en nog 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
even een latertje,
maar hier ook een dag 1 oonor
mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef JDizzle het volgende:
Vorige week m'n salaris binnen- vandaag DiRT, Skate, Heavenly Sword, Folklore, FIFA en Fight Night Round 3 binnen. I love my PS3.![]()
Het meeste bezig met Fight Night en Folklore. Loving every bit.![]()
Free record shop heeft m.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:25 schreef DoDie het volgende:
In nederland? Aangezien geen een winkel hem heeft.
Dan komt zijn volgende loon al binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:59 schreef satecl het volgende:
Had even 3 weken gewacht, er komen veel betere games uit
Als 400 euro al een flinke smak geld voor je is zijn er wel belangrijkere dingen in het leven waar je je geld aan kan besteden denk ik. Bedenk ook dat met een console je toch wel een aantal spellen de komende maanden moet kopen om er van te genieten, die ook 60 per maand kosten... dus als je dat geld niet hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:12 schreef Fakkan het volgende:
Damn. Ik zit met een dilemma. Ik kan die ps3 starter pack namelijk krijgen voor 400 euro, omdat mijn neef bij de media markt 20% personeelskorting krijgt. Maar 400 euro blijft voor mij een flinke smak geld. Moet wel snel gaan beslissen. OVERTUIG ME!
Oh, dan durf ik het geeneens te vragen, is bijna hetzelfde als om 100 euro vragenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef Fakkan het volgende:
Hey Hertog, hopelijk heeft je buuf niet al haar korting opgebruikt. Ze hebben namelijk een limiet: volgens mij mogen ze per jaar 400 euro korting krijgen in totaal.
Ik zou het toch proberen als ik jou was. Mijn neef heeft namelijk ook al zijn korting verbruikt, maar hij kent zat collega's die nooit ( grote) aankopen bij de MM doen. Die zijn bijna altijd bereid om hun korting aan anderen te geven. Hij hoeft natuurlijk niet erbij te zeggen dat de korting niet voor hem is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oh, dan durf ik het geeneens te vragen, is bijna hetzelfde als om 100 euro vragen
Jawel ik heb hem, inmiddels al bijna uitgespeeld zit nu bij X-games.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:25 schreef DoDie het volgende:
In nederland? Aangezien geen een winkel hem heeft.
250? haha pas over 5 jaar misschienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:31 schreef Fakkan het volgende:
Man, hoe groot schatten jullie de kans dat de kale ps3 binnen een jaar 250 euro gaat kosten? Niet zo groot waarschijnlijk. Ik ga hem toch wel halen denk ik. Nu maar hopen dat de MM hem nog heeft.
Zit erover te denken om 'm te halen. Is het wat? Niet binnen een weekje wel gezien? Hoe lang ben je ermee bezig voordat je 'm uitgespeeld hebt? Is online spelen interessant?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jawel ik heb hem, inmiddels al bijna uitgespeeld zit nu bij X-games.
Over 5 jaar kost de PS3 125 euro man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
250? haha pas over 5 jaar misschien![]()
Mensen die Halo 3 besteld hadden moesten iets langer wachtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef satecl het volgende:
Ik heb PES2008 gereserveerd bij Bol.com. Heeft iemand dat wel eens eerder gedaan? Zoja, krijg je hem gelijk op de releasedatum binnen..?
ietsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mensen die Halo 3 besteld hadden moesten iets langer wachten
Lees dit eens, http://ps3only.nl/review.php?aid=348&page=3quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:06 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Zit erover te denken om 'm te halen. Is het wat? Niet binnen een weekje wel gezien? Hoe lang ben je ermee bezig voordat je 'm uitgespeeld hebt? Is online spelen interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |