abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:37:03 #251
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_53987084
Op fok!games staat dat gt5 prol... op 20-10 uit komt, maar wat is hier van waar?
wat?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:10:52 #252
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_53987719
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb ik meerdere mensen ook geadviseerd (na positieve geluiden) maar hier en daar hoor ik ook wat klachten. Dat wanneer het geld wordt overgemaakt het niet op je rekening bijgeschreven wordt...
Is het later dan nog opgelost? Anders kan je ze makkelijk voor de rechter slepen denk ik zo.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_53988162
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:37 schreef mrdjey het volgende:
Op fok!games staat dat gt5 prol... op 20-10 uit komt, maar wat is hier van waar?
De demo komt dan uit.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:39:23 #254
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_53988188
de demo van de demo :-D
wat?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:25:18 #255
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53988975
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:33 schreef RedemptioN het volgende:
ja slecht he , was echt bout, en je kan dus nergens in de opties etc bij fifa en ratchet het naar engels zetten...bij heavenly sword hebben ze dit beter aangepakt...

maar alles is goed nu, geen nederlands meer pour moi ^^
Bij Heavenly Sword vind ik het ronduit belachelijk dat het Nederlands gesynchroniseerd wordt. Het spel is nota bene voor 16 jaar en ouder en richt zich niet op jong publiek. Om dan toch te kiezen voor een volledige nasynchronisatie vind ik echt nergens op slaan. Zeker ook omdat dat een spel mijns inziens gelijk een stuk kinderlijker aanvoelt. Het is dan gewoon geen 'volwassen' spel meer, in het Nederlands.

Dat ze ondertiteling aanbieden bij Heavenly Sword/Resistance: Fall of Man vind ik dan op zich wel weer goed. Mits ze een vergrootglas bijleveren. Waarom krijgt een spel dat bedoeld is om in de woonkamer op 3 meter afstand gespeeld te worden ondertiteling die op een pc-scherm net groot genoeg is? Waarom niet gewoon dezelfde ondertiteling-grootte die bij DVD's gebruikt wordt? Perfecte grootte en daar klaagt ook niemand dat het teveel van het beeld wegneemt (als dat al een reden kan zijn).

Voor FIFA en R & C vind ik het niet erg dat er nagesynchroniseerd wordt, maakt het een stuk toegankelijker voor de kleintjes maar geef dan in ieder geval een keuze, zeker als je het toch op dezelfde disc meelevert. Sowieso zet ik het commentaar bij FIFA wel uit, maar dat terzijde.

...
pi_53989105
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:10 schreef rakotto het volgende:

[..]

Is het later dan nog opgelost? Anders kan je ze makkelijk voor de rechter slepen denk ik zo.
Geen idee...

pi_53989254
quote:
Famitsu houdt van God of War II

In het Japanse magazine Famitsu doen ze het net even anders. Niet één redacteur, maar vier redacteuren beoordelen een game, waardoor het spel maximaal 40 punten kan krijgen. Dit geeft ook een mooi beeld over een game.

Deze week was een drukke voor de reviewers van Famitsu, ze kregen een waslijst aan games te verwerken waarbij het Westerse God of War II met de hoogste score ging lopen. De game scoorde sterk op Gamed en herhaalt dat succes in Famitsu met 37/40. Zack & Wiki, The Eye of Judgment, Imabikisou en Final Fantasy Tactics A2 haalden ook verdienstelijke scores.

The Eye of Judgement (PS3, Sony): 8 / 8 / 8 / 9 - (33/40)
Imabikisou (PS3, Sega): 9 / 8 / 8 / 8 - (33/40)
God of War 2 (PS2, Sony): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)
In 2009 het vervolg op de beste game (samen met Ninja Gaiden en RE 4) van de afgelopen generatie

God of War
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:05:20 #259
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53989750
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geen idee...

[ afbeelding ]

Lelijk
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:14:23 #260
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_53989865
zo grappig in R&C die kikkers of wat het ook zijn aan het dansen , robots aan het dansen, robot veranderen in een pinguin =]

ben nu al verliefd
PSN: diTani
pi_53990312
Folklore is onderweg
Van het weekend eindelijk weer eens een goede SP-game in me PS3

Nog meer mensen die hem krijgen of misschien al hebben?
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:45:40 #262
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_53990389
ik krijg hem ook binnenkort, maar durf niet exact te zeggen wanneer
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_53990456
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik krijg hem ook binnenkort, maar durf niet exact te zeggen wanneer
Psst jij bent toch zo goed met van die topics openen
pi_53990471
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:40 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Folklore is onderweg
Van het weekend eindelijk weer eens een goede SP-game in me PS3

Nog meer mensen die hem krijgen of misschien al hebben?
Heb hem al sinds gisteren, geweldige game.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:56:01 #265
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_53990544
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Psst jij bent toch zo goed met van die topics openen
straks ok? , ga nu eerst trainen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_53990563
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

straks ok? , ga nu eerst trainen [ afbeelding ]
Nou vooruit

Have fun!
pi_53992503
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:25 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Bij Heavenly Sword vind ik het ronduit belachelijk dat het Nederlands gesynchroniseerd wordt. Het spel is nota bene voor 16 jaar en ouder en richt zich niet op jong publiek. Om dan toch te kiezen voor een volledige nasynchronisatie vind ik echt nergens op slaan. Zeker ook omdat dat een spel mijns inziens gelijk een stuk kinderlijker aanvoelt. Het is dan gewoon geen 'volwassen' spel meer, in het Nederlands.

Dat ze ondertiteling aanbieden bij Heavenly Sword/Resistance: Fall of Man vind ik dan op zich wel weer goed. Mits ze een vergrootglas bijleveren. Waarom krijgt een spel dat bedoeld is om in de woonkamer op 3 meter afstand gespeeld te worden ondertiteling die op een pc-scherm net groot genoeg is? Waarom niet gewoon dezelfde ondertiteling-grootte die bij DVD's gebruikt wordt? Perfecte grootte en daar klaagt ook niemand dat het teveel van het beeld wegneemt (als dat al een reden kan zijn).

Voor FIFA en R & C vind ik het niet erg dat er nagesynchroniseerd wordt, maakt het een stuk toegankelijker voor de kleintjes maar geef dan in ieder geval een keuze, zeker als je het toch op dezelfde disc meelevert. Sowieso zet ik het commentaar bij FIFA wel uit, maar dat terzijde.

...
Erm, prima dat het na gesynct is toch?
Als je het niet wilt dan gebruik je het niet?
Gewoon je PS3 op Engels instellen en je bent klaar.. alles engels dan.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_53992670
Lost Planet voor PS3 aangekondigd.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:10:11 #269
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53992773
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:58 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Erm, prima dat het na gesynct is toch?
Als je het niet wilt dan gebruik je het niet?
Gewoon je PS3 op Engels instellen en je bent klaar.. alles engels dan.
Tuurlijk PS3 op engels zetten is een oplossing, maar je zegt het al, alles is dan engels. Dat hoeft van mij niet. Ondertiteling vind ik handig (mits leesbaar) en menu's vind ik ook best in het Nederlands.

Nasynchronisatie hoeft voor mijn part alleen voor mensen die nog niet kunnen lezen of bij spellen waar je simpelweg geen ondertiteling in beeld zet (FIFA) omdat nasynchronisatie een spel een stuk minder volwassen gevoel geeft. Zeker ook omdat de Nederlandse vaak niet echt goed te noemen zijn en de engelse gewoon een stuk professioneler zijn. Een kind van zeven zal dat echt niet veel schelen maar ik dus wel.
pi_54000560
Borderlands

Gearbox
pi_54001724
Even copy paste van een andere forum:
quote:
Allezins ik ben het niet volledig eens met die reviews van R&C TOD en The Simpsons

R&C TOD

+ humor, character- en leveldesign, ruimtepiraten
- geen echte grote vernieuwingen

moeilijkheidsgraad 2/5 (vreemd want ik vond de demo al vrij pittig, zeker omdat dat bij een demo meestal niet het geval is)

speelduur 3/5 (mooi maar misschien was een 4 beter op z'n plaats omdat de werelden groot zijn en de game een lange gameplayduur heeft en genoeg replaywaarde)

graphics 17/20 (ook mooi maar in de review vinden ze de game op grafisch vlak echt fantastisch, dan mocht die score ook één puntje hoger imo, en het is écht een belediging dan om te weten dat ze The Simpsons game een 19/20 gaven voor graphics terwijl ze in de reviews maar zeiden dat de game degelijk is en er leuk uit ziet op grafisch vlak. Maar zoals ik persoonlijk denk, kan deze game écht niet op tegen R&C op grafisch vlak, dat ziet iedere koe toch)

gameplay 54/60 (strakke score en hier heb ik niets op te zeggen)

Uiteraard blijft een review nog altijd de persoonlijk mening van iemand maar dan moet zijn mening wel overeenkomen met z'n cijfers want ik vind dit toch een blunder hoor door The Simpsons game dan direct 2 punten meer te geven terwijl het nog niet in de buurt komt van de haast Pixar-kwaliteit dialogen en strakke framerat o_0

Hier wat foto's :]

Een EA game die indrukwekkender is dan een titel van een high profile dev als Insomniac
quote:
PSM reviewt Ratchet & Clank: beste spel tot nu toe

Woensdag 17 oktober 2007 - Het PlayStation Magazine heeft in haar december issue een aantal games onder de loep genomen. Onder deze titels valt ook het komische Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, de platformer van Insomniac. Het tijdschrift geeft het spel de titel 'Best game yet' mee, de game ontvangt dan ook een 9,5 als cijfer.
Een stuk geloofwaardiger imo

[ Bericht 10% gewijzigd door Cyberia18 op 18-10-2007 00:44:18 ]
pi_54002157
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Even copy paste van een andere forum:
[..]

Een EA game die indrukwekkender is dan een titel van een high profile dev als Insomniac
[..]

Een stuk geloofwaardiger imo
Ik heb alleen de demo gespeeld, maar een 9,5 lijkt wel erg hoog. Alles is prima aan het spel, alleen ziet het er qua gameplay niet echt vernieuwend uit met de vorige delen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 01:10:02 #273
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_54002358
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik heb alleen de demo gespeeld, maar een 9,5 lijkt wel erg hoog. Alles is prima aan het spel, alleen ziet het er qua gameplay niet echt vernieuwend uit met de vorige delen.
Op zich ben ik het daar wel mee eens, maar het valt mij (als PS3 fanboy uiteraard) op dat dit vaak alleen geldt voor PS3 spellen.
Immers een Halo3 scoort een 10 terwijl er nauwelijks iets aan de gameplay is veranderd, een PGR4 scoort net zo goed een 9... vernieuwing is echter 0.

Maar nee, bij PS3 games gaat dit niet op. Daar is een beproefd concept dodelijk voor het eindcijfer dat het spel krijgt....

Overigens is dit niet zo zeer een reactie op jou, maar een opmerking in het algemeen (voor dat je het misschien verkeerd op pakt... )
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_54002470
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:10 schreef Fallen het volgende:

[..]

Op zich ben ik het daar wel mee eens, maar het valt mij (als PS3 fanboy uiteraard) op dat dit vaak alleen geldt voor PS3 spellen.
Immers een Halo3 scoort een 10 terwijl er nauwelijks iets aan de gameplay is veranderd, een PGR4 scoort net zo goed een 9... vernieuwing is echter 0.

Maar nee, bij PS3 games gaat dit niet op. Daar is een beproefd concept dodelijk voor het eindcijfer dat het spel krijgt....

Overigens is dit niet zo zeer een reactie op jou, maar een opmerking in het algemeen (voor dat je het misschien verkeerd op pakt... )
Ja, ik begrijp jouw punt. Ik weet echter ook niet precies waarom dit is
pi_54002644
Wat zijn eigenlijk de PS3-exclusives nu?

F1 game
Folklore
Genji
Heavenly Sword
Lair
Motorstorm
Ratchet & Clank Future: TOD
Resistance: Fall of Man
Ridge Racer 7
Untold Legends: Dark Kingdom
Warhawk

Meer kan ik er niet bedenken eigenlijk. Heeft iemand een lijst van alle toekomstige PS3-exclusives?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')