quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef rakotto het volgende:
Wtf is Giant Enemy Crab?
En de screens van Uncharted doen me heel erg veel denken aan de levels van Crash Bandicoot 1. De sfeer is gewoon verglijkbaar vindt ik van de omgeving.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef rakotto het volgende:
Wtf is Giant Enemy Crab?
En de screens van Uncharted doen me heel erg veel denken aan de levels van Crash Bandicoot 1. De sfeer is gewoon verglijkbaar vindt ik van de omgeving.
bedenk wel dat die 4 usb poorten snel volzitten, als je bijv linux erop zet en je hangt er een muis en toetsenbord aan heb je er al 2 nodig, controller en bluetooth headset opladen is 4!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Dikke kans dat ik eind november een PS3 ga aanschaffen met die nieuwe prijs!
Ik kan hem de 26ste waarschijnlijk al betalen, maar dan moet ik heel november nogal el cheapo leven
Het enige verschil is qua hardware twee USB slots minder en geen BC voor PS2 games? Allebei geen probleem want voor die PS2 games houd ik gewoon mijn PS2 in mijn opstelling
Een maatje van me gaat misschien ook een PS3 halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef Vince22 het volgende:
Wordt nog een stormlooptopic dit met al die nieuwe PS3 eigenaars!
* SocialDisorder meldt zichquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De tering , wat wordt het druk hiero![]()
Waar is de tijd gebleven van de goede oude garde![]()
![]()
de eerste 10 early adopters![]()
* Fallen zwaait!quote:
* Mindstate was er ook vanaf dag 1 bijquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat?omdat het geen Uncharted is hoef je niet gelijk onaardig te doen
![]()
![]()
Tja,... het kan me nog steeds niet echt boeien. Niet echt mijn spel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
The 1UP Show: Episode 10/12/07
Bekijk het item van Uncharted![]()
Ik hoor jou alleen maar klagen: Why the neuk heb jij een PS3 gekochtquote:Op zondag 14 oktober 2007 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... het kan me nog steeds niet echt boeien. Niet echt mijn spel.
Welke shop? Ik koop meestal via een Canadese winkel (VGP), maar de US dollar staat z laag dat het waaschijnlijk goedkoper is om in de VS te kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:28 schreef Wessiej het volgende:
Heb R&C en Uncharted uit Amerika besteld, 82 euro
Ben benieuwd of ze goed aankomen.
82 euro?quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:28 schreef Wessiej het volgende:
Heb R&C en Uncharted uit Amerika besteld, 82 euro
Ben benieuwd of ze goed aankomen.
Hij zegt ook R&C EN Uncharted.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:45 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
82 euro?
Had je wellicht beter bij play.com kunnen kijken want daar is hij 61 euro en geen verzendskosten![]()
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Voor de Blu-Ray spelerquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik hoor jou alleen maar klagen: Why the neuk heb jij een PS3 gekocht![]()
Gamestopquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zeg niets over Uncharted, ben bang voor een herhaling van Heavenly Sword. Die voor mij toch een lichte teleurstelling was (niet alleen de korte speeltijd).
[..]
Welke shop? Ik koop meestal via een Canadese winkel (VGP), maar de US dollar staat z laag dat het waaschijnlijk goedkoper is om in de VS te kopen.
Ik begin me dat ook af te vragen. Maar mijn voornaamste reden was de BC. Kan al mijn PS2 games er op spelen. Werkt overigens erg goed. Maar ineens een policy change nu,............. ze gaan zich richten op PS3 gamesquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
[..]
Doe het nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
Haal me over om een ps3 te kopen.
Er zijn inderdaad nog geen games die super goed zijn, maar denk dat BluRay wel de toekomst is..quote:
Helemaal mee eens.. alleen ik ben een ratchet fanboy en met die game gaat het wel goed komen als ik the 1up show mag geloven..quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik begin me dat ook af te vragen. Maar mijn voornaamste reden was de BC. Kan al mijn PS2 games er op spelen. Werkt overigens erg goed. Maar ineens een policy change nu,............. ze gaan zich richten op PS3 games![]()
Maar,... ben gewoon wat kritischer denk ik. Wilde Heavenly Sword hebben toen ik de PS3 kocht. Maar ook dat spel hebben ze niet waargemaakt vind ik. Zoals zoveel dit jaar,........ ding is wat mij betreft te snel uitgekomen. PSN is matig en de store is om te huilen. Games die nu multi-console uitkomen haal ik voor 360,.... voel me daar gewoon beter bij. Wilde de PS3 voor de exclusives,.... maar de eerste game die ik koop zal waarschijnlijk MGS4 zijn,......
De tijden zullen vast beter worden,... en er komen vast fantastische games op uit. Maar om eerlijk te zijn is dat nu gewoon niet het geval.
En over uncharted,... leuk al die making off shit en dev diary beelden maar dat deden ze met HS ook. Die twee lijken qua hype en aandacht veel op elkaarSowieso is dat spel denk ik maar voor even leuk denk ik. Dus nee,... die ga ik niet halen nee.
Ook hoopte ik dat de games er op PS3 iets beter uit zouden zien dan op 360,... maar ook daar,....nope! Maar heb hem gewoon alvast,... en ben blij ook aangezien er nu alweer een 'mindere' versie op de markt is
![]()
Mijn zoon geniet voorlopig onwijs van de R&C demo,.... en dat is ook heerlijk om te zien
Ik doe het met andere mensen wat er op neerkomt dat ik de verzendkosten niet betaalquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:15 schreef Masegate het volgende:
Kan iemand van jullie mij even onderwijzen?
Wat ik wil weten is, wat de verschillen zijn in de spellen als ik ze in de US koop (het beste bij Gamestop dus?) t.o.v. als ik ze hier koop.
- Zitten daar ook alle talen op? Als ik dus bijvoorbeeld Fifa08 koop, kan ik dan ook genieten van het geweldige commentaar van Youri Mulder?
- Hoe lang duurt het meestal voor je ze in huis hebt?
- Andere dingen die ik over het hoofd zie??
Alvast bedankt!
Edit:
@Wessiej: Hoe kom jij aan 82 euro voor die 2 spellen? ik reken (2 * 59.99) + 19.99 = 139.97.
Met de huidige dollarkoers is dat bijna 99 euro??
Same, alleen ik heb 0 blurayfilms. Ik heb de PS3 voor de exclusives en de BC gekocht. Gelukkig trekt HS mij, R&C en Folklore, anders begrijp ik dat je tot nu toe teleurgesteld bent.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. alleen ik ben een ratchet fanboy en met die game gaat het wel goed komen als ik the 1up show mag geloven..
Voorderest is het bijster weinig wat er Exclusive op uit komt..
Bovendien mis ik de kwaliteit van Xbox live erop..
PSN is leuk en aardig, en gratis.. maar het werkt zooooo veel minder dan Xbox live.
Alleen private chat had al goed geweest, maar ook dat kan dat ding niet.
Ik heb die PS3 nu dus voor ratchet, blu ray .. en de BC die er bij de volgende lading uitgesloopt is.
schoenen: DC, board: almost, wielen: spitfire hierzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wohoo met Skate heb ik al 5/7 covers in The Mag en 4/7 in de Crasher Magazine, al een sponsercontract met adidas(schoenen) en spitfire (board) afgesloten![]()
sorry ben ni echt een insider, maar wat zijn dat voor kaarten?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:58 schreef Chocobo het volgende:
En over uncharted,... leuk al die making off shit en dev diary beelden maar dat deden ze met HS ook. Die twee lijken qua hype en aandacht veel op elkaar![]()
quote:Lair uitgesteld naar 16 november
Sinds 4 september ligt Lair al in de Amerikaanse winkels. Europese gamers moesten helaas iets langer wachten, tot 19 oktober. Echter hebben we slecht nieuws voor diegene die gehoopt hadden aankomende week met de game aan de slag te kunnen. Lair is namelijk opnieuw uitgesteld met iets minder dan een maand. De game staat nu gepland voor een release op 16 november.
Het is vreemd dat de Europese versie van Lair meer dan twee maanden later verschijnt dan de Amerikaanse versie. Wellicht wordt alsnog besturing met analoge sticks geïmplanteerd. Lair is namelijk alleen bestuurbaar via de tilt-sensor, het geen waar de game in de reviews zo voor werd afgestraft. Dat is vooralsnog echter speculatie.
Ik weet dat je baalt als iemand jouw soort games niet trekt of mee gaat in je hype, maar niet iedereen is hetzelfde he. Ik begrijp dat je dit spel beschermt ofzo,.... ? Maar Ok,... ik vergelijk de developers niet,.... die conclusie trek jij. Er staat duidelijk dat de hype en aandacht nogal overeenkomt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik Naughty Dog nu inderdaad niet zo bijzonder vind nee. Jak is een leuke platformer, maar moet ik nu op mijn knieen ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!
Een gevestigde dev als Naughty Dog (welke grote franchises op zijn naam heeft staan) vergelijken met een 'beginner' als Ninja Theory![]()
![]()
![]()
* -Menn0- meldt!quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De tering , wat wordt het druk hiero![]()
Waar is de tijd gebleven van de goede oude garde![]()
![]()
de eerste 10 early adopters![]()
Snap niet dat je hier zo lacherig over doet, als ze een goed controleschema erin weten te verwerken wordt het spel wel gelijk stukken interessanter. Desalniettemin zal ik hem niet halen door al die andere goede spelen.quote:
De hype die er rondom Uncharted zweeft is geen wonder te noemen aangezien ze met Crash en Jak al hoge ogen hebben gegooid. Iedere keer verwacht men weer veel van Naughty Dog en dat is ook terecht aangezien ze hun promise deliveren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet dat je baalt als iemand jouw soort games niet trekt of mee gaat in je hype, maar niet iedereen is hetzelfde he. Ik begrijp dat je dit spel beschermt ofzo,.... ? Maar Ok,... ik vergelijk de developers niet,.... die conclusie trek jij. Er staat duidelijk dat de hype en aandacht nogal overeenkomt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik Naughty Dog nu inderdaad niet zo bijzonder vind nee. Jak is een leuke platformer, maar moet ik nu op mijn knieen ofzo
Nee,.... ik gaf alleen maar aan dat de hype en aandacht rondom Uncharted met de hype en aandacht overeenkomt van HS,... pré-review(s) dus. Voor hetzelfde geldt scoorde HS 10-en en was Ninja Theory of hoe ze ook heten mega-developers. Gaat het me niet om.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ik weet niet waaruit jij concludeert dat ik baal wanneer iemand een spel niet kan boeien. Ik geef alleen aan dat wanneer een spel de beloftes niet volledig heeft weten in te lossen (Heavenly Sword dus), je de vergelijking niet moet trekken met een franchise afkomstig van een gevestigde dev als Naughty Dog. Zij staan immers garant voor kwaliteit.
Dat hoop ik ook inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Snap niet dat je hier zo lacherig over doet, als ze een goed controleschema erin weten te verwerken wordt het spel wel gelijk stukken interessanter. Desalniettemin zal ik hem niet halen door al die andere goede spelen.
Als je het doet, doe het dan g00d.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef American_Nightmare het volgende:
kap es met dat 'woot'.. da's echt voor nerds
Ik zal er een wikipedia tegen aan moeten gooien want ik heb geen idee wat het isquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef American_Nightmare het volgende:
kap es met dat 'woot'.. da's echt voor nerds
Ik ben benieuwd. Ik ben zelf geen PS3 freak, maar als mijn vriendin Heavenly Sword speelt mag ik elke keer de missies doen waar je met pijl en boog de pijl moet besturen met de SIXAXIS. Dat vind ik wel erg leuk om te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:16 schreef KoosyNL het volgende:
Demo Folklore: Heel erg leuk! Deze ga ik denk ik wel halen! Mooie graphics, goeie sfeer en de gameplay is ook erg leuk!
Unreal Tournament III: New Modes and Weaponry Interviewquote:UT III mogelijk een volledig PS3-exclusive?
Lange tijd leek het erop alsof de Xbox 360 een ware exclusives-magneet was. De exclusieve games van andere consoles verschenen allemaal op de Xbox 360 en er waren maar weinig games die het omgekeerde pad bewandelden. Toch begint het er nu langzaam naar uit te zien dat de Xbox 360 een game van formaat gaat verliezen.
Unreal Tournament is zoals bekend een tijdelijke exclusive voor de PlayStation 3 (met uitzondering van de PC-versie). Een Xbox 360-versie staat gepland voor ergens in 2008. Momenteel heeft men grote vraagtekens bij deze 360-versie. Enekel hints zouden namelijk duiden op een exclusive voor Sony.
Op de officiele Unreal Tournament III website worden namelijk de boxcovers en logo's van de PS3 en de PC versie getoond. Geen spoor van de Xbox 360 boxshot, noch het logo. Tevens zegt Mike Capps (President van Epic Games) in onderstaande video het volgende: "We´re Just on PlayStation 3, so we get to focus on that platform."
ze worden allebei random opgebouwd, dus wat bedoel je?quote:
Kijk nou eens naar de prijzen van beide packsquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze worden allebei random opgebouwd, dus wat bedoel je?
Nou als dat gezeik rondom Gears of war met Epic en MS waar is dan kan dit ook wel eens waar zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Unreal Tournament III: New Modes and Weaponry Interview
Riiight
Lijkt me niet, Amerikaanse Blu-Ray's werken ook niet op een Europese PS3. Zeker ben ik niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:33 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je (in tegenstelling tot de PlayStation 2) op een Europese (PAL) PlayStation 3 zonder problemen Amerikaanse of Aziatische PlayStation 2 spellen spelen?
Dus kan de backward-compatibility modus van de PAL PlayStation 3 overweg met geimporteerde spellen?
Zag een leuke Grand Theft Auto trilogy voor 29 dollar op gamestop
Ik vind het ook niet zo raar klinken hoor. EPIC en Microsoft hebben aardig bonje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou als dat gezeik rondom Gears of war met Epic en MS waar is dan kan dit ook wel eens waar zijn.
MS wil geen gratis content op hun console, Epic wil veel gratis content voor gears en UT en dus zouden ze die overstap kunnen gaan maken.
Blijft speculatie natuurlijk
Klopt, maar Amerikaanse games werken wel weer met een Europee PS3.. Vandaar mijn vraag!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Amerikaanse Blu-Ray's werken ook niet op een Europese PS3. Zeker ben ik niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Na wat googlen kwam ik hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:36 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Klopt, maar Amerikaanse games werken wel weer met een Europee PS3.. Vandaar mijn vraag!
Alleen een controller..of ook een witte ps3quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Eind november is er in huize SD een witte controller in huis
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:45 schreef Chocobo het volgende:
Killzone 2 eind 2008
http://www.insidegamer.nl(...)-komt-eind-2008.html
Sowieso Next-Level in Hilversum.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Van welke winkels is bevestigd dat ze je zelf 2 titels laten uitkiezen bij aanschaf ps3?
Betalen voor een demo vind ik echt ridicuul. Tenzij het echt supercool is (en dus een feel heeft dat het af is), weiger ik hieraan mee te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Now this could be the first time a demo for a demo has ever been released as GT Channel is reporting Sony will offer the Gran Turismo 5: Prologue demo free directly from the PlayStation Store beginning Oct. 20.
The demo will likely be the same as the one shown at Tokyo Game Show, which featured 16 vehicles and three tracks. You might remember Sony removed Gran Turismo HD from the PS Store in late September, paving the way for GT 5: Prologue.
Unless something else swoops down to unseat it, GT5: Prologue will be the most expensive demo ever at about $43 for the disc version and about $39 from the PS Store.![]()
![]()
![]()
Landelijke shops als dixons, FRS, toys r us, intertoys en bart smit zeker niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Sowieso Next-Level in Hilversum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |