300kcal met 20 min hometrainer was het geen kilojoules?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net lekker 20 minuutjes op de hometrainer gezeten! Rustig aan gedaan, vooral in het begin, maar ik ben nu echt wel helemaal drijfnat bezweet!(Gemiddeld 25 km/h, maar op het laatst richting de 28 km/h. Maar zo rond die snelheid kreeg ik last van benauwdheid en hartkloppingen, dus weer gas terug genomen) ... volgens dat ding heb ik 300 kcal verbrand ... ja vast
![]()
Vantevoren plak ontbijtkoek gegeten: dat voelde wel goed. Zometeen echt ontbijt/combi met lunch. (He, mn hele benen tintelen nu)
dat zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga zo winkelen, dat is ook topsport
succesquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:46 schreef conleche het volgende:
Het is weer maandag en heb me voorgenomen om nu die laatste 7 a 8 kilo kwijt te raken. Dus ik ga even niets meer zondigen. Ik laat door de week de alcohol ook staan en sporten blijf ik doen zoals ik al deed.
Ik sta nu al zo'n beetje stil sinds juni, wat dus wil zeggen dat ik wel uitgevonden heb hoe ik op gewicht blijf![]()
Nu weer afvallen dus. Vandaag gegeten tot nog toe:
41 gram geroosterd volkoren brood
22 gram ontvette ham
gekookt ei 53 gram
radijsje
100 gram biologische yoghurt
107 gram meloen
Volgens valtaf.nl: 310 calorieen.
Je ziet, ik weeg alles weer af. De laatste tijd niet meer gedaan, maar nu gewoon weer wel. Dat werkt voor mij toch het beste.
(uitgebreidere TVP kán bijna niet)
Jij toch ook?? Kom op, weer terug naar die 55!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Sylvana het volgende:
veel succes iedereen weer op de maandag met hun "nieuwe" start
Ik begin volgende week maandag echt met ene nieuwe start, als ik weer naar school moetquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij toch ook?? Kom op, weer terug naar die 55!
Die sportschool is wel het belangrijkste!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik begin volgende week maandag echt met ene nieuwe start, als ik weer naar school moetMaar ga vanavond al wel naar de sportschool toe
leuk broertjes...........quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kut broertje doet de deur voor me open en ramt hem gelijk keihard in mn gezicht![]()
Je kan toch iets kleins nemen? Een tomaatje met wat zout en peper of een cup a soupie?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens hongeren we gaan over 40 min eten dus zal moeten wachten
yoghurt wel maarquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
geen tomaat.. appel... yoghurt....?
zijn de noodles je avondeten of een tusendoortje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef Limits het volgende:
Goedemiddag allemaal.![]()
Vandaag voor het eerst in 2 jaar doordeweeks ontbeten.Meer dan een halve boterham kreeg ik niet op. Maar toch een begin en het gaat vast en zeker na een paar keer beter.
Verder gegeten: 2 appels (tussendoortjes), 2 bruine boterhammen met kaas (lunch) en nu noodles. Valt nog mee.
(en nu staat dit topic in My Active Topics)
Tussendoortje. Ik hou van noodles, en het avondeten is 1,5 uur later dan normaal aangezien mijn zusje naar zwemles moet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zijn de noodles je avondeten of een tusendoortje?
is noodles niet een beetje dubbelop dan als je later ook nog gewoon gaat etenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Limits het volgende:
[..]
Tussendoortje. Ik hou van noodles, en het avondeten is 1,5 uur later dan normaal aangezien mijn zusje naar zwemles moet.
Avondeten wordt aardappels, spinazie en vissticks. En dan nog een appel vanavond (geen ander fruit in huis), en dat was het voor vandaag.
Nee, het vult niet zo erg. En ik mag nu op de fiets mijn zusje wegbrengen, dus de energie kan ik gebruiken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is noodles niet een beetje dubbelop dan als je later ook nog gewoon gaat eten
misschien moet je dan iets vinden wat beter vultquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:50 schreef Limits het volgende:
[..]
Nee, het vult niet zo erg. En ik mag nu op de fiets mijn zusje wegbrengen, dus de energie kan ik gebruiken.Maar misschien is het wel een beetje dubbelop ja, maar beter dan daar chips kopen omdat ik trek heb.
Eet smakelijk alvast allemaal, ik ga dus naar zwemles.
noodles alleen valt nog wel mee maar weet niet of ze zo drogen noodles eetquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
noodles is volgens mij heel veel calorieën.. ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ik had een muffin en een appeltaart ding want die broodjes zijn zo duur
Hmm, okee, maar heeft het ook niet met bepaalde vetten te maken. Die gesmolten kaas tussen de lasagna lijkt me zo hard aan tikken? Misschien pak ik ik wel gewoon een boterhamquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
om af te vallen mag je 1200
2000 is gemiddeld.. dus kan best zijn dat jij 1500 nodig hebt om stabiel te blijven en ik 2500 bij wijze van spreken.
das waar maar om 500kcal aan avondeten te hebben is wel veelquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:22 schreef Sylvana het volgende:
900 cal met avondeten eribj is niet zo veel hoor
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef roooosje het volgende:
[..]
Hmm, okee, maar heeft het ook niet met bepaalde vetten te maken. Die gesmolten kaas tussen de lasagna lijkt me zo hard aan tikken? Misschien pak ik ik wel gewoon een boterham![]()
Goed ideequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:37 schreef conleche het volgende:
Neem anders de helft van wat je normaal zou nemen en vul het dan aan met extra groenten of een salade of zo, dan kan het best een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |