Ja, daar zit ik ook aan te denken, om er zelf 1 te laten maken met "Onschuldigquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh ja volgens mij ken ik diedie is leuk ... zit er nu over te denken om bij een of andere site zelf teksten of plaatjes te laten drukken, maar daar ben ik nog niet over uit
![]()
Weet jij nog andere plaatsen waar ze van die leuke shirts hebben? In winkels ofzo?(ik ken Waterlooplein en 't Oortje, maar veel verder kom ik niet, haal alles van internet)
dat is wel een heel verschil dan jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:48 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch maar eens nieuwe beha's moet gaan passen...
Mijn onderwijdte is 78 cm ineens, dat zou dus een 75-beha moeten worden, en ik heb nu serieus 85 in de kast liggen..![]()
Ja, ik heb er ook nog nooit over nagedacht, altijd maar wat gegokt en dan paste het wel ongeveer ofzo. En een hoop setjes gekregen, en dan ben ik ook minder moeilijk over de maat natuurlijkquote:
Gelukkig hangen die van mij (nog?) nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga binnenkort ook ff voor nieuwe bh's kijken. En dan echte goede bh's. Volgens mij kan ik ook wel een kleinere bh maat. Heb nu altijd 85, maar mijn onderwijdte is 80. Vandaar dat ze zo hangen dus.
Hihi denk inderdaad wel dat je dat gaat merken ... en kijk niet verbaast als je ook opeens een grotere cup hebt: die wordt bepaald door verschil in onderomtrek en borstomtrekquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:48 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch maar eens nieuwe beha's moet gaan passen...
Mijn onderwijdte is 78 cm ineens, dat zou dus een 75-beha moeten worden, en ik heb nu serieus 85 in de kast liggen..![]()
28 graden? Ok, dat doet het 'm, ik ga lekker niets aan mijn scriptie doen morgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Chicolate het volgende:
Hihi denk inderdaad wel dat je dat gaat merken ... en kijk niet verbaast als je ook opeens een grotere cup hebt: die wordt bepaald door verschil in onderomtrek en borstomtrek![]()
Ik denk dat ik het aandurf morgen in een strakker shirt naar school te gaan ... voor het eerst sinds jaren (hiervoor durfde ik nooit omdat ik te verlegen was en me schaamde voor mn wat groot uitgevallen borsten in vergelijking met de rest van de meiden in de klas. Toen ik daar overheen was, kwam ik in een klas met alleen maar jongens) ... Morgen 28 graden ofzo hoorde ik?
ik ben ook best trots op mijn harry'squote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
28 graden? Ok, dat doet het 'm, ik ga lekker niets aan mijn scriptie doen morgen![]()
Over strakke shirts: ik ben eigenlijk best wel erg, ik trek altijd strakke dingen aan om te showen![]()
Daar ben ik te oud voor...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Sylvana het volgende:
Alleen een naveltruitje ofzo zou ik niet zo snel aan doen
ik wou toen ik de foto´s zag al vragen of je ze niet te groot vind?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben ook best trots op mijn harry's. Toen ik nog echt dik was, vond ik ze vervelend, want ze maakten dat ik me nog dikker voelde, maar nu alles weer wat in proportie is, vind ik het (voorlopig?) wel goed zo
.
ik heb ook altijd strakke shirts aan (ookal is dat niet altijd mogelijk omdat ik zo'n taille heb, zit het daar net niet strak) met decolletequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd wel strakke shirts aan met een decollete, ook al heb ik geen platte buik, voel me er wel gewoon lekker in en wat de rest er van vindt maakt me niet zoveel uit ( mn vried vindt het iig niet erg)
Alleen een naveltruitje ofzo zou ik niet zo snel aan doen
Ja, op mn werk moet ik ook wel gewone t-shirts aan, als ik me buk dan mag ik ook geen blote rug of inkijk hebben daar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ook altijd strakke shirts aan (ookal is dat niet altijd mogelijk omdat ik zo'n taille heb, zit het daar net niet strak) met decollete
ookal ben ik daar wel een beetje op gaan letten toen ik stage liep![]()
als je bukt heb je al snel inkijk merkte ik welquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, op mn werk moet ik ook wel gewone t-shirts aan, als ik me buk dan mag ik ook geen blote rug of inkijk hebben daar.
nou mijn taille is zoveel smaller dan mijn heupen en borsten dat het nooit daar strak kan zitten en strak bij mijn taillequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef Chicolate het volgende:
Wie is eigenlijk dat lege vakje in het lijstje? Iemand die anoniem wil blijven?
En ligt het aan mij, of heb ik Thrilled niet meer gezien sinds hij meldde dat het heel waarschijnlijk was dattie bij de brandweer zou komen ... ben eigenlijk wel nieuwsgierig of het wat geworden is
Maarre Miss_S, strakke shirts zorgen toch juist dat je taille goed te zien is? Of heb jij het over ander soort strakke shirts dan ik?... ik bedoel die shirts van de H&M, die echt strak om je lichaam zitten, beetje strech ...
Snel ff die foto van je opgezocht ... ja je hebt inderdaad echt heel duidelijk een taille .. echt dat 'ideale' zandloperfiguurquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou mijn taille is zoveel smaller dan mijn heupen en borsten dat het nooit daar strak kan zitten en strak bij mijn taille
zelfs bij echt echte strakke shirtjes zit het bij mijn taille nog losjes
Stom is dat he, dat heb ik ook al... Terwijl het bij mij toch echt ook weer niet zo'n groot verschil is (taille 72, heupen en borsten beide ongeveer 100). Tenminste, ik vind het gewoon nog een mooie taille. Waarom zijn er dan geen shirts waar ik netjes in pas, omdat gemiddeld nederland rechter is zeker..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
nou mijn taille is zoveel smaller dan mijn heupen en borsten dat het nooit daar strak kan zitten en strak bij mijn taille
zelfs bij echt echte strakke shirtjes zit het bij mijn taille nog losjes
ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Snel ff die foto van je opgezocht ... ja je hebt inderdaad echt heel duidelijk een taille .. echt dat 'ideale' zandloperfiguurzou dr op zich maar blij mee zijn ..
maar misschien keertje H&M, en dan die topjes met smalle bandjes, gewoon een S of XS aantrekken. Weet bijna wel zeker dat je taille te zien is (gewoon eens durven kleine maten te pakken. Ik heb nu ook een topje maat XS, en het staat me prima)
ja vind het ook maar stomquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
omdat gemiddeld nederland rechter is zeker..![]()
Ja, dat is op zich een leuke truc, maar als het echt 'elastisch' is, dus dat het overal omheen rekt, kruipt het zo je taille in en loop je alsnog met een blote buik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Chicolate het volgende:
maar misschien keertje H&M, en dan die topjes met smalle bandjes, gewoon een S of XS aantrekken. Weet bijna wel zeker dat je taille te zien is (gewoon eens durven kleine maten te pakken. Ik heb nu ook een topje maat XS, en het staat me prima)
Ik ben het (geheel onpartijdig uiteraard) met je eens!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Miss_S het volgende:
ja vind het ook maar stom
terwijl dit toch echt het mooiste figuur is![]()
hmm vond die M inderdaad wel al kort...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich een leuke truc, maar als het echt 'elastisch' is, dus dat het overal omheen rekt, kruipt het zo je taille in en loop je alsnog met een blote buik.
En een kleinere maat van een minder elastisch shirtje is vaak weer te kort. Al heeft Miss_S dat probleem misschien minder?
je hebt tenminste wel een verticale navelquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Alcarin het volgende:
Ter illustratie heb ik alvast maar een foto van mijn buik gemaakt:
[afbeelding]
Ik moet nog wel de zon in![]()
Een wat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Viking84 het volgende:
je hebt tenminste wel een verticale navel.
quote:
mooie buik hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef Alcarin het volgende:
Ter illustratie heb ik alvast maar een foto van mijn buik gemaakt:
[afbeelding]
Ik moet nog wel de zon in![]()
Danku!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef Miss_S het volgende:
mooie buik hoor
maar inderdaad minder extreem verschil dan bij mij
bij mij word het verschil toch niet minder als ik af valquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Danku!
Het verschil is bij mij ook wel eens groter geweest inderdaad, maar dan vond ik mezelf toch te vadsig op andere plaatsen...![]()
Ik had ook altijd als 'smoes' dat mijn heupbotten al uitstaken, maar dat valt eigenlijk behoorlijk mee.. Ach, ik kijk wel wanneer ik op mijn mooist ben, en dan hou ik lekker dat gewicht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef Miss_S het volgende:
bij mij word het verschil toch niet minder als ik af val
mijn heupen en ribben zullen toch niet minder worden denk ik, ookal had ik daar ook mijn theorieen over
ja maar bij mij is dat serieusquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik had ook altijd als 'smoes' dat mijn heupbotten al uitstaken, maar dat valt eigenlijk behoorlijk mee.. Ach, ik kijk wel wanneer ik op mijn mooist ben, en dan hou ik lekker dat gewicht.
Geweldig, het is gewoon maakbaar![]()
quote:
Ik wacht tot ie niet meer is opgezet: het geeft anders een heul vertekenend beeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn je andere maten dan?
Eigenlijk wil ik van iedereen hier wel een buikfoto zien![]()
Het t-shirt dan hoop ik, niet je buikquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb juist een baal-buik dag. Hij is een beetje opgezet (misschien toch iets teveel fruit gegeten gister, daar kan je nogal van gaan gisten). Dat was allemaal niet zo erg geweest, ware het niet dat ik net naar de sportschool ging met een iets te kort t-shirt. Als ik gewoon stond was er niets aan de hand en viel ie gewoon over de broekband, maar ik was ff vergeten dat je bij sporten nogal eens moet bewegen en dan zag ik iedere keer zo'n grote blote witte buikEn dat was net bij die hele leuke leraar
(ja ja, ben al voorzien, maar als dat niet zo was geweest...)
Gelukkig viel m'n buik netjes over de broekband jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:09 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het t-shirt dan hoop ik, niet je buik![]()
Ik denk dat zo'n man wel ergere dingen ziet eigenlijk..
heupen: 96quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn je andere maten dan?
Haha misschien een keer in de ochtendquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Meet jij je taille wel waar het hoort?? Is dat je dunste punt? Maak es een "buikfoto" en wijs dan eens met paint aan waar je precies meet?quote:
dat is mn dunste punt ja, mn breedste punt is op mn navel en is 98 cmquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Meet jij je taille wel waar het hoort?? Is dat je dunste punt? Maak es een "buikfoto" en wijs dan eens met paint aan waar je precies meet?
Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is mn dunste punt ja, mn breedste punt is op mn navel en is 98 cm
die foto's zijn ook niet echt heel erg up to date, ben sinds ik Peter ken aardig wat aangekomenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijks![]()
is dat het schema voor je ipod? dacht dat die veel zwaarder wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo, weer terug van hardlopen. Heerlijk rustig op straat nu. Volgende keer maar weer op dit tijdstip
.
3 x 1 en 3 x 2 hardgelopen. Alleen blijf ik wel steeds in meer of mindere mate last van een steek in m'n zij houden. Terwijl ik keurig 2 uren heb gewacht voor ik ging lopen.
Hoe kan dat nou?
nee is hardloopschema van de gelijknamige websitequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is dat het schema voor je ipod? dacht dat die veel zwaarder was
ow okquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee is hardloopschema van de gelijknamige website.
ja wel goed op zich jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ok
en hoe gaat het? behalve de steken
Ik heb een beetje X-benen, die ik ook nog eens te kort vind.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog eens naar je foto's gekeken en ik zie wel wat je bedoelt, maar het ziet er niet zo extreem uit toch. Jij bent gewoon een appeltje!! Ik ben een plank en MissS heeft weer brede heupen, zo hebben we allemaal wel wat! Alhoewel ik nog geen foutjes aan Alcarin heb kunnen ontdekken, maar die heeft vast hamertenen of iets dergelijks![]()
Iedereen is weer aan het afvallenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Er lijkt wel weer wat in gang te zijn gezet, want gisteren woog ik 75 en vandaag weer een nieuw record behaald: 74,8.
post een foto zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo!
Het is echt warm, met het OV en kleeein stukje lopen naar het MC met een weekendtas en er zit een zweetvlek op m'n shirt![]()
Oh en als ik m'n buik/bikinifoto zou posten zouden jullie me vast niet meer geloven qua afvallen, want mijn buik is echt nog heel vet![]()
Gisteren thuis hele tijd in m'n nieuwe jurkje gelopen, was wel lekker met die warmte (m'n zolderkamertje is ook vrij warm), en ik geloof dat ik 'm wel kan hebben op zich, is alleen wel erg wennen geen bh te dragen...
Foto's!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Gisteren thuis hele tijd in m'n nieuwe jurkje gelopen, was wel lekker met die warmte (m'n zolderkamertje is ook vrij warm), en ik geloof dat ik 'm wel kan hebben op zich, is alleen wel erg wennen geen bh te dragen...
Zat ik ook aan te denken. Heb toch nog wel ergens een bidon hier bij Mikey. En dan tegen 15:00 ff naar Alkmaar denk ik, ik ben 2 zomerbroeken vergeten, en het wordt kei warm, dus ik koop wel 2 nieuwequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:
bewegen is altijd goedgewoon veel water meenemen
hebben ze die niet bij de lidl? ik meen ze een tijdje terug gezien te hebben maar kweet niet precies meer wanneerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het ging laatst over de geweldige festini-ijsjes in de smaken peer, aardbei en sinaasappel he...
Daar heb ik een vraagje over: vorig jaar lagen deze in inimini-invriesversie in de supermarkt (de edah, die dus niet meer bestaat). Een zo'n dingetje was echt 30 kcal ofzo, en ze waren echt ZOOO lekker(nou ja eigenlijk hetzelfde als die op een stokje, maar dan in een plasticje
). Heeft een van jullie die nog gezien in de supermarkt ergens, want ik zie ze NERGENS meer
![]()
Zijn die van bij de lidl van festini?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef Ryoga het volgende:
[..]
hebben ze die niet bij de lidl? ik meen ze een tijdje terug gezien te hebben maar kweet niet precies meer wanneer
Hier al beetje erg warm om nog te sporten. Ondertussen alweer 29 graden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef Qwea het volgende:
zwemmengoed idee, morgen
*broodje jam naar binnen propt. Ik wou dat die glas man kwam, dan kon ik douchen en fietsen
hier ook keiwarm, maar dat boeit me weinig. Ik wacht op die stomme glas vent, dan ga ik douchen, neem ik drinken en mn pinpas mee... en wie weet ben ik nog wel zo gek om ff lekker de zee in te lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier al beetje erg warm om nog te sporten. Ondertussen alweer 29 graden.
Genoeg drinken in ieder geval !
ik heb net ook 40 min gefitnesst in het zonnetje (het is hier 32 graden in de zon)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier al beetje erg warm om nog te sporten. Ondertussen alweer 29 graden.
Genoeg drinken in ieder geval !
ligt eraan hoe intensiefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
hier ook keiwarm, maar dat boeit me weinig. Ik wacht op die stomme glas vent, dan ga ik douchen, neem ik drinken en mn pinpas mee... en wie weet ben ik nog wel zo gek om ff lekker de zee in te lopen
Zeg, met een 45 min a 60 min flink fietsen, verbrand je daar nog flink wat mee of valt dat tegen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:
alleen maar meloen?
is dat niet een beetje weinig
en wat heb je na de meloen op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:45 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Nee hoor
ik eet om de 2 uur voortaan. Wel kleine dingen uiteraard.. maar genoeg dat ik de dag uitkom zonder uit te hongeren
nou ik ben van plan om flink die duinen door te crossen. Dus niet gewoon fietsen maar echt heuvel op en af zwoegenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan hoe intensief
gewoon een beetje fietsen verbrand je niet veel mee
maar als je de duinen in gaat lijkt het me wel een goede workout
het zit niet echt mee hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Sylvana het volgende:
ik heb toch nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar men, wat is het warm zeg
ben nog steeds niet helemaal lekker, dus sporten komt volgende week wel weer
nee idd, k heb nou 2 keer kunnen sporten, en nou al vanaf dinsdag niet meer omdat ik ziek benquote:
nee ben wezen fietsen op n mountainbike. Ff gekeken bij de zee en lekker de duinen door geweest. Ik denk dat de zee nog te koud isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:28 schreef colette het volgende:
Heb je gezwommen?? Daar zou ik zo'n zin in hebben! Ik zit nu binnen echt te stikken....
Bak anders eens een omeletje of spiegelei voor bij de soep? Kun je eventueel ook nog een deel van op het brood doen en vermijd je de friet ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:36 schreef Qwea het volgende:
ik heb dus ook geen honger. Vanochtend 2 broodjes jam en vanmiddag ook. En net een raket op. Vanaaf soep met 2 plakjes brood en dan zit ik op 830 kcal.
Mike eet vanaaf patat, zit te twijfelen of ik ook een klein beetje zal nemen voor erbij. Een handje vol oid.
ik heb geen zin in ei, ik heb zin in iets stevigs en toch iets wat ik al een poos niet gehad heb. Chinees,pizza,patat, ect.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:19 schreef YPrue het volgende:
[..]
Bak anders eens een omeletje of spiegelei voor bij de soep? Kun je eventueel ook nog een deel van op het brood doen en vermijd je de friet ook.![]()
Al een restaurant of eetrichting (Chinees, Italiaans, Japans, Mexicaans) uitgekozen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef poppetje22 het volgende:
wat goed zeg dat jullie allemaal zo sportief zijn!!!
vanavond wil ik uit eten gaan met mn mannetjehebben jullie suggesties voor lekker en slank eten?
Eigenlijk kan je bijna in ieder restaurant wel gezond eten (lekker is natuurlijk ook een kwestie van smaak; ik ben net als Sylvana dol op de Oosterse keuken, maar het kan natuurlijk zijn dat je liever iets anders eet.)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:30 schreef poppetje22 het volgende:
wat goed zeg dat jullie allemaal zo sportief zijn!!!
vanavond wil ik uit eten gaan met mn mannetjehebben jullie suggesties voor lekker en slank eten?
Doe dan die soep en eet ipv brood de friet en dan een halve portie of zo. Zit er groente in die soep?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
de chinees valt afbeiden hebben we niet cash en je kan er niet pinnen
en ik ga geen 20 euro pinnen voor een bakkie nasi van 2.10
dus of pizza, of patat.
*diep zucht
tis kippensoepquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef colette het volgende:
[..]
Doe dan die soep en eet ipv brood de friet en dan een halve portie of zo. Zit er groente in die soep?
Maak er dan een salade bij, dat is hartstikke lekker bij friet. (of als je geen zin hebt om te maken; bij de AH heb je ook allerlei kant en klare salades)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:43 schreef Qwea het volgende:
Jouw totaal aantal kilocalorieën: 1240
inclusief de patat. Dan ben ik uitgegaan van een zak, en zonder mayo.
Nee nog niet, we kunnen nog alle kanten op!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef YPrue het volgende:
[..]
Al een restaurant of eetrichting (Chinees, Italiaans, Japans, Mexicaans) uitgekozen?
Dat kun je toch uitrekenen met je calorieenmetertje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Qwea het volgende:
of patat of nasi, wat is beter?
dat ding klopt voor geen fuck.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Dat kun je toch uitrekenen met je calorieenmetertje?
Omdat ik kei duizelig van de honger ben, zin heb in een mars of een snickers, kei honger heb en ik me gewoon ff fuck voelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:55 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
WaaromHet is mooi weer, je hebt lekker gefietst en zometeen ga je lekker eten
wie de fuck had het nou weer over friet halenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:56 schreef YPrue het volgende:
In de tijd dat de friet gehaald wordt of je het zelf haalt kun je zeker een tosti maken.![]()
Het is eigenlijk allebei niet ideaal, maar als je per se tussen die twee MOET kiezen: nasi. Moet je natuurlijk wel niet een mega-bord opscheppen, kun je de soep ook meteen weglaten.
nah de nasi zit hier niet zoveel groentes door. Maar waarom geeft de kcal teller dan aan dat in een bord nasi 660 zit en in een zak patat 460quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef Sylvana het volgende:
ik zou voor nasi kiezen, lijkt me toch iets gezonder dan patat, zeker als er allemaal groenten doorheen zit
en dan gewoon geen heel bord nemen
Inderdaad, hetgeen wat je op een bord schept is een stuk meer dan wat in een puntzak friet past.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:00 schreef Sylvana het volgende:
tja, staat niet bij hoe groot die zak patat is he
maar in mijn ogen is nasi gewoon gezonder dan patat, omdat nasi een stuk minder vet is en er zitten denk ik meer goeie voedingsstoffen in dan in patat
maar je eet al weinigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
wie de fuck had het nou weer over friet halen![]()
En nee, ik laat de soep niet weg. Jezus christus spreek ik turks ofzo. Ik vraag wat beter is,patat of nasi. Ik vraag niet of ik mezelf moet uithongeren ofzo
Kolere
" al het ongezonds" ? waar slaat dat nou weer op. Ik vreet verdomme dag in dag uit groente, en dat hoef ik vandaag ff niet. Tering, wat een drama om niks. En dat hele achterlijke gedoe met " gezonderen" fijn dat jij er 100% aan doet, maar als ik een patatje of weet ik veel wat wil pakken, en ik daar eens geen gore groente bij hoef, dan hoef ik dat niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef conleche het volgende:
Nog ff @ Qwea: je moet niet zo aangebrand reageren: we proberen om je raad te geven zodat je toch iets gezonds binnen krijgt, naast al het ongezonde wat je eet.
Dan moeten we kiezen uit nasi of patat: dat is gewoon allebei ongezond. Nasi is prima als je ernaast een groentegerecht eet en eigenlijk kunnen een paar frietjes ook geen kwaad, als je er maar iets gezonds (lees groente) erbij neemt. Je hoeft deze adviezen ook niet op te volgen, maar je moet zeker niet zo kattig reageren. Als je advies vraagt, moet je ook advies kunnen verdragen. We zijn hier met z'n allen bezig om af te vallen, maar ook om gezonder te leven, dus doe met ons advies wat je wilt (voor mijn part eet je alleen nog maar nasi, pizza en patat, begeleid door een halve fles wodka, prima, maar ga dan niet zeuren als we dan er iets op te zeggen hebben.) Voor de rest is dit niets persoonlijks hoor, over het algemeen zijn mensen als jij het zout in de pap, maar je kan ook te ver gaan. Zo, mamma Colette heeft gesproken......
ehm, dus als ik geen zin heb om te koken (wat ik gewoon de rest van de week wel eet) en zin heb in een patatje oid, dan ben ik verplicht om bij mn patat groente te nemen? Waarom eet ik dan in godsnaam patatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je eet al weinig
en dan vaak vul je die weinige kcal die je dan eet ook nog met slechte dingen
Maar wat kan ik nu het beste eten? ik let er helemaal niet op of er ergens zooi inzit wat ik eigenlijk niet mag hebbenquote:- Aangeraden wordt om 's morgens normaal te ontbijten.
- Er zal een beoordeling plaatsvinden van uw suikerstofwisseling. Eet enkele uren voorafgaande aan onderzoek GEEN suiker of zoetwaren. Voeding heeft invloed op de suikerstofwisseling. Dit effect is het sterkst gedurende de eerste uren na een maaltijd. Als gevolg hiervan kunnen ten onrechte afwijkingen worden vermoed.
Hoiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:26 schreef Thrilled het volgende:
Hallo, post ik weer eens ff
Kheb brief gehad van de ARBO voor de medische keuring vd brandweer, en had hier ff vraagje over, er staat onder andere in:
[..]
Maar wat kan ik nu het beste eten? ik let er helemaal niet op of er ergens zooi inzit wat ik eigenlijk niet mag hebbende keuring is om 10.30 's ochtends, en ik sta zo rond 9 uur op denk ik.. adviezen?
Ik denk dat je het best wat volkoren brood met mager beleg (achterham, rookvlees 20+ kaas) kan eten, of wat all bran flakes. In ieder geval iets met langzame koolhydraten. Want van snelle koolhydraten (zoetigheid en suiker) schommelt je bloedsuikerspiegel heel erg en dan kunnen ze ten onrechte bv. suikerziekte vaststellen. Als je het helemaal precies wilt weten: Isabeau bij de dieetclub is arts, dus die zal misschien beter weten dan ik hoe het precies in elkaar steekt. Misschien kan je het aan haar nog vragen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:26 schreef Thrilled het volgende:
Hallo, post ik weer eens ff
Kheb brief gehad van de ARBO voor de medische keuring vd brandweer, en had hier ff vraagje over, er staat onder andere in:
[..]
Maar wat kan ik nu het beste eten? ik let er helemaal niet op of er ergens zooi inzit wat ik eigenlijk niet mag hebbende keuring is om 10.30 's ochtends, en ik sta zo rond 9 uur op denk ik.. adviezen?
Misschien hebben we een lijntjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:39 schreef Chicolate het volgende:
Dat van die suikers in fruit zat ik ook al aan te denken .. .misschien voor de zekerheid gewoon maar niet doen? Zekere voor het onzekere nemen?![]()
(hihi ik vroeg me gister nog af waar je was Thrilled xD en spontaan een dag later een post ... )
Ik had ook een diner van ruim 500 en dan tel ik het glaasje rosé, nog niet eens mee. Ik had 4 vissticks (had ik ineens zo'n zin in (zie je wel Qwea dat ik ook weleens iets ongezonds eetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:42 schreef Miss_S het volgende:
zo ff een flink avondeten op
730kcal
schrok er toch wel van omdat het allemaal licht is, beetje huzarensalade, pistoletje en 2 zure haring + meloen
ik ga vanavond wijn drinkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had ook een diner van ruim 500 en dan tel ik het glaasje rosé, nog niet eens mee. Ik had 4 vissticks (had ik ineens zo'n zin in (zie je wel Qwea dat ik ook weleens iets ongezonds eet) heel veel wokgroente en een beetje gebakken aardappelen. Was wel lekker, die vissticks moet ik zeggen!
DAKDUUF IS OOK WELKOM HOOR!! Thrilled hierboven is ook een manspersoon en we hebben d'r nog een stuk of wat.......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf vind het geweldig om te zien/lezen dat de dames zo goed bezig zijn met lijnen en sporten undsow:).
Heul veeeeel succes.
Hoewel dd een kerel is, is ie ook heul hard aan het sporten in de sportschool, paar kleine kilotjes, weinig vet, geen gesnoep, en ik word nog een addonis:).
Dames, succes ermee
Ik vind bij mannen een beetje gespierd het mooist. Niet al te breed, alsof het natuurlijk is zeg maar, maar daar denken anderen weer anders over.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft als doel, strak buikje, btje sixpack, enne lekker gespierd, owja, een dijk van een conditie is ook nooit verkeerd.
btw, wat vinden vrouwen dan mooi om naar te kijken? btje gespierd, of heel erg of... wat?
Kijken jullie wel uit voor blikseminslag? Ik las net dat er een vrouw was overleden daaraan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi!
Hardlopen is lekkerrnet onder de douche vandaan. Het schema was 1-2-4-4-5 en heb in totaal 4,11 km gelopen. Daarna nog even lekker uitgelopen, helpt goed tegen spierpijn. Gelukkig druppelde het alleen maar een beetje af en toe
![]()
Vanavond visfilet, sperzieboontjes en gekookte aardappels op, met beetje curry als saus en nog een beetje bosvruchtenyoghurt.
Helaas gaf de weegschaal zonet 61,6 kg aanMaar normaal weeg ik me in de ochtend, dus het zou best kunnen dat ik gewoon stil sta....
Ohja en nasi is niet ongezond eigenlijk als ik het maak: half kopje rijst, half kipfileetje, zak wokgroente, soms nog een uitje en paprikaatje erbij en nog wat kruiden. Da's toch helemaal niet vet?...
Ik liep nog in de polder ook, dus had het geonweerd, had ik vast als bliksemafleider gefunctioneerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijken jullie wel uit voor blikseminslag? Ik las net dat er een vrouw was overleden daaraan!
En nasi op jouw wijze is helemaal niet ongezond, ik had het over de vette nasi van de chinees, dat is andere koek.
Tis hier echt behoorlijk erg nu, regen met bakken uit de lucht, donderslagen om de paar seconden, autoalarms die van schrik afgaan.....om een uur of 7 ook al en toen moest ik eigenlijk naar mijn lesje pilates. Heb maar een keertje overgeslagenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik liep nog in de polder ook, dus had het geonweerd, had ik vast als bliksemafleider gefunctioneerdMaar de lucht stond totaal niet op onweer hoor, anders was ik heus niet gaan lopen.
'k Hoop wel dat ik toch wat afgevallen ben, al is het maar 100 gram.... het zou anders m'n eerste keer niet-afgevallen-zijn-bij-het-wegen sinds ik begonnen ben... en da's natuurlijk minder![]()
Mogge!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:49 schreef Miss_S het volgende:
vanmorgen woog ik nog hetzelfde
maar denk dat dat morgen en overmorgen wel weer anders is
ik ga vanmiddag waarschijnlijk lunchen in de stad
ik dacht de noorse lunch te nemen dat is vooral veel vis op toast
minder slecht dan de italiaanse en franse leek me met al de kaas en croissantjes
Mannen met een klein buikje (klein he,klein) en borsthaar isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf heeft als doel, strak buikje, btje sixpack, enne lekker gespierd, owja, een dijk van een conditie is ook nooit verkeerd.
btw, wat vinden vrouwen dan mooi om naar te kijken? btje gespierd, of heel erg of... wat?
Je kan toch bv. maar 1x brood nemen (om volkoren vragen??)en alle vis daarbij eten? Dan heb je gewoon één schandalig dik bedekt broodje!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:47 schreef Miss_S het volgende:
ookal is de Noorse lunch 3 x iets van brood
en de Frans lunch 1 croissantje en een broodje en dan yoghurt.......
nu weet ik het niet meer
ja daarom ik ga voor de visquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan toch bv. maar 1x brood nemen (om volkoren vragen??)en alle vis daarbij eten? Dan heb je gewoon één schandalig dik bedekt broodje!![]()
in een croissant zit nu echt helemaal niets wat gezond is. Het is wel lekker, dat ben ik met je eens, maar ook niet eens overal; in Nedelrand zijn het vaak van die sponzen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat mogelijk is renske
Nou heel veel succes ermeequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga vandaag heerlijk de hele dag toetsen leren, echt wat een gezelligheid. Ben blij dat het eindelijk wat koeler is, misschien dat ik er nu eindelijk wat inkrijg. Maandag: biologie en nederlands, allebei 4 hoofdstukken*zucht*
quote:
ik heb een creme jurkje van de h&m aan echt zo schattigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:12 schreef conleche het volgende:
Ik heb vandaag m'n rode stippenjurkje aan.Word je direct helemaal vrolijk van! Het is hier in vergelijking met gister trouwens heerlijk koel, hopen dat het zo blijft.
foto!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een superkort rokje aan. Van mijn ouders moest ik een langere aan doen, want het is niet veilig om om 0 uur in een super kort rokje over straat te gaan, maar dat ding zit zó lekker
. Je zweet er totaal niet in
.
ja straks misschienquote:
Heeel herkenbaar ... waarschijnlijk is dat er met 2 dagen weer af, als je nu normaal blijft etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:15 schreef poppetje22 het volgende:ik ben heel veel aangekomen, wel een kilo!!
gisteren zijn we uit eten geweest bij de wokker, en ik heb ietsje meer gegeten dan gepland.. (maar ik had wel gepland wat opzich al een hele vooruitgang is!)
Voor straf had ik meteen de hele avond buikpijn.. dat doe ik voorlopig dus niet meer!!
Vandaag weer lekker veel water drinken en vol goede moed verder!! (Maar updaten doe ik pas als ik weer onder mn gewicht van donderdag zit, anders word ik depri)
Inderdaad, gewoon je verder de komende dagen aan je plan houdt, zul je er verder vrij weinig van merken. Je maag is het waarschijnlijk niet meer zo gewend heel veel binnen te krijgen. Schrik niet als je buik wat meer opgezet is dan normaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heeel herkenbaar ... waarschijnlijk is dat er met 2 dagen weer af, als je nu normaal blijft eten... (de buikpijn is ook herkenbaar, je lichaam is niet meer zo gewend aan veel eten, en al dat eten zit nu in je buik, dus ben je wat zwaarder)
Ik ga vanavond BBQ'en ... maar is dat nou eigenlijk 'slecht'?Ik weet dat we vlees hebben en salade, dus ik zal sowieso veel salade eten, maar hoeveel kcal is bijv een worstje? Ik kan het niet vinden in mn caloriechecker (en BBQ is zonder vet, dus ik neem aan dat ze de vetten bij dat berekenen vaak ook meenemen).
deze dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb een creme jurkje van de h&m aan echt zo schattig
Zo'n soort jurk zag ik ook bij c&a (van clockhouse). Erg mooi idd, maar weet niet of zoiets mij wel staat.quote:
hmm die heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n soort jurk zag ik ook bij c&a (van clockhouse). Erg mooi idd, maar weet niet of zoiets mij wel staat.
Ff mijn rokje-foto uploaden.
zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:
Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit.
[afbeelding].
Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Viking84 het volgende:
Dissum:
Nu ga ik de laptop uitzetten, want het onweert en met al die blikseminslagen weet je het maar nooit.
[afbeelding].
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
dat is wel vervelend colette
nu moet je oppassen dat je vanavond niet teveel gaat eten
en je zalmsalade wel op eten heis lekker
ja is wel vervelend als je niet de tijd kan nemen om te etenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef colette het volgende:
[..]
Die bewaar ik tot morgen, want dan zit ik hier ook. Voor de zekerheid ga ik dan wel ook iets heel makkelijks meenemen dat ik ook kan eten als het heel druk is........
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo
daar zou ik niet mee naar buiten durven maarja mijn probleem zijn ook juist mijn benen
Dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds geen rokjes aan, maar jij kan het duidelijk hebben![]()
Welke film ga je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Dank je. Mijn benen zijn idd niet mijn probleem en mijn buik ook steeds minder. Ik blijf wel redelijk brede heupen houden, maar goed, als er geen / weinig vet op zit verder, kan ik er niet mee zitten. Mijn zus heeft wel vrij stevige benen, maar toch kan zij ook wel een kort rokje hebben, denk ik. Vorig jaar kon ik dit ook niet aan, hoor, dus ik ben er wel blij mee dat het nu wel kan
.
Ik ben even thuis. Net gegeten. Ze hadden m'n favoriete dessert niet meer. Maar wel lekker gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zal zeggen
. Om 20:00 uur richting bios. We zijn wel lekker natgeregend net, ondanks de plu. Nu wel weer opgedroogd. Dat scheelt als je maar weinig kleren aan hebt
.
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zodiac. Van de regisseur van Se7en, dus dat wordt vast wel leuk.
okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is![]()
ach ja, witte benen. Het is wel eens erger geweestquote:Oh en wb. viking: ik ga jouw witheid van benen wel verslaan als ik mijn jurkjesfoto post![]()
Hihi bedankt voor het succes ... maar het lijkt niet erg hard te werkenquote:
oooo..... ben jij hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond soep met brood met kaas gegeten en net nog wat aardbeitjes met stukjes galia meloen en een schepje kwark. Morgenochtend weer sporten, en kijken of ik me morgenavond tijdens BBQ'en tijdens een personeelsfeest in kan houden
.
Primaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goed![]()
. Met jou?
Ook aan het lijnen zie ik?
Zodiac begon leuk, maar de regisseur wilde teveel informatie in te korte tijd proppen (terwijl de film al zo lang was). Raakte al snel de draad kwijt en als je met je ogen knipperde, had je weer wat gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Die wilde ik ook wel zien, vertel straks maar of ie goed is![]()
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het staat nog op hetzelfde gewicht als gisteren... helaas...
Of ik naar zodiak ga moet ik nog even nadenken, misschien wordt het dan maar een huur (fightclub vond ik wel erg goed bv en se7en ook wel).
Oh en ik ben begonnen met valsspelen m.b.t. de melkflessentenminste als het werkt en er een beetje uitziet...
Vanmiddag barbecuen, maar weer met salade, dus alsnog weinig zorgen en deze week verder geeeeeen slechte dingen, want ik wil weer terug naar beneden...
In het potje is het wit... en op m'n benen zijn nu alleen her en der een verdwaald sproetje te zien... dus dat schiet niet echt op, maar ik ben op dag 1 natuurlijk... Ik probeer zo dun mogelijk te smeren en bij vlekken stop ik wel natuurlijk want ik ben geen lapjeskatquote:Op zondag 10 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heb je bruiningslotion op je benen gesmeerd?. Dat werkte bij mij niet. Allemaal vlekken
. Nee, ik ga liever even buiten zitten dan
. Straks maar even doen, I guess.
ik dacht al dat het iets van vocht moest zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 09:59 schreef conleche het volgende:
Saskia, die 1,5 kilo die je bent aangekomen is zeker geen vet! Vaak is het vele zout in de gerechten er ook oorzaak van dat je veel vocht vast houdt. Wat Renske zegt: als je nu 2, 3 dagen rustig aandoet, gaat het er gewoon weer af. De fout die ik vroeger dan maakte was om te denken: nou maakt het toch niet meer uit en dan bleef ik rotzooi eten, ja en dan worden die 1,5 kilo wel langzaam echt vet en ga je ook weer meer aankomen, mèn, hoe vaak ik bovenstaand scenario al niet heb meegemaakt.
Ik vind echt dat dit topic helpt om het allemaal beter vol te houden, niet alleen door de tips en omdat iedereen meeleeft, maar ook omdat het voor je zelf veel duidelijker wordt, omdat je iedere keer opschrijft wat er mis gaat. Herkennen jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op zondag 10 juni 2007 10:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het topic is ook handig in een omgeving waar andere mensen niet zo met gezondheid bezig zijn. Die val je er nu ws. minder mee lastig.
En dat je kan patsen als het goed gaat![]()
Ik ben bijna 19% geslonken bv
ik bijna 25%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch een raar idee
en die spoiler weet je dat zeker of is het eenmalig?
De update klopt nog steeds. Vandaag was hetzelfde als gister. Maar eerder viel ik alleen maar af, dus dit is natuurlijk de eerste confrontatie dat het nog steeds weer omhoog kan...quote:Op zondag 10 juni 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik bijna 25%toch een raar idee
en die spoiler weet je dat zeker of is het eenmalig?
ja dat kan wel altijd natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
De update klopt nog steeds. Vandaag was hetzelfde als gister. Maar eerder viel ik alleen maar af, dus dit is natuurlijk de eerste confrontatie dat het nog steeds weer omhoog kan...
Dat kan best: ik was in 2001 16 kilo afgevallen (van 72 naar 56) en het is er toch weer bijgekomen. Langzaam natuurlijk en ik heb een tijd stil gestaan op 63 en toen weer een tijd op 68. Maar de fout die je dan maakt is dat je wel een tijdje oplet en dan dus niet aankomt, maar daar val je ook niet echt van af en als je dan weer even niet oplet dan kom je weer 1 of 2 kilo's aan en dan blijf je daar weer een tijdje op stil staan. Ik ga nu proberen als ik eenmaal op m'n "ideale" gewicht ben, om direct aan de noodrem te trekken als er een kilo bijkomt en het niet laten versloffen.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat kan wel altijd natuurlijk
maar volgens mij moet het wel gek gaan wil je die 15 kilo weer aankomen
dat verschilt dan van persoonquote:Op zondag 10 juni 2007 11:20 schreef colette het volgende:
[..]
Dat kan best: ik was in 2001 16 kilo afgevallen (van 72 naar 56) en het is er toch weer bijgekomen. Langzaam natuurlijk en ik heb een tijd stil gestaan op 63 en toen weer een tijd op 68. Maar de fout die je dan maakt is dat je wel een tijdje oplet en dan dus niet aankomt, maar daar val je ook niet echt van af en als je dan weer even niet oplet dan kom je weer 1 of 2 kilo's aan en dan blijf je daar weer een tijdje op stil staan. Ik ga nu proberen als ik eenmaal op m'n "ideale" gewicht ben, om direct aan de noodrem te trekken als er een kilo bijkomt en het niet laten versloffen.
Dus ik ben er wel een voorstander van om je elke dag te wegen. In een week kan er namelijk veel gebeuren en je weet van jezelf wel dat niet iedere kilo die je aankomt is omdat je hebt gezondigd, het kan ook zijn omdat je ongesteld bent, of dat je een keer wat zout hebt gegeten, daar hou je dan natuurlijk rekening mee.
Ik ben iemand die heel snel kan aankomen. Stel ik weeg me een week niet en in die week eet ik veel te veel dan kan ik zomaar 3 kilo zijn aangekomen. Bij mij kan dat echt zo snel gaan (van december vorig jaar tot en met januari dit jaar, ben ik 8 (!) kilo aangekomen in 2 maanden tijd, omdat ik even geen zin had in dieeten).quote:Op zondag 10 juni 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat verschilt dan van persoon
maar je komt niet zomaar weer 15 kilo aan
ik heb dagen waarop ik bijna weer 76 weeg maar dat gaat toch echt niet naar de 78 dat laat ik niet gebeuren
maar waarom elke dag wegen? 1 keer in de week dan kan je ook aan de noodrem trekken....
Slanke producten voor het avondeten? Wat vlees betreft is dat kip, kalkoen, magere runderlappen etc. Ook allemaal heel geschikt om te wokken: je gooit wat gesneden vlees in de wokpan, doet er groenten bij die je lekker vindt (variatie genoeg) en doet er wat woksaus (teriyakisaus oid) bij.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef vliegtuigje het volgende:
hey experts
Ik wil graag wat gezonder gaan eten en daarmee eventueel een kilootje of 2 afvallen. Dat hoeft niet snel te gebeuren ofzo, al doe ik er een half jaar over.
Kan iemand me vertellen wat in het algemeen een beetje slanke producten zijn voor het avondeten?
Als in, welk vlees, liever pasta of rijst, etc. Ik heb namelijk geen zin om aan de Sonja Bakker te gaan
zo slank hoeft het ook niet. Oh en Brinta met halfvolle melk is vast geen goed ontbijt he?
Ben dus een beetje op zoek naar niet al te drastische tips om op lange termijn ietsje af te vallen.
Hmquote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef YPrue het volgende:
[..]
Slanke producten voor het avondeten? Wat vlees betreft is dat kip, kalkoen, magere runderlappen etc. Ook allemaal heel geschikt om te wokken: je gooit wat gesneden vlees in de wokpan, doet er groenten bij die je lekker vindt (variatie genoeg) en doet er wat woksaus (teriyakisaus oid) bij.Magere vis (en beide barsten van de eiwitten) is onder andere tonijn en forel.
Pasta of rijst? Je eet geen halve kilo pasta of rijst per avondeten neem ik aan (ik heb meestal aan 100 gram genoeg, het vult ontzettend), dus zo erg is pasta en rijst niet. Het is meestal de saus die het erger maakt. Probeer bij pasta of rijst rode sauzen te eten, of maak er zelf eentje, met gepelde tomaten uit blik, en wat groenten erdoor, net zo lekker en je weet wat je allemaal eet.![]()
Brinta is toch oke voor een ontbijt? Je kunt eventueel ook magere melk erbij doen, en wat fruit erbij eten.![]()
Doe je ook nog iets van beweging of sport?
Heel herkenbaar jaquote:Op zondag 10 juni 2007 09:59 schreef conleche het volgende:
Ik vind echt dat dit topic helpt om het allemaal beter vol te houden, niet alleen door de tips en omdat iedereen meeleeft, maar ook omdat het voor je zelf veel duidelijker wordt, omdat je iedere keer opschrijft wat er mis gaat. Herkennen jullie dat?
Kant-en-klare saladepaketten, volgens mij van de Vomar. Heb je meerdere soorten sla in een grote plastic bak, met dressing, hoef je alleen maar zelf te mengen, verder niets.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Oeh, weet er iemand toevallig nog een kant-en-klaar iets wat zo mager mogelijk is? Ieder weekend wordt me hier thuis een flinke pizza voorgeschoteld en 's middags gaan we aan het spek (maar dat sla ik meestal over).
Hehehe, wokken!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
Hmdat is eigenlijk ook voornamelijk wat ik nu eet,sinds ik op kamers zit. Kip met groenten en woksaus en rijst is mijn standaardmenu zo'n beetje
. Maar af en toe eet ik ook gehakt
Dat zal ik dan maar laten zitten, is erg vet he. Koffie probeer ik steeds minder suiker in te doen, net als bij thee, dat lust ik nu ook zonder. Als tussendoortje eet ik meestal ontbijtkoek, ik had begrepen dat dat niet zo erg was (? Had ik overigens niet verwacht). Vis kan ik wel eens op m'n menu zetten
. Verder zal ik dan maar gewoon minder opscheppen
heb meestal een goed gevuld bord...
Beweging en sport is er dit jaar echt niet van gekomenIk fietste vorig jaar iedere dag 25km, dus op zich logisch dat ik aankom terwijl ik minder snoep maar ik had stiekem gehoopt dat m'n eetpatroon een beetje aanpassen wel zou volstaan . Maar, in de vakantie ga'k beginnen met hardlopen en m'n sportkaart is ook nog steeds geldig
![]()
Dat is gekookt. Ik zit dan ook echt vol daarna, samen met wat zelfgemaakte saus of ragout is dat zat.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Viking84 het volgende:
@ YPrue: 100 gram rijst? (is dat gekookt of ongekookt?). Ik neem altijd 50 gram ongekookte rijst.
Nodig zijn en willen hèquote:Op zondag 10 juni 2007 01:20 schreef STING het volgende:
Prima
Ja, de laatste loodjes![]()
Btw jij en lijnen, kan het me moelijk voorstellen (dat je het nodig hebt zeg maar)
Daar heb ik op weg naar het dingeskamp in de 1e klas nog gefietstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Qwea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, dat is best lekker met dit weer. Heen weg had ik wind mee, terug weg wind tegen. Ik heb in tijden niet zo gezweet. Mn shirt kun je praktisch uitwringen
Vaker doen
Goed zo! (je bent nu toch wel trots he? Je zou nu heel trots op jezelf moeten zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 13:38 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf had gistrn avond een feestje thuis, veel drank enzo, chips, nootjes etc, en DakDuuf heeft alleen maar water gedronken:S.. moet niet gekker worden..
Deze week 5 keer trainen, veel water drinken, en niet snoeppen, dat moet dat goddelijke lijf er toch een keertje komen.
owja, DakDuuf is 1.75 hoog, en een kilotjes of 74-75, bmi van 23, en dan nu, vet eraf, spiertjes erbij.
Het aantal sit-ups zegt weinig, en daarnaast heeft het weinig zin om er 600 te doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef DakDuuf het volgende:
mwha trots, valt wel mee, heb wel weer 3 sigaretjes gerookt gistrn avond:$..
meisjes met!! sixpack zijn lief :$.
* DakDuuf zn buikspieren zijn sterk genoeg, zonder problemen 600 siteups, alleen nu nog dat laagje vet weg.
btw, wanneer ik gewoon rechtop sta, zie je al wel kleine blokjes... *voor spiegel gaat staan.. yeszz.. nu wel een beetje trots is (A)
dat dacht ik dus ook.....quote:Op zondag 10 juni 2007 14:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het aantal sit-ups zegt weinig, en daarnaast heeft het weinig zin om er 600 te doen.
Je moet hem zwaarder maken, zoals Trinity al zegt, dus gewichtjes gaan gebruiken bij je sit-ups. Wedden dat het iets minder eenvoudig gaat met een paar kilo aan gewichten op je buik?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef DakDuuf het volgende:
@trinity, wat stel je dan voor?
dat is ook effectiever dan 600 situps te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet hem zwaarder maken, zoals Trinity al zegt, dus gewichtjes gaan gebruiken bij je sit-ups. Wedden dat het iets minder eenvoudig gaat met een paar kilo aan gewichten op je buik?.
Je bedoelt een meeting?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef DakDuuf het volgende:
we zouden eigenlijks een sport/eet-dag moeten organiseren:).
* DakDuuf lijkt wel een vrouw, waar moet dit heen in de wereld:).
Zonet de tips van trinity ffkes uitgeprobeert *linkje enzo*... site-ups zijn wel redelijk effectief, een welkome afwisseling
Met zelfbruiners moet je op sommige plaatsen heel dun smeren, anders wordt het vlekkerig, cq oranje. Je ellebogen, knieën, enkels en inderdaad je voeten. Als ik het smeer dan doe ik het op m'n voeten alleen een beetje op de wreef en niet aan de zijkant of bij m'n tenen: ziet er namelijk bizar uit! Ik doe het eigenlijk nooit meer op m'n lijf, maar nog wel eens op mijn gezicht. Ik heb die van Roc en die is best goed: ik heb nog nooit vlekken gehad. (in m'n gezicht dan) Ik ben er alleen iets te lui voor; vergeet het altijd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, je had gelijk!! M'n voeten zijn een beetje oranjig aan de zijkantVerder zie ik nog geen verschil. Dus of ik stop ermee of ik smeer het extreeeem dun op
Vanavond ga ik maar proberen het er af te scrubben, want dit is een beetje raar en je ziet het wel in m'n ballerinaschoenen...
Bikini weet ik niet of ik daar wel aan toe ben!! Moet in elk geval anti-verbrandheid opbouwen (en nee dat gebeurt niet met nepbruin dat weet ik).
Voor de rest zwemshort ofzoquote:Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef DakDuuf het volgende:
@chicolate.. dus alleen het topje?:S... en voor de rest nix?
Das wel heul appart.
Och, ik ben wel in voor een geintje, kom maar op met die bikini, kan ik aan
*jaloers.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:08 schreef conleche het volgende:
Ik ga as. zondag al voor 3 weken naar Zuid-Frankrijk. Dus mijn hele plan om slank en gorgeous daar in bikini te verschijnen is een beetje in het water gevallen, maar ach, een bruin mollig lijf is altijd nog beter dan een wit![]()
vroeger deed ik dat dagelijks 2 keerquote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb vandaag 15 km gefietst!
sorry kon het niet latenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
meid, laat haar haar pleziertje even hebben ofzo![]()
.
Yeahquote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
meid, laat haar haar pleziertje even hebben ofzo![]()
.
nou ja, niets is nutteloos en het hangt er ook vanaf hoe snel je fietst natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
maar die 15km fietsen is net zo geweldig en nutteloos als mijn 10min roeien
Ik vind een uur fietsen niet echt nutteloos? En ik deed het niet om te sporten maar omdat iedereen even ging fietsen voor 't eten en ik ging mee.. was 't opeens 15 kmquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
maar die 15km fietsen is net zo geweldig en nutteloos als mijn 10min roeien
ja maar dat veranderd aan die 15km nietsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ja, niets is nutteloos en het hangt er ook vanaf hoe snel je fietst natuurlijk. Als ik op de fiets zit, dan loopt het zweet me over de rug (en nee, dat komt dan niet van de warmte
).
een uur over 15km doen ......quote:Op zondag 10 juni 2007 22:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vind een uur fietsen niet echt nutteloos? En ik deed het niet om te sporten maar omdat iedereen even ging fietsen voor 't eten en ik ging mee.. was 't opeens 15 km
Ja hoor en ik heb vrij hard gefietstquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een uur over 15km doen ......
dan was het zeker erg gezellig
ja sorryquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja hoor en ik heb vrij hard gefietst
sjonge je hoeft toch niet meteen een uitje af te kraken dat het niet langer was en dat ik niet hard heb gefietst? Soms kun je ook bewegen omdat je 't leuk vind......
ja maar hardlopen en fietsen is niet echt te vergelijken op die manierquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat is misschien wel zo Saskia, maar als je geen beweging gewend bent, is 15 km al heel wat. Ik bedoel: een professioneel hardloper lacht mij ook uit met mijn 4 x 1 en 4 x 2, maar ik ben in ieder geval beter bezig dan iemand die helemaal niets aan beweging doet. En daar mag ik dan best trots op zijn
.
trek je dan toch ook niet zoveel van mij aanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
't was gewoon een leuk gezellig uitje met mn tantes even fietsen door het bos
en nee natuurlijk is dat geen topsport met spinning leg ik vast wel meer af
maar ik vond t gewoon leuk om te vertellen
nu ga ik even tv kijken ciao !
Draai het liever omquote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
trek je dan toch ook niet zoveel van mij aan
ligt er misschien ook aan wie het zegtquote:Op maandag 11 juni 2007 07:26 schreef STING het volgende:
[..]
Draai het liever om
laat iemand ergens trots op zijn.
ongeacht dat een bepaalde prestatie misschien voor jou peanuts is.
*jeej*, zie je welquote:Op maandag 11 juni 2007 08:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt er misschien ook aan wie het zegt
maar goed ik ben van die 1,5 kilo die ik in een nacht aangekomen was weer 1 kilo kwijt
ben benieuwd hoe dat volgende week gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jeej*, zie je wel.
Ik ben ook alweer een kilo kwijt van dat etentje. Ik zou eigenlijk vanavond moeten gaan spinnen, maar heb met Mark afgesproken dat ik mee ga naar zijn zus. Blijven we daar eten enzo, dus ben niet op tijd terug. Maar ach ja, dan heb ik 3 weken niet gespind en hopelijk is mijn lijf het volgende week dan al een klein beetje afgeleerd, zodat het weer als 'nieuwe' sport gezien wordt
.
nou ja, ik ben natuurlijk niet helemaal gestopt met sportenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat volgende week gaat
als ik bijvoorbeeld 3 weken niet hardloop is mijn conditie meteen minder
nee maar de ene sport is de andere niet en soms merk je dat het na een tijdje toch weer moeizamer gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ja, ik ben natuurlijk niet helemaal gestopt met sporten.
Ik doe nog bootcamp en ik loop 3 keer per week hard.
Maar goed, het zijn maar 3 weken en dan is het weer afgelopen met de cursussen voor dit studiejaar. Na de zomer weer verder. In 3 weken zal ik sowieso al wel niet heel veel kunnen uitrichten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |