dat ik hem nog kan kopen omstreeks 10 december, of zal hij dat al uitverkocht zijn?
quote:1UP Preview: We were able to go hands-on with the most recent build of the PS3, 360 and PC versions of Call of Duty 4 last week, and can safely say that they're all shaping up spectacularly.
60GB PS3 gaat in Europa uit de handelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:32 schreef Gstyles het volgende:
vast een TVP maar waarom zal de 60GB versie van de PS3 verdwijnen?
Er zit natuurlijk een headset bij Warhawk als je die in de winkel kooptquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef ikookhier het volgende:
Wat gebruiken mensen hier zoal als headsetje kan een headset op je controller aan sluiten heb ik bergepen !! ?
welke zijn aan te raden![]()
Ik heb zelf gewoon een usb headset.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef ikookhier het volgende:
Wat gebruiken mensen hier zoal als headsetje kan een headset op je controller aan sluiten heb ik bergepen !! ?
welke zijn aan te raden![]()
Ik vond de demo super!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:34 schreef Kremers het volgende:
Ik denk dat ik hem ook niet ga halen. Vind hem best oké, maar ben niet zo'n platform gamerIk ga deze maand PES2008 halen
Je kan het bij elke game gebruiken, kijk even in de handleiding hoe je dat ding kan instellen op je PS3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:45 schreef Survivalism het volgende:
Ik vond de Ratchet en Clank demo geweldig, alleen dat Nederlandse was echt verschrikkelijk dus snel op het engels gezet.
Wel jammer dat het kort was, maar je zag zoveel (op de achtergrond) gebeuren dat ik een klein beetje een film gevoel kreeg. En die Groovitron <3<3<3
Nog een vraag: Nu heb ik zo Jabra Headset die je bij Warhawk krijg, maar kan ik die nou ook bij andere games gebruiken? Want bij Resistance lijkt het me niet te lukken...
Kan wel wezen, maar je kan ook geen private chat starten met iemand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:05 schreef SocialDisorder het volgende:
het indrukken van de linkerthumb is een designkeuze van devs, niet de schuld van PSN.
en in motorstorm kun je gewoon je headset gebruiken. Meerdere malen gebruikt.
Hij had zijn headset aanstaan maar er gebeurde niks, snap er niks van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja bij motorstorm ligt het eraan of de host zijn headset aan heeft staan.
Host geen headset? dan de rest ook niet![]()
Je moet die knop ingedrukt blijven houden totdat het ledje blauw blijft branden, dan kan de PS3 hem vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef DaggerNL het volgende:
Als ik m'n bluetooth headset wil registreren, dan vind ie 'm niet. De headset geeft ook geen licht meer na een paar minuten opladen. Hij staat ook uit als ik 'm probeer te zoeken zoals op de handleiding staat vermeld. Iemand enig idee hoe 't moet?
maar ik ga m toch kopen, de demo alleen al is zoo vet, weet iemand waar ik m wat goedkoper kan kopen als 65 euro?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
ik lees net op GAF dat in SKATE alle billboards met advertenties van The Simpsons Game zijn beplakt.
Iemand hier die skate heeft en dat ook heeft gemerkt?
[ afbeelding ]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ps3+-+skate_preorder.htmlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar ik ga m toch kopen, de demo alleen al is zoo vet, weet iemand waar ik m wat goedkoper kan kopen als 65 euro?
Wat voor soort game is skate eigenlijk en hoe werkt de multi player.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens ik zou iedereen aanraden om Skate te halen, wat een geweldig spel zowel single player als multi..
Maar het kan soms ook zeer frustrerend![]()
Download de demo van PSN, zou je al een goed idee moeten geven. Het is gewoon een skate-simulatie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:29 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat voor soort game is skate eigenlijk en hoe werkt de multi player.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:18 schreef capital_P het volgende:
Heb woensdag meteen een PS3 gekocht.
60 GB![]()
heavenly sword![]()
darkness![]()
Spiderman 3![]()
2 controllers![]()
PES 2008 wordt definitly de shit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:34 schreef Kremers het volgende:
Ik denk dat ik hem ook niet ga halen. Vind hem best oké, maar ben niet zo'n platform gamerIk ga deze maand PES2008 halen
Waar lees jij dan over al die mooie nieuwe updates?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
PES 2008 wordt definitly de shit!Ik las ook over de nieuwe update die eind deze maand komt... wie weet hier meer van en is het de beruchte 2.0 waar we met zn allen al zo lang op aan het wachten zijn??! Ik had HOME © toch ook allang verwacht..
![]()
Ik vind het een erg mooie game, maar heb wel nog lichte twijfel of ik m ga halen. Ik ben altijd meer een Jak & Daxter speler geweest. Wat ik wel leuk vind is dat er wel veel afwisselende stukken in zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een wisselende reakties op die ratchet demo zeg!
Ik vond de demo kort maar erg leuk en erg mooi om te spelen!
Ik ben blij dat ik de game ge pre ordert heb!
Ik kijk er nu al naar uit!
het is er maar 1 de update waar ik het over heb en ik geloof dat deacon_tigra het ook over 1 update heeft, die eind deze maand verschijnt (tip: ff goed lezen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Waar lees jij dan over al die mooie nieuwe updates?
Geloof alleen een beta van Home dit jaar,...... release pas volgend jaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
PES 2008 wordt definitly de shit!Ik las ook over de nieuwe update die eind deze maand komt... wie weet hier meer van en is het de beruchte 2.0 waar we met zn allen al zo lang op aan het wachten zijn??! Ik had HOME © toch ook allang verwacht..
![]()
ja het is toch allemaal wat hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof alleen een beta van Home dit jaar,...... release pas volgend jaar.
Sony,......
quote:The jeep level is one of the prettiest stages we've seen in a PS3 game to date. You take the turret on the back instead of the driver's seat, so the section is on-rails, with the game shifting your view from the back to the side of the vehicle over the course of the level. At any given point you have a small cone field of view where you can aim.
quote:While games like Resistance and Ratchet have come close, Uncharted has the most potential we've seen yet to be PS3's first true breakout game. We're not sure it will be that game, since there's plenty of story and pacing stuff we haven't seen yet (and Drake himself still seems to be spending too much time in the mirror), but it has moments that reach and hit that bar already, so it's really up to the rest of the game to see if it can match that quality
Het knippert om de paar seconden, maar blijft niet constant branden. De bluetooth van mijn mobiele telefoon vindt de ps3 wel.quote:Je moet die knop ingedrukt blijven houden totdat het ledje blauw blijft branden, dan kan de PS3 hem vinden.
Nogmaals, pak de handleiding erbij, daar staat het in uitgelegd
sorry baasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:56 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja het is toch allemaal wat hemja ik hoop dat de betere games het dit jaar nog goed kunnen maken, zal vast goed komen denk ik
![]()
Ze geven geen cijfers bij the 1up show, ze zijn iig erg positief over de game.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet & Clank Future: ToD '1UP Video Review'
Bekijk de video vanavond wel, maar weet iemand toevallig het cijfer? De geschreven review staat nog niet online namelijk
Giant enemy crabquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
Net klaar met de demo van Folklore, wat een japanse bagger
Hit it's weakspot for massive damage!quote:
36.2%quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef wdn het volgende:
Gundam is dat de moeite waard? 20 euro bij bart smit
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef rakotto het volgende:
Wtf is Giant Enemy Crab?
En de screens van Uncharted doen me heel erg veel denken aan de levels van Crash Bandicoot 1. De sfeer is gewoon verglijkbaar vindt ik van de omgeving.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef rakotto het volgende:
Wtf is Giant Enemy Crab?
En de screens van Uncharted doen me heel erg veel denken aan de levels van Crash Bandicoot 1. De sfeer is gewoon verglijkbaar vindt ik van de omgeving.
bedenk wel dat die 4 usb poorten snel volzitten, als je bijv linux erop zet en je hangt er een muis en toetsenbord aan heb je er al 2 nodig, controller en bluetooth headset opladen is 4!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Dikke kans dat ik eind november een PS3 ga aanschaffen met die nieuwe prijs!
Ik kan hem de 26ste waarschijnlijk al betalen, maar dan moet ik heel november nogal el cheapo leven
Het enige verschil is qua hardware twee USB slots minder en geen BC voor PS2 games? Allebei geen probleem want voor die PS2 games houd ik gewoon mijn PS2 in mijn opstelling
Een maatje van me gaat misschien ook een PS3 halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef Vince22 het volgende:
Wordt nog een stormlooptopic dit met al die nieuwe PS3 eigenaars!
* SocialDisorder meldt zichquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De tering , wat wordt het druk hiero![]()
Waar is de tijd gebleven van de goede oude garde![]()
![]()
de eerste 10 early adopters![]()
* Fallen zwaait!quote:
* Mindstate was er ook vanaf dag 1 bijquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat?omdat het geen Uncharted is hoef je niet gelijk onaardig te doen
![]()
![]()
Tja,... het kan me nog steeds niet echt boeien. Niet echt mijn spel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
The 1UP Show: Episode 10/12/07
Bekijk het item van Uncharted![]()
Ik hoor jou alleen maar klagen: Why the neuk heb jij een PS3 gekochtquote:Op zondag 14 oktober 2007 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... het kan me nog steeds niet echt boeien. Niet echt mijn spel.
Welke shop? Ik koop meestal via een Canadese winkel (VGP), maar de US dollar staat z laag dat het waaschijnlijk goedkoper is om in de VS te kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:28 schreef Wessiej het volgende:
Heb R&C en Uncharted uit Amerika besteld, 82 euro
Ben benieuwd of ze goed aankomen.
82 euro?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:28 schreef Wessiej het volgende:
Heb R&C en Uncharted uit Amerika besteld, 82 euro
Ben benieuwd of ze goed aankomen.
Hij zegt ook R&C EN Uncharted.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
82 euro?
Had je wellicht beter bij play.com kunnen kijken want daar is hij 61 euro en geen verzendskosten![]()
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Voor de Blu-Ray spelerquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik hoor jou alleen maar klagen: Why the neuk heb jij een PS3 gekocht![]()
Gamestopquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zeg niets over Uncharted, ben bang voor een herhaling van Heavenly Sword. Die voor mij toch een lichte teleurstelling was (niet alleen de korte speeltijd).
[..]
Welke shop? Ik koop meestal via een Canadese winkel (VGP), maar de US dollar staat z laag dat het waaschijnlijk goedkoper is om in de VS te kopen.
Ik begin me dat ook af te vragen. Maar mijn voornaamste reden was de BC. Kan al mijn PS2 games er op spelen. Werkt overigens erg goed. Maar ineens een policy change nu,............. ze gaan zich richten op PS3 gamesquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
[..]
Doe het nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
Haal me over om een ps3 te kopen.
Er zijn inderdaad nog geen games die super goed zijn, maar denk dat BluRay wel de toekomst is..quote:
Helemaal mee eens.. alleen ik ben een ratchet fanboy en met die game gaat het wel goed komen als ik the 1up show mag geloven..quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin me dat ook af te vragen. Maar mijn voornaamste reden was de BC. Kan al mijn PS2 games er op spelen. Werkt overigens erg goed. Maar ineens een policy change nu,............. ze gaan zich richten op PS3 games![]()
Maar,... ben gewoon wat kritischer denk ik. Wilde Heavenly Sword hebben toen ik de PS3 kocht. Maar ook dat spel hebben ze niet waargemaakt vind ik. Zoals zoveel dit jaar,........ ding is wat mij betreft te snel uitgekomen. PSN is matig en de store is om te huilen. Games die nu multi-console uitkomen haal ik voor 360,.... voel me daar gewoon beter bij. Wilde de PS3 voor de exclusives,.... maar de eerste game die ik koop zal waarschijnlijk MGS4 zijn,......
De tijden zullen vast beter worden,... en er komen vast fantastische games op uit. Maar om eerlijk te zijn is dat nu gewoon niet het geval.
En over uncharted,... leuk al die making off shit en dev diary beelden maar dat deden ze met HS ook. Die twee lijken qua hype en aandacht veel op elkaarSowieso is dat spel denk ik maar voor even leuk denk ik. Dus nee,... die ga ik niet halen nee.
Ook hoopte ik dat de games er op PS3 iets beter uit zouden zien dan op 360,... maar ook daar,....nope! Maar heb hem gewoon alvast,... en ben blij ook aangezien er nu alweer een 'mindere' versie op de markt is
![]()
Mijn zoon geniet voorlopig onwijs van de R&C demo,.... en dat is ook heerlijk om te zien
Ik doe het met andere mensen wat er op neerkomt dat ik de verzendkosten niet betaalquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:15 schreef Masegate het volgende:
Kan iemand van jullie mij even onderwijzen?
Wat ik wil weten is, wat de verschillen zijn in de spellen als ik ze in de US koop (het beste bij Gamestop dus?) t.o.v. als ik ze hier koop.
- Zitten daar ook alle talen op? Als ik dus bijvoorbeeld Fifa08 koop, kan ik dan ook genieten van het geweldige commentaar van Youri Mulder?
- Hoe lang duurt het meestal voor je ze in huis hebt?
- Andere dingen die ik over het hoofd zie??
Alvast bedankt!
Edit:
@Wessiej: Hoe kom jij aan 82 euro voor die 2 spellen? ik reken (2 * 59.99) + 19.99 = 139.97.
Met de huidige dollarkoers is dat bijna 99 euro??
Same, alleen ik heb 0 blurayfilms. Ik heb de PS3 voor de exclusives en de BC gekocht. Gelukkig trekt HS mij, R&C en Folklore, anders begrijp ik dat je tot nu toe teleurgesteld bent.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. alleen ik ben een ratchet fanboy en met die game gaat het wel goed komen als ik the 1up show mag geloven..
Voorderest is het bijster weinig wat er Exclusive op uit komt..
Bovendien mis ik de kwaliteit van Xbox live erop..
PSN is leuk en aardig, en gratis.. maar het werkt zooooo veel minder dan Xbox live.
Alleen private chat had al goed geweest, maar ook dat kan dat ding niet.
Ik heb die PS3 nu dus voor ratchet, blu ray .. en de BC die er bij de volgende lading uitgesloopt is.
schoenen: DC, board: almost, wielen: spitfire hierzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wohoo met Skate heb ik al 5/7 covers in The Mag en 4/7 in de Crasher Magazine, al een sponsercontract met adidas(schoenen) en spitfire (board) afgesloten![]()
sorry ben ni echt een insider, maar wat zijn dat voor kaarten?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:58 schreef Chocobo het volgende:
En over uncharted,... leuk al die making off shit en dev diary beelden maar dat deden ze met HS ook. Die twee lijken qua hype en aandacht veel op elkaar![]()
quote:Lair uitgesteld naar 16 november
Sinds 4 september ligt Lair al in de Amerikaanse winkels. Europese gamers moesten helaas iets langer wachten, tot 19 oktober. Echter hebben we slecht nieuws voor diegene die gehoopt hadden aankomende week met de game aan de slag te kunnen. Lair is namelijk opnieuw uitgesteld met iets minder dan een maand. De game staat nu gepland voor een release op 16 november.
Het is vreemd dat de Europese versie van Lair meer dan twee maanden later verschijnt dan de Amerikaanse versie. Wellicht wordt alsnog besturing met analoge sticks geïmplanteerd. Lair is namelijk alleen bestuurbaar via de tilt-sensor, het geen waar de game in de reviews zo voor werd afgestraft. Dat is vooralsnog echter speculatie.
Ik weet dat je baalt als iemand jouw soort games niet trekt of mee gaat in je hype, maar niet iedereen is hetzelfde he. Ik begrijp dat je dit spel beschermt ofzo,.... ? Maar Ok,... ik vergelijk de developers niet,.... die conclusie trek jij. Er staat duidelijk dat de hype en aandacht nogal overeenkomt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik Naughty Dog nu inderdaad niet zo bijzonder vind nee. Jak is een leuke platformer, maar moet ik nu op mijn knieen ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!
Een gevestigde dev als Naughty Dog (welke grote franchises op zijn naam heeft staan) vergelijken met een 'beginner' als Ninja Theory![]()
![]()
![]()
* -Menn0- meldt!quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Snap niet dat je hier zo lacherig over doet, als ze een goed controleschema erin weten te verwerken wordt het spel wel gelijk stukken interessanter. Desalniettemin zal ik hem niet halen door al die andere goede spelen.quote:
De hype die er rondom Uncharted zweeft is geen wonder te noemen aangezien ze met Crash en Jak al hoge ogen hebben gegooid. Iedere keer verwacht men weer veel van Naughty Dog en dat is ook terecht aangezien ze hun promise deliveren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet dat je baalt als iemand jouw soort games niet trekt of mee gaat in je hype, maar niet iedereen is hetzelfde he. Ik begrijp dat je dit spel beschermt ofzo,.... ? Maar Ok,... ik vergelijk de developers niet,.... die conclusie trek jij. Er staat duidelijk dat de hype en aandacht nogal overeenkomt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik Naughty Dog nu inderdaad niet zo bijzonder vind nee. Jak is een leuke platformer, maar moet ik nu op mijn knieen ofzo
Nee,.... ik gaf alleen maar aan dat de hype en aandacht rondom Uncharted met de hype en aandacht overeenkomt van HS,... pré-review(s) dus. Voor hetzelfde geldt scoorde HS 10-en en was Ninja Theory of hoe ze ook heten mega-developers. Gaat het me niet om.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ik weet niet waaruit jij concludeert dat ik baal wanneer iemand een spel niet kan boeien. Ik geef alleen aan dat wanneer een spel de beloftes niet volledig heeft weten in te lossen (Heavenly Sword dus), je de vergelijking niet moet trekken met een franchise afkomstig van een gevestigde dev als Naughty Dog. Zij staan immers garant voor kwaliteit.
Dat hoop ik ook inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Snap niet dat je hier zo lacherig over doet, als ze een goed controleschema erin weten te verwerken wordt het spel wel gelijk stukken interessanter. Desalniettemin zal ik hem niet halen door al die andere goede spelen.
Als je het doet, doe het dan g00d.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef American_Nightmare het volgende:
kap es met dat 'woot'.. da's echt voor nerds
Ik zal er een wikipedia tegen aan moeten gooien want ik heb geen idee wat het isquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef American_Nightmare het volgende:
kap es met dat 'woot'.. da's echt voor nerds
Ik ben benieuwd. Ik ben zelf geen PS3 freak, maar als mijn vriendin Heavenly Sword speelt mag ik elke keer de missies doen waar je met pijl en boog de pijl moet besturen met de SIXAXIS. Dat vind ik wel erg leuk om te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:16 schreef KoosyNL het volgende:
Demo Folklore: Heel erg leuk! Deze ga ik denk ik wel halen! Mooie graphics, goeie sfeer en de gameplay is ook erg leuk!
Unreal Tournament III: New Modes and Weaponry Interviewquote:UT III mogelijk een volledig PS3-exclusive?
Lange tijd leek het erop alsof de Xbox 360 een ware exclusives-magneet was. De exclusieve games van andere consoles verschenen allemaal op de Xbox 360 en er waren maar weinig games die het omgekeerde pad bewandelden. Toch begint het er nu langzaam naar uit te zien dat de Xbox 360 een game van formaat gaat verliezen.
Unreal Tournament is zoals bekend een tijdelijke exclusive voor de PlayStation 3 (met uitzondering van de PC-versie). Een Xbox 360-versie staat gepland voor ergens in 2008. Momenteel heeft men grote vraagtekens bij deze 360-versie. Enekel hints zouden namelijk duiden op een exclusive voor Sony.
Op de officiele Unreal Tournament III website worden namelijk de boxcovers en logo's van de PS3 en de PC versie getoond. Geen spoor van de Xbox 360 boxshot, noch het logo. Tevens zegt Mike Capps (President van Epic Games) in onderstaande video het volgende: "We´re Just on PlayStation 3, so we get to focus on that platform."
ze worden allebei random opgebouwd, dus wat bedoel je?quote:
Kijk nou eens naar de prijzen van beide packsquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze worden allebei random opgebouwd, dus wat bedoel je?
Nou als dat gezeik rondom Gears of war met Epic en MS waar is dan kan dit ook wel eens waar zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Unreal Tournament III: New Modes and Weaponry Interview
Riiight
Lijkt me niet, Amerikaanse Blu-Ray's werken ook niet op een Europese PS3. Zeker ben ik niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:33 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je (in tegenstelling tot de PlayStation 2) op een Europese (PAL) PlayStation 3 zonder problemen Amerikaanse of Aziatische PlayStation 2 spellen spelen?
Dus kan de backward-compatibility modus van de PAL PlayStation 3 overweg met geimporteerde spellen?
Zag een leuke Grand Theft Auto trilogy voor 29 dollar op gamestop
Ik vind het ook niet zo raar klinken hoor. EPIC en Microsoft hebben aardig bonje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou als dat gezeik rondom Gears of war met Epic en MS waar is dan kan dit ook wel eens waar zijn.
MS wil geen gratis content op hun console, Epic wil veel gratis content voor gears en UT en dus zouden ze die overstap kunnen gaan maken.
Blijft speculatie natuurlijk
Klopt, maar Amerikaanse games werken wel weer met een Europee PS3.. Vandaar mijn vraag!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Amerikaanse Blu-Ray's werken ook niet op een Europese PS3. Zeker ben ik niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Na wat googlen kwam ik hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:36 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Klopt, maar Amerikaanse games werken wel weer met een Europee PS3.. Vandaar mijn vraag!
Alleen een controller..of ook een witte ps3quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Eind november is er in huize SD een witte controller in huis
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:45 schreef Chocobo het volgende:
Killzone 2 eind 2008
http://www.insidegamer.nl(...)-komt-eind-2008.html
Sowieso Next-Level in Hilversum.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Van welke winkels is bevestigd dat ze je zelf 2 titels laten uitkiezen bij aanschaf ps3?
Betalen voor een demo vind ik echt ridicuul. Tenzij het echt supercool is (en dus een feel heeft dat het af is), weiger ik hieraan mee te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Now this could be the first time a demo for a demo has ever been released as GT Channel is reporting Sony will offer the Gran Turismo 5: Prologue demo free directly from the PlayStation Store beginning Oct. 20.
The demo will likely be the same as the one shown at Tokyo Game Show, which featured 16 vehicles and three tracks. You might remember Sony removed Gran Turismo HD from the PS Store in late September, paving the way for GT 5: Prologue.
Unless something else swoops down to unseat it, GT5: Prologue will be the most expensive demo ever at about $43 for the disc version and about $39 from the PS Store.![]()
![]()
![]()
Landelijke shops als dixons, FRS, toys r us, intertoys en bart smit zeker niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Sowieso Next-Level in Hilversum.
Bij films is het afhankelijk of ze regio-beveiliging hebben. Nine Inch Nails - Beside You In Time en 300 zijn twee voorbeelden van regio-vrije BluRays. En die werken dus gewoon in de Europese PS3.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Amerikaanse Blu-Ray's werken ook niet op een Europese PS3. Zeker ben ik niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:Twenty years on, Bionic Commando is back in action
Capcom has revealed that they are developing a new Bionic Commando game that is destined for the PS3, Xbox 360 and PC platforms. The original game was released way back in 1988. Perhaps this was also Capcom's big announcement that they had a count-down for recently.
Released in 1988, the original Bionic Commando introduced a novel grappling hook mechanic into a stagnating side-scrolling 2D platformer genre. While the Capcom-developed game was highly regarded (and even named as one of GameSpot's Greatest Games of All Time), the franchise has been dormant outside of a 1992 Game Boy version and a 1999 Game Boy Color pseudo-sequel.
That's about to change, as Capcom has revealed to GameSpot that it is developing a new Bionic Commando game for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC. Simply called Bionic Commando, the new game will bring back the original game's hook (pun intended), with players able to use the main character's bionic grappling arm not only to navigate levels but to take out enemies at close range, rappel down sheer surfaces, or toss objects (like cars) at enemies.
hehe moet jij em ook al kwijt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:10 schreef Reggie200 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in Resistance: Fall of Man?
Ik ben totaal geen FPS speler, kan ook helemaal niet overweg met het mikken via de thumbstick op de controller.
Ik heb het spel 1 keer in de PS3 gestopt om te kijken hoe het eruit zag en daarna niet meer gebruikt.
Wil eventueel ook wel ruilen voor een ander spel.![]()
PM me maar.
quote:Geen creditcard maar toch de mogelijkheid hebben om Warhawk te downloaded? Neem dan een prepaid creditcard.
Heb ik meerdere mensen ook geadviseerd (na positieve geluiden) maar hier en daar hoor ik ook wat klachten. Dat wanneer het geld wordt overgemaakt het niet op je rekening bijgeschreven wordt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef rakotto het volgende:
Handig misschien voor de mensen zonder een credit card.
https://www.wirecard.com/wirecard/Home.html
[..]
even een latertje,quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
En nog 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef RedemptioN het volgende:
even een latertje,
maar hier ook een dag 1 oonor
huh? Staat er volgens mij nog wel gewoon, onder Games (niet onder demo's).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:58 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Is er nog een manier om aan Gran Turismo HD te komen? Schijnt dat hij sinds september uit de store is verdwenen..
5 dagen geledenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:25 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wanner skate uitkomt voor de ps3?
En dan ga je zeker 2 dagen lang ons mateloos irriteren met posts.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan waarschijnlijk PES2008 2 dagen eerder krijgen dan de officiele release date, van mijn lokale gameboer
Tja het is volgens mij een beetje dubieus hoe dat met Skate zit.. Bol.com heeft hem bijvoorbeeld nog steeds op 18 oktober staan, terwijl ik hem vorige week donderdag in de MM in Den Haag opgepikt heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:25 schreef DoDie het volgende:
In nederland? Aangezien geen een winkel hem heeft.
quote:Ruilen IJshockey NHL2K7 tegen NHL 08 voor ps3
Ik wil graag mijn spel Nhl2k7 ruilen tegen Nhl08
en nog 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
even een latertje,
maar hier ook een dag 1 oonor
mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef JDizzle het volgende:
Vorige week m'n salaris binnen- vandaag DiRT, Skate, Heavenly Sword, Folklore, FIFA en Fight Night Round 3 binnen. I love my PS3.![]()
Het meeste bezig met Fight Night en Folklore. Loving every bit.![]()
Free record shop heeft m.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:25 schreef DoDie het volgende:
Dan komt zijn volgende loon al binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
Had even 3 weken gewacht, er komen veel betere games uit
Als 400 euro al een flinke smak geld voor je is zijn er wel belangrijkere dingen in het leven waar je je geld aan kan besteden denk ik. Bedenk ook dat met een console je toch wel een aantal spellen de komende maanden moet kopen om er van te genieten, die ook 60 per maand kosten... dus als je dat geld niet hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:12 schreef Fakkan het volgende:
Damn. Ik zit met een dilemma. Ik kan die ps3 starter pack namelijk krijgen voor 400 euro, omdat mijn neef bij de media markt 20% personeelskorting krijgt. Maar 400 euro blijft voor mij een flinke smak geld. Moet wel snel gaan beslissen. OVERTUIG ME!
Oh, dan durf ik het geeneens te vragen, is bijna hetzelfde als om 100 euro vragenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef Fakkan het volgende:
Hey Hertog, hopelijk heeft je buuf niet al haar korting opgebruikt. Ze hebben namelijk een limiet: volgens mij mogen ze per jaar 400 euro korting krijgen in totaal.
Ik zou het toch proberen als ik jou was. Mijn neef heeft namelijk ook al zijn korting verbruikt, maar hij kent zat collega's die nooit ( grote) aankopen bij de MM doen. Die zijn bijna altijd bereid om hun korting aan anderen te geven. Hij hoeft natuurlijk niet erbij te zeggen dat de korting niet voor hem is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oh, dan durf ik het geeneens te vragen, is bijna hetzelfde als om 100 euro vragen
Jawel ik heb hem, inmiddels al bijna uitgespeeld zit nu bij X-games.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:25 schreef DoDie het volgende:
250? haha pas over 5 jaar misschienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:31 schreef Fakkan het volgende:
Man, hoe groot schatten jullie de kans dat de kale ps3 binnen een jaar 250 euro gaat kosten? Niet zo groot waarschijnlijk. Ik ga hem toch wel halen denk ik. Nu maar hopen dat de MM hem nog heeft.
Zit erover te denken om 'm te halen. Is het wat? Niet binnen een weekje wel gezien? Hoe lang ben je ermee bezig voordat je 'm uitgespeeld hebt? Is online spelen interessant?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel ik heb hem, inmiddels al bijna uitgespeeld zit nu bij X-games.
Over 5 jaar kost de PS3 125 euro man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
250? haha pas over 5 jaar misschien![]()
Mensen die Halo 3 besteld hadden moesten iets langer wachtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef satecl het volgende:
Ik heb PES2008 gereserveerd bij Bol.com. Heeft iemand dat wel eens eerder gedaan? Zoja, krijg je hem gelijk op de releasedatum binnen..?
ietsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mensen die Halo 3 besteld hadden moesten iets langer wachten
Lees dit eens, http://ps3only.nl/review.php?aid=348&page=3quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:06 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Zit erover te denken om 'm te halen. Is het wat? Niet binnen een weekje wel gezien? Hoe lang ben je ermee bezig voordat je 'm uitgespeeld hebt? Is online spelen interessant?
Is het later dan nog opgelost? Anders kan je ze makkelijk voor de rechter slepen denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb ik meerdere mensen ook geadviseerd (na positieve geluiden) maar hier en daar hoor ik ook wat klachten. Dat wanneer het geld wordt overgemaakt het niet op je rekening bijgeschreven wordt...
De demo komt dan uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef mrdjey het volgende:
Op fok!games staat dat gt5 prol... op 20-10 uit komt, maar wat is hier van waar?
Bij Heavenly Sword vind ik het ronduit belachelijk dat het Nederlands gesynchroniseerd wordt. Het spel is nota bene voor 16 jaar en ouder en richt zich niet op jong publiek. Om dan toch te kiezen voor een volledige nasynchronisatie vind ik echt nergens op slaan. Zeker ook omdat dat een spel mijns inziens gelijk een stuk kinderlijker aanvoelt. Het is dan gewoon geen 'volwassen' spel meer, in het Nederlands.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:33 schreef RedemptioN het volgende:
ja slecht he, was echt bout, en je kan dus nergens in de opties etc bij fifa en ratchet het naar engels zetten...bij heavenly sword hebben ze dit beter aangepakt...
maar alles is goed nu, geen nederlands meer pour moi ^^
Geen idee...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
Is het later dan nog opgelost? Anders kan je ze makkelijk voor de rechter slepen denk ik zo.![]()
In 2009 het vervolg op de beste game (samen met Ninja Gaiden en RE 4) van de afgelopen generatiequote:Famitsu houdt van God of War II
In het Japanse magazine Famitsu doen ze het net even anders. Niet één redacteur, maar vier redacteuren beoordelen een game, waardoor het spel maximaal 40 punten kan krijgen. Dit geeft ook een mooi beeld over een game.
Deze week was een drukke voor de reviewers van Famitsu, ze kregen een waslijst aan games te verwerken waarbij het Westerse God of War II met de hoogste score ging lopen. De game scoorde sterk op Gamed en herhaalt dat succes in Famitsu met 37/40. Zack & Wiki, The Eye of Judgment, Imabikisou en Final Fantasy Tactics A2 haalden ook verdienstelijke scores.
The Eye of Judgement (PS3, Sony): 8 / 8 / 8 / 9 - (33/40)
Imabikisou (PS3, Sega): 9 / 8 / 8 / 8 - (33/40)
God of War 2 (PS2, Sony): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)
Lelijkquote:
Psst jij bent toch zo goed met van die topics openenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg hem ook binnenkort, maar durf niet exact te zeggen wanneer![]()
Heb hem al sinds gisteren, geweldige game.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:40 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Folklore is onderweg![]()
![]()
Van het weekend eindelijk weer eens een goede SP-game in me PS3
Nog meer mensen die hem krijgen of misschien al hebben?
straks ok? , ga nu eerst trainenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Psst jij bent toch zo goed met van die topics openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
straks ok? , ga nu eerst trainen [ afbeelding ]
Erm, prima dat het na gesynct is toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij Heavenly Sword vind ik het ronduit belachelijk dat het Nederlands gesynchroniseerd wordt. Het spel is nota bene voor 16 jaar en ouder en richt zich niet op jong publiek. Om dan toch te kiezen voor een volledige nasynchronisatie vind ik echt nergens op slaan. Zeker ook omdat dat een spel mijns inziens gelijk een stuk kinderlijker aanvoelt. Het is dan gewoon geen 'volwassen' spel meer, in het Nederlands.
Dat ze ondertiteling aanbieden bij Heavenly Sword/Resistance: Fall of Man vind ik dan op zich wel weer goed. Mits ze een vergrootglas bijleveren. Waarom krijgt een spel dat bedoeld is om in de woonkamer op 3 meter afstand gespeeld te worden ondertiteling die op een pc-scherm net groot genoeg is? Waarom niet gewoon dezelfde ondertiteling-grootte die bij DVD's gebruikt wordt? Perfecte grootte en daar klaagt ook niemand dat het teveel van het beeld wegneemt (als dat al een reden kan zijn).
Voor FIFA en R & C vind ik het niet erg dat er nagesynchroniseerd wordt, maakt het een stuk toegankelijker voor de kleintjes maar geef dan in ieder geval een keuze, zeker als je het toch op dezelfde disc meelevert. Sowieso zet ik het commentaar bij FIFA wel uit, maar dat terzijde.
...![]()
Tuurlijk PS3 op engels zetten is een oplossing, maar je zegt het al, alles is dan engels. Dat hoeft van mij niet. Ondertiteling vind ik handig (mits leesbaar) en menu's vind ik ook best in het Nederlands.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm, prima dat het na gesynct is toch?
Als je het niet wilt dan gebruik je het niet?
Gewoon je PS3 op Engels instellen en je bent klaar.. alles engels dan.
Een EA game die indrukwekkender is dan een titel van een high profile dev als Insomniacquote:Allezins ik ben het niet volledig eens met die reviews van R&C TOD en The Simpsons
R&C TOD
+ humor, character- en leveldesign, ruimtepiraten
- geen echte grote vernieuwingen
moeilijkheidsgraad 2/5 (vreemd want ik vond de demo al vrij pittig, zeker omdat dat bij een demo meestal niet het geval is)
speelduur 3/5 (mooi maar misschien was een 4 beter op z'n plaats omdat de werelden groot zijn en de game een lange gameplayduur heeft en genoeg replaywaarde)
graphics 17/20 (ook mooi maar in de review vinden ze de game op grafisch vlak echt fantastisch, dan mocht die score ook één puntje hoger imo, en het is écht een belediging dan om te weten dat ze The Simpsons game een 19/20 gaven voor graphics terwijl ze in de reviews maar zeiden dat de game degelijk is en er leuk uit ziet op grafisch vlak. Maar zoals ik persoonlijk denk, kan deze game écht niet op tegen R&C op grafisch vlak, dat ziet iedere koe toch)
gameplay 54/60 (strakke score en hier heb ik niets op te zeggen)
Uiteraard blijft een review nog altijd de persoonlijk mening van iemand maar dan moet zijn mening wel overeenkomen met z'n cijfers want ik vind dit toch een blunder hoor door The Simpsons game dan direct 2 punten meer te geven terwijl het nog niet in de buurt komt van de haast Pixar-kwaliteit dialogen en strakke framerat o_0
Hier wat foto's :]
Een stuk geloofwaardiger imoquote:PSM reviewt Ratchet & Clank: beste spel tot nu toe
Woensdag 17 oktober 2007 - Het PlayStation Magazine heeft in haar december issue een aantal games onder de loep genomen. Onder deze titels valt ook het komische Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, de platformer van Insomniac. Het tijdschrift geeft het spel de titel 'Best game yet' mee, de game ontvangt dan ook een 9,5 als cijfer.
Ik heb alleen de demo gespeeld, maar een 9,5 lijkt wel erg hoog. Alles is prima aan het spel, alleen ziet het er qua gameplay niet echt vernieuwend uit met de vorige delen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Even copy paste van een andere forum:
[..]
Een EA game die indrukwekkender is dan een titel van een high profile dev als Insomniac![]()
[..]
Een stuk geloofwaardiger imo
Op zich ben ik het daar wel mee eens, maar het valt mij (als PS3 fanboy uiteraard) op dat dit vaak alleen geldt voor PS3 spellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb alleen de demo gespeeld, maar een 9,5 lijkt wel erg hoog. Alles is prima aan het spel, alleen ziet het er qua gameplay niet echt vernieuwend uit met de vorige delen.
Ja, ik begrijp jouw punt. Ik weet echter ook niet precies waarom dit isquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op zich ben ik het daar wel mee eens, maar het valt mij (als PS3 fanboy uiteraard) op dat dit vaak alleen geldt voor PS3 spellen.
Immers een Halo3 scoort een 10 terwijl er nauwelijks iets aan de gameplay is veranderd, een PGR4 scoort net zo goed een 9... vernieuwing is echter 0.
Maar nee, bij PS3 games gaat dit niet op. Daar is een beproefd concept dodelijk voor het eindcijfer dat het spel krijgt....
Overigens is dit niet zo zeer een reactie op jou, maar een opmerking in het algemeen (voor dat je het misschien verkeerd op pakt...)
quote:Tony definitively proves that his series needs a reboot.
quote:For $60 and a world of possibilities, it's nice to have a little more bite, and EA gave us exactly that last month with Skate -- a fantastic sim where learning how to skate is utterly rewarding and inseparable from the experience itself. The nuts and bolts of Proving Ground still provide some fun, but at this point it's just ancient leftovers of something that used to be really special.
quote:Killzone: The Online Frontline
Guerrilla Games drops precious hints about Killzone 2 multiplayer
You've probably just about recovered from how shockingly fantastic Killzone 2 looks now. You know all about the unparalleled facial animations that give even Half-Life 2's mo-capped emoting a run for its money, and we've told you good and proper about the scintillating gunplay. Yes, to say Killzone 2 looks promising is a bit like saying beer is nice, that lying down is easy, or that a Pete Doherty remark is the obvious choice in these sorts of analogies.
But what of the multiplayer? With Killzone 2 spearheading the next wave
of PS3 titles, it'd be safe to assume that it'll be taking that assault online too. Resistance has proved a hit with PS3 owners so far, and Warhawk will surely storm PS3's servers. Yet so far Killzone 2's developer, Guerrilla, has kept schtum about what online options we can expect to see. A couple of very vague hints have been dropped, and PSW has seized upon them like a pack of hungry papps on a bleary-eyed Pete Doherty.
Let's work together
First up, we can definitely expect at least a two-player Co-op mode. Take Halo 3. When rumours started spreading that its developer, Bungie, was considering dropping the Co-op mode, all hell broke loose among the fanboys and their furious responses in forums made Bungie change its mind. Plus, Guerrilla's boss has said, "We're not talking about Co-op - at the moment", so it's there all right. Co-op is coming.
As for multiplayer options, Home will be used, as will Killzone.com, so we imagine there'll be scope for advanced clan-based gameplay. You'll be able to meet up with comrades and opponents in the social areas of Home to check out the rankings, talk tactics and throw down challenges to your heart's content. Expect online leaderboads here too, and perhaps even user-created content too - anyone want to design their own custom camouflage or edit footage of their best assaults? Perhaps pen some particularly fearsome clan tattoos? Potentially, Killzone 2's online world will be your oyster.
PES2008 demo?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:24 schreef KoosyNL het volgende:
Ow, en bijna vergeten: Het is donderdag! Iemand een idee wat we in de PSstore kunnen gaan aantreffen?
moeilijkheidsgraad 2/5 (vreemd want ik vond de demo al vrij pittig, zeker omdat dat bij een demo meestal niet het geval is)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Even copy paste van een andere forum:
[..]
Laat maar komen danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Muziek en films op 't PSN!
16 oktober 2007 Sony heeft bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een nieuwe download service voor het PlayStation Network. Hiermee kun je straks muziek en films downloaden naar je harddisk en kijken of luisteren wanneer jij wil! Ook zullen er series te vinden zijn die je in verschrikkelijk dikke kwaliteit kunt gaan checken.
Het voordeel wat Sony heeft is dat ze sowieso kunnen vertrouwen op hun eigen film en muziek maatschappij. Die content komt er dus zeker. Microsoft zal deze content waarschijnlijk nooit kunnen plaatsen op Xbox Live. In Amerika is Microsoft al gestart met zo’n soort download service op de Xbox 360. Daarmee kan je ook muziek, films en series downloaden in HD. Het gaat wederom een spannende strijd worden. Er is echter verder nog niet bekend welke andere maatschappijen ook met Sony in het spreekwoordelijke huwelijksbootje stappen.
Overigens zal de connectie tussen de PSP en PS3 ook meteen verbeterd worden tegen die tijd, zodat je nog makkelijker en beter je muziek en video content kunt streamen vanaf je PS3 harddisk. Waarschijnlijk kan je dan ook het PSN bekijken met je PSP.
Tot slot nog een heel klein nieuwtje dat Sony heel binnenkort gaat komen met een nieuwe update voor je PS3. Hiermee willen ze de interactie van de Blu-Ray speler verbeteren. En dan kunnen er waarschijnlijk ook meteen die nieuwe quad-layer Blu-Ray discs op afgespeeld worden! Can you say 100GB!? Do I hear an amen?
![]()
Daar ben jij in 3 uur doorheenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
Over heavenly sword gesproken, ik heb de game dit weekend geleent en ben nu een heel eind.
Ik vind de graphics er over het algemeen mooi uitzien, vooral de gezicht animaties in de filmpjes zijn ontzettend mooi en de omgevingen.
Maar de animaties van de NPC's en nariko zelf vind ik ruk, het loopt niet soepel.. houterig zelfs.
Alle vijanden zijn ook hetzelfde en ze staan een beetje te wachten tot je ze afmaakt.
Ook de stukken dat je met je sixaxis moet snipen zijn veels te lang, en na 10 keer schieten weet je wel dat er tilt in je controller zit, lekker belangrijk dus.
Ik ben er nog niet doorheen, maar tot zover vind ik het een 7 game.
????quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
Over heavenly sword gesproken, ik heb de game dit weekend geleent en ben nu een heel eind.
Ik vind de graphics er over het algemeen mooi uitzien, vooral de gezicht animaties in de filmpjes zijn ontzettend mooi en de omgevingen.
Maar de animaties van de NPC's en nariko zelf vind ik ruk, het loopt niet soepel.. houterig zelfs.
Alle vijanden zijn ook hetzelfde en ze staan een beetje te wachten tot je ze afmaakt.
Ook de stukken dat je met je sixaxis moet snipen zijn veels te lang, en na 10 keer schieten weet je wel dat er tilt in je controller zit, lekker belangrijk dus.
Ik ben er nog niet doorheen, maar tot zover vind ik het een 7 game.
Das niet verkeerd, hoe heet die toko waar je um haalt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nog 5 dagen voordat ik PES2008 heb
Je hebt zo'n stuk dat je met zo'n grietje pijl en boog moet schieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
????
Wat bedoel je daar precies mee?
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
moeilijkheidsgraad 2/5 (vreemd want ik vond de demo al vrij pittig, zeker omdat dat bij een demo meestal niet het geval is)
Ik weet niet wie de reactie daarachter gezet heeft maar please,....... mijn zoon van 3 heeft de demo uitgespeeld![]()
Skylinequote:Lijst met auto's in demo Gran Turismo 5 Prologue bekend
De lijst met beschikbare auto’s in de Gran Turismo 5 Prologue demo is op het internet verschenen. De demo zal in totaal zeven verschillende auto’s bevatten die ieder ook voorzien zijn van een ingame dashboard. De lijst is als volgt:
* Lexus IS-F
* Nissan Skyline GTR
* Mazda Atenza
* Subaru Impreza WRX Sti
*
* BMW 135i Coupe
* Daihatsu OFC
De demo zal enkel voor drie weken beschikbaar zijn en zal offline gehaald worden als de volledige Prologue versie beschikbaar is.
quote:Nieuwe informatie over Sony's PlayTV
Sony heeft nieuwe details vrijgegeven voor de PlayTV service voor de PlayStation 3. Zo is het mogelijk om alle programma’s in 1080p, de hoogst mogelijke High Definition resolutie, te bekijken, zal de service voorzien zijn van simpele intuïtieve controls en video’s, blijft de service via patches van het PlayStation Network altijd up to date en is het mogelijk om opnames via een USB kabel te transcoderen naar je de PlayStation Portable.
De PlayTV service van Sony stelt consumenten in staat om tv te kijken en programma’s op te nemen en terug te bekijken. Daarnaast is het ook mogelijk om op de PlayStation Portable te kijken via de Remote Play functie.
secondedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:32 schreef Feen het volgende:
[..]
Das niet verkeerd, hoe heet die toko waar je um haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |