Er zit natuurlijk een headset bij Warhawk als je die in de winkel kooptquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef ikookhier het volgende:
Wat gebruiken mensen hier zoal als headsetje kan een headset op je controller aan sluiten heb ik bergepen !! ?
welke zijn aan te raden![]()
Ik heb zelf gewoon een usb headset.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef ikookhier het volgende:
Wat gebruiken mensen hier zoal als headsetje kan een headset op je controller aan sluiten heb ik bergepen !! ?
welke zijn aan te raden![]()
Ik vond de demo super!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:34 schreef Kremers het volgende:
Ik denk dat ik hem ook niet ga halen. Vind hem best oké, maar ben niet zo'n platform gamerIk ga deze maand PES2008 halen
Je kan het bij elke game gebruiken, kijk even in de handleiding hoe je dat ding kan instellen op je PS3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:45 schreef Survivalism het volgende:
Ik vond de Ratchet en Clank demo geweldig, alleen dat Nederlandse was echt verschrikkelijk dus snel op het engels gezet.
Wel jammer dat het kort was, maar je zag zoveel (op de achtergrond) gebeuren dat ik een klein beetje een film gevoel kreeg. En die Groovitron <3<3<3
Nog een vraag: Nu heb ik zo Jabra Headset die je bij Warhawk krijg, maar kan ik die nou ook bij andere games gebruiken? Want bij Resistance lijkt het me niet te lukken...
Kan wel wezen, maar je kan ook geen private chat starten met iemand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:05 schreef SocialDisorder het volgende:
het indrukken van de linkerthumb is een designkeuze van devs, niet de schuld van PSN.
en in motorstorm kun je gewoon je headset gebruiken. Meerdere malen gebruikt.
Hij had zijn headset aanstaan maar er gebeurde niks, snap er niks van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja bij motorstorm ligt het eraan of de host zijn headset aan heeft staan.
Host geen headset? dan de rest ook niet![]()
Je moet die knop ingedrukt blijven houden totdat het ledje blauw blijft branden, dan kan de PS3 hem vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef DaggerNL het volgende:
Als ik m'n bluetooth headset wil registreren, dan vind ie 'm niet. De headset geeft ook geen licht meer na een paar minuten opladen. Hij staat ook uit als ik 'm probeer te zoeken zoals op de handleiding staat vermeld. Iemand enig idee hoe 't moet?
maar ik ga m toch kopen, de demo alleen al is zoo vet, weet iemand waar ik m wat goedkoper kan kopen als 65 euro?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
ik lees net op GAF dat in SKATE alle billboards met advertenties van The Simpsons Game zijn beplakt.
Iemand hier die skate heeft en dat ook heeft gemerkt?
[ afbeelding ]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ps3+-+skate_preorder.htmlquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar ik ga m toch kopen, de demo alleen al is zoo vet, weet iemand waar ik m wat goedkoper kan kopen als 65 euro?
Wat voor soort game is skate eigenlijk en hoe werkt de multi player.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens ik zou iedereen aanraden om Skate te halen, wat een geweldig spel zowel single player als multi..
Maar het kan soms ook zeer frustrerend![]()
Download de demo van PSN, zou je al een goed idee moeten geven. Het is gewoon een skate-simulatie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:29 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat voor soort game is skate eigenlijk en hoe werkt de multi player.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:18 schreef capital_P het volgende:
Heb woensdag meteen een PS3 gekocht.
60 GB![]()
heavenly sword![]()
darkness![]()
Spiderman 3![]()
2 controllers![]()
PES 2008 wordt definitly de shit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:34 schreef Kremers het volgende:
Ik denk dat ik hem ook niet ga halen. Vind hem best oké, maar ben niet zo'n platform gamerIk ga deze maand PES2008 halen
Waar lees jij dan over al die mooie nieuwe updates?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
PES 2008 wordt definitly de shit!Ik las ook over de nieuwe update die eind deze maand komt... wie weet hier meer van en is het de beruchte 2.0 waar we met zn allen al zo lang op aan het wachten zijn??! Ik had HOME © toch ook allang verwacht..
![]()
Ik vind het een erg mooie game, maar heb wel nog lichte twijfel of ik m ga halen. Ik ben altijd meer een Jak & Daxter speler geweest. Wat ik wel leuk vind is dat er wel veel afwisselende stukken in zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een wisselende reakties op die ratchet demo zeg!
Ik vond de demo kort maar erg leuk en erg mooi om te spelen!
Ik ben blij dat ik de game ge pre ordert heb!
Ik kijk er nu al naar uit!
het is er maar 1 de update waar ik het over heb en ik geloof dat deacon_tigra het ook over 1 update heeft, die eind deze maand verschijnt (tip: ff goed lezen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:49 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Waar lees jij dan over al die mooie nieuwe updates?
Geloof alleen een beta van Home dit jaar,...... release pas volgend jaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
PES 2008 wordt definitly de shit!Ik las ook over de nieuwe update die eind deze maand komt... wie weet hier meer van en is het de beruchte 2.0 waar we met zn allen al zo lang op aan het wachten zijn??! Ik had HOME © toch ook allang verwacht..
![]()
ja het is toch allemaal wat hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof alleen een beta van Home dit jaar,...... release pas volgend jaar.
Sony,......
quote:The jeep level is one of the prettiest stages we've seen in a PS3 game to date. You take the turret on the back instead of the driver's seat, so the section is on-rails, with the game shifting your view from the back to the side of the vehicle over the course of the level. At any given point you have a small cone field of view where you can aim.
quote:While games like Resistance and Ratchet have come close, Uncharted has the most potential we've seen yet to be PS3's first true breakout game. We're not sure it will be that game, since there's plenty of story and pacing stuff we haven't seen yet (and Drake himself still seems to be spending too much time in the mirror), but it has moments that reach and hit that bar already, so it's really up to the rest of the game to see if it can match that quality
Het knippert om de paar seconden, maar blijft niet constant branden. De bluetooth van mijn mobiele telefoon vindt de ps3 wel.quote:Je moet die knop ingedrukt blijven houden totdat het ledje blauw blijft branden, dan kan de PS3 hem vinden.
Nogmaals, pak de handleiding erbij, daar staat het in uitgelegd
sorry baasquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:56 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ja het is toch allemaal wat hemja ik hoop dat de betere games het dit jaar nog goed kunnen maken, zal vast goed komen denk ik
![]()
Ze geven geen cijfers bij the 1up show, ze zijn iig erg positief over de game.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet & Clank Future: ToD '1UP Video Review'
Bekijk de video vanavond wel, maar weet iemand toevallig het cijfer? De geschreven review staat nog niet online namelijk
Giant enemy crabquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
Net klaar met de demo van Folklore, wat een japanse bagger
Hit it's weakspot for massive damage!quote:
36.2%quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef wdn het volgende:
Gundam is dat de moeite waard? 20 euro bij bart smit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |