quote:Tony definitively proves that his series needs a reboot.
quote:For $60 and a world of possibilities, it's nice to have a little more bite, and EA gave us exactly that last month with Skate -- a fantastic sim where learning how to skate is utterly rewarding and inseparable from the experience itself. The nuts and bolts of Proving Ground still provide some fun, but at this point it's just ancient leftovers of something that used to be really special.
quote:Killzone: The Online Frontline
Guerrilla Games drops precious hints about Killzone 2 multiplayer
You've probably just about recovered from how shockingly fantastic Killzone 2 looks now. You know all about the unparalleled facial animations that give even Half-Life 2's mo-capped emoting a run for its money, and we've told you good and proper about the scintillating gunplay. Yes, to say Killzone 2 looks promising is a bit like saying beer is nice, that lying down is easy, or that a Pete Doherty remark is the obvious choice in these sorts of analogies.
But what of the multiplayer? With Killzone 2 spearheading the next wave
of PS3 titles, it'd be safe to assume that it'll be taking that assault online too. Resistance has proved a hit with PS3 owners so far, and Warhawk will surely storm PS3's servers. Yet so far Killzone 2's developer, Guerrilla, has kept schtum about what online options we can expect to see. A couple of very vague hints have been dropped, and PSW has seized upon them like a pack of hungry papps on a bleary-eyed Pete Doherty.
Let's work together
First up, we can definitely expect at least a two-player Co-op mode. Take Halo 3. When rumours started spreading that its developer, Bungie, was considering dropping the Co-op mode, all hell broke loose among the fanboys and their furious responses in forums made Bungie change its mind. Plus, Guerrilla's boss has said, "We're not talking about Co-op - at the moment", so it's there all right. Co-op is coming.
As for multiplayer options, Home will be used, as will Killzone.com, so we imagine there'll be scope for advanced clan-based gameplay. You'll be able to meet up with comrades and opponents in the social areas of Home to check out the rankings, talk tactics and throw down challenges to your heart's content. Expect online leaderboads here too, and perhaps even user-created content too - anyone want to design their own custom camouflage or edit footage of their best assaults? Perhaps pen some particularly fearsome clan tattoos? Potentially, Killzone 2's online world will be your oyster.
PES2008 demo?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:24 schreef KoosyNL het volgende:
Ow, en bijna vergeten: Het is donderdag! Iemand een idee wat we in de PSstore kunnen gaan aantreffen?
moeilijkheidsgraad 2/5 (vreemd want ik vond de demo al vrij pittig, zeker omdat dat bij een demo meestal niet het geval is)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Even copy paste van een andere forum:
[..]
Laat maar komen danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Muziek en films op 't PSN!
16 oktober 2007 Sony heeft bekend gemaakt dat ze bezig zijn met een nieuwe download service voor het PlayStation Network. Hiermee kun je straks muziek en films downloaden naar je harddisk en kijken of luisteren wanneer jij wil! Ook zullen er series te vinden zijn die je in verschrikkelijk dikke kwaliteit kunt gaan checken.
Het voordeel wat Sony heeft is dat ze sowieso kunnen vertrouwen op hun eigen film en muziek maatschappij. Die content komt er dus zeker. Microsoft zal deze content waarschijnlijk nooit kunnen plaatsen op Xbox Live. In Amerika is Microsoft al gestart met zo’n soort download service op de Xbox 360. Daarmee kan je ook muziek, films en series downloaden in HD. Het gaat wederom een spannende strijd worden. Er is echter verder nog niet bekend welke andere maatschappijen ook met Sony in het spreekwoordelijke huwelijksbootje stappen.
Overigens zal de connectie tussen de PSP en PS3 ook meteen verbeterd worden tegen die tijd, zodat je nog makkelijker en beter je muziek en video content kunt streamen vanaf je PS3 harddisk. Waarschijnlijk kan je dan ook het PSN bekijken met je PSP.
Tot slot nog een heel klein nieuwtje dat Sony heel binnenkort gaat komen met een nieuwe update voor je PS3. Hiermee willen ze de interactie van de Blu-Ray speler verbeteren. En dan kunnen er waarschijnlijk ook meteen die nieuwe quad-layer Blu-Ray discs op afgespeeld worden! Can you say 100GB!? Do I hear an amen?
![]()
Daar ben jij in 3 uur doorheenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
Over heavenly sword gesproken, ik heb de game dit weekend geleent en ben nu een heel eind.
Ik vind de graphics er over het algemeen mooi uitzien, vooral de gezicht animaties in de filmpjes zijn ontzettend mooi en de omgevingen.
Maar de animaties van de NPC's en nariko zelf vind ik ruk, het loopt niet soepel.. houterig zelfs.
Alle vijanden zijn ook hetzelfde en ze staan een beetje te wachten tot je ze afmaakt.
Ook de stukken dat je met je sixaxis moet snipen zijn veels te lang, en na 10 keer schieten weet je wel dat er tilt in je controller zit, lekker belangrijk dus.
Ik ben er nog niet doorheen, maar tot zover vind ik het een 7 game.
????quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
Over heavenly sword gesproken, ik heb de game dit weekend geleent en ben nu een heel eind.
Ik vind de graphics er over het algemeen mooi uitzien, vooral de gezicht animaties in de filmpjes zijn ontzettend mooi en de omgevingen.
Maar de animaties van de NPC's en nariko zelf vind ik ruk, het loopt niet soepel.. houterig zelfs.
Alle vijanden zijn ook hetzelfde en ze staan een beetje te wachten tot je ze afmaakt.
Ook de stukken dat je met je sixaxis moet snipen zijn veels te lang, en na 10 keer schieten weet je wel dat er tilt in je controller zit, lekker belangrijk dus.
Ik ben er nog niet doorheen, maar tot zover vind ik het een 7 game.
Das niet verkeerd, hoe heet die toko waar je um haalt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nog 5 dagen voordat ik PES2008 heb
Je hebt zo'n stuk dat je met zo'n grietje pijl en boog moet schieten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
????
Wat bedoel je daar precies mee?
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
moeilijkheidsgraad 2/5 (vreemd want ik vond de demo al vrij pittig, zeker omdat dat bij een demo meestal niet het geval is)
Ik weet niet wie de reactie daarachter gezet heeft maar please,....... mijn zoon van 3 heeft de demo uitgespeeld![]()
Skylinequote:Lijst met auto's in demo Gran Turismo 5 Prologue bekend
De lijst met beschikbare auto’s in de Gran Turismo 5 Prologue demo is op het internet verschenen. De demo zal in totaal zeven verschillende auto’s bevatten die ieder ook voorzien zijn van een ingame dashboard. De lijst is als volgt:
* Lexus IS-F
* Nissan Skyline GTR
* Mazda Atenza
* Subaru Impreza WRX Sti
*
* BMW 135i Coupe
* Daihatsu OFC
De demo zal enkel voor drie weken beschikbaar zijn en zal offline gehaald worden als de volledige Prologue versie beschikbaar is.
quote:Nieuwe informatie over Sony's PlayTV
Sony heeft nieuwe details vrijgegeven voor de PlayTV service voor de PlayStation 3. Zo is het mogelijk om alle programma’s in 1080p, de hoogst mogelijke High Definition resolutie, te bekijken, zal de service voorzien zijn van simpele intuïtieve controls en video’s, blijft de service via patches van het PlayStation Network altijd up to date en is het mogelijk om opnames via een USB kabel te transcoderen naar je de PlayStation Portable.
De PlayTV service van Sony stelt consumenten in staat om tv te kijken en programma’s op te nemen en terug te bekijken. Daarnaast is het ook mogelijk om op de PlayStation Portable te kijken via de Remote Play functie.
secondedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:32 schreef Feen het volgende:
[..]
Das niet verkeerd, hoe heet die toko waar je um haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |