quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef rakotto het volgende:
Wtf is Giant Enemy Crab?
En de screens van Uncharted doen me heel erg veel denken aan de levels van Crash Bandicoot 1. De sfeer is gewoon verglijkbaar vindt ik van de omgeving.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:07 schreef rakotto het volgende:
Wtf is Giant Enemy Crab?
En de screens van Uncharted doen me heel erg veel denken aan de levels van Crash Bandicoot 1. De sfeer is gewoon verglijkbaar vindt ik van de omgeving.
bedenk wel dat die 4 usb poorten snel volzitten, als je bijv linux erop zet en je hangt er een muis en toetsenbord aan heb je er al 2 nodig, controller en bluetooth headset opladen is 4!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Dikke kans dat ik eind november een PS3 ga aanschaffen met die nieuwe prijs!
Ik kan hem de 26ste waarschijnlijk al betalen, maar dan moet ik heel november nogal el cheapo leven
Het enige verschil is qua hardware twee USB slots minder en geen BC voor PS2 games? Allebei geen probleem want voor die PS2 games houd ik gewoon mijn PS2 in mijn opstelling
Een maatje van me gaat misschien ook een PS3 halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef Vince22 het volgende:
Wordt nog een stormlooptopic dit met al die nieuwe PS3 eigenaars!
* SocialDisorder meldt zichquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De tering , wat wordt het druk hiero![]()
Waar is de tijd gebleven van de goede oude garde![]()
![]()
de eerste 10 early adopters![]()
* Fallen zwaait!quote:
* Mindstate was er ook vanaf dag 1 bijquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat?omdat het geen Uncharted is hoef je niet gelijk onaardig te doen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |