Wat zul jij de komende weken dus een tevreden man zijn op de vrijdagochtend met al die poppers!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik baal nog steeds van mijn trainees die nu al 6 weken (!) niet meer zijn gestegen
Ja het kan bijna niet anders of ze poppen allemaal tegelijk nuquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:37 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Wat zul jij de komende weken dus een tevreden man zijn op de vrijdagochtend met al die poppers!![]()
Dit moet toch wel de slechtste tvp allertijden zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef komrad het volgende:
tvp,
eens zien wat de komende weken gaan brengen.....
of zoiets
dat is dan geluktquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dit moet toch wel de slechtste tvp allertijden zijn
Succesquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:54 schreef maniack28 het volgende:
Zo, nog even een tvp voor ik mn pc inpak en ga verhuizen!!!
Tot in mn nieuwe huis(of tot na het weekend, als ik op de universiteit weer zit te lurken
)
dus totaal 12 trainie plekken?? Of werkt dat niet zo als je beide spitsen naar de wing zet??quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmmm... wingertraining dus... maar dan wel 532 counter.... interesting....
Met wingtraining train je er 4 vol en 4 half. Dus maar, ehhh 8...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dus totaal 12 trainie plekken?? Of werkt dat niet zo als je beide spitsen naar de wing zet??
Verkocht voor 960k.quote:Onne Verdoes (15937217)
30 years and 44 days, solid form, bruised, but playing
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has outstanding experience and poor leadership abilities.
Next birthday: 28-11-2007
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 61 530
Wage: 41 610 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Bruised
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: weak
verkeerde topicquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:50 schreef -J-D- het volgende:
Morgen Fok!-Hattrick-meeting in Tilburg!
Neuhquote:
Daaromquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:11 schreef komrad het volgende:
[..]
je hoopt nog wat bezoek te trekken ??
waarom wist ik van niks?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:50 schreef -J-D- het volgende:
Morgen Fok!-Hattrick-meeting in Tilburg!
Omdat het pas 1 minuut voor het tikken van dat bericht bekend was.quote:
zo op de korte termijn is nooit mogelijk voor mij helaasch.. ik moet het altijd ongeveer een week van te voren weten.. ivm mn eigen voetbalbezigheden...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Omdat het pas 1 minuut voor het tikken van dat bericht bekend was.
We gaan bij qyn thuis chillen. Kom je ook?
Helaas...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zo op de korte termijn is nooit mogelijk voor mij helaasch.. ik moet het altijd ongeveer een week van te voren weten.. ivm mn eigen voetbalbezigheden...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef -J-D- het volgende:
JD, qyn, Verbal_Kint, sirdalord en komrad komen morgen.
[wishful thinking mode]quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:37 schreef -J-D- het volgende:
JD, qyn, Verbal_Kint, sirdalord en komrad komen morgen.
5-3-2 heb ik ook aan gedacht, maar ik durf het niet aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
hmmm... wingertraining dus... maar dan wel 532 counter.... interesting....
vind t wel een uitdaging. lekker counterhufter blijven spelen. ben de uitdagingen een beetje aan t zoeken, anders hoeft t voor mij niet zo meer. bovendien, theoretisch zou t moeten kunnen, iig met giga defencequote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef Lennox het volgende:
[..]
5-3-2 heb ik ook aan gedacht, maar ik durf het niet aan
4-4-2 is goed te doen. Mn broertje is nu zn team aan het verkopen. Koopt allemaal spelers met beroepen terug![]()
Beroepen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:43 schreef Lennox het volgende:
[..]
5-3-2 heb ik ook aan gedacht, maar ik durf het niet aan
4-4-2 is goed te doen. Mn broertje is nu zn team aan het verkopen. Koopt allemaal spelers met beroepen terug![]()
Ooooh, haha, beroepen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef Lennox het volgende:
Cornelus Schoenmaker
Kick Slotenmaker
Koen Metselaar
Pjotr Herder
Ruben Ketellapper
Timon Wafelbakker
International van hem is al 1.7 mil op geboden en hij heeft nog een 19 jarige (ex international) te koop, die er binnenkort weer bijkomt.
Al flink gecashed voor zn spelers die verkocht zijn.
dit kan dus een hele goede gaan wordenquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Willem Andreus is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt! Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Maar jij hebt een keepert die goed kan wordenquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Luuk Splinter.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Keepen wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Etienne Moons en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Vleugelspel. Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman twijfelachtig.
Geven we hem een contract, baas?
Ik vorige week:quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: matig (heel laag) (2 mids met resp. 5,5 en 6 sterren)
Rechterverdediging: waardeloos (heel laag)
Centrale verdediging: waardeloos (laag)
Linkerverdediging: rampzalig (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
HatStats 110
Verdediging 15
Middenveld 51
Aanval 44
Ik weet niet of hij weer centrumaanval gaat doen. Hoe kan ik het beste spelen tegen hem?quote:Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 165
Verdediging 60
Middenveld 39
Aanval 66
Mijn wingbacks staan op verdedigend, en 1 vleugelspeler heb ik op aanvaller staan.quote:Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ja inderdaad, post je opstelling effe en je verwachte ratings..quote:
wel zwak dat je van te voren niks kunt bedenken.. om wederom een schandelijke nederlaag te voorkomen..quote:
Haha wat denk je zelf vuile prutser ik ga winnenquote:Op zondag 23 september 2007 19:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wel zwak dat je van te voren niks kunt bedenken.. om wederom een schandelijke nederlaag te voorkomen..![]()
mja dat riep je vorige keer ook.. toen waren et ook meer woorden dan dadenquote:Op zondag 23 september 2007 19:59 schreef foetre het volgende:
[..]
Haha wat denk je zelf vuile prutser ik ga winnen![]()
Ja en???Geef jij het altijd zo snel op.Prutserquote:Op zondag 23 september 2007 20:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja dat riep je vorige keer ook.. toen waren et ook meer woorden dan daden![]()
Dit resulteerde in een record van 217 hatstats (was 199).quote:Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: formidabel (hoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |