Bij films is het afhankelijk of ze regio-beveiliging hebben. Nine Inch Nails - Beside You In Time en 300 zijn twee voorbeelden van regio-vrije BluRays. En die werken dus gewoon in de Europese PS3.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:14 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Amerikaanse Blu-Ray's werken ook niet op een Europese PS3. Zeker ben ik niet, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:Twenty years on, Bionic Commando is back in action
Capcom has revealed that they are developing a new Bionic Commando game that is destined for the PS3, Xbox 360 and PC platforms. The original game was released way back in 1988. Perhaps this was also Capcom's big announcement that they had a count-down for recently.
Released in 1988, the original Bionic Commando introduced a novel grappling hook mechanic into a stagnating side-scrolling 2D platformer genre. While the Capcom-developed game was highly regarded (and even named as one of GameSpot's Greatest Games of All Time), the franchise has been dormant outside of a 1992 Game Boy version and a 1999 Game Boy Color pseudo-sequel.
That's about to change, as Capcom has revealed to GameSpot that it is developing a new Bionic Commando game for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC. Simply called Bionic Commando, the new game will bring back the original game's hook (pun intended), with players able to use the main character's bionic grappling arm not only to navigate levels but to take out enemies at close range, rappel down sheer surfaces, or toss objects (like cars) at enemies.
hehe moet jij em ook al kwijt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:10 schreef Reggie200 het volgende:
Heeft er nog iemand interesse in Resistance: Fall of Man?
Ik ben totaal geen FPS speler, kan ook helemaal niet overweg met het mikken via de thumbstick op de controller.
Ik heb het spel 1 keer in de PS3 gestopt om te kijken hoe het eruit zag en daarna niet meer gebruikt.
Wil eventueel ook wel ruilen voor een ander spel.![]()
PM me maar.
quote:Geen creditcard maar toch de mogelijkheid hebben om Warhawk te downloaded? Neem dan een prepaid creditcard.
Heb ik meerdere mensen ook geadviseerd (na positieve geluiden) maar hier en daar hoor ik ook wat klachten. Dat wanneer het geld wordt overgemaakt het niet op je rekening bijgeschreven wordt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef rakotto het volgende:
Handig misschien voor de mensen zonder een credit card.
https://www.wirecard.com/wirecard/Home.html
[..]
even een latertje,quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De tering , wat wordt het druk hiero![]()
Waar is de tijd gebleven van de goede oude garde![]()
![]()
de eerste 10 early adopters![]()
En nog 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef RedemptioN het volgende:
even een latertje,
maar hier ook een dag 1 oonor
huh? Staat er volgens mij nog wel gewoon, onder Games (niet onder demo's).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:58 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Is er nog een manier om aan Gran Turismo HD te komen? Schijnt dat hij sinds september uit de store is verdwenen..
5 dagen geledenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:25 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wanner skate uitkomt voor de ps3?
En dan ga je zeker 2 dagen lang ons mateloos irriteren met posts.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik kan waarschijnlijk PES2008 2 dagen eerder krijgen dan de officiele release date, van mijn lokale gameboer
Tja het is volgens mij een beetje dubieus hoe dat met Skate zit.. Bol.com heeft hem bijvoorbeeld nog steeds op 18 oktober staan, terwijl ik hem vorige week donderdag in de MM in Den Haag opgepikt heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:25 schreef DoDie het volgende:
In nederland? Aangezien geen een winkel hem heeft.
quote:Ruilen IJshockey NHL2K7 tegen NHL 08 voor ps3
Ik wil graag mijn spel Nhl2k7 ruilen tegen Nhl08
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |